Milan Aliyar
Registrerad mäklare sedan 2017-09-25
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Milan Aliyar

• Alex X köpte sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-08

Vasastaden
    Vi köpte en lägenhet i Göteborg. Milan var professionell, trevlig och väldigt hjälpsam. Milan och hans kollegor ställde alltid upp vid frågor eller om vi behövde hjälp.
    Vi tycker definitivt att vi blev väldigt bra bemötta och affären gick supersmidigt!
    Rekommenderas starkt!

Tack Milan och alla hans kollegor på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad/Örgryte för all hjälp! Läs mer
    Milan A gillar detta
  • Rawaz S sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-26

Annedal
    Milan är lyhörd och professionell! Sålde min bostad till priset som lovats. Läs mer
  • Anthony R sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-09

Örgryte
    Sålt lägenhet från annan ort, Milan har varit mycket tillmötesgående o löst olika problem som uppstått.
    Har haft en mycket bra kommunikation med Milan. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Pernilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-06

Vasastaden
    Har haft väldigt lite kontakt med mäklare men alltid fått ett positivt bemötande.
    Dock så utlovades extra titt och granskning av städ innan tillträde vilket inte blev av.
    Tog själv kontakt med ägare för extra titt. Men ingen granskning av städ gjordes innan tillträde. Läs mer
  • Rünno A
    Rünno A sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-06

Heden
    Milan hjälpe oss sälja lägenheten med rekord tid. Allting var snabbt, välorganiserat och hela processen var mycket smidig. Gärna rekommenderar honom till alla som säljer sina bostad eller söker att köpa en ny. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-18

Vasastaden
    Har sålt en lägenhet på Föreningsgatan 1.
    Mycket nöjd med Milans hjälp och stöd under försäljningen av min lägenhet.

Vill uttrycka min tacksamhet för den yttersta professionalism som jag och min fru känt under hela processen.

Milans insats är helt i linje med våra förväntningar. Läs mer
  • Åsa B sålde sitt hus med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-19

Mäklare med mycket energi och driv. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors