Teberia Budak

Teberia Budak

Teberia Budak är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Teberia Budak har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Teberia Budak har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Teberia Budak har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Teberia Budak

Yi Lin C
Köpte sitt hus med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hildedal

Tack så mycket för att Teberia väldigt snabbt svarade på våra frågor både innan och efter visningen. Dessutom förklarade hon avtalet i detalj på platsen.

Svar från Teberia Budak

Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina hus.

Cheng Kuan L
Hildedal

Teberia is very warm and super professional. During the viewing on 17/3, both Teberia and Lisa were very helpful.

Svar från Teberia Budak

Thank you so much for the cooperation. I hope packing goes well! :)

Johanna P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Teberia är bra och enkel att samarbeta med. Ger väldigt bra service och är mån om dig som kund. Hon har hela tiden hållit oss informerade under försäljningen och arbetet oförtröttligt med att allt ska bli bra. Tack Teberia 🙏

Svar från Teberia Budak

Det är fantastiskt att höra att ni upplevde mig på det sättet! Jag är glad att jag kunde vara till hjälp med försäljningen av lägenheten. Tack för era vänliga ord. Vi ses snart igen!

Anders F
Hisings Kärra

Superbra att ha att göra med, engagerad, närvarande och serviceminded :-)

Svar från Teberia Budak

Tack snälla för vänliga ord Anders! Det var kul att få hjälpa till med er fina lägenhet.

Zana N
Sålde sitt hus med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hildedal

ebeira har från första stund visat en imponerande noggrannhet, professionalism och öppenhet. Vår förberedelse inför värderingen av bostadsrätten var både gedigen och trygg. Med en djup förståelse för området och vår förening hade hon full koll på alla detaljer. Genom hela processen med fotografering delade hon generöst med sig av värdefulla tips för att framhäva bostadsrättens bästa sidor. Inför visningen och budgivningen erbjöd Tebeira den absolut bästa servicen vi någonsin upplevt med en mäklare. Hennes kommunikation...

Svar från Teberia Budak

Tusen tack Zana för supersnälla ord! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad. Jag är oerhört tacksam över samarbetet. Vi hörs och ses snart igen! :)

Zhiming H
Centrala Hisingen

Teberia is a nice and kindly person. She put a lot of effort to help us to find the buyer. We would appreciate her!

Svar från Teberia Budak

Thank you for the kind words and cooperation Zhiming! :)

Linda K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Teberia Budak var exceptionellt.

Svar från Teberia Budak

Tack så mycket Linda för ditt omdöme. Vi ses snart igen på tillträdet! :)

Arnan A
Tuve

Driven, trevlig och hjälpsam! Köpte lägenhet av Teberia och är mycket nöjd.

Svar från Teberia Budak

Tusen tack Arnan för snälla ord! Hoppas ni kommer trivas bra i Tuve :)

Anton S
Tuve

Trevlig, positiv, lätt att kommunicera med, tillgänglig med snabba svar. Slutpris blev även vad som gavs som riktlinje vid första möte så bedömde marknaden korrekt. Teberia gjorde processen snabb och lätt på ett proffsigt sätt.

Svar från Teberia Budak

Tack för snälla ord Anton och för gott samarbete! :) Kul att ni är nöjda!

Kim L
Tuve

Teberia hade redan köpare som var intresserade av vårt objekt vilket gjorde att vi kunde sälja till vårt önskade pris på förhand. Dialogen var bra, hon var tillgänglig och trovärdig

Svar från Teberia Budak

Tack snälla för omdömet och skönt att det gick smidigt och fort! Tack för ett bra samarbete!