Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

• BadgeTwelveYears
1 147

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad och de östra centrumdelarna utan och innan. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd. Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Marknadsföringen...

1147 omdömen om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Sedan starten hos Reco 2013

Malin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Almedal

Är väldigt nöjd med Isabell som mäklare! Hon upplevt som väldigt professionell och kunnig inom sitt område.

Nicolaus C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Lunden

Snabbt och trevligt bemötande som går rakt på sak och inte ödslar ens tid. Försäljningen gick snabbt och väldigt smidigt. Väldigt nöjd med hur det blev!

Niklas S
Lunden

Väldigt nöjd med Isabelle som mäklare. Bra kommunikation alltid tillgänglig genom hela processen.

Joakim E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Kålltorp

Väldigt duktigt och bra att kommunicera med. Allt kändes tryggt från start till mål, rekommenderas starkt!

Nida H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Izabela Nowak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Centrum - Inom Vallgraven

Jag hade höga förhoppningar när jag anlitade henne för att hjälpa mig med min fastighetsaffär, men tyvärr blev jag besviken över min upplevelse. Det kändes som att mäklaren hade bråttom och enbart var intresserad av att avsluta affären snabbt, oavsett priset eller mina önskemål.Jag upplevde flera situationer där kommunikationen var bristfällig och jag kände mig inte tillräckligt informerad under processens gång. Mäklaren verkade inte ha tid att lyssna på mina frågor eller funderingar, vilket ledde till en känsla av frustration...

Svar från Izabela Nowak

Hej Nida, Tack för din återkoppling, det betyder mycket för mig! Jag förstår att en säljprocess i dessa speciella tider är omtumlande och inte ett spikrakt förfarande. Med betydligt längre försäljningsprocesser och att vi arbetar i ett prisfall så innebär det ett flertal visningar (ibland även med kort varsel) samt nya prisdiskussioner för att få sålt sin bostad. Allt i en överenskommelse med dig som säljer givetvis. Jag gör alltid mitt yttersta i alla mina förmedlingar. Samtidigt har jag full förståelse för att det både...

Mattias O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Enkel och väldigt snabb försäljning. 😅🤝🏼⭐️

Mårten S
Kålltorp

Vår försäljning gick väldigt smidigt med Isabell som mäklare. Hon var lyhörd och kunnig. Vi är mycket nöjda med Isabell!

Sadina I
Kålltorp

Isabell höll sig lugn när det blev stressigt och hetsigt, hon var påläst och väl förberedd både inför vårt första möte men framför allt inför visningar. Kom alltid i tid och fixade det som behövdes inför visning. Hon var proaktiv, artig, snäll och fick oss att känna oss trygga i hela processen. Vi är så otroligt nöjda med Isabell, verkligen! Värd vart enda krona och vi har rekommenderat henne till alla våra vänner!

Josefin T
Björkekärr

Trevlig, tydlig och lugn, gav svar på alla frågetecken som fanns.

Malin W
Lunden

Jag har sålt med Karin två gånger och kan inte tänka mig en bättre mäklare. Hon är professionell och positiv, vilket är skönt i en skakig marknad. Hon är lätt att få tag i och påläst - både om objektet och föreningen. Väldigt engagerad. Ett extra plus är att hon ställde upp och hjälpte oss med råd och att läsa besiktningsprotokollet på vårat husköp.

Fridolin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Izabela Nowak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Fredriksdal - Almedal

Mycket trevligt bemötande, hon hjälpte till med alla frågor vi hade och löste alla problem som dök upp. Superbt med extrainsatt visning!

Svar från Izabela Nowak

Hej Fridolin, tack för ditt omdöme. Hoppas du trivs i din nya bostad. MVH Izabela

Ibrahim N
Fredriksdal - Almedal

Superbra mäklare. Alltid snabb med återkoppling. Väldigt proffsig och extremt kunnig. Rekommenderar verkligen Izabella

Svar från Izabela Nowak

Hej Ibrahim, tack för ditt omdöme. Hoppas ni mår bra och trivs i ert nya hem. MVH Izabela

Antonia W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Jättebra lyhörd mäklare! Fick jobba hårt i en tuff bostadsmarknad. Rekommenderar starkt.

Mona H
Strömmensberg

Angelica har varit fantastisk att ha som mäklare. Trevlig, lyhörd, professionell. Hon har haft god kommunikation med mig som säljare och kämpat på med visningar trots den osäkra marknaden tills lägenheten blev såld. Det har varit en trygghet att ha henne vid min sida under denna säljprocess. Rekommenderar starkt henne som mäklare.

Philip W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Munkebäck

Proffesionell och pedagogisk. Mycket kunnig i området och hans erfarenhet hjälpte mig att ta bra beslut

Joakim G
Munkebäck

Professionell och lätt mäklare. Lätt att få kontakt med och hjälpsam.

Andreas N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Strömmensberg

Gjorde en mycket snabb affär med Angelica som mäklare. Bara en dag mellan visning och kontrakt. Trotts den korta tiden höll hon stenkoll på allt så att affären skulle gå smidigt. Trevligt bemötande i varje samtal, påläst och engagerad. Bara positivt!

Alexandra E
Lunden

Angelica har varit tillmötesgående och engagerad i hela köpprocessen. Hon har varit väldigt professionell och snabb på att svara

Oskar L
Lunden

I en tid då bostadsmarknaden var väldigt osäker, då försäljningar kunde dra ut på tiden, så uppvisade Angelica en oerhörd ihärdighet som gav mig som säljare tilltro och trygghet inför att allting skulle gå vägen för en lyckad affär. Hon jobbade utifrån mina förutsättningar och gjorde hela tiden det bästa av situationen. Hennes noggranna men också personliga kommunikation samt hennes tillmötesgående flexibilitet, gör att jag med glädje kan rekommendera andra att ta hjälp av Angelica för att få sålt sin bostad.

Gunnel K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Karin är kunnig, lyhörd väldigt flexibel och har en väldigt seriös framtoning. Jag blev bemött på ett mycket personligt sätt, och fick hjälp över det förväntade! Karin hade full förståelse för mina specifika behov, och gick verkligen mig till mötes på allra bästa sätt! Att Karin är glad och har humor är också ett plus!

Gustav P
Örgryte

Bra bemötande. Enkel och smidig kommunikation.

Sven Anders Olof R
Skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Robert Laigar hjälpte oss med försäljning av vårt radhus i Björkekärr. Robert skötte uppdraget helt perfekt, ”från ax till limpa”. Mycket erfaren, kunnig och hjälpsam, för både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Robert, bästa mäklaren jag har fått hjälp av..

Alexandra J gillar detta
Nathalie L
Munkebäck

Professionell, gott bemötande och relationsskapande. Vi är nöjda med vår mäklare och den kontakt vi haft med Izabela.

Svar från Izabela Nowak

Hej Nathalie, tack snälla för ert omdöme och tack för ett trevligt möte på tillträdet. MVH Izabela

Samuel K
Lunden

Angelica var lugn och saklig genom hela försäljningsprocessen, rutinerad och professionell.

Per Z
Lunden

Proffesionellt, lugnt och trevligt bemötande.

Magnus N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Lunden

Hårt arbetande och tar tillvara på båda parternas önskemål och frågeställningar. Jättenöjd.

Svar från Alexandra Jönsson

Tack för att du tog dig tid och svarade Magnus. Det gör mig glad att du är jättenöjd.

Astrid O
Kålltorp

En process på närmare 10 månader, där jag blev lyssnad på och fick ta det i egen takt. Resultatet en försäljning som också den blev efter mina önskemål, försiktigt framlotsade av Joakim. Proffsigt!

Jakob B
Björkekärr

Trevlig och pålitligt samt enkel att samarbeta med. Väldigt bra hela vägen från första kontakt tills det att affären var i hamn. Bra balans mellan att anpassa sig efter säljarens önskemål men samtidigt ge konstruktiv input för att öka chanserna till en framgångsrik försäljning.

Filippa W
Munkebäck

Proffesionellt bemötande och det märks att han har stor kunskap samt erfarenhet kring bostadsmarknaden.

Niclas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Johanneberg

Lätt att få tag på och skötte affären bra.

Svar från Isabell Askerfors

Tusen tack Niclas för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Hoppas att du kommer att få många fina dagar på din stora balkong! /Isabell

Elliot E
Kålltorp

Karin var tydlig i sin kommunikation och enkel att ha att göra med. Affären var superenkel och jag fick svar på frågorna som jag hade!

Sonny E
Kålltorp

Karin var proffesionell i sitt möte och sin förmedling av lägenheten och hade ett tydligt sätt att beskriva köpeprocessen på. Har väl inget mera att önska av det som jag såg i detta men det var mest min son som köpte lght som hade kontakt med henne.

Björn O
Annedal

Lugn och pedagogisk med ett målmedvetet, sakligt driv där inblandade parter får ut maximalt av fastighetsaffären..

Gorica B
Fredriksdal - Almedal

Jag är hel nöjd! Izabela är engagerad, möter mina önskemål, tillgänglig.

Hej Gorica, tack snälla för ditt omdöme och ditt samtal. MVH Izabela

Mehrnaz M
Almedal

Hon är ärlig trovärdig trevlig och hon har bra kunskap och brinner för sitt jobb

Göran L
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Ett behagligt sätt att möta oss som kunder, lugn och inte forcerande, ett bra betyg är hans ärlighet och en seriös behandling av oss som säljare, vi rekommenderar Joakim i alla läge, även om att det var vi själva som hittade kunden så tog Joakim över med bravur :)

Erika L

Hjälpsam, serviceminded, tillgänglig, proffsig

Joel N
Örgryte

Karin har varit toppen med all kommunikation och allt omkring försäljningen av vår bostad. En härlig karismatiskt mäklare som vi själva snabbt kände stort förtroende för. Kan inget annat än att rekommendera.

Lisa M
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Björkekärr

Fantastisk mäklare! Lugn, pedagogisk, ärlig och mycket trevlig. Jag rekommenderar Joakim till alla som ska sälja!

Christina E
Björkekärr

Joakim har ett mycket trevligt bemötande som känns genuint. Han är engagerad och aktiv i försäljningsprocessen vilket känns tryggt och bra. Jag rekommenderar honom varmt.

Mikael A
Örgryte

Gjort ett fantastiskt bra jobb. Alltid positiv och bra återkoppling även om det varit svårsålt.

Per-Anders K
Björkekärr

Korrekt, kompetent, engagerad, tillgänglig och hjälpsam.

Julia J
Lunden

Jag har både köpt och sålt lägenhet med Karin, och vill verkligen ge henne mina allra varmaste rekommendationer. Det som verkligen utmärker Karin är hennes otroliga förmåga att vara lyhörd, ödmjuk och uthållig samtidigt som hon varit ytterst engagerad genom hela försäljningsprocessen. Hon har anpassat sig efter mina behov och förutsättningar, vilket gjorde att jag alltid kände mig prioriterad av henne. Trots en skakig bostadsmarknad har Karin varit stabil och positiv och jag har känt mig väldigt trygg med henne som mäklare....

Tusen tack för fina ord Julia! Mvh Karin

Elisabeth A
Örgryte

Vi blev bemötta med ett leende och stor kunskap, kändes trygg , alltid tillgänglig vid frågor etc. 10 av 10

Tack för fint omdöme! Mvh Karin

Carl-Fredrik L
Örgryte

Karin har en underbar personlighet, och har engagerat sig i försäljningen fullt ut, varit följsam och även haft mer eller mindre spontana extravisningar. Lösningsorienterad och, tror jag, uppskattar att få fria händer. Att marknaden är som den är, det vill säga hopplöst dålig, fick Karin att göra nogsamma avvägningar där jag fick ta avgörandet. Hon är pigg och munter, och hon förstår precis alla mina skämt! Hon låtsas dessutom trovärdigt tycka om dem, så jag går på det! Fem stjärnor!

Tack för omdömet Carl-Fredrik! :) Mvh Karin

Maja H
Kallebäck

Är på alla sätt och vis mycket nöjd med Joakim som mäklare. Han är kunnig, pålitlig och seriös. Han har dessutom mycket erfarenhet, vilket för min del gjorde att jag kunde lita på honom fullt ut under vår säljprocess. Han uppfyllde mina förväntningar helt klart. Skulle jag välja mäklare igen för min nästa bostad hade jag utan tvekan kontaktat Joakim. Och jag har redan rekommenderar honom till vänner och bekanta som går i säljtankar!

Niklas P
Kallebäck

Joakim är en oerhört kunnig och trygg mäklare som har stort kontaktnätverk och en erfarenhet som gjort honom ovärderlig för vår försäljning, framförallt i de lite mer osäkra tiderna som är nu. Redan från första mötet och genom hela processen har han varit en stabil partner, transparant och hållit oss såväl som köparna/spekulanter i loopen och uppdaterade. Vi hade väldigt höga förväntningar, som han överträffade med råge - så kan inte annat än ge honom absolut högsta betyg och varmaste rekommendationer!

Gunilla W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Kålltorp

Trevlig som person att ha att göra med. Kunnig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera!

Pernilla L
Kålltorp

Mycket nöjd med Isabell. Bra samarbete, trevligt bemötande, snabb återkoppling. Rekommenderas verkligen!

Svar från Isabell Askerfors

Tack för ett bra samarbete och din rekommendation! /Isabell

Hugo J
Kålltorp

Styrde en bra visning med många bra svar. Hon var även snabb på att svara när man ville ringa eller smsa.