Åke Åkerman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 26 kunder tycker om Åke Åkerman

• Maja N köpte sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2019-02-03

Åke är proffsig, trevlig, och jobbar smidigt och effektivt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anders T köpte sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2019-01-28

Åke var mycket trevlig, avslappnad och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Merima D sålde sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2019-01-25

Sålde min första bostadsrätt. Från start märktes att Åke hade koll på området, upplevde att han var förberedd och påläst kring omständigheterna för just min försäljning. Åke var kontinuerligt enkel att få tag i, vänlig och pedagogisk i sina svar. Det kändes tryggt att ha kontakt med honom som mäklare och jag är sammantaget väldigt nöjd med hela processen från start till slut. Läs mer
  • Hanna J sålde sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2019-01-24

Åke hjälpte oss sälja vår lägenhet, en trea mitt i stan och var väldigt proffsig! Svarade alltid snabbt och var engagerad trots en tuff bostadsmarknad blev vi nöjda. Läs mer
  • Karin S köpte sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2018-12-14

Köpt en bostadsrätt tillsammans med vår dotter. Vi fick ett mycket professionellt bemötande. Läs mer
  • Camilla J sålde sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2018-12-14

Förtroendeingivande, mycket bra bemötande, lätt att få tag i. Kan verkligen rekommendera att anlita Åke! Läs mer
  • Camilla D sålde sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2018-12-12

Försäljning av en nybyygd etta i Göteborg . Vänligt och professionellt bemött av Åke. Vi kände oss trygga med hans kunskaper och rådgivning, tog sig alltid tid. Det kändes enkelt, tryggt och okomplicerat och jag skulle gärna vända mig till honom igen! God jul! Läs mer
  • Richard B
    Richard B sålde sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2018-12-12

Åke Åkerman gav ett trevligt & ambitiöst intryck från start, hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Guldheden. Blev väl informerad & Åke var lyhörd hela resan som slutade med en positiv försäljning.
    Rekommenderar & återkommer gärna att göra försäljningar via Åke alla dagar i veckan. Läs mer
  • Jimmy H köpte sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Trevlig och proffsig.
    Mycket bra mäklare. Läs mer
  • Johanna A köpte sin bostad med hjälp av Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

2018-12-12

Tack vare Åke fick vi en väldigt smidigt köp av vår lägenhet, vi är otroligt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Åke Åkerman