Simon Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 6 kunder tycker om Simon Johansson

• Henrik V sålde sin bostad med hjälp av Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Gjorde en korrekt bedömning av värdet på lägenheten och levererade vad han lovat. Snabbt och smidigt Läs mer
  • Ingemar H köpte sin bostad med hjälp av Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Simon gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälpa oss hitta rätt bostad enligt våra önskemål och var mycket snabb och tillmötesgående med bokningar. Detta var mycket viktigt för oss då vi flyttade till Göteborg från en annan stad och hade begränsad tid på plats i Göteborg. Läs mer
  • Johan E köpte sin bostad med hjälp av Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Proffsig och driven mäklare. Duktig på att läsa av säljare och köpare. Läs mer
  • Johannes R skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Oseriös mäklare. Tydligt att han struntar i kunden och vill bara tjäna pengar. När vi ska skriva kontrakt på kontoret så har han hittat ny köpare som börjar budge. Tydligt att han ville trissa upp priset. Välj annan mäklare utifrån ditt egna rykte som seriös säljare av en bostad. Läs mer
  • Sven L skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Interesting experience with a new market situation compared to the long period with the sellers market. Simon handled it well and gave good advice, information and feed back. We would use him if we would have any apartment to put on the market. Läs mer
  • Maria A skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ett stort engagemang från första presentationsmöte till skrivet kontrakt, mycket lyhörd mäklare med goda kontakter som löste alla problem och avlastade oss bra. Utöver säljtjänster fick vi goda råd för att få till vårt bostadsköp. Simon ger allt och levererar enligt plan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Åke Åkerman