Anita Subasic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 83 Läs vad Anita Subasic

• Ewa Tilson J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-05-08

Kortedala
    Vi har sålt vår lägenhet med Anitas utmärkta hjälp! Hon är kunnig tillmötesgående lyhörd och trevlig. Läs mer
  • Lina T sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-05-07

Kortedala
    Vi är mycket nöjda med Anita då hon hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt till ett bra pris. Hon var alltid tillgänglig och tillmötesgående med alla våra frågor samt fick oss att komma i rätt bana inför eventuell försäljning när vi var på jakt efter hus. Anita förstod vad vi ville och jobbade efter våra önskemål. Läs mer
  • Amanda Å köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-28

Kortedala
    Jsg har köpt en 1a i Kortedala, Anita har alltid varit ett jättebra stöd när var haft frågor. Hon ringer alltid upp och är alltid trevlig! Bättre än förväntat då detta var min första gång också och hade inte koll. Anita var jätte trevlig hela tiden och hjälpsam. Läs mer
  • Nikolina A sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-18

Kortedala
    Jag har sålt min bostadsrätt.

Anita är som mäklare inlyssnande och förmedlar lugn vilket skapar en trygg känsla hos mig som kund. Hon håller god kontakt och hjälper till att skapa rimliga förväntningar vid försäljning av bostad så att jag som säljare i slutändan känner mig nöjd.
    Skulle absolut använda mig av Anita som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Magnus J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-13

Kortedala
    Försäljningsuppdrag av bostadsrätt i Kortedala.
    En postiv person med starkt engagemang i sitt uppdrag, lever verkligen upp till de förväntningar man har på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Tony J köpte sin bostad med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-14

Personlig men proffsig verkar villa det bästa både för säljarna och köparna. Läs mer
  • Billy N sålde sin bostad med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-13

Hon är alltid glad och lätt anträffbar. Tar allting i rätt ordning, så man slipper bli stressad.
    Sålde en bostadsrätt och köpte en blstadsrätt.
    Hon var jättebra, som mäklare och kom med bra tiphs, om hur man kunde få sålt bostaden. Hon levde mer upp till mina förväntningar, än vad jag hade räknat med. Jag hade hoppas på att bli trevligt bemött och jag blev både trevligt bemött och dessutom var hon alltid glad. Läs mer
  • Mohammed D sålde sin bostad med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-12

Väldig proffsig och seriös . Anita är grym ! Läs mer
  • Jonna L skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-06-15

Jag sålde min 2a i Kortedala, Anita var väldigt lyhörd för både mina och kundens behov och önskemål vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg. Läs mer
  • Samantha A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-06-14

Min erfarenhet av Anita är att hon är en erfaren och medveten mäklare. Hon har agerat väldigt professionellt och har kunnat ge svar på alla mina frågor, båda enkla som svåra. Under hela processen har hon gett ett trevligt intryck och varit tillgänglig och hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen