Anita Subasic

Anita Subasic

Anita Subasic är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Anita Subasic har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 104 omdömen sedan 2014-11-19. Anita Subasic har haft 72 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

104 omdömen om Anita Subasic

• Köpte en lägenhet. Hon var en super bra mäklare
    Isak D köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-09-23
    • 30.5 m²
    2020-09-23
  • Jag har bara gott att säga om Anita och känner mig väldigt nöjd i valet av att anlita henne som mäklare vid försäljning av min lägenhet. Hon har gett tryggt stöd ända från första kontakt till att kontrakt skrevs och vart genuint engagerad och professionell genom hela processen. Det har kunnat gått att nå henne när som helst vid och har haft bra kontakt med mig under processen. Jag kan varmt rekommendera henne till alla jag känner. //Mathias
    Mathias N
    Mathias N sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • 40.3 m²
    2020-09-16
  • Jag kan inte vara mer nöjd i mitt val att anlita Anita som mäklare! Fick bra stöd från start genom hela processen fram tills kontraktet skrevs. Anita känns väldigt genuin samtidigt som hon är professionell, priset jag fick för min bostad var över mina förväntningar. Kommer rekommendera Anita till alla jag känner samt utan tvekan anlita henne i mina framtida bostadsaffärer!
    Josefin A sålde sitt hus med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • 120.0 m²
    2020-09-16
  • Min sambo och jag köpte nyligen en lägenhets 2:a via Fastighetsbyrån Göteborg Nordost. Vi gick på ett antal visningar och Anita var alltid professionell och tillmötesgående. Ringde upp lagom mycket och var snabb på att återkoppla. Vi är mycket nöjda över hela vår köp process.
    Elin A köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-09-09
    • 54.0 m²
    2020-09-09
  • Engagerad och seriös mäklare. Har stor tilltro till Anita.
    Fredrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-08-18
    • 30.5 m²
    2020-08-18
  • Anita är supertrevlig och väldigt kunnig som mäklare. Hon är lyhörd och försöker alltid att återkoppla så snabbt som möjligt. Hon har hjälpt oss med försäljning av våran bostad vilket har gått väldigt smidigt till. Rekommenderas! /Kenan
    Kenan R sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-08-04
    • 65.5 m²
    2020-08-04
  • Duktig mäklare och mycket hjälpsam. Rekommenderas
    Jan A köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-07-22
    • 54.5 m²
    2020-07-22
  • Anita är en super trevlig säljare, engagerad och målinriktad. Bara massa plus.
    Maral M sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-06-19
    • 63.0 m²
    2020-06-19
  • Sålde min bostadsrätt. Jättebra bemötande! Kändes tryggt och bra.
    Lotta S sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-04-26
    • 64.5 m²
    2020-04-26
  • Hon är toppen. Trevlig och familjär. Är en rutinerad mäklare som vet hur allt går till. Känns tryggt att anlita henne. Hon var med i affären då jag köpte nuvarande bostad och fick redan då väldigt gott intryck av henne. Sa då att om jag nån gång ska sälja så blir hon min mäklare.
    Maud P sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-04-06
    • 52.5 m²