Anita Subasic
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 92 Läs vad Anita Subasic

• Johainna K
    Johainna K köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-12

Kortedala
    Jag träffade Anita på min första lägenhetsvisning och allt gick så smidigt. Från budgivning till köpes dagen har hon alltid varit tillgänglig via sms och samtal och återkopplar direkt. Är mycket nöjd och rekommenderar definitivt henne!!! Läs mer
  • Lennart J köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-01-21

Kortedala
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter som flyttat till Göteborg. Anita var proffsig, korrekt och mycket flexibel. Anita och hennes kollegor gav ett seriöst intryck som gjorde att affären blev smidig och där vi som köpare kände oss trygga.
    Den dagen vi ev ska sälja lägenheten kan jag mycket väl tänka mig att vända mig till Anita och Fastighetsbyrån i Angered. Läs mer
  • Jacob G sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-18

Kortedala
    Alltid öppen, ärlig och lyhörd. Skötte försäljningen av vår lägenhet med bravur. Läs mer
  • Kjell-arne J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-23

Kortedala
    Anita har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi har bara goda ord att säga om Anita.
    Hon har lett oss genom försäljningen till vår fulla belåtenhet och våra förväntningar har överträffats.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Veronica K sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-11

Kortedala
    En trygg lugn mäklare med mycket kunskap om området hon jobbar i. Läs mer
  • Mejra Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-09

Hon är Duktig
    Professionell
    Hjälosam Läs mer
  • Martin Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-11

Kortedala
    Har vid 2 tillfällen köpt lägenhet med Anita.
    Anita är kompetent ut i fingertopparna , lyhörd , hjälper till
    vid frågor , professionell och framför allt väldigt ödmjuk i sitt arbete. Känns väldigt tryggt som förstagångsköpare att ha en mäklare som Anita. Läs mer
  • Dani K sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-28

Kortedala
    Bra och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Gjorde så gott hon kunde med min bostad.
    Sålde min bostadsrätt på 2 r o k Läs mer
  • Jenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-26

Kortedala
    Jag har vid olika tillfällen både köpt och sålt bostad med Anita. Hon är en duktig, noggrann, punktlig, lyhörd, trevlig mäklare som har god områdesbevakning med ett stort kontakt, -och kundnät. Hon är framför allt, i alla lägen professionell. Läs mer
  • Ewa Tilson J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-05-08

Kortedala
    Vi har sålt vår lägenhet med Anitas utmärkta hjälp! Hon är kunnig tillmötesgående lyhörd och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen