Anita Subasic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 88 Läs vad Anita Subasic

• Veronica K sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-11

Kortedala
    En trygg lugn mäklare med mycket kunskap om området hon jobbar i. Läs mer
  • Mejra Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-09

Hon är Duktig
    Professionell
    Hjälosam Läs mer
  • Martin Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-11

Kortedala
    Har vid 2 tillfällen köpt lägenhet med Anita.
    Anita är kompetent ut i fingertopparna , lyhörd , hjälper till
    vid frågor , professionell och framför allt väldigt ödmjuk i sitt arbete. Känns väldigt tryggt som förstagångsköpare att ha en mäklare som Anita. Läs mer
  • Dani K sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-28

Kortedala
    Bra och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Gjorde så gott hon kunde med min bostad.
    Sålde min bostadsrätt på 2 r o k Läs mer
  • Jenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-26

Kortedala
    Jag har vid olika tillfällen både köpt och sålt bostad med Anita. Hon är en duktig, noggrann, punktlig, lyhörd, trevlig mäklare som har god områdesbevakning med ett stort kontakt, -och kundnät. Hon är framför allt, i alla lägen professionell. Läs mer
  • Ewa Tilson J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-05-08

Kortedala
    Vi har sålt vår lägenhet med Anitas utmärkta hjälp! Hon är kunnig tillmötesgående lyhörd och trevlig. Läs mer
  • Lina T sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-05-07

Kortedala
    Vi är mycket nöjda med Anita då hon hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt till ett bra pris. Hon var alltid tillgänglig och tillmötesgående med alla våra frågor samt fick oss att komma i rätt bana inför eventuell försäljning när vi var på jakt efter hus. Anita förstod vad vi ville och jobbade efter våra önskemål. Läs mer
  • Amanda Å köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-28

Kortedala
    Jsg har köpt en 1a i Kortedala, Anita har alltid varit ett jättebra stöd när var haft frågor. Hon ringer alltid upp och är alltid trevlig! Bättre än förväntat då detta var min första gång också och hade inte koll. Anita var jätte trevlig hela tiden och hjälpsam. Läs mer
  • Nikolina A sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-18

Kortedala
    Jag har sålt min bostadsrätt.

Anita är som mäklare inlyssnande och förmedlar lugn vilket skapar en trygg känsla hos mig som kund. Hon håller god kontakt och hjälper till att skapa rimliga förväntningar vid försäljning av bostad så att jag som säljare i slutändan känner mig nöjd.
    Skulle absolut använda mig av Anita som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Magnus J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-13

Kortedala
    Försäljningsuppdrag av bostadsrätt i Kortedala.
    En postiv person med starkt engagemang i sitt uppdrag, lever verkligen upp till de förväntningar man har på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen