Anita Subasic
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 97 Läs vad Anita Subasic

• Maral M sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-19

Kortedala
    Anita är en super trevlig säljare, engagerad och målinriktad. Bara massa plus. Läs mer
  • Lotta S sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-26

Sålde min bostadsrätt. Jättebra bemötande! Kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Maud P sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-06

Kortedala
    Hon är toppen. Trevlig och familjär. Är en rutinerad mäklare som vet hur allt går till. Känns tryggt att anlita henne. Hon var med i affären då jag köpte nuvarande bostad och fick redan då väldigt gott intryck av henne. Sa då att om jag nån gång ska sälja så blir hon min mäklare. Läs mer
  • Bojan V sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-31

Kortedala
    Hej vi sålde lgh på Lövmånadsgatan 2 i Kortedala. Anita bemötte oss på mer än ett utmärkt sätt, snabba svar, hjälpsam på alla sätt o vis, tydlig o lyhörd för våra frågor o funderingar. Hela affären gick mycket snabbt o vi är glada för det. Läs mer
  • Michel M köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-29

Kortedala
    Köpte lägenhet i Göteborg och hade Anita som tog hand om försäljningen. Hela processen var smidig och man fick ett otroligt bra bemötande. Läs mer
  • Johainna K
    Johainna K köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-12

Kortedala
    Jag träffade Anita på min första lägenhetsvisning och allt gick så smidigt. Från budgivning till köpes dagen har hon alltid varit tillgänglig via sms och samtal och återkopplar direkt. Är mycket nöjd och rekommenderar definitivt henne!!! Läs mer
  • Lennart J köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-01-21

Kortedala
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter som flyttat till Göteborg. Anita var proffsig, korrekt och mycket flexibel. Anita och hennes kollegor gav ett seriöst intryck som gjorde att affären blev smidig och där vi som köpare kände oss trygga.
    Den dagen vi ev ska sälja lägenheten kan jag mycket väl tänka mig att vända mig till Anita och Fastighetsbyrån i Angered. Läs mer
  • Jacob G sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-18

Kortedala
    Alltid öppen, ärlig och lyhörd. Skötte försäljningen av vår lägenhet med bravur. Läs mer
  • Kjell-arne J sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-23

Kortedala
    Anita har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi har bara goda ord att säga om Anita.
    Hon har lett oss genom försäljningen till vår fulla belåtenhet och våra förväntningar har överträffats.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Veronica K sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-11

4:a
    Kortedala
    En trygg lugn mäklare med mycket kunskap om området hon jobbar i. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen