Johanna Blomberg
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 17 Läs vad Johanna Blomberg

• Sami N köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-06

Angered
    Johanna har varit super bra under hela köp prossecen. Läs mer
  • Monica Pia Elise S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-26

Gunnilse
    Sålt villa
    Tålmodig och alltid glad
    Mäklaren har hört av sig och alltid frågat om min åsikt.
    Däremot är det överlag många personer som gör sin del med lite vattentäta skott Läs mer
  • Anton P köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-16

Olofstorp
    Vi köpte en villa och mäklaren hjälpte till bra med alla frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ragda J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-13

Rannebergen
    hon var bra och pålitlig mäklare Läs mer
  • Mohammad A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-10

Rannebergen
    en villa i Rannebergen

Väldigt bra sätt och hon kunde sin sak

Att sälja huset till det priset jag vill och innan visningen och det blev så

Mycket bra Läs mer
  • Mohammad Y köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-07

Björsared, Olofstorp
    Sålt våran radhus och köpt en riktigt dröm hus.
    Vi hade Johanna med oss hela vägen från köp till sälj, hon verkligen brinner för det, och angashera hela vägen.
    Man kunde nå henne när som helst.
    Hon uppfyllde alla våran förväntningar.
    Finns ingen dåligt från hennes sida. Läs mer
  • Nha Phuong Linda T sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-01-25

Angered
    Johanna är duktig och nogrann. Hon är ansvarsfull och har bra omdöme. Den bästa mäklaren nånsin. Läs mer
  • Agneta Maria U sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-01-10

Vi har sålt en villa.
    Johanna har på alla sätt tillmötesgått våra önskemål.
    Vi förväntade oss att få proffesionell hjälp eftersom det är trettio år sedan vi sålde ett hus sist.
    Vi har fått all information som vi förväntade och Johanna har skött allt så det känns väldigt smidigt för oss. Läs mer
  • Klara J köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-01-06

Johanna var väldigt glad & trevlig! Vi fick väldigt mycket hjälp (som oerfarna köpare). Lätt att få tag på, klar och tydlig. Informerade om vad som hände runt hela köp-/säljprocessen. Läs mer
  • Sara H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-25

Björsared, Olofstorp
    Johanna gav verkligen allt för att vi skulle känna och trygga och nöjda både före, under och efter själva försäljningen.

För oss var det en stor sak att sälja och vi hade många frågor som Johanna besvarade med stort tålamod och lugn.

Jag rekommenderar varmt Johanna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost