Johanna Blomberg
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Johanna Blomberg

• Päivi Terhikki A
    Päivi Terhikki A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-07-20

Hammarkullen
    Kommunikationen fungerade bra. Vänligt bemötande Läs mer
  • Roger L
    Roger L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-07-06

Olofstorp
    Johanna har gett bra och tydlig information genom hela säljprocessen och även återkopplat bra. Läs mer
  • Erik G sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-20

Angered - Gårdsten
    Johanna är väldigt enkel att kommunicera med och vår erfarenhet är att hon aldrig ger upp. I vårt fall tror vi att alla inblandade (Säljare, köpare och mäklare) upplevde en helt nya omständigheter pga Corona. Men i detta läge kändes det tryggt att ha att göra med Johanna, eftersom hon alltid gav oss återkopplings kom med nya idéer tog emot våra idéer. Full pott till Johanna en riktigt kämpe! Läs mer
  • Hing Ling C köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-06

Olofstorp
    Vi har köpt en villa och allt gick smidigt. Det är lätt att kommunicera med Johanna och hon förstod våra behov väl och var hjälpsam. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ahmed Jaafar A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-30

Bergsjön
    * Villa

* Jag tycker att jag blev välbemött

* Mina förväntningar var en bra service vilket jag också fick genom snabb kontakt och lätttillgänglighet via telefon.

* I övrigt hade jag en bra upplevelse av hela affären och det var enkelt att få hjälp i det jag behövde. Läs mer
  • Erland Olavi Weise R köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-26

Gunnilse
    Köpt och sålt villor, trevlig engagerad, kunnig, kontaktbar. Läs mer
  • Jini M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-07

Angered
    Vi har köpt en villa i Rannebregen Angered. Jag är väldigt nöjd med allt och allting har fungerat så bra som jag hade önskat mig. Johanna är alltid glad, positiv, hjälpsam och erfaren mäklare. Enligt min upplevelse hon är bäst. Jag ķände mig trygg under hela processen och allt gick så bra som vi hade förväntat oss. Läs mer
  • Jacob Z köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-05

Hej
    Hon är bäst verkligen.
    Den mäklare som kunden tror på henne , då är det bästa och högsta som en mäklare kan nå ,
    Enligt vår upplevelse hon har nått den nivån.
    Hon är bra människa och mäklare..samtidigt.
    Det var ett ära att göra affärer med henne som mäklare.
    Jacob Zora Läs mer
  • Sami N köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-06

Angered
    Johanna har varit super bra under hela köp prossecen. Läs mer
  • Monica Pia Elise S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-26

Gunnilse
    Sålt villa
    Tålmodig och alltid glad
    Mäklaren har hört av sig och alltid frågat om min åsikt.
    Däremot är det överlag många personer som gör sin del med lite vattentäta skott Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen