Lisa Berthelsen
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är alla olika människor jag får möjligheten att träffa och hjälpa. Jag gillar att vara engagerad och att se till att processen känns trygg och smidig för alla inblandade.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom och är specialiserad på förmedling av bostadsrätter. I och med att jag är den mäklaren som säljer flest bostadsrätter i Bergsjön och Olofstorp så har jag ett stort spekulantregister i dessa områden. Detta gör att jag också träffar många köpare och dessa håller jag sedan kontakten med på vägen mot deras drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och social. För mig är det bästa som finns när en affär avslutas med en lycklig säljare och en lika lycklig köpare. Då känner jag att jag uppnått mitt mål med den förmedlingen. Läs mer

Läs vad 109 kunder tycker om Lisa Berthelsen

• Almir C sålde sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    När vi signerade köpekontrakt för ett hus, kontaktade vi Lisa för försäljning av vår lägenhet. Hon och Fastighetsbyrån samordnade besök av stylist, fotografering, annonsering och slutligen försäljning snabbt och smidigt. Allt var klart inom 3-4 veckor, till ett pris som vi är nöjda med. Lisa var hjälpsam och trevlig. Hon samordnade också vissa detaljer med köparens bank, som var väldigt viktiga för oss och köparen inför kontraktsskrivning. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Thanh Huong P sålde sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa är väldigt trevlig och kunnig. Hon har hjälpt oss mycket vid vår försäljning. Vi är väldigt nöjd med henne. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Rasiha A sålde sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min lägenhet i Göteborg .Jag tycker att Lisa Berthelsen har gjort bra jobb Läs mer
  • Magnus A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt en bostadsrätt nyligen på Teleskopgatan och Lisa har hjälpt mig att sälja den och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon är trevlig, alltid glad och mycket ambitiös. Hon har bra koll på allting Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • David B sålde sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lägenheten blev såld före visning för det högsta jag hade hoppats på och Lisa hade stort tålamod med det krångel som blev med renoveringen. Stort tack! Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Simonetta Petra V köpte sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har köpt en bostadsrätt via Lisa. Lisa har varit jättebra som mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående, noggrann och trevlig. Hon känns som en väldigt kompetent mäklare. Hon har på alla sätt uppfyllt mina förväntningar.
    Om jag vill köpa eller sälja någon gång i framtiden så kommer jag vilja kontakta henne igen. Är jättenöjd med Lisa! Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Arash D köpte sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Allt var perfekt. Väldigt professionell mäklare. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Alf Fredrik V köpte sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa skötte fastighetsaffären på ett engagerat och trevligt sätt. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M köpte sin bostad med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt mitt hus (bostadsrätt) på 122 kvm och köpt en tvåa på 61,5 kvm.
    Har fått mycket bra hjälp med alla jobbiga beslut och papper som ska fyllas i.
    Rekommenderar verkligen Lisa Marie hon är kunnig, tålmodig och empatisk. Läs mer
  • Esra Y
    Esra Y skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa var väldigt trevlig och hade ett gott bemötande och leende på läpparna, såg direkt att hon hade bra kunskaper om sitt yrke för jag fick bra hjälp och information samt svar på mina frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen