Lisa Berthelsen

Lisa Berthelsen

Lisa Berthelsen är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Lisa Berthelsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisa Berthelsen har haft 28 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är alla olika människor jag får möjligheten att träffa och hjälpa. Jag gillar att vara engagerad och att se till att processen känns trygg och smidig för alla inblandade.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom och är specialiserad på förmedling av bostadsrätter. I och med att jag är den mäklaren som säljer flest bostadsrätter i Bergsjön och Olofstorp så har jag ett stort spekulantregister i dessa områden. Detta gör att jag också träffar många köpare och dessa håller jag sedan kontakten med på vägen mot deras drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och social. För mig är det bästa som finns när en affär avslutas med en lycklig säljare och en lika lycklig köpare. Då känner jag att jag uppnått mitt mål med den förmedlingen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 134 Läs vad Lisa Berthelsen