Lisa Berthelsen
Registrerad mäklare sedan 2014-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-21
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är alla olika människor jag får möjligheten att träffa och hjälpa. Jag gillar att vara engagerad och att se till att processen känns trygg och smidig för alla inblandade.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom och är specialiserad på förmedling av bostadsrätter. I och med att jag är den mäklaren som säljer flest bostadsrätter i Bergsjön och Olofstorp så har jag ett stort spekulantregister i dessa områden. Detta gör att jag också träffar många köpare och dessa håller jag sedan kontakten med på vägen mot deras drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och social. För mig är det bästa som finns när en affär avslutas med en lycklig säljare och en lika lycklig köpare. Då känner jag att jag uppnått mitt mål med den förmedlingen. Läs mer

Läs vad 119 Läs vad Lisa Berthelsen

• Van Ngoc N köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-08-07

Eriksbo
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hjällbogärdet. Min mäklare, Lisa Berthelsen, har varit otroligt hjälpsam under hela processen och hon har svarat på alla mina frågor. Jag har känt mig trygg med henne vid min sida. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • SLAVKA M
    SLAVKA M skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-07-27

Jag köpte en lägenhet och Lisa Berthelsen som mäklare,hjälpte mig på ett bra sätt: trevligt bemötande och samarbete.Hon lyssnade på mina åsikter och var tydlig gällande prissättning, som jag är tacksam för. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Erik Lennart N sålde sitt hus med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-07-10

Rannebergen
    Vi har sålt en villa, fick ett bra bemötande och en alltigenom positiv kontakt med Lisa och Rasmus. Vi tycker att Lisa/Rasmuså skötte affären på ett mycket professionellt, korrekt och trevligt sätt.
    Lyssnade på våra åsikter samt var tydliga mot köpare t ex gällande prissättning. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Jan Erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-01

4:a
    Bergsjön
    Lisa var verkligen ett proffs när vi sålde lägenheten och höll mig hela tiden uppdaterad så jag rekommenderar henne till 110 procent! Läs mer
  • Carlos L
    Carlos L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-22

Eriksbo
    Sålde min lägenhet och efter en långsam start med en annan mäklare så tog Lisa över och det gick utmärkt.
    Mycket informativ och det kändes tryggt. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Yousif A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-18

Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren var väldigt kul Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Jwan Rashid H sålde sitt hus med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-19

Olofstorp
    Jätte bra och duktig Mäklare Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Rebuar A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-19

Olofstorp
    Jätte bra och duktig Mäklare. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Robin A sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-18

Bergsjön
    Samarbetet med Lisa har varit väldigt enkelt och smidigt, jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Lisa. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Denis H sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-12

Bergsjön
    Positiv, tidpunkt, bra säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen