Lisa Berthelsen

Lisa Berthelsen

Lisa Berthelsen är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Lisa Berthelsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisa Berthelsen har haft 21 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är alla olika människor jag får möjligheten att träffa och hjälpa. Jag gillar att vara engagerad och att se till att processen känns trygg och smidig för alla inblandade.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom och är specialiserad på förmedling av bostadsrätter. I och med att jag är den mäklaren som säljer flest bostadsrätter i Bergsjön och Olofstorp så har jag ett stort spekulantregister i dessa områden. Detta gör att jag också träffar många köpare och dessa håller jag sedan kontakten med på vägen mot deras drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och social. För mig är det bästa som finns när en affär avslutas med en lycklig säljare och en lika lycklig köpare. Då känner jag att jag uppnått mitt mål med den förmedlingen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 167 Läs vad Lisa Berthelsen

• sålde en tomt med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2022-11-28 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande är hjälpsam och kunnig på sin sak.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Angered
    2022-11-11 Verifierad kund
    Lisa är en mycket skicklig mäklare som när som helst är redo för sina kunder.Jag är väldigt glad att jag jobbat med Lisa och jag hoppas att samarbetet fortsätter i kommande projekt.

Mhv/Visar
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Angered - Gårdsten
    2022-09-02 Verifierad kund
    Lätt att nå, lyhörd för våra önskningar, tydligt och snabba återkoppling. Vi är väldigt nöjda
  • köpte en tomt med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2022-07-10 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Bra mäklare
    Och duktig
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid alla samtal och träffar då hon varit behjälplig med det vi inte har erfarenhet av. Våra förväntningar var att hon med sin erfarenhet och kunskap om hur man tar reda på information om hustomter och försäljning av det varit guld värt tack för det. Vi upplever att det har varit bra hela vägen från det att hon tagit på sig uppdraget till nu tack.
    • Bergsjön
    2022-05-31 Verifierad kund
    för Lisa har jag bara lovord allt det bästa
    • Bergsjön
    2022-05-31 Verifierad kund
    Allt va bra förklarade allt som jag behövde veta hjälpte hon mig med kontrakt och så vidare
    2022-05-30 Verifierad kund
    Tack Lisa för din vänliga bemötande! Det var mycket krångel speciellt för att jag var bortrest men du hjälpte oss med allt och med en hög servicenivå efter våra önskemål. Ärlighet och tydlighet gjorde allt enklare. Vi är jättenöjda. Tack återigen Lisa! A++👏🏻
  • Zahra M
    2022-05-30 Verifierad kund
    Efter mycket letande och velande har vi äntligen landat och hittat vår stora, fina och efterlängtade villa i Gbg. Jag vill tacka Lisa för all hennes hjälp och support hon hjälpte oss förverkliga vår stora dröm. Med stort engagemang och fantastisk serviceanda fick vi all hjälp vi behövde. Väldigt nöjd och härligt med gott bemötande.😍😍🥳🥳👏🏻😍🙌🏻 10/10
    • Knipared - Olofstorp
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi har haft en fantastiskt erfarenhet av Lisa Berthelsen! Hon var alltid väldigt tydlig och förklarade allt på ett sätt vi förstod. Hennes bemötande var varm och snäll. Hon levde upp till förväntningarna och även mer, hjälpte oss så mycket hon kunde.