Patricia Warnlöf
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 29 Läs vad Patricia Warnlöf

• Mitre N köpte en tomt med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-02

Olofstorp
    Jag köpte tomt i Kappered 2:13.
    Hon var noggrant och tydligt med alla svar som jag hade.
    Hon var trevligt och kunnigt. Hon gjorde utmärkt bra jobb. Jag kommer att rekommendera er till mina vener.
    Mycket nöjd är jag. Läs mer
  • Raid B köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-15

Hammarkullen
    Hon är mycket utmärkt i sitt arbete Läs mer
  • Midzaret A köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-09

Linnarhult
    Vi köpte villa och är supernöjda!
    Allt gick så smidigt.
    Proffesionellt är rätta ordet 🙂
    Mvh Familjen Abedini Läs mer
  • Jim Z sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-08

Rannebergen
    Mycket bra bemötande, det är ju inte varje dag man säljer sitt radhus. Patricia känns professionell och har ett trevligt och hjälpsamt sätt. Vi är jättenöjda med henne❤️ Eva o Jim Zetterström Läs mer
  • Patricia W sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-03

Linnarhult
    Vi har sålt ett hus i Linnarhult. Från första möte till kontraktskrivning har det känts bra och tryggt. Vi fick bra råd och blev informerade av henne hela tiden. Hon känner till området väl och gav bra råd. Läs mer
  • Souheil Georges M sålde en tomt med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-17

Olofstorp
    Hej, sålde en tomt, min mäklare är den bästa mäklaren i världen, tack Patricia😃😃 Läs mer
  • Ali S köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-23

Olofstorp
    Jag ringde Patricia tillträdesdagen och frågade visa frågor men fick inte svar. ringde aldrig tillbaka.
    Fick sen info till tillträdesdagen. Läs mer
  • Sargol F köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-31

Rannebergen
    Jag har köpt en radhus.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren, hon va väldigt professionell och sakkunnig. Läs mer
    2019-10-31 Patricia W svarar Sargol F
    Tack Sargol, hoppas verkligen att ni ska trivas!
  • Mattias E sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-31

Hammarkullen
    Bra support. Radhuset blev sålt.
    ————————————————————————- Läs mer
  • Nazar A köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-07-26

Hammarkullen
    Jag köpte ett hus och hon är riktigt duktig på sitt jobb hon var snäll och bemötte mig jätte bra, hon var hjälpsam Läs mer
    2019-08-09 Patricia W svarar Nazar A
    Tack Nazar, jag hoppas att du ska trivas!
    Patricia W gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost