Patricia Warnlöf
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 6 kunder tycker om Patricia Warnlöf

• Thérése D sålde sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stort engagemang, proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N sålde sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bästa mäklaren jag anlitat. Full pott på allt!
    Rekommenderar starkt om man vill ha en engagerad mäklare med hög kompetens. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Viktor N
    Tusen tack Viktor, verkligen roligt att höra!
  • Luciano F sålde sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    I sold my house with help.

She was kind and very helpful. She went thru this process entirely speaking English, which I appreciated a lot. She was professional and knew her business. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Luciano F
    Thanks Luciano, I am very happy to hear that.
  • Guhdar B köpte sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt bostaf, blev bemöt på ett trevligt sätt, vi hade våra dispyter men mäklaren agerade på ett professionellt sätt, Läs mer
    2018-11-05 Patricia W svarar Guhdar B
    Tack Guhdar, alltid roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas!
  • Nathalie L skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett hus.
    Första husköpet för oss båda och vi upplevde att vi fick svar snabbt när vi sökte svar. Kunde ibland känna att vi fick vänta på vissa uppdateringar.
    För övrigt så kändes mäklaren påläst och kunnig. Hon hade även ett bra bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Patricia W svarar Nathalie L
    Tack Nathalie, hoppas ni ska trivas i huset!
  • Marko Tapani K skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde vårt hus vi ägt i 16 år.
    Stort engagemang från mäklaren. Jättetrevlig och förtroendeingivande. Rekommenderas stort. Läs mer
    2018-10-16 Patricia W svarar Marko Tapani K
    Tack Marko, väldigt roligt att höra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen