Läs vad 42 Läs vad Patricia Warnlöf

• 2020-12-21
    Jag har köpt en villa och sålt ett radhus. Jag blev bemött på ett jättebra sätt. Jag hade bra förväntningar och Patricia levde upp till de.
    Minire M
    • 175.0 m²
    • Olofstorp
    köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
  • 2020-11-30
    Jag sålde mitt hus med Patricia som mäklare. Hon var väldigt lyhörd, alltid väl förberedd, trevlig & hade ett allmänt bra bemötande.Hon var även Lätt att få tag på, jag är jättenöjd!
    Nahla A
    • 126.0 m²
    • Rannebergen
    sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
  • 2020-11-26
    Villafastighet
    Patricia var mycket engagerad och mycket snabb att
    "take action"
    Hon var bra på att lyssna och ta fram det väsentliga när hon
    talade. Inte massa extra säljande babbel.
    Mycket bra kommunikation. Hon informerade oss båda hela tiden.
    Det kändes som hon verkligen gav allt i sett engagemang.
    Allt ledde till en snabb affär.
    Vi vill bara rekommendera Particia !! kunde inte varit bättre.
    Roger Edor S
    • 114.0 m²
  • 2020-11-23
    Vi sålde vårt hus och Patricia hjälpte oss igenom hela affären på ett personligt och oerhört proffsigt sätt. Lugn o sansad, höll oss uppdaterade under hela processen och vi kände att vi kunde kontakta henne närsomhelst o hur många gånger som helst. Allt flöt på perfekt, besiktningsman , fotograf, energideklaration o stylist, allt bokades via Patricia o allt fungerade så smidigt. Stort tack från C o R!!
    Christina N
    • 114.0 m²
  • 2020-10-20
    Sålt radhus. Bemötandet från Patricia var mycket bra.
    Hon levde absolut upp till förväntningarna som vi hade på att få till en smidig affär.

Kanske gick det lite för fort vid kontraktskrivandet, vilket medförde att jag inte riktigt hann läsa dokumenten ordentligt och ställa ev frågor som jag hade innan kontraktet skrevs på.
    Suriye E
    • 140.0 m²
    • Hammarkullen
    Hej Suriye! Tack för ditt omdöme. Jag har all förståelse att det kan kännas stressigt i en bostadsaffär och speciellt när man säljer på förhand innan visning. Vi har som rutin att alltid maila ut kontraktet före kontraktskrivningen vilket jag kan förstå kan vara lätt att missa. Jag tar med mig detta och ska tänka på att vara extra tydlig att upplysa om detta. Skönt att vi kunde reda ut missförståndet på telefon och kul att du är så nöjd i övrigt!

• 2020-10-11
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Patricia och Fastighetsbyrån nordöst. Patricia är kunnig och har känsla för vad marknaden vill ha. Hon har ett trevligt och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda.
    Isabell O
    • 132.0 m²
    • Kortedala
    Hej Isabell! Stort tack för ditt omdöme. Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Det var väldigt kul att få sälja ert fina hus. Önskar er all lycka till i bostadsletandet!

• 2020-09-06
    Patricia var en stor hjälp i vårt köp av hus och vi kände oss väldigt trygga med henne som mäklare genom hela processen!
    Julia H
    • 140.0 m²
    • Hammarkullen
    Tack Julia, kul att höra. Hoppas ni ska trivas!

• 2020-09-03
    Patricia gjorde ett suveränt jobb med att sälja vårat radhus. Var väldigt angagerad på ett professionellt och medmänskligt sätt. Var mån om att alla parter skulle känna sig bekväma och trygga. Skulle inte vilja ha någon annan mäklare.
    Angelica O
    • 78.0 m²
    • Kortedala
    Stort tack Angelica, väldigt roligt att höra! Och tack för den fina gåvan!

• 2020-08-29
    Vi har sålt vår bostad, belägen i Linnarhult Angered Gbg. Det är med blandade känslor men med tanke på ålder och ork anser vi efter moget övervägande att det är bättre att flytta medan vi orkar
    Vårt nya boställe är som önskvärt inom 10 mil från Göteborg.
    Vi blev utomordentligt bemötta av Patricia Warnlöf och våra för-
    väntningar kunde omöjligt vara större, varför vi med största nöje kan rekommendera henne vid en bostadsförsäljning
    Bo Lars Hilding Ö
    • 112.0 m²
    • Linnarhult
    Tack för dem fina orden, hoppas flytten ska gå bra och att ni kommer trivas i nya bostaden!

• 2020-08-24
    Vi har sålt en villa och är mycket nöjda med mäklaren.
    Hela uppdraget sköttes över vår förväntan. V i är mycket nöjda med hur Patricia genomförde det hela.
    Kerstin Ö
    • 112.0 m²
    • Linnarhult
    Stort tack Kerstin, väldigt roligt att höra. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte