Patricia Warnlöf

Patricia Warnlöf

Patricia Warnlöf är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Patricia Warnlöf har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Patricia Warnlöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.7. Patricia Warnlöf har haft 23 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 51 Läs vad Patricia Warnlöf

• köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-07-22
    Jag hade en bild av att mäklare stod endast på säljarens sida, men Patricia ändrade den bilden. Hon har varit hjälpsam och tillmötesgående genom hela processen och man har kunnat ställa vilka frågor som helst.

Vi är så tacksamma för allt hennes jobb och hon har väglett oss hela vägen till kontraktskrivning. Vi kunde inte haft en bättre mäklare//Benjamin & Rebecka
    • Kortedala
    2021-06-02
    Kompetent, trevlig, en människa. Som jobbar som mäklare 🤷🏻‍♂️
    2021-06-02
    Köpte hus i gbg.
    Trevligt, kunnig och väldigt hjälpsamt tjej.
    Fick all hjälp som behövdes vid alla tider och tillfälle.
    • Angered - Agnesberg
    2021-05-31
    En kedje hus. Fick jag bra hjälp men hon stressade mig i början när skulle jag få godkänt från banken. Alltså behövde jag bara lite tid för att ta godkänt från banken och hon sa att kanske hon väntar inte på mig utan skulle bjuda någon annan trots att jag van budgivningen. Så det var inte bra för mig .Jag var på jobbet och kunde inte svara henne och behövde jag bara lite tid under dagen för att få godkänt.
    • Angered
    2021-05-16
    Köpt en fastighet. Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren, hon är väldigt trevlig, hjälpsam och respekterar samt svarar alltid snabbt och på alla funderingar man har.
    Tack för de fina orden Shirin! Väldigt roligt att höra! 🙏 Patricia Warnlöf
    • Angered
    2021-05-15
    En ganska trevlig mäklare, duktig på hennes yrke. Ganska hjälpsam.
    Tack Jalil! Hoppas ni ska trivas! Patricia Warnlöf
    • Kortedala
    2021-05-04
    Vi var på visning på Junigatan 6 i Kortedala i oktober 2020. Vi blev förtjusta i villan & dess natur direkt och lyckades vinna budgivningen. Patricias bemötande var vänligt, trevligt & professionellt. Hennes kunnande var utmärkt och inga frågor var på något sätt besvärliga. Vi var under perioden på flera visningar och Patricia stack verkligen ut över mängden och vi rekommenderar henne varmt!

Med vänliga hälsningar

Jörgen & Ingrid
    Stort tack för de fina orden, väldigt roligt att höra!! Hoppas ni ska trivas! Mvh Patricia Patricia Warnlöf
  • sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-02-06
    Patricia är en mycket trevlig och duktig mäklare, vi är väldigt nöjda med hennes.
    2021-02-05
    Patricia är väldigt lyhörd och har ett trevligt bemötande. Har mycket kunskap om sitt yrke. Rekommenderar Patricia starkt till säljare av sina hus eller lägenheter.
    2020-12-21
    Jag har köpt en villa och sålt ett radhus. Jag blev bemött på ett jättebra sätt. Jag hade bra förväntningar och Patricia levde upp till de.