Patricia Warnlöf
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 20 Läs vad Patricia Warnlöf

• Markus S köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-17

Bergum Olofstorp
    Vi fick snabbt och bra stöd av Patricia genom hela processen när vi köpte hus. Läs mer
  • Leif Erik S sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-15

Lövgärdets villastad
    Patricia har varit vår mäklare vid försäljning av vårt radhus. Hon har på ett professionellt men också personligt sätt bemött oss utmärkt. hon har levt upp till de förväntningar vi hade inför försäljningen. Vi rekommenderar Patricia varmt.
    Leif och Ingrid Svensson Läs mer
    2019-02-18 Patricia W svarar Leif Erik S
    Tusen tack Leif och Ingrid, verkligen roligt att höra!
  • Anneli U sålde sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-13

Linnarhult
    Patricia har sålt mitt hus. Jag är väldigt nöjd med henne som mäklare. Bra bemötande, höll mig hela tiden uppdaterad, flexibel med tider för visning. Var realistisk gällande husets värde. Läs mer
    2019-02-14 Patricia W svarar Anneli U
    Väldigt roligt att höra Anneli, hoppas du ska trivas i nya bostaden!
  • Kristin E köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-12

Bergum Olofstorp
    Trevlig och tillmötesgående. Inget krångel och kunde svara på alla frågor. Förtroendeingivande. Läs mer
    2019-02-12 Patricia W svarar Kristin E
    Hej!
    Vad roligt att höra, tack! Hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • Thérése D sålde sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-12-03

Stort engagemang, proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N sålde sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-11-28

Bästa mäklaren jag anlitat. Full pott på allt!
    Rekommenderar starkt om man vill ha en engagerad mäklare med hög kompetens. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Viktor N
    Tusen tack Viktor, verkligen roligt att höra!
    Patricia W gillar detta
  • Luciano F sålde sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-11-16

I sold my house with help.

She was kind and very helpful. She went thru this process entirely speaking English, which I appreciated a lot. She was professional and knew her business. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Luciano F
    Thanks Luciano, I am very happy to hear that.
  • Guhdar B köpte sin bostad med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-11-04

Köpt bostaf, blev bemöt på ett trevligt sätt, vi hade våra dispyter men mäklaren agerade på ett professionellt sätt, Läs mer
    2018-11-05 Patricia W svarar Guhdar B
    Tack Guhdar, alltid roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas!
  • Nathalie L skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-10-22

Vi köpte ett hus.
    Första husköpet för oss båda och vi upplevde att vi fick svar snabbt när vi sökte svar. Kunde ibland känna att vi fick vänta på vissa uppdateringar.
    För övrigt så kändes mäklaren påläst och kunnig. Hon hade även ett bra bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Patricia W svarar Nathalie L
    Tack Nathalie, hoppas ni ska trivas i huset!
  • Marko Tapani K skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-10-15

Sålde vårt hus vi ägt i 16 år.
    Stort engagemang från mäklaren. Jättetrevlig och förtroendeingivande. Rekommenderas stort. Läs mer
    2018-10-16 Patricia W svarar Marko Tapani K
    Tack Marko, väldigt roligt att höra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen