Rasmus Persson
Registrerad mäklare sedan 2017-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Rasmus Persson

• Linus S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-08-14

4:a
    Hjälpsam och initiativtagande. Läs mer
  • Sondos A sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-08-12

Lägenhet
    Toppen, smidig och förstod våra behov Läs mer
  • Akan E köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-08-11

3:a
    Olofstorp
    Det jag inte är så nöjd med är att min mäklare fick mig att bjuda mot mig själv. Objektet som jag köpte hade inga andra budgivare men istället för att min mäklare skall göra detta glasklart för säljaren så var känslan istället att jag skulle höja för att nå säljarens utsatta pris. Mitt initiala bud respekterade ej. Läs mer
    2020-08-12 Rasmus P svarar Akan E
    Hej Akan,

I varje affär är det mitt uppdrag att få säljare och köpare att mötas, framförallt när det gäller priset.
    I ditt fall var du ensam budgivare och därmed blev det en enskild förhandling istället för en budgivning. Första budet som lades var under utgångspriset och på en nivå som säljaren inte kunde acceptera och därmed blev det en förhandling mellan dig och säljaren. Säljaren återkom med ett motbud närmare utgångspriset som du valde att acceptera.

Jag hoppas att du i övrigt är nöjd med mitt arbete och att du trivs i lägenheten.
  • Nino F sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-08-09

Bostadsrätt,
    Gott bemötande
    Snabb och effektiv
    Förstod våra behov
    Allt jättebra Läs mer
  • Sevgi G köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-07-09

4:a
    Angered - Agnesberg
    Jag köpte en bostadsrätt. Rasmus var väldigt trevlig, bra, ordningsam, omtänksam och lätt att ta kontakt med honom. I framtiden om jag säljer eller köper så vill jag ha Rasmus som min mäklare igen 😊 Läs mer
  • Abdolrahim F köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-29

Kortedala
    Rasmuns Har handlet ärendet på en professionell sätt.
    Bra och ärligt bemötande.
    Kunnig och ärlig. Läs mer
  • JOSEFINE K
    JOSEFINE K skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-26

Bytte mäklare då min andra slurade
    Rasmus tog över väldigt enkelt, förklarade allting lätt och hela försäljningen gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Annelie M sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-02

3:a
    Olofstorp
    Sålt en lägenhet genom Rasmus. Mycket bra bemötande, frekvent återkoppling och uppdatering. Är nöjd med affären! Läs mer
  • Malin L köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-21

Surbrunn
    Snabb med återkoppling både på mail och telefon. Allt fungerade helt felfritt så ja, Rasmus levde helt klart upp till förväntningarna! Tack! Köpte Handskmakaregatan 14, 271 46 Ystad. Läs mer
  • Daniel T köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-08

Jag har köpt hus strax utanför Ystad.
    Jag blev väldigt bra bemött av Rasmus, väldigt trevlig och dom frågorna man hade och han inte visste kolla han snabbt upp och sedan återkom😃
    Helnöjd med Rasmus som mäklare👌 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost