Sandra Hallgren
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 24 Läs vad Sandra Hallgren

• Baydaa H
    Baydaa H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-05

Angered - Agnesberg
    Vi sålde en lägenhet, sålde för det som vi önskad.
    Sandra Hallgren var en underbar mäklare som kämpade för vi skulle sälja vår lägenhet innan visning.
    Rekommenderar starkt Sandra för det jobb som hon gjorde för oss. Och för hon är en trevlig, flexibel och duktig mäklaren. Läs mer
  • Wamidh B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-03

Jag har sålt bostad.
    Mäklare har varit väldigt duktig. Läs mer
  • Neda V sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-19

Vi har varit nöjda med Sandra under försäljningen. Läs mer
  • Khaled E sålde sitt hus med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-11

Angered
    Sålt bostadsrätt, bemötandet var väldigt varmt samt den positiva energin.

Jag tycker att hon levde upp till förväntningarna och lite till då processen varit svår.

Väldigt nöjd med resultatet samt hur jag blivit bemött och fått hjälp. Läs mer
  • Omar A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-19

Angered - Agnesberg
    Sålt min bostadsrätt, blivit väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren har verkligen engagerat sig i försäljningsprocessen. Läs mer
  • Roger F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-07

Bergsjön
    Jag sålde en bostadsrätt på förhandsvisning sandra var mycket duktig ock ordnade allt åå ett smidigt sätt Läs mer
  • Zana R sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-09-30

Angered
    Trevligt kvinna. Har gott bemötande . Varit verkligen stöttande under våran svåra tid att sälja bostaden. Läs mer
  • Esada S köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-05

Bergsjön
    Professionellt, förståndig och rådlig. Läs mer
  • Nivin T
    Nivin T köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-07-07

Bergsjön
    I början var jag väldigt nervös och hade andra tankar. Men när jag väl mötte Sandra Hallgren så kunde jag slappna av och prata ut om mina förväntningar och vad jag söker.
    Förväntade mig aldrig att en mäklare kunde vara så mycket till hjälp och trevlig på många olika sätt . Sandra är en otrolig tålmodig mäklare som lever upp till förväntningar .
    Tack för all hjälp Läs mer
    2019-08-05 Sandra J svarar Nivin T
    Hej Nivin, Det är många funderingar och tankar innan man köper men det är därför vi finns som bollplank.
    Jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad. Stort lycka till.
  • Tobias B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-20

Bergsjön
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet allt gick så smidigt hon är verkligen grym!
    Jag rekommenderar starkt Sandra!!! Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Tobias B
    Tack Tobias för de fina orden. Jag hoppas verkligen att du skall trivas i din nya bostad.
    Ha nu en fin Midsommar!!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost