Sandra Hallgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 17 Läs vad Sandra Hallgren

• Esada S köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-05

Bergsjön
    Professionellt, förståndig och rådlig. Läs mer
  • Nivin T
    Nivin T köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-07-07

Bergsjön
    I början var jag väldigt nervös och hade andra tankar. Men när jag väl mötte Sandra Hallgren så kunde jag slappna av och prata ut om mina förväntningar och vad jag söker.
    Förväntade mig aldrig att en mäklare kunde vara så mycket till hjälp och trevlig på många olika sätt . Sandra är en otrolig tålmodig mäklare som lever upp till förväntningar .
    Tack för all hjälp Läs mer
    2019-08-05 Sandra J svarar Nivin T
    Hej Nivin, Det är många funderingar och tankar innan man köper men det är därför vi finns som bollplank.
    Jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad. Stort lycka till.
  • Tobias B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-20

Bergsjön
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet allt gick så smidigt hon är verkligen grym!
    Jag rekommenderar starkt Sandra!!! Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Tobias B
    Tack Tobias för de fina orden. Jag hoppas verkligen att du skall trivas i din nya bostad.
    Ha nu en fin Midsommar!!
  • Dövlet B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-13

Bergsjön
    en fantastisk mäklare, jätte duktigt, professionell och jätte trevlig, sålde min lägenhet med dom. rekomenderas väl Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Dövlet B
    Tack Dövlet. Det var fina ord . Det var ett nöje att få hjälpa er med detta och hoppas att ni får det lika bra i er nya bostad.
    Trevlig Midsommar.
  • Tony H
    Tony H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-04

Bergsjön
    Sandra Hallgren hjälpte mig att sälja en lägenhet på Teleskopgatan i Göteborg .
    Sandras bemötande var mycket bra, trevlig och lyhörd för mina önskemål samtidigt väldigt hjälpsam med tips om styling mm,
    vidare tycker jag att Sandra gav ett väldigt proffsigt intryck då hon är väldigt påläst vad gäller regler och lagar mm som för oss som inte så ofta sysslar med fastighetsaffärer uppskattar otroligt mycket, hennes lugna och pedagogiska förmåga att förklara alla svårbegripliga och snåriga detaljer kring försäljningen är enligt mitt tycke exemplariskt.
    Mina förväntningar gällande försäljningen blev högt över mina förhoppningar då Sandra är väldigt kunnig på den lokala marknaden samt väldigt smidig att resonera med kring inkomna anbud mm.
    Jag kan kort sammanfatta upplevelsen med att jag är otroligt nöjd med Fastighetsbyrån och speciellt Sandra som mäklare och kommer absolut anlita Fastighetsbyrån nästa gång jag skall sälja någon fastighet, jag gillar hela erat koncept med bevakning, info,stylinghjälp mm
    Mycket tacksam säljare
    Tony Helin Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Tony H
    Hej Tony, Tusen tack för dina otroligt fina ord. Jag är jätteglad att du blev så nöjd över vårt koncept och självklart kommer vi att hjälpa dig när du skall sälja fler bostäder. Du har mitt nummer bara att ringa så skall jag rekommendera dig en bra mäklare i ditt område.

Ha nu en underbar semester och en trevlig midsommar.
  • Novka J sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-26

Bergsjön
    Jag har fått hjälp att sälja min lägenhet. Och jag är jättenöjd med allt..! Sandra är en underbar person och mäklare allt vi önskade fick vi med slutpriset och allt. Läs mer
    2019-04-05 Sandra J svarar Novka J
    Hej Novka.
    Tusen tack för dina fina ord. Jag hoppas att allt går bra med flytten nu och att ni skall trivas i er nya bostad.
    Ha en underbar dag.
  • Halvard S
    Halvard S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-19

Bergsjön
    Kan gott rekommenderas. Sålt en bostadsrätt på
    Teleskopgatan 14.Gott bemötande över lag.
    Detta svar gäller även för min fru Lisa Svenningsson. Läs mer
    2019-02-19 Sandra J svarar Halvard S
    Tack Halvard och Lisa för era fina ord. Jag hoppas att ni skall trivas i er nya lägenhet. Stort lycka till nu med flytt.
  • Jan Mikael H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-11

Bergsjön
    Hon är väldigt engagerad men ibland lite svår att få tag på. Läs mer
    2019-02-11 Sandra J svarar Jan Mikael H
    Hej Mikael. Tack för att du gav mig ett omdöme , jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad.
    ja ibland är det mycket samtal och möten som gör att vi kan vara svåra att få tag på.
    Ha en härlig dag.
  • Kani Reza H
    Kani Reza H köpte sin bostad med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-11-05

Vi har köpt en bostadsrätt, vi fick ett utmärkt bemötande av Sandra. Dels var våra förväntningar var att huset skulle vara nytt och fräscht och Sandra genomförde dessa förväntningar.
    Mvh kani och khalid Läs mer
    2018-11-16 Sandra J svarar Kani Reza H
    Hej Kani. Tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni skall trivas i eran nya bostad.
    Ha en fin helg.
  • Jonna H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-28

Köpte en bostadsrätt som hon var mäklare för. Vi fick skriva om hela kontraktet då hon inte visste vad som gällde när en av säljarna hade lämnat fullmakt. Fick åka till hennes kontor på arbetstid för att skriva om allt. Även vid omskrivningen var några saker missade i det nya kontraktet. Allmänt svårt att få tag i henne, tog lång tid innan hon ringde upp osv. även under pågående budgivning. Nu har jag köpt och sålt några gånger innan och är ganska "trygg" i processen men det kändes inte som att hon hade så bra koll. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen