Sandra Hallgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 27 Läs vad Sandra Hallgren

• Silvad H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-01-19

Angered - Agnesberg
    Jätte trevligt mäklare värt att rekommendera.👍🌸 Läs mer
    2020-01-20 Sandra J svarar Silvad H
    Hej Silvad.

Tack för din rekommendation. Lycka till med er nya bostad.
    Det var ett nöje att få sammarbeta med er.
  • Azita M köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-31

Angered
    Sandra kan bli bättre på att bli mer tillgänglig. Det var flera gånger som jag hade frågor men hon svarade inte på flera dagar. Läs mer
    2020-01-03 Sandra J svarar Azita M
    Hej Azita,
    Tack för din ärliga reco. Det är tråkigt att höra att du upplevt dessa känslorna under processen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Wamidh B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-14

Sålt bostad.
    Mäklaren var duktig och trevlig, vi sålde vår lägenhet innan visning, tack vare mäklaren som kämpade för att få det pris som vi önskad. Läs mer
  • Baydaa H
    Baydaa H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-05

Angered - Agnesberg
    Vi sålde en lägenhet, sålde för det som vi önskad.
    Sandra Hallgren var en underbar mäklare som kämpade för vi skulle sälja vår lägenhet innan visning.
    Rekommenderar starkt Sandra för det jobb som hon gjorde för oss. Och för hon är en trevlig, flexibel och duktig mäklaren. Läs mer

2019-12-03

Jag har sålt bostad.
    Mäklare har varit väldigt duktig. Läs mer
  • Neda V sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-19

Vi har varit nöjda med Sandra under försäljningen. Läs mer
  • Khaled E sålde sitt hus med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-11

Angered
    Sålt bostadsrätt, bemötandet var väldigt varmt samt den positiva energin.

Jag tycker att hon levde upp till förväntningarna och lite till då processen varit svår.

Väldigt nöjd med resultatet samt hur jag blivit bemött och fått hjälp. Läs mer
  • Omar A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-19

Angered - Agnesberg
    Sålt min bostadsrätt, blivit väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren har verkligen engagerat sig i försäljningsprocessen. Läs mer
  • Roger F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-07

Bergsjön
    Jag sålde en bostadsrätt på förhandsvisning sandra var mycket duktig ock ordnade allt åå ett smidigt sätt Läs mer
  • Zana R sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-09-30

Angered
    Trevligt kvinna. Har gott bemötande . Varit verkligen stöttande under våran svåra tid att sälja bostaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen