Sandra Jakobsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Sandra Jakobsson

• Kani Reza H
    Kani Reza H köpte sin bostad med hjälp av Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-11-05

Vi har köpt en bostadsrätt, vi fick ett utmärkt bemötande av Sandra. Dels var våra förväntningar var att huset skulle vara nytt och fräscht och Sandra genomförde dessa förväntningar.
    Mvh kani och khalid Läs mer
    2018-11-16 Sandra J svarar Kani Reza H
    Hej Kani. Tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni skall trivas i eran nya bostad.
    Ha en fin helg.
  • Jonna H skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-28

Köpte en bostadsrätt som hon var mäklare för. Vi fick skriva om hela kontraktet då hon inte visste vad som gällde när en av säljarna hade lämnat fullmakt. Fick åka till hennes kontor på arbetstid för att skriva om allt. Även vid omskrivningen var några saker missade i det nya kontraktet. Allmänt svårt att få tag i henne, tog lång tid innan hon ringde upp osv. även under pågående budgivning. Nu har jag köpt och sålt några gånger innan och är ganska "trygg" i processen men det kändes inte som att hon hade så bra koll. Läs mer
  • Arash D skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-11

Allt var perfekt. Väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • Isac Z
    Isac Z skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet! Sandra är supertrevlig och hjälpsam, kunnig och snabb på att svara på frågor och funderingar. Jag rekommenderar Sandra som din mäklare! Läs mer
    2018-06-20 Sandra J svarar Isac Z
    Hej. Tack för de fina orden. Det var mig ett sant nöje att få sammarbeta med er. Jag hoppas att ni skall trivas i er nya bostad.
  • David F skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra är mycket trevlig, kompetent, pålitlig, proffsig och omtänksam.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Torkel V skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra har mer än väl levt upp till förväntningarna jag hade på min lägenhetsförsäljning med ett trevligt, kunnigt bemötande och bra återkoppling och kommunikation i alla viktiga frågor. Läs mer
  • Shahrbanoo J skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra är väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon var lyhörd för mina önskemål och vi hade bra kommunikation. Jag rekommenderar Sandra som din mäklare. Läs mer
  • Dharman Ö skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra gör det som en mäklare ska, och hon känns väldigt professionell och trevlig. Jag har inget att klaga på. Läs mer
    2018-01-05 Sandra J svarar Dharman Ö
    Hej Dharman. Tack för detta. Jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad.
  • lars w skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vårt första möte blev mycket positivt. Allt kom igång snabbt, både foto och visning. Sandra har ställt upp på kunders önskemål och gjort extra visningar. Då resultatet först utebblev beslöt hon att försöka med ett mycket lägre bud, vilket fick budgivningen att starta. Detta gav ett snabbt resultat som gjorde mig mycket nöjd. Sandra är en mycket bra och samarbetsvillig person. Läs mer
    2017-11-30 Sandra J svarar lars w
    Tack för de fina orden. Det var mig ett sant nöje att få hjälpa er. Hoppas att du skall trivas i din nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen