Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost, sid 2

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 538 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• 2019-02-17

Markus S skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi anlitade Amir när vi skulle sälja våran lägenhet och är mycket nöjda med det stöd vi fick innan, under och efter kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-02-17

Markus S skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi fick snabbt och bra stöd av Patricia genom hela processen när vi köpte hus. Läs mer
  • 2019-02-15

Leif Erik S skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia har varit vår mäklare vid försäljning av vårt radhus. Hon har på ett professionellt men också personligt sätt bemött oss utmärkt. hon har levt upp till de förväntningar vi hade inför försäljningen. Vi rekommenderar Patricia varmt.
    Leif och Ingrid Svensson Läs mer
    2019-02-18 Patricia W svarar Leif Erik S
    Tusen tack Leif och Ingrid, verkligen roligt att höra!
  • Erick B

2019-02-14

Erick B skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stor kunskap på försäljning från var lagenhet.bra bemötende och lugnt och klart in språk . Läs mer

Mikael A skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik fanns alltid till hands för alla slags frågor och var bra i sin hantering av mig som kund.
    Även om det var lite trögt på marknaden försökte Patrik med all sin kunskap hitta köpare.
    Rekommenderar Patrik som mäklare både vid er försäljning eller ert bostadsköp. Läs mer

Anneli U skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia har sålt mitt hus. Jag är väldigt nöjd med henne som mäklare. Bra bemötande, höll mig hela tiden uppdaterad, flexibel med tider för visning. Var realistisk gällande husets värde. Läs mer
    2019-02-14 Patricia W svarar Anneli U
    Väldigt roligt att höra Anneli, hoppas du ska trivas i nya bostaden!

Magnus J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Försäljningsuppdrag av bostadsrätt i Kortedala.
    En postiv person med starkt engagemang i sitt uppdrag, lever verkligen upp till de förväntningar man har på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-02-12

Christina M skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Snabb feedback, engegerad, tillmötesgående, trevlig. Läs mer
  • 2019-02-12

Kristin E skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevlig och tillmötesgående. Inget krångel och kunde svara på alla frågor. Förtroendeingivande. Läs mer
    2019-02-12 Patricia W svarar Kristin E
    Hej!
    Vad roligt att höra, tack! Hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • 2019-02-11

Jan Mikael H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är väldigt engagerad men ibland lite svår att få tag på. Läs mer
    2019-02-11 Sandra J svarar Jan Mikael H
    Hej Mikael. Tack för att du gav mig ett omdöme , jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad.
    ja ibland är det mycket samtal och möten som gör att vi kan vara svåra att få tag på.
    Ha en härlig dag.
  • 2019-02-06

Atosa Majidi Davidsson skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag rekommenderar varmt Amir som mäklare! Väldigt professionell och kunnig! Framförallt upplevde jag honom som otroligt driven, vilket gjorde att jag kände stort förtroende för hans arbete! Läs mer
  • 2019-02-01

Benjamin Damavandi skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en trea i Surte. Patrik är en otrolig bra mäklare, han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik. han svarar på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra... PATRIK DU ÄR BÄST 🌹 Läs mer
  • 2019-01-27

Sinem K skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir har hjälpt oss med att sälja vår lägenhet över acceptris på ett profesionellt och smidigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-30

Douglas T skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Proffsig mäklare som tillgodoser såväl säljares som köpares behov och önskemål Läs mer
  • 2018-12-24

Tim N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en trea i Surte. Det är en av de finaste lägenheterna i surte. Patrik är en väldigt bra mäklare som kanske inte alltid är lätt att få tag i men han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik är att han svara på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Läs mer
  • Mats L

2018-12-21

Mats L skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en lägenhet genom honom. Jag kan varmt rekommendera Amir sommäklare. Förtroendeingivande, lugn, saklig och kunnig. Jag har jobbat med många mäklare genom åren. Amir är en av de som stuckit ut genom sin kunnighet.
    Med vänlig hälsning, Mats Ljungberg Läs mer
  • 2018-12-07

Joakim R skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stabil mäklare med stor kunskap och kundkrets. Läs mer
  • 2018-12-03

Thérése D skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stort engagemang, proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Viktor N

2018-11-28

Viktor N skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bästa mäklaren jag anlitat. Full pott på allt!
    Rekommenderar starkt om man vill ha en engagerad mäklare med hög kompetens. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Viktor N
    Tusen tack Viktor, verkligen roligt att höra!
    Patricia W gillar detta
  • 2018-11-19

Almir C skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    När vi signerade köpekontrakt för ett hus, kontaktade vi Lisa för försäljning av vår lägenhet. Hon och Fastighetsbyrån samordnade besök av stylist, fotografering, annonsering och slutligen försäljning snabbt och smidigt. Allt var klart inom 3-4 veckor, till ett pris som vi är nöjda med. Lisa var hjälpsam och trevlig. Hon samordnade också vissa detaljer med köparens bank, som var väldigt viktiga för oss och köparen inför kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2018-11-16

Luciano F skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    I sold my house with help.

She was kind and very helpful. She went thru this process entirely speaking English, which I appreciated a lot. She was professional and knew her business. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Luciano F
    Thanks Luciano, I am very happy to hear that.
  • 2018-11-13

Thanh Huong P skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa är väldigt trevlig och kunnig. Hon har hjälpt oss mycket vid vår försäljning. Vi är väldigt nöjd med henne. Läs mer
  • 2018-11-05

Rasiha A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min lägenhet i Göteborg .Jag tycker att Lisa Berthelsen har gjort bra jobb Läs mer
  • Kani Reza H

2018-11-05

Kani Reza H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en bostadsrätt, vi fick ett utmärkt bemötande av Sandra. Dels var våra förväntningar var att huset skulle vara nytt och fräscht och Sandra genomförde dessa förväntningar.
    Mvh kani och khalid Läs mer
    2018-11-16 Sandra J svarar Kani Reza H
    Hej Kani. Tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni skall trivas i eran nya bostad.
    Ha en fin helg.
  • 2018-11-04

Guhdar B skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt bostaf, blev bemöt på ett trevligt sätt, vi hade våra dispyter men mäklaren agerade på ett professionellt sätt, Läs mer
    2018-11-05 Patricia W svarar Guhdar B
    Tack Guhdar, alltid roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas!
  • 2018-11-04

Magnus A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt en bostadsrätt nyligen på Teleskopgatan och Lisa har hjälpt mig att sälja den och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon är trevlig, alltid glad och mycket ambitiös. Hon har bra koll på allting Läs mer
  • 2018-10-22

Nathalie L skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett hus.
    Första husköpet för oss båda och vi upplevde att vi fick svar snabbt när vi sökte svar. Kunde ibland känna att vi fick vänta på vissa uppdateringar.
    För övrigt så kändes mäklaren påläst och kunnig. Hon hade även ett bra bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Patricia W svarar Nathalie L
    Tack Nathalie, hoppas ni ska trivas i huset!
  • 2018-10-15

Niklas S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte en villa där Jan Rudolph var mäklare. Han gjorde det mesta man kan förvänta sig.
    Min fru kände sig dock ignorerad vid flera tillfällen då mäklaren främst riktade sig mot mig. Vi tyckte också att engagemang och trevlighet kan bli bättre. Den mäklare vi hade för vår försäljning var mycket mer engagerad och trevlig.
    Vid nåt tillfälle efterfrågade vi information från säljarna vilka sa att de hade delgivit detta till mäklaren, men mäklaren kändes inte vid det. Han borde också trycka hårdare på att säljarna skriver upp alla brister i frågelistan för att undvika missnöje i efterhand. Som köpare tyckte vi att han försökte tala lite för bra om huset relativt dess skick.
    Vid några frågor efter köpet fick vi först lite väl korthuggna och ohjälpsamma svar, men med lite bättring senare. Läs mer
  • 2018-10-15

Marko Tapani K skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde vårt hus vi ägt i 16 år.
    Stort engagemang från mäklaren. Jättetrevlig och förtroendeingivande. Rekommenderas stort. Läs mer
    2018-10-16 Patricia W svarar Marko Tapani K
    Tack Marko, väldigt roligt att höra!
  • 2018-10-08

Salm Hamid B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    ni är best
    jag har såld 2st innan men fram över är bara ni som jag kommer att kontakta Läs mer
  • 2018-10-02

Kabiru olawuyi A skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir it’s a very nice person and it’s doing a great job I can recommend it to many people as much as possible 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2018-09-28

Jonna H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte en bostadsrätt som hon var mäklare för. Vi fick skriva om hela kontraktet då hon inte visste vad som gällde när en av säljarna hade lämnat fullmakt. Fick åka till hennes kontor på arbetstid för att skriva om allt. Även vid omskrivningen var några saker missade i det nya kontraktet. Allmänt svårt att få tag i henne, tog lång tid innan hon ringde upp osv. även under pågående budgivning. Nu har jag köpt och sålt några gånger innan och är ganska "trygg" i processen men det kändes inte som att hon hade så bra koll. Läs mer
  • 2018-09-18

Åsa Maria L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt ett radhus. Vi blev bemötta väl och fick löpande information gällande försäljningen. Jan var kunnig och hade erfarenhet gällande vårt område. Vi var nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2018-09-18

Jan Tony Peter J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Försäljning av radhus
    Mäklaren var väldigt kunnig i området
    Vi bodde i. Vi fick löpande informationen genom hela processen samt att han var väldigt trevlig. Klart att rekomendera. Läs mer
  • 2018-09-15

Anand G skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    I bought a rowhouse. The broker was very cordial and supportive at the start of property viewing, discussion,etc. After the purchase agreement had been signed, the support from the broker gradually changed till the day of final settlement and key hand over. I would have been more happier if the broker had supported me till the date of final settlement. Overall I'm satisfied with the service received from the broker. Läs mer
  • 2018-09-15

Ann-Sofie O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet. Läs mer
  • 2018-09-14

Tony J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Personlig men proffsig verkar villa det bästa både för säljarna och köparna. Läs mer
  • Frida N

2018-09-13

Frida N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en otroligt erfaren och skicklig mäklare.
    Försäljningen av vårt hus i Surte skötte han exemplarisk och försäljningspriset blev högt över förväntan. Läs mer
  • 2018-09-13

Billy N skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är alltid glad och lätt anträffbar. Tar allting i rätt ordning, så man slipper bli stressad.
    Sålde en bostadsrätt och köpte en blstadsrätt.
    Hon var jättebra, som mäklare och kom med bra tiphs, om hur man kunde få sålt bostaden. Hon levde mer upp till mina förväntningar, än vad jag hade räknat med. Jag hade hoppas på att bli trevligt bemött och jag blev både trevligt bemött och dessutom var hon alltid glad. Läs mer

Mohammed D skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldig proffsig och seriös . Anita är grym ! Läs mer

David B skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lägenheten blev såld före visning för det högsta jag hade hoppats på och Lisa hade stort tålamod med det krångel som blev med renoveringen. Stort tack! Läs mer

Alaa A skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig, påläst och gav space till att låta mig titta i lugn och ro utan att vara för påträngande. Mycket trevlig!! Läs mer

Patrik E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde ett hus. Bemötandet var väldigt proffsigt, vänligt och beskrivande. Om det uppstod mindre problem, frågor etc. så löstes alla väldigt bra och det var aldrig någon oro eller tvekan kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Patrik Andersson. Läs mer
  • 2018-09-11

Simonetta Petra V skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har köpt en bostadsrätt via Lisa. Lisa har varit jättebra som mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående, noggrann och trevlig. Hon känns som en väldigt kompetent mäklare. Hon har på alla sätt uppfyllt mina förväntningar.
    Om jag vill köpa eller sälja någon gång i framtiden så kommer jag vilja kontakta henne igen. Är jättenöjd med Lisa! Läs mer

Arash D skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Allt var perfekt. Väldigt professionell mäklare. Läs mer

Arash D skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Allt var perfekt. Väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • 2018-09-08

Alf Fredrik V skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa skötte fastighetsaffären på ett engagerat och trevligt sätt. Läs mer
  • Birgitta M

2018-09-06

Birgitta M skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt mitt hus (bostadsrätt) på 122 kvm och köpt en tvåa på 61,5 kvm.
    Har fått mycket bra hjälp med alla jobbiga beslut och papper som ska fyllas i.
    Rekommenderar verkligen Lisa Marie hon är kunnig, tålmodig och empatisk. Läs mer
  • 2018-08-05

Billy N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jobbade hårt, för att bostaden skulle bli såld, för ett bra pris.
    Mäklaren var lätt tillgänglig och sakkunnig.
    Kom med bra tips, för att göra bostaden, mer attraktiv. Läs mer
  • Einar N

2018-07-10

Einar N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Alla individer var bra, mindre bra att vi fick två mäklare att kontakta, ölika besked från dem, Läs mer

Storås Industigata 14, 424 69 Angered