Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Här i Örgryte och Delsjöområdet är friluftslivet alltid nära. Samtidigt har dessa delar av Göteborg ett rikt utbud av restauranger, krogar butiker och allt den service du behöver. Här bor du tio minuter med cykel från avenyn och bra utbyggda kommunikationer.

Efterfrågan är hög på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån kan hjälpa dig att hitta bland de bostadsrätter och villor som finns. Vare sig du är intresserad av köp, försäljning eller en värdering kan du kontakta oss. Välkommen till oss, vi hjälper till med hela affären!

Läs vad 385 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

• 2019-08-18

Arash R skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Flexibel väldigt och tillmötesgående mäklare, hjälpte oss med försäljning av vår kolonistuga. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-15

Christer C skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-08-05

David A skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Under hela förvärvet var Hampus tillgänglig för att svara på frågor men även tillgodose mig med övrigt material för att göra en sammanlagd bedömning. Bra beskrivningar av området med personlig touch, speciellt tipsen kring aktiviteter i området likt Skatås! Summerat en kanonaffär rakt igenom. Läs mer
  • 2019-07-26

Conny S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Bemötandet var mycket bra.
    Försäljningen gick betydligt snabbare än vi hade förväntat oss.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-16

Johan A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte hus och sålde radhus med hans hjälp. Joakim är engagerad, mån om att kunna förklara, väldigt kunnig och professionell. Jag upplevde ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-15

Johan Ö skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Behövde sälja min bostad och kontakta tre mäklare, Hampus var den som stack ut och tog initiativet. Han gjorde ett bra jobb från början och gav mig rimliga förväntningar på försäljningen samt prisbild. Trevlig och tydlig kommunikation från första stund och lätt att jobba med. Läs mer
  • 2019-07-10

Mats J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Trevligt bemötande!
    Sålde en 1:a i Örgryte Göteborg snabbt och utan problem. Läs mer
  • 2019-07-08

Hande A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Såld lägenheten. Över förväntat pris. Duktig mäklare med bra kommunikation och lätt att nå.. Läs mer
  • 2019-07-07

Ann-Charlotte H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har sålt min kolonistuga i Delssjönskoloniområde. Läs mer
  • 2019-07-01

Johan L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Trevlig och extremt lätt att ha att göra med samt tydlig i kommunikation. Har inget att anmärka på, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-01

Fredrik E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har sålt en lägenhet. Joakim var mycket duktig, kunnig och trevlig. Vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-06-30

Agneta L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt en kolonistuga i Gbg. Har fått ett gott bemötande och tycker att Joakim skött affären bra. Han har motsvarat våra förväntningar väl genom att vara lyhörd och tillmötesgående och vi har känt oss trygga med honom genom affären från första början till slut. Han inger förtroende och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-06-24

Albin K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Bra med info kring vad som sker och hur allt går till, genom hela köpesprocessen. Läs mer
  • 2019-06-17

Marcus E skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpt en lägenhet i Göteborg.
    Trevligt och bra bemötande. Ställde upp och svarade på frågor.
    En bra och mycket snabb upplevelse! Läs mer
  • 2019-06-16

Erik R skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte lägenhet för 2830000.
    Isabell var lätt att ha att göra med.
    Har mött andra mäklare med mer pondus och personlig kontakt. Isabell kunde vara lite avvaktande ibland.
    Men Isabell skötte sitt jobb jättebra och affären var enkel att genomföra Läs mer
  • 2019-06-15

Christian A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde en etta i bagargården. Allt sköttes väldigt proffsigt. Läs mer
  • 2019-06-10

Anton L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har köpt en 2:a på 50 kvadrat och har under hela processen blivit bemött väldigt bra av Isabell. Hon är oerhört professionell i sitt arbete och är alltid väldigt trevlig. Läs mer
  • Behra S

2019-06-08

Behra S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Måste säga wow,jag är imponerad av hans attityd och bemötande.
    För mig vad det viktigt att mäklare lyssnar på våra önskemål samtidigt säga vad han tycker.
    Vi har träffat en del mäklare innan men han var bäst för oss
    Förresten lägenhet både tog emot och såldes på 5 veckor, om inte är det ett bra betyg då vet jag inte vad det är?
    Jag rekomanderar honom till alla 🔝
    Mvh Behra Suljić Läs mer
  • 2019-06-07

Martina S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt villa. Lugn, hjälpsam och pålitlig. Läs mer
  • 2019-06-07

Anders Ö skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim är väldigt lugn, proffsig och ödmjuk. Att han är väldigt duktig på sitt jobb märks väl både på hur han hanterar alla situationer och sitt engagemang. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-05

Mikaela G skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde min lägenhet i Lunden. Isabell var toppen på alla sätt! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-06-03

Anna E skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har sålt min 2:a i Lunden.
    Jag upplevde Isabell som kompetent och trevlig. Jag hade väldigt jobba hyresgäster som fortfarande bodde i min lägenhet under försäljningen. Hon hanterade dem och situationen bra, vilket var ett stort plus. Dock trodde jag att mäklare kunde lagarna kring hyreskontrakt också och blev lite förvånad när jag själv behövde kolla upp mina och hyresgästernas rättigheter. Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-Britt S skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Lyhörd och vänlig på ett proffsigt sätt och utan att ta onödig plats. Har skött hela försäljningen så här långt på ett mycket smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-05-29

Malin A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Som köpare kände jag mig trygg med Joakim och Fastighetsbyrån. Efter visningarna skickade han ut sammanställning med svar på frågor som kommit från olika intressenter till alla, det kändes bra att alla då hade samma information till grund för sitt beslut. Läs mer
  • 2019-05-27

Christina E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har träffat Joakim vid flera visningar. Lugn, trygg, proffsig, engagerad och ödmjuk. Ser till att både säljare och köpare blir bemött på ett korrekt sätt. Har bara gott att säga om honom.

Hälsningar
    Christina Läs mer
  • 2019-05-22

Sofia B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde min bostadsrätt, jag fick ett väldigt bra bemötande av Isabell. Isabell var väldigt professionell och tillmötesgående, bra kundfokus Läs mer
  • 2019-05-16

Anders K skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt ett radhus.
    Bra. Det är min syster som har kontakten.
    Blev bättre än vad vi hade förväntat oss.
    Mycket positiv. Vet vad han sysslar med. Läs mer
  • 2019-05-15

Marie-Louise L skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Radhus i Robertshöjd, Göteborg
    Mycket professionellt bemötande av Robert.
    Snabb försäljning till ett bra pris vilket Robert ordnade galant.
    Positivt, hjälpsamt, snabbt och lättsamt. Läs mer
  • 2019-05-10

Birgit M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi sålde vår tvåa på markplan via Jenny. Vi valde mellan tre mäklare och Jenny verkade mest jordad och mest lämpad för uppdraget.
    Hon tog tag i allt entusiastiskt och proffesionellt och var med och såg till att fotograferingen blev optimal.
    Lägenheten blev såld snabbt och till ett bra pris!
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-09

Stina R skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har köpt en tvåa på 51 kvm. Jättebra bemötande överlag av mäklaren, ordnade förhandsvisning snabbt och har under hela processen varit lättillgänglig och hjälpsam. Det var vårat första köp av lägenhet så vi har haft många frågor och funderingar som vi alltid fick svar på. Sammanfattningsvis väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-04-25

Maritzela A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet, mäklaren Isabell var mycket hjälpsam och alltid tillgänglig. Det var första gången vi hade kontakt med en mäklare så vi hade inga speciella förväntningar. Vi upplevde dock erfarenheten som mycket positiv. Vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån med kompetenta mäklare för vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-04-23

Jenny L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag kan varmt rekommenderar Jenny! Hon är väldigt lätt att jobba med, väldigt professionell och trevlig. Hon var väldigt snabb och flexibel (speciellt med förhandsvisningar), hade öga för detaljer och hade koll på marknad och prisbild. För mig som aldrig sålt en lägenhet förut, så kändes Jenny väldigt trygg, hon gav en bra helhetsbild, håll mig kontinuerligt uppdaterad och var väldigt lyhörd. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-04-12

Eva-Britt B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har sålt en 3rummare i Lunden och fick många bra tips på vad man ska tänka på inför en visning. Blev mycket bra bemött av mäklaren och fick ett bra förtroende för henne. Det kändes tryggt med hennes erfarenheter och hjälp .Är mycket nöjd med Isabell och fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-04-08

Carin E skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt en lägenhet.
    Proffesionell rätt igenom och har full koll på din affär.
    Flexibel och snabb på att återkoppla.
    Ärlig, enkel att ha att göra med, driven och mkt kunnig. Läs mer
  • 2019-04-07

Maj-Britt E skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Bara positivt
    Tillmötesgående
    Bra och lätt att nå via mail Läs mer
  • Erik K

2019-04-07

Erik K skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi fick hjälp med att sälja en 3a i lunden.
    Trevlig och proffsigt bemötande.
    Bra förståelse för just vår familjs situation. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-04-04

Malin A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt en 3a, markplan. Jenny har varit suverän från start till slut. Lägenheten såldes på nolltid, vi fick hit en stylist och fotograf med expressfart och bara några dagar efter hölls det förhandsvisning och lägenheten blev såld över utgångspris. Kan inte vara mer nöjd med Jenny, det känns som att hon har gjort mer än vad man kunnat begära. Superbra och superhärlig mäklare! Läs mer
  • 2019-03-04

Karin E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt bostad i Örgryte
    Proffsigt handhavande, bra information
    Vi fick dock inte det pris vi begärde så vi blev inte riktigt nöjda.
    Dock inte beroende på Joakims insats Läs mer

Claes G skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joachim skötte ärendet på ett bra sätt med snabb återkoppling, när jag sökt honom.
    Ärendet genomfördes med tydliga och bra formalia.
    Joachims bemötande var formellt med ändå trevligt och med stor integritet. Läs mer
  • Senja S

2019-02-25

Senja S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt lägenhet i Göteborg vid Örgryte Fatighetsbyrå. Hampus har varit supertrevlig, tillgänglig och kommunikativ! Funnits där för att svara på alla våra frågor dygnet runt och alltid varit noga med att kontakta oss när även de minsta besluten behövde tas. En riktig pärla! Han har bemött oss med respekt och en härlig skopa humor och har verkligen levt upp till våra förväntningar och mer därtill. Läs mer

Cecilia L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har köpt en bostad och Joakim är en av två mäklare som kommer vara på min lista över mäklare om jag ska sälja nångång i framtiden. Han har kunskap, kompetens och framför allt ett mycket bra och behagligt kundfokus både ur köparens men också säljarens perspektive vilket är viktigt för alla parter i en affär. Störtnöjd! Läs mer

Yvonne L skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har sålt en bostad i Strömmensberg och valde Fastighetsbyrån eftersom det var de som vi köpte bostaden genom och var redan då imponerade av hur professionell mäklaren var. Hampus Granath har redan från början ingett förtroende. han har varit tydlig, kommunikativ och oerhört professionell utan att vara opersonlig. Vi har hela tiden under processen känt oss trygga med och väl informerade av Hampus. Sådana mäklare gör att vi mer än gärna väljer Fastighetsbyrån vid kommande affärer! Läs mer
  • 2019-02-22

Bengt M skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Robert är en mycket erfaren mäklare med god kännedom om sitt område. Läs mer

Håkan W skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Tyckte det fungerade precis som man förväntar sig.
    Inget att anmärka på Läs mer

Josefin H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Proffsigt. Stöttade i både sälj och köp. Läs mer

Emma W skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpt bostadsrätt, trevligt bemötande och smidig process. Läs mer
  • 2019-02-19

Anders L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt Radhus i Björkekärr.
    Proffesionellt, seriöst, trevligt och engagerat bemötande- toppklass
    Över förväntan vad gäller service, dialog och tydlighet.
    Kan varmt rekommendera Joakim. Säker på att både vi och köparna bara har positivt att säga Läs mer
  • John P

2019-02-11

John P skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Isabell hjälpte oss att sälja en tvåa i Östra Centrum. Hon var trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Fastän marknaden var/är skakig, så var hon lugn och tålmodig och hjälpte oss att få rätt pris för vår lägenhet. Hon har känsla för det visuella, och hjälpte oss att framställa lägenheten så bra som möjligt, både i annons/prospekt och inför visning. Läs mer
  • 2019-01-28

Helena S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte bostadsrätt. Hampus kändes ärlig och det var inget strul eller konstigheter som vi upplevt med tidigare mäklare. Snabb på att svara, tillgänglig, bra service. Läs mer
  • 2019-01-25

Agneta H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi sålde en lägenhet i Björkekärr med hjälp av Isabell. Hon var en mycket professionell och trevlig person som var lätt att nå, väldigt hjälpsam vid frågor och hade bra idéer. Isabell lyssnade på oss, kom med förslag och uppdaterade oss genom hela försäljningen. Vi har varit jättenöjda med Isabell och lämnar varma rekommendationer! Läs mer

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg