Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Öster/ Örgryte och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 310 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

• Linnea C
    Linnea C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket bra fastighetsförening som lyssnar på kunden önskan samt är tillgänglig. Samarbetsvilliga och hjälper en i samtliga situationer.
  • Anette O
    Anette O skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim är en lugn och tydlig person med ett mycket trevligt bemötande. Hela tiden snabb återkoppling och uppdatering.
    Tänker på båda parter. Vi är mycket nöjda med Joakim.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Perfekt bemötande från början till slut.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim är professionell och bra att ha och göra med.
  • Minna G
    Minna G skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Lyhörd.
    Snabb på återkoppling.
    Duktig på att förmedla information.
    Tillgänglig.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Trevlig kille och bra att ha med att göra.
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin är kvicktänkt, inkännande, kunnig och tydlig. En utmärkt mäklare.
  • Emil S
    Emil S skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hon var påläst och proffesionell och vi var nöjda med henne under hela bostadsaffären.
  • Anton M
    Anton M skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Duktig mäklare, tydlighet, bra kunskap och bra kommunikation genom hela processen. Kändes tryggt!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin är en superproffsig mäklare. Från början till slut har hon varit ett nöje att ha och göra med. Sköter processen professionellt gentemot spekulanterna, håller en minutiöst uppdaterad genom hela processen. Svarar snabbt på samtal/SMS och är alltid på tå. Karin är ambitiös, tydlig och har ett tydligt driv att göra bostadsaffären så bra som möjlig, både för oss som säljare men även för köparna. Önskar fler mäklare vore lika proffsiga som Karin. Vi skulle utan att tveka anlita Karin igen! Vi önskar att ge henne våra allra bästa rekommendationer.
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Bemötandet var genomgående bra. Inget att klaga på.
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Övervärderade fastighetens värde. Kom för sent till visning och kunde inte komma på annan visning som vi själva fick ombesörja
    2017-06-13 Joakim E svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth!

Först och främst vill jag verkligen beklaga att du är missnöjd. För mig är det allra viktigaste att mina kunder är nöjda så jag är glad att du hörde av dig.
    Jag är alltid noggrann med att sätta ett realistiskt värde på de hus jag värderar. I ert fall har jag precis som du säger, värderat det för högt. Det är så många fördelar med ert hus att jag var övertygad om att det skulle bli ett högre slutpris. Dessvärre ville marknaden inte betala mer just vid det tillfället. Gällande den extra visningen som inte var planerad så frågade jag er om det var möjligt för er att ta hand om den och ni svarade att det gick bra. Extravisningar är inte något som jag vanligtvis inte överlåter på säljaren, men då den intresserade familjen endast kunde komma på visning just den tiden och jag själv satt upptagen i kundmöte så blev lösningen att fråga er. Hade ni inte varit villiga att ta hand om extravisningen hade jag givetvis fått boka en annan tid längre fram med familjen.
  • Erik B
    Erik B skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Bra, trevlig och professionell.
  • Gabriela H
    Gabriela H skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin har varit professionell i allt hon gjort och varit tillgänglig under hela processen!
    Ett trevligt bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Karin!
  • Hakar I
    Hakar I skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket bra bemötande!
    Fastighetsbyrån är den bästa mäklarebyrån utan tvekan!
  • Julia J
    Julia J skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Carin är väldigt duktig. Förtroendeingivande, strukturerad, rolig och trevlig. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Helena J
    Helena J skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Tillmötesgående, snabb och proffsig
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket bra bemötande! Isabell var trevlig och hjälpsam under visningen och likaså vid kontraktsskrivningen.
  • Dragana H
    Dragana H skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    En bra kunnig , trevligt mäklare.
  • Olov M
    Olov M skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Professionellt bemött. Kunnig om objektet och lyhörd för funderingar.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Gustav var supertrevlig och hjälpsam.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Supertrevlig, engagerad, hon fick oss att känna oss trygga.
    Vi hör av oss när vi säljer!
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi är nöjda med bemötande och försäljning.
    Vi fick det stöd i ville och Karin var enkel att få tag på om vi hade frågor.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag tycker att joakim är en väldigt bra mäklare.Han har bra koll på allting och hjälper alltid till om man behöver hjälp.Han är trevlig och lätt att ha att göra med.Jag kan rekommendera honom varmt.
    Fredrik
  • Roger J
    Roger J skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket kundvänlig och servicemedveten. Återkom direkt efter meddelande på mail eller telefonsvarare. Och inte minst- humor i kombo med seriositet. Kände mig trygg med affären.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Gustav är alltid trevlig och saklig och sköter visningar och kontraktskrivning på ett smidigt och okomplicerat sätt. Det är lätt att få svar på frågor och Gustav har koll på det mesta.

Jag kan tillägga - vad ni kanske inte vill ta med i min beskrivning - att det stod fel i beskrivningen på lägenheten jag köpte. Där stod att spis och fläkt var Electrolux, när de i själva verket var IKEA dvs Whirlpools budgetprodukter.
    Mvh,
    Gunnel
  • Mia G
    Mia G skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har bara positiva saker att säga om Karin C. Hon är proffsig, vänlig och lyhörd. Bemötandet var utmärkt, det var personligt och vänligt samtidigt som det var effektivt och professionellt. Bra kombination. Fick också känslan av att hon faktiskt ser den hon möter - inte bara följer en mall. Fick bra råd; kände mig trygg vilket är mycket viktigt.
    Sedan gick själva affären över förväntan - den var snabbare och mer lönsam än någon av oss hade förväntat, tror jag. Så smidigt trodde jag inte det skulle gå.
  • Josefin Å
    Josefin Å skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Toppen mäklare. God kommunikation under hela försäljningsperioden. Tillit o trygghet, lyhörd.
  • Filip E
    Filip E skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare.
  • Karin E
    Karin E skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket nöjd med Karin vid min bostadsförsäljning. Engagerad, hjälpsam och allt gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Karin som mäklare.
  • Adam B
    Adam B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket bra support och snabb respons!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim är mycket professionell i sitt yrke. Han inger stort förtroende och trygghet med sitt lugna sätt. Alltid vänlig och lyhörd för kundens önskemål. Jag rekommenderar honom på det varmaste. Ingrid Jonasson
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jättebra service!
    Superduktig på att återkoppla.
    Väldigt proffsig oxh snäll!
  • Roy H
    Roy H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag mycket nöjd och det motsvarar helt mina högt ställda förväntningar.
  • Ann-marie Amanda Ö
    Ann-marie Amanda Ö skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag fick ett mycket positivt intryck av Joakim fösta gången vi träffades och det höll hela affären igenom. Han var snabb att återrapportera alla steg i försäljningen och jag kände mig delaktig i affären.
  • Klara P
    Klara P skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin var professionell och tillmötesgående genom hela processen. Jag skulle gladeligen anlita henne när det sedan är min tur att sälja. Detta är till skillnad från flera andra från fastighetsförmedlingen som jag upplevde inte hade tid att svara på mina frågor och istället vände sig mot folk som normativt ser ut att ha mer pengar. Till exempel män i medelåldern med kostym, något att ta upp på kontoret? Det gjorde iaf att jag inte köpte tidigare lägenheter som jag var på visning på. Jag skulle iaf rekommendera Karin till andra, allt gick väldigt effektivt och det framstod som att Karin såg till samtliga inblandades behov, både säljare och köpare. Jag är nöjd med allt, framförallt älskar jag min nya lägenhet!
  • Elly P
    Elly P skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim får högsta betyg av mig. Han är vänlig, hjälpsam och mycket kompetent i det han gör. Jag kände mig väldigt trygg med allt som gjordes, från första mötet till avslut.
    Jag kommer att rekommendera honom till alla som behöver en mäklare.
  • Parisa K
    Parisa K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Gott bemötande. Professionellt. Snabba svar vid frågor via sms.
  • Joanna I
    Joanna I skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin är väldigt lyhörd och samtidigt rolig att planera ihop med. Vi fick jättebra stöd vid försäljningen.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi är nöjda med Isabell och tycker att samarbetet vid köpet av lägehten var utmärkt. Speciellt med tanke på att vi bor utomlands och behövde en hel del extra assistans.
  • Feseha G
    Feseha G skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hon är trevilgt och snäll. Hon tog henns tid att ordna hela processen och hon alltid kom i godtid.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hjälpsam, noggrann och svarar snabbt om man undrar något.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim Ernstsson har utfört försäljningen av vårt föräldrahem med stor professionalitet.Joakim har med sitt lugna sätt gjort affären till en positiv upplevelse för både köpare och säljare. Vi är mycket nöjda med samarbetet. Mvh Gunilla Hagström
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Lugn, proffesionell, noggrann, tydlig, tillgänglig, välinformerad om objektet.
  • Lena A
    Lena A skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Engagerad och lugn. Pålitlig och med lagom distans.
  • Martin D
    Martin D skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi köpte bostadsrätt med Karin som mäklare. Vi är mycket nöjda med hennes bemötande och hantering av affären. Hon var kunnig och trygg och stöttade oss genom denna stora affär. 5 stjärnor!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har ingen tidigare erfarenhet, men han uppfyllde mina förväntningar.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Kanonbra tjej som gjorde allt rätt
  • Annika A
    Annika A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hej!
    Joakim har haft ett bra bemötande mellan köpare och säljare på ett sätt genom att lyssna på alla parter.Vidare har han haft en professionell yrkesroll vilket innebär att han är väl insatt i det han arbetar med.
    Jag kommer att rekommendera honom.
  • Martina A
    Martina A skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    kändes tryggt att ha isabell med i försäljningen och hon ställde upp på frågor som jag hade om objekt jag var intresserad av samt tipsade mig om lägenheten jag köpte till slut. jättenöjd

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg