Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Här i Örgryte och Delsjöområdet är friluftslivet alltid nära. Samtidigt har dessa delar av Göteborg ett rikt utbud av restauranger, krogar butiker och allt den service du behöver. Här bor du tio minuter med cykel från avenyn och bra utbyggda kommunikationer.

Efterfrågan är hög på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån kan hjälpa dig att hitta bland de bostadsrätter och villor som finns. Vare sig du är intresserad av köp, försäljning eller en värdering kan du kontakta oss. Välkommen till oss, vi hjälper till med hela affären!

Läs vad 328 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

• Jan L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köp av bostadsrätt

Mäklaren:

var lätt att nå
    gav snabbt svar på frågor samt tydlig information
    hade ett trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Oskar B skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jär lägenhet i Örgryte i Göteborg. En mysig 3a där mäklaren skötte sig mycket bra. Han gav oss den information vi behövde och var alltid tillgänglig. Läs mer
  • Johan D skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mkt proffsig och seriös va Joakim Läs mer
  • Ida C skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Supertrevlig, förtroendeingivande och proffsig. Kunde inte vara mer nöjd med affären och samarbetet. Läs mer
  • Galib D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hade förväntat mig mer förståelse från mäklarens sida gällande visningsdatum och marknadsföring. Läs mer
  • Birgit J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fick ett gott intryck vid värderingen i jämförelse med två andra mäklare. Han gjorde det han skulle men stylingfirman gjorde ett misstag och missade att ta med barnperspektivet i stylingen.
    Nu fick vi som säljare hjälpa till att få lägenheten såld genom att sänka priset 30.000. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jo. Isabell lovade brett och stort att behovet av fyror var skriande. Hon nämnde inget av "mäklartipset" på hemmet som kollegor i Sthlm använde med stor framgång. Först efter andra omgången på hemmet blev den såld för 150 tusen under marknadspris!!! I lika Dan och under mig gick för 160-tusen mer än min i samma veva. Den lgh var inte renoverad eller utrustad med ett exklusivt kvik-kök som jag hade. Så frågan om jag är nöjd och kommer att anlita Fastihgetsbyrån igen är onödig att svara på. Läs mer
  • Ann-Charlotte S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpt en lägenhet. Joakim var en väldigt behaglig person att ha att göra med. Ett litet minus att det var lite tyst vid budgivningen. Undrade vad som hände...
    Mkt nöjd när vi väl köpt, tyckte om honom. Läs mer
  • Matti H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim har varit mycket hjälpsam vid vårt bostadsköp. Redan innan kontraktet skrevs var han mycket hjälpsam med de frågor vi hade och efter köpet hjälpte han oss bland annat med att få till ett tidigare tillträde. Vår känsla är att Joakim är både kunnig och otroligt seriös. Läs mer
  • Göran Olov G skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi sålde en 1:a med 40-talets charm kvar på Iskällareliden i Örgryte. Vi valde Fastighetsbyrån p g a kontorets nära placering och deras kännedom om området.
    Dess mäklare Isabell Askerfors var väl insatt i lokala förhållandena och kunde ge en god uppskattning om prisnivå. Med sitt positiva engagemang lyckades hon avsluta affären på ett för oss mycket positivt sätt, tack för en mycket god insats! Läs mer
  • Jimmy B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Enkel och smidigt, väldigt serviceminded. Allt har fungerat kanonbra! Läs mer
  • Gun D skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har sålt en bostadsrättslägenhet i Göteborg. Är mycket nöjd med mäklaren på alla sätt. Bra bemötande, bra hantering av hela affären. Kan i allra högsta grad rekommendera vår mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • Birgitta W skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fastighetsbyrån Örgryte har varit mycket bra hela tiden. Läs mer
  • Gunilla J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har sålt ett radhus. Priset blev lägre än vi hoppats, men Joakim var proffesionell och saklig. Han svarade alltid när vi ringde eller tig kontakt ned hos snarast och var alltid trevlig o lyssnde på oss. Vi kände oss delaktiga i söla beslut.
    Viörmyvket nöjda. Läs mer
  • Niklas O skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim ger ett förtroendeingivande intryck. Han har alltid varit profesionell genom hela försäljningsprocessen och varit lugn i situationer där man kan tycka att andra skulle varit stressade. Han har visat ett genuent engagemang för att få till en så lyckad försäljning som möjligt.

Vi valde honom efter att ha träffat honom på en visning för ett annat hus vilket speglar det betyg vi ger honom. Läs mer
  • John H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    *Köpt bostadsrätt.
    *Mycket bra, kunnig o trevlig mäklare. Hon levde upp till alla mina förväntningar av en proffsig mälkare. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket Löften men tomma ord. Tappat mycket i förtroende för Fadtigheysbyrån. Läs mer
  • Oscar U skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fick hjälp med att sälja en bostadsrätt. Fick bra och lugnt bemötande. Läs mer
  • Karl D skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte en lägenhet i kålltorp, allt sköttes bra Läs mer
  • Johan K skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde en 5:a i Örgryte. Alexander va lyhörd, snabb återkoppling och höll mig informerad under hela processen.
    Kan varmt rekommendera Alexander Läs mer
  • Maria W skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
  • Karolina G skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte en bostadsrätt på 55kvd. Mäklaren var bra och hade ett bra och trevligt bemötande både i telefon och vid möte. Mäklaren var flexibel och anpassade sig efter mina tider. Toppbetyg! Läs mer
  • Nehad H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag är jätte nöjd med allt .om jag vill sälja kommer att hör av mig till er.tack Läs mer
  • Riitta K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Allt bra. Tillmötesgående och professionell och trevlig mäklare och bemötande. Mvh RK Läs mer
  • UIf J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket nöjd med Joakims arbete att sälja vår bostad, han var engagerad, professionell och förtroendeingivande genom hela affären. Läs mer
  • Johanna M skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde en stuga och Alexander var väldigt proffsig och bra! Alltid snabba svar när vingade frågor. Läs mer
  • Chengyi H skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Alexander presented a very nice apartment visning. He is very professional and friendly. He helped me a lot during the whole apartment buying process. I had a very nice buying experience with the agency. Läs mer
  • Björn B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har köpt två hus och håller på att sälja ett.
    Han är tydlig, svarar alltid på frågor eller ser till att ta fram svar på mina frågor från annat håll.
    Jag känner att han engagerar sig både i min och den andra köparen/säljaren på ett balanserat sätt, för att alla ska vara nöjda. Läs mer
  • Hanna M skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hjälpte oss att köpa en superfin 2a i Örgryte, väldigt nöjd med Joakims proffsighet! Väldigt enkel och tydlig process Läs mer
  • Marie N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Isabell Askerfors på Fastighetsbyrån i Örgryte är seriös, påläst och förtroendeingivande både för säljare och köpare. Högsta betyg till Isabell som jag stark rekommenderar! Läs mer
  • Tamás K skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    -Köpt bostadsrätt
    -Hjälpsam med visningen
    -Hon gjorde hela affären smidigt genom att ta hand om pappersarbete Läs mer
  • Sanna B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har köpt en bostadsrätt. Tycker att jag genomgående har fått ett mycket gott bemötande från mäklaren som sålt bostaden, har upplevt henne som seriös och professionell. Läs mer
  • Sofia H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har köpt och sålt samma lägenhet av Isabelle och är jätte nöjda med henne. Som köpare är man väldigt trygg med hennes neutrala ställning, varken för mycket eller för lite med sina åsikter och mycket förtroende givande. Som säljare får man mycket tips och är tillgänglig till våra frågor och funderingar. Vi rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • Gun W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim hjälpte mig med försäljning av min kolonistuga vid Delsjökolonin. Allt gick lugnt, vänligt och korrekt till. Jag är nöjd med bemötande och skulle inte tveka att kontakta Joakim vid en eventuell framtida affär. Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fastighetsbyrån hanterade affären korrekt och vi har största förtroende för Isabell. Vi är nöjda med resultatet och såg Isabells diplomatiska sätt att hantera allt som en stor tillgång. Läs mer
  • Moa L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fantastisk mäklare! Lyhörd och engagerad när vi skulle sälja vår tvåa. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Katarina Y
    Katarina Y skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag sålde min lägenhet i Munkebäck. Alexander är trevlig, gav bra info, svarade på alla frågor och tog reda på det som han inte visste. Han höll kontakten och uppdaterade mig hela tiden. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd !
    Tack 😀 Läs mer
  • Johan B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim på Fastighetsbyrån Örgryte har skött försäljningen av vårat hus på bästa tänkbara sätt. Trevligt bemötande, levde upp till och överträffade våra förvantningar. Läs mer
  • Josefin W skrev om Jennifer Novenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har genom Jennifer Novenius sålt en bostadsrätt.

Med fastighetsbyrån och Jennifer kunde vi hitta en väg som vi kände passade oss och marknaden bra. Jennifer var proffsig och hjälpsam med att ”guida” oss till det som passade oss bäst. Hon var förtroendeingivande och realistisk när vi pratade om marknaden och möjligt slutpris på lägenheten.

Jennifer har alltid bemött oss trevligt och professionellt och hon har varit snabb på att återkoppla när det har behövts. Läs mer
  • Birgitta W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim har hjälpt oss att sälja vår villa i Bagaregården. Vi har känt oss mycket väl bemötta och vårt samarbete har fungerat alldeles utmärkt.

Joakim har bemött oss och våra önskemål på ett ödmjukt sätt. Samtidigt har han tillfört sin expertkunskap.
    Sammanfattningsvis har husförsäljningen fungerat över all förväntan! Läs mer
  • Linus W skrev om Jennifer Novenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålt 3 rok i Kålltorp. Ett seriöst bemötande och en väldigt seriös och korrekt bedömning av marknaden (som var svårbedömd vid tillfället). Rekommenderas! Läs mer
  • Margareta H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hej
    Jag är ledsen att det tog lite tid.
    Vi är väldigt nöjda med Joakim, och det arbete han gjorde för oss under hela processen. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig, det är inte varje dag man säljer ett gammalt hus! Men Joakim har varit mycket mån om att lyssna till våra frågor och önskemål, och har varit tillgänglig på både dagar och kvällar och helger.
    jag uppfattar honom som insatt och kunnig och skulle gärna rekommendera honom till andra.
    Mvh Maggan Hall Läs mer
  • Anders N skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket nöjd med Joakim Ernstsson från första kontakt till
    avslutad affär! Läs mer
  • Anna-karin W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har bara goda erfarenheter av Joakim. Han var tillmötesgående, och ledde oss till köpare som var intresserade av gamla hus. Han kändes pålitlig och påläst. Det var lätt att få tag i honom på telefon eller med sms. Han var personlig och hade intresse av att det skulle bli bra för oss. Han handlade direkt när det blev strul med stylisten. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
  • Martin S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Duktig och trevlig mäklare. Bra tillgänglighet. Läs mer
  • Rebecka S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Lugn och trevlig. Uppskattar att han upplevs som ärlig och inte är påflugen. Läs mer
  • Christian S skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hjälpsam och lätt att få tag i.
    Engagerad i sitt jobb och personerna han jobbar med/för. Läs mer
  • Olle D skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    En solid och förtroendeingivande mäklare! Lätt att prata med och svarar bra på frågor om vad som gäller vid husköp. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Martin E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim ger ett lugnt och pålitligt intryck. Vi fick ett bra förtroende för honom. Läs mer
  • Göran R skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakims bemötande var personligt och proffsigt. Han gav inte avkall på de regler som finns vid en försäljning och gav oss hela tiden information om vad som var på gång och vad nästa drag var. Vi var helnöjda med Joakim. Liza och Göran Rembeck Läs mer

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg