Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Här i Örgryte och Delsjöområdet är friluftslivet alltid nära. Samtidigt har dessa delar av Göteborg ett rikt utbud av restauranger, krogar butiker och allt den service du behöver. Här bor du tio minuter med cykel från avenyn och bra utbyggda kommunikationer.

Efterfrågan är hög på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån kan hjälpa dig att hitta bland de bostadsrätter och villor som finns. Vare sig du är intresserad av köp, försäljning eller en värdering kan du kontakta oss. Välkommen till oss, vi hjälper till med hela affären!

Läs vad 341 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

• John P

2019-02-11

John P skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Isabell hjälpte oss att sälja en tvåa i Östra Centrum. Hon var trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Fastän marknaden var/är skakig, så var hon lugn och tålmodig och hjälpte oss att få rätt pris för vår lägenhet. Hon har känsla för det visuella, och hjälpte oss att framställa lägenheten så bra som möjligt, både i annons/prospekt och inför visning. Läs mer
  • 2019-01-28

Helena S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte bostadsrätt. Hampus kändes ärlig och det var inget strul eller konstigheter som vi upplevt med tidigare mäklare. Snabb på att svara, tillgänglig, bra service. Läs mer
  • 2019-01-25

Agneta H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi sålde en lägenhet i Björkekärr med hjälp av Isabell. Hon var en mycket professionell och trevlig person som var lätt att nå, väldigt hjälpsam vid frågor och hade bra idéer. Isabell lyssnade på oss, kom med förslag och uppdaterade oss genom hela försäljningen. Vi har varit jättenöjda med Isabell och lämnar varma rekommendationer! Läs mer
  • 2019-01-18

Marie B skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde en bostadsrätt i Örgryte. Robert utförde ett proffsigt arbete. Rak o utan krusiduller genom hela processen. Rekommendwrar honom absolut! Läs mer
  • 2019-01-04

Ida L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim har varit lyhörd och sett till vårat bästa. I vissa fall kände vi att han kunde ha förmedlat sin åsikt tydligare men i det stora hela bemötte han oss på ett oerhört serviceminded sätt och genomförde en bra försäljning. Vi kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2018-12-31

Shkurte U skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Han ville bara ha kontakt genom sms.
    Man kunde ringa honom om nåt viktigt man fick aldrig svar, han svara per sms.. Läs mer
  • 2018-12-31

Fredrik A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag köpte en bostadsrätt via Isabell som förstagångsköpare. Isabell såg till att jag fick komma på en extravisning och var mycket professionell och guidande genom hela processen. Enbart en bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-12-27

Emma B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi köpte en lägenhet som Joakim förmedlade, väldigt trevlig och kunnig mäklare. Vi är jättenöjda med affären och hur den sköttes av Joakim! Läs mer
  • 2018-12-27

Stefan S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Kunnig och behaglig yrkesperson som givit ett mycket gott bemötande. Våra förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
  • 2018-12-22

Erik S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    En proffsig och seriös mäklare. Har engagerat sålt vår lägenhet. Joakim var alltid behjälplig och såg till att båda vi som säljare och köpare blev nöjda, ett mycket väl genomfört arbete. Läs mer
  • Eva-Lena H

2018-12-21

Eva-Lena H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Proffsig och kunnig fastighetsmäklare som är duktig på att kommunisera.
    Som säljare fick jag löpande information om statusen på vår försäljning.
    Kom även med förslag på olika försäljningsstrategier. Läs mer

Ralph B skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hampus tog mkt väl hand om mig och min syster då Hampus såld vår Mammas lgh (dödsbo), han hade mkt hög servicegrad och hade täta kontakter med oss (trots att det var under sommar/semester). Hampus ordnade även med att låna konferensrum i företaget som ligger på markplan, då min syster har svårt att gå i trapporna till Fastighetsbyrån konferensrum. Läs mer

Anna T skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpt en 2a. Bostadsrätt. Hampus var duktig. Hjälpsam och återkopplade snabbt under hela processen. Framförallt vid budgivningen. Stort plus där då det är stressigt som det är under den processen.

Minus däremot är dessvärre att lägenheten jag var på visning för (min nya bostad) hade en kattvind. Frågade flera tillfällen om han kunde visa kattvinden och om den var i bruk. Frågade vid visning och efteråt. Hampus meddelar att tidigare ägarna lagt saker där. Såsom väskor mm. När jag väl öppnar kattvinden på tillträdesdagen hade isoleringen fallit ner och kattvinden var annat än i bruk. Sånt blir man irriterad på då det blir mitt problem nu. Tills nästa gäng önskar jag att mäklaren inte säger något om kunskaperna inte finns. Eller är ärlig om den/ hen, är medveten om insidan av kattvinden men duckar svaret!

Med vänliga hälsningar, Anna Läs mer

Jan L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köp av bostadsrätt

Mäklaren:

var lätt att nå
    gav snabbt svar på frågor samt tydlig information
    hade ett trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2018-12-11

Oskar B skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jär lägenhet i Örgryte i Göteborg. En mysig 3a där mäklaren skötte sig mycket bra. Han gav oss den information vi behövde och var alltid tillgänglig. Läs mer
  • Johan D

2018-12-08

Johan D skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mkt proffsig och seriös va Joakim Läs mer
  • 2018-12-05

Ida C skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Supertrevlig, förtroendeingivande och proffsig. Kunde inte vara mer nöjd med affären och samarbetet. Läs mer
  • 2018-12-03

Galib D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hade förväntat mig mer förståelse från mäklarens sida gällande visningsdatum och marknadsföring. Läs mer
  • 2018-12-01

Birgit J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fick ett gott intryck vid värderingen i jämförelse med två andra mäklare. Han gjorde det han skulle men stylingfirman gjorde ett misstag och missade att ta med barnperspektivet i stylingen.
    Nu fick vi som säljare hjälpa till att få lägenheten såld genom att sänka priset 30.000. Läs mer
  • Johan F

2018-11-23

Johan F skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jo. Isabell lovade brett och stort att behovet av fyror var skriande. Hon nämnde inget av "mäklartipset" på hemmet som kollegor i Sthlm använde med stor framgång. Först efter andra omgången på hemmet blev den såld för 150 tusen under marknadspris!!! I lika Dan och under mig gick för 160-tusen mer än min i samma veva. Den lgh var inte renoverad eller utrustad med ett exklusivt kvik-kök som jag hade. Så frågan om jag är nöjd och kommer att anlita Fastihgetsbyrån igen är onödig att svara på. Läs mer
  • 2018-11-20

Ann-Charlotte S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpt en lägenhet. Joakim var en väldigt behaglig person att ha att göra med. Ett litet minus att det var lite tyst vid budgivningen. Undrade vad som hände...
    Mkt nöjd när vi väl köpt, tyckte om honom. Läs mer
  • 2018-11-12

Matti H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim har varit mycket hjälpsam vid vårt bostadsköp. Redan innan kontraktet skrevs var han mycket hjälpsam med de frågor vi hade och efter köpet hjälpte han oss bland annat med att få till ett tidigare tillträde. Vår känsla är att Joakim är både kunnig och otroligt seriös. Läs mer
  • 2018-11-12

Göran Olov G skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi sålde en 1:a med 40-talets charm kvar på Iskällareliden i Örgryte. Vi valde Fastighetsbyrån p g a kontorets nära placering och deras kännedom om området.
    Dess mäklare Isabell Askerfors var väl insatt i lokala förhållandena och kunde ge en god uppskattning om prisnivå. Med sitt positiva engagemang lyckades hon avsluta affären på ett för oss mycket positivt sätt, tack för en mycket god insats! Läs mer
  • 2018-11-11

Jimmy B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Enkel och smidigt, väldigt serviceminded. Allt har fungerat kanonbra! Läs mer
  • 2018-11-10

Gun D skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har sålt en bostadsrättslägenhet i Göteborg. Är mycket nöjd med mäklaren på alla sätt. Bra bemötande, bra hantering av hela affären. Kan i allra högsta grad rekommendera vår mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-11-09

Birgitta W skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fastighetsbyrån Örgryte har varit mycket bra hela tiden. Läs mer
  • 2018-11-02

Gunilla J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har sålt ett radhus. Priset blev lägre än vi hoppats, men Joakim var proffesionell och saklig. Han svarade alltid när vi ringde eller tig kontakt ned hos snarast och var alltid trevlig o lyssnde på oss. Vi kände oss delaktiga i söla beslut.
    Viörmyvket nöjda. Läs mer
  • 2018-11-01

Niklas O skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim ger ett förtroendeingivande intryck. Han har alltid varit profesionell genom hela försäljningsprocessen och varit lugn i situationer där man kan tycka att andra skulle varit stressade. Han har visat ett genuent engagemang för att få till en så lyckad försäljning som möjligt.

Vi valde honom efter att ha träffat honom på en visning för ett annat hus vilket speglar det betyg vi ger honom. Läs mer
  • 2018-10-30

John H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    *Köpt bostadsrätt.
    *Mycket bra, kunnig o trevlig mäklare. Hon levde upp till alla mina förväntningar av en proffsig mälkare. Läs mer
  • Johan F

2018-10-25

Johan F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket Löften men tomma ord. Tappat mycket i förtroende för Fadtigheysbyrån. Läs mer
  • 2018-10-22

Oscar U skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fick hjälp med att sälja en bostadsrätt. Fick bra och lugnt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-17

Karl D skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte en lägenhet i kålltorp, allt sköttes bra Läs mer
  • 2018-10-17

Johan K skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde en 5:a i Örgryte. Alexander va lyhörd, snabb återkoppling och höll mig informerad under hela processen.
    Kan varmt rekommendera Alexander Läs mer
  • 2018-10-08

Maria W skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
  • 2018-09-18

Karolina G skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Köpte en bostadsrätt på 55kvd. Mäklaren var bra och hade ett bra och trevligt bemötande både i telefon och vid möte. Mäklaren var flexibel och anpassade sig efter mina tider. Toppbetyg! Läs mer
  • 2018-09-18

Nehad H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag är jätte nöjd med allt .om jag vill sälja kommer att hör av mig till er.tack Läs mer
  • 2018-09-15

Riitta K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Allt bra. Tillmötesgående och professionell och trevlig mäklare och bemötande. Mvh RK Läs mer
  • 2018-09-14

UIf J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket nöjd med Joakims arbete att sälja vår bostad, han var engagerad, professionell och förtroendeingivande genom hela affären. Läs mer
  • 2018-09-13

Johanna M skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Sålde en stuga och Alexander var väldigt proffsig och bra! Alltid snabba svar när vingade frågor. Läs mer
  • 2018-09-13

Chengyi H skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Alexander presented a very nice apartment visning. He is very professional and friendly. He helped me a lot during the whole apartment buying process. I had a very nice buying experience with the agency. Läs mer

Björn B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har köpt två hus och håller på att sälja ett.
    Han är tydlig, svarar alltid på frågor eller ser till att ta fram svar på mina frågor från annat håll.
    Jag känner att han engagerar sig både i min och den andra köparen/säljaren på ett balanserat sätt, för att alla ska vara nöjda. Läs mer
  • 2018-09-12

Hanna M skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hjälpte oss att köpa en superfin 2a i Örgryte, väldigt nöjd med Joakims proffsighet! Väldigt enkel och tydlig process Läs mer
  • 2018-09-08

Marie N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Isabell Askerfors på Fastighetsbyrån i Örgryte är seriös, påläst och förtroendeingivande både för säljare och köpare. Högsta betyg till Isabell som jag stark rekommenderar! Läs mer
  • 2018-07-02

Tamás K skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    -Köpt bostadsrätt
    -Hjälpsam med visningen
    -Hon gjorde hela affären smidigt genom att ta hand om pappersarbete Läs mer
  • 2018-07-01

Sanna B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har köpt en bostadsrätt. Tycker att jag genomgående har fått ett mycket gott bemötande från mäklaren som sålt bostaden, har upplevt henne som seriös och professionell. Läs mer
  • 2018-07-01

Sofia H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har köpt och sålt samma lägenhet av Isabelle och är jätte nöjda med henne. Som köpare är man väldigt trygg med hennes neutrala ställning, varken för mycket eller för lite med sina åsikter och mycket förtroende givande. Som säljare får man mycket tips och är tillgänglig till våra frågor och funderingar. Vi rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • 2018-06-27

Gun W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim hjälpte mig med försäljning av min kolonistuga vid Delsjökolonin. Allt gick lugnt, vänligt och korrekt till. Jag är nöjd med bemötande och skulle inte tveka att kontakta Joakim vid en eventuell framtida affär. Läs mer
  • 2018-06-17

Kristoffer H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fastighetsbyrån hanterade affären korrekt och vi har största förtroende för Isabell. Vi är nöjda med resultatet och såg Isabells diplomatiska sätt att hantera allt som en stor tillgång. Läs mer
  • 2018-05-17

Moa L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Fantastisk mäklare! Lyhörd och engagerad när vi skulle sälja vår tvåa. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Katarina Y

2018-05-16

Katarina Y skrev om Alexander Palmgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag sålde min lägenhet i Munkebäck. Alexander är trevlig, gav bra info, svarade på alla frågor och tog reda på det som han inte visste. Han höll kontakten och uppdaterade mig hela tiden. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd !
    Tack 😀 Läs mer

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg