Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Öster/ Örgryte och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 361 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

• Jennie R
    Jennie R skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi är nöjda med bemötande och försäljning.
    Vi fick det stöd i ville och Karin var enkel att få tag på om vi hade frågor.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag tycker att joakim är en väldigt bra mäklare.Han har bra koll på allting och hjälper alltid till om man behöver hjälp.Han är trevlig och lätt att ha att göra med.Jag kan rekommendera honom varmt.
    Fredrik
  • Roger J
    Roger J skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket kundvänlig och servicemedveten. Återkom direkt efter meddelande på mail eller telefonsvarare. Och inte minst- humor i kombo med seriositet. Kände mig trygg med affären.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Gustav är alltid trevlig och saklig och sköter visningar och kontraktskrivning på ett smidigt och okomplicerat sätt. Det är lätt att få svar på frågor och Gustav har koll på det mesta.

Jag kan tillägga - vad ni kanske inte vill ta med i min beskrivning - att det stod fel i beskrivningen på lägenheten jag köpte. Där stod att spis och fläkt var Electrolux, när de i själva verket var IKEA dvs Whirlpools budgetprodukter.
    Mvh,
    Gunnel
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Proffisionell med personlig service
  • Mia G
    Mia G skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag har bara positiva saker att säga om Karin C. Hon är proffsig, vänlig och lyhörd. Bemötandet var utmärkt, det var personligt och vänligt samtidigt som det var effektivt och professionellt. Bra kombination. Fick också känslan av att hon faktiskt ser den hon möter - inte bara följer en mall. Fick bra råd; kände mig trygg vilket är mycket viktigt.
    Sedan gick själva affären över förväntan - den var snabbare och mer lönsam än någon av oss hade förväntat, tror jag. Så smidigt trodde jag inte det skulle gå.
  • Josefin Å
    Josefin Å skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Toppen mäklare. God kommunikation under hela försäljningsperioden. Tillit o trygghet, lyhörd.
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Emma var en utmärkt mäklare. Hon var snabb att återkoppla till oss så fort det var något.
  • Filip E
    Filip E skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare.
  • Karin E
    Karin E skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket nöjd med Karin vid min bostadsförsäljning. Engagerad, hjälpsam och allt gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Karin som mäklare.
  • Adam B
    Adam B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket bra support och snabb respons!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim är mycket professionell i sitt yrke. Han inger stort förtroende och trygghet med sitt lugna sätt. Alltid vänlig och lyhörd för kundens önskemål. Jag rekommenderar honom på det varmaste. Ingrid Jonasson
  • Claes J
    Claes J skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Professionellt och trevligt bemötande i alla frågor.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jättebra service!
    Superduktig på att återkoppla.
    Väldigt proffsig oxh snäll!
  • Roy H
    Roy H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag mycket nöjd och det motsvarar helt mina högt ställda förväntningar.
  • Ann-marie Amanda Ö
    Ann-marie Amanda Ö skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag fick ett mycket positivt intryck av Joakim fösta gången vi träffades och det höll hela affären igenom. Han var snabb att återrapportera alla steg i försäljningen och jag kände mig delaktig i affären.
  • Klara P
    Klara P skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin var professionell och tillmötesgående genom hela processen. Jag skulle gladeligen anlita henne när det sedan är min tur att sälja. Detta är till skillnad från flera andra från fastighetsförmedlingen som jag upplevde inte hade tid att svara på mina frågor och istället vände sig mot folk som normativt ser ut att ha mer pengar. Till exempel män i medelåldern med kostym, något att ta upp på kontoret? Det gjorde iaf att jag inte köpte tidigare lägenheter som jag var på visning på. Jag skulle iaf rekommendera Karin till andra, allt gick väldigt effektivt och det framstod som att Karin såg till samtliga inblandades behov, både säljare och köpare. Jag är nöjd med allt, framförallt älskar jag min nya lägenhet!
  • Poorya G
    Poorya G skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi har inte fått korrekt information om lägenheten.
    Lägenhet har haft vattenskador och hon visste det men inte berätta.
    Föreningen har strikta regler om hur man kan inreda balkongen och hon inte berätta trots tips som hon fick från föreningen och vi köpte vissa artiklar för balkong som vi tvingas tog bort dem.
    Vi är mycket besvikna och kommer aldrig rekommendera Fastighetsbyrån till någon.
    "Thumbs down"
    2017-02-13 Emma S svarar Poorya G
    Hej Poorya,
    Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min arbetsinsats och det är aldrig min avsikt att undanhålla information. Hör av er om ni känner att ni vill prata om det så att vi kan reda ut det hela. Ring mig på 031-616761. Hälsningar /Emma
  • Karin N
    Karin N skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Trevligt bemötande, kompetent och noggrann.
  • Elly P
    Elly P skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim får högsta betyg av mig. Han är vänlig, hjälpsam och mycket kompetent i det han gör. Jag kände mig väldigt trygg med allt som gjordes, från första mötet till avslut.
    Jag kommer att rekommendera honom till alla som behöver en mäklare.
  • Parisa K
    Parisa K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Gott bemötande. Professionellt. Snabba svar vid frågor via sms.
  • Helena B
    Helena B skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Proffsigt bemötande och mycket påläst om området och lägenheterna. Bra och snabb med information kring försäljning o köp. Skulle absolut anlita Emma som mäklare igen !
  • Joanna I
    Joanna I skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin är väldigt lyhörd och samtidigt rolig att planera ihop med. Vi fick jättebra stöd vid försäljningen.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi är nöjda med Isabell och tycker att samarbetet vid köpet av lägehten var utmärkt. Speciellt med tanke på att vi bor utomlands och behövde en hel del extra assistans.
  • Feseha G
    Feseha G skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hon är trevilgt och snäll. Hon tog henns tid att ordna hela processen och hon alltid kom i godtid.
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Proffisionell, allt har känts bra från första stund! En trygg affär.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hjälpsam, noggrann och svarar snabbt om man undrar något.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Joakim Ernstsson har utfört försäljningen av vårt föräldrahem med stor professionalitet.Joakim har med sitt lugna sätt gjort affären till en positiv upplevelse för både köpare och säljare. Vi är mycket nöjda med samarbetet. Mvh Gunilla Hagström
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Lugn, proffesionell, noggrann, tydlig, tillgänglig, välinformerad om objektet.
  • Elin C
    Elin C skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Emma skötte relationen utmärkt. Vi behövde inte tänka på någonting utan fick i god tid information om vad som skulle hända och vad vi behövde göra och tänka på, stort som smått.
  • Sara N
    Sara N skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag är jättenöjd! Alla knasiga frågor man hade eller funderingar svarade Emma på med bravur! Supernöjd!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Proffsig och hjälpsam! Vi är väldigt nöjda.
  • Lena A
    Lena A skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Engagerad och lugn. Pålitlig och med lagom distans.
  • Martin D
    Martin D skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi köpte bostadsrätt med Karin som mäklare. Vi är mycket nöjda med hennes bemötande och hantering av affären. Hon var kunnig och trygg och stöttade oss genom denna stora affär. 5 stjärnor!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Har ingen tidigare erfarenhet, men han uppfyllde mina förväntningar.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Kanonbra tjej som gjorde allt rätt
  • Annika A
    Annika A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Hej!
    Joakim har haft ett bra bemötande mellan köpare och säljare på ett sätt genom att lyssna på alla parter.Vidare har han haft en professionell yrkesroll vilket innebär att han är väl insatt i det han arbetar med.
    Jag kommer att rekommendera honom.
  • Martina A
    Martina A skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    kändes tryggt att ha isabell med i försäljningen och hon ställde upp på frågor som jag hade om objekt jag var intresserad av samt tipsade mig om lägenheten jag köpte till slut. jättenöjd
  • Erik S
    Erik S skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Tycker allt har gått jättebra, har fått svar och och hjälp snabbt när jag behövt. 👍
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Trevlig, proffsig och med ett personligt bemötande.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Emma.
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket vänligt och professionellt bemötande. Vi fick en bra kommunikation och kunde komma fram till en gemensam syn på vad vi efterfrågade av försäljningen.
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket förtroende ingivande och flitig!
  • Anna F
    Anna F skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Karin är en mäklare jag varmt kan rekommendera! Innan jag bestämde mig träffade jag flera mäklare men Karin var helt klart den jag fick mest förtroende för. Hon har ett mycket proffesionellt bemötande, är engagerad och har lång erfarenhet. Genom hela processen kände jag mig väldigt trygg med Karin som mäklare då hon hade stenkoll vilket gjorde att jag som säljare kunde slappna av. Hon var allt som oftats tillgänglig och var alltid bra på att återkomma om hon inte kunnat svara just när jag ringde. Jag är övertygad om att även spekulanter/köpare uppskattar Karin mycket då hon ger ett proffsigt intryck och är mån om att vara ett stöd för båda parter. Det ska även tilläggas att försäljningen slog rekord i föreningen. Om jag hade bott kvar i Göteborg hade jag helt klart valt Karin vid min nästa försäljning.
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag tyckte Karin var riktigt bra!
    Hon gav mycket information och var mån om att MSN fick svar på sina frågor!

Riktigt proffsigt!
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Isabell Rabnor en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Bra kund kontakt och väl utfört arbete !!
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Jag upplever Emma som en väldigt trevlig och professionell mäklare. Hon upplevdes som väldigt lugn och trygg och hade inga problem med att svara på frågor.
  • Kevin B
    Kevin B skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Perfekt bemötande och väldigt seriös. Supernöjd
  • Erika A
    Erika A skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Mycket nöjd med Emmas arbete innan under och efter försäljning. Upplevdes proffsig och kunnig och tog stor hänsyn till oss som kunder. Kan verkligen rekommendera andra att anlita både Emma och Fastighetsbyrån.
  • Christian B
    Christian B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte
    Vänligt, ödmjukt och serviceinriktat.

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg