Isabell Askerfors
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 89 kunder tycker om Isabell Askerfors

• John P
    John P sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-02-11

Isabell hjälpte oss att sälja en tvåa i Östra Centrum. Hon var trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Fastän marknaden var/är skakig, så var hon lugn och tålmodig och hjälpte oss att få rätt pris för vår lägenhet. Hon har känsla för det visuella, och hjälpte oss att framställa lägenheten så bra som möjligt, både i annons/prospekt och inför visning. Läs mer
  • Agneta H sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-01-25

Vi sålde en lägenhet i Björkekärr med hjälp av Isabell. Hon var en mycket professionell och trevlig person som var lätt att nå, väldigt hjälpsam vid frågor och hade bra idéer. Isabell lyssnade på oss, kom med förslag och uppdaterade oss genom hela försäljningen. Vi har varit jättenöjda med Isabell och lämnar varma rekommendationer! Läs mer
  • Fredrik A köpte sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-31

Jag köpte en bostadsrätt via Isabell som förstagångsköpare. Isabell såg till att jag fick komma på en extravisning och var mycket professionell och guidande genom hela processen. Enbart en bra upplevelse. Läs mer
  • Jan L köpte sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-13

Köp av bostadsrätt

Mäklaren:

var lätt att nå
    gav snabbt svar på frågor samt tydlig information
    hade ett trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Ida C sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-05

Supertrevlig, förtroendeingivande och proffsig. Kunde inte vara mer nöjd med affären och samarbetet. Läs mer
  • Johan F
    Johan F sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-11-23

Jo. Isabell lovade brett och stort att behovet av fyror var skriande. Hon nämnde inget av "mäklartipset" på hemmet som kollegor i Sthlm använde med stor framgång. Först efter andra omgången på hemmet blev den såld för 150 tusen under marknadspris!!! I lika Dan och under mig gick för 160-tusen mer än min i samma veva. Den lgh var inte renoverad eller utrustad med ett exklusivt kvik-kök som jag hade. Så frågan om jag är nöjd och kommer att anlita Fastihgetsbyrån igen är onödig att svara på. Läs mer
  • Göran Olov G sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-11-12

Vi sålde en 1:a med 40-talets charm kvar på Iskällareliden i Örgryte. Vi valde Fastighetsbyrån p g a kontorets nära placering och deras kännedom om området.
    Dess mäklare Isabell Askerfors var väl insatt i lokala förhållandena och kunde ge en god uppskattning om prisnivå. Med sitt positiva engagemang lyckades hon avsluta affären på ett för oss mycket positivt sätt, tack för en mycket god insats! Läs mer
  • Jimmy B sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-11-11

Enkel och smidigt, väldigt serviceminded. Allt har fungerat kanonbra! Läs mer
  • Gun D sålde sin bostad med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-11-10

Har sålt en bostadsrättslägenhet i Göteborg. Är mycket nöjd med mäklaren på alla sätt. Bra bemötande, bra hantering av hela affären. Kan i allra högsta grad rekommendera vår mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • John H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-10-30

*Köpt bostadsrätt.
    *Mycket bra, kunnig o trevlig mäklare. Hon levde upp till alla mina förväntningar av en proffsig mälkare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Isabell Askerfors