Isabell Askerfors
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 105 Läs vad Isabell Askerfors

• Hande A sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-07-08

Munkebäck
    Såld lägenheten. Över förväntat pris. Duktig mäklare med bra kommunikation och lätt att nå.. Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-07-01

Bagaregården
    Trevlig och extremt lätt att ha att göra med samt tydlig i kommunikation. Har inget att anmärka på, rekommenderas! Läs mer
  • Erik R köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-06-16

Lunden
    Köpte lägenhet för 2830000.
    Isabell var lätt att ha att göra med.
    Har mött andra mäklare med mer pondus och personlig kontakt. Isabell kunde vara lite avvaktande ibland.
    Men Isabell skötte sitt jobb jättebra och affären var enkel att genomföra Läs mer
  • Christian A sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-06-15

Bagaregården
    Sålde en etta i bagargården. Allt sköttes väldigt proffsigt. Läs mer
  • Anton L köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-06-10

Kålltorp
    Jag har köpt en 2:a på 50 kvadrat och har under hela processen blivit bemött väldigt bra av Isabell. Hon är oerhört professionell i sitt arbete och är alltid väldigt trevlig. Läs mer
  • Mikaela G sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-06-05

Lunden
    Sålde min lägenhet i Lunden. Isabell var toppen på alla sätt! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-06-03

Lunden
    Jag har sålt min 2:a i Lunden.
    Jag upplevde Isabell som kompetent och trevlig. Jag hade väldigt jobba hyresgäster som fortfarande bodde i min lägenhet under försäljningen. Hon hanterade dem och situationen bra, vilket var ett stort plus. Dock trodde jag att mäklare kunde lagarna kring hyreskontrakt också och blev lite förvånad när jag själv behövde kolla upp mina och hyresgästernas rättigheter. Läs mer
  • Ann-Britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-06-03

Örgryte
    Lyhörd och vänlig på ett proffsigt sätt och utan att ta onödig plats. Har skött hela försäljningen så här långt på ett mycket smidigt sätt. Läs mer
  • Sofia B sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-05-22

Strömmensberg
    Sålde min bostadsrätt, jag fick ett väldigt bra bemötande av Isabell. Isabell var väldigt professionell och tillmötesgående, bra kundfokus Läs mer
  • Maritzela A köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-04-25

Björkekärr
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet, mäklaren Isabell var mycket hjälpsam och alltid tillgänglig. Det var första gången vi hade kontakt med en mäklare så vi hade inga speciella förväntningar. Vi upplevde dock erfarenheten som mycket positiv. Vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån med kompetenta mäklare för vänner och bekanta. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Isabell Askerfors