Joakim Ernstsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 68 kunder tycker om Joakim Ernstsson

• Ida L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2019-01-04

Joakim har varit lyhörd och sett till vårat bästa. I vissa fall kände vi att han kunde ha förmedlat sin åsikt tydligare men i det stora hela bemötte han oss på ett oerhört serviceminded sätt och genomförde en bra försäljning. Vi kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Shkurte U köpte sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-31

Han ville bara ha kontakt genom sms.
    Man kunde ringa honom om nåt viktigt man fick aldrig svar, han svara per sms.. Läs mer
  • Emma B köpte sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-27

Vi köpte en lägenhet som Joakim förmedlade, väldigt trevlig och kunnig mäklare. Vi är jättenöjda med affären och hur den sköttes av Joakim! Läs mer
  • Stefan S sålde sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-27

Kunnig och behaglig yrkesperson som givit ett mycket gott bemötande. Våra förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
  • Erik S sålde sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-22

En proffsig och seriös mäklare. Har engagerat sålt vår lägenhet. Joakim var alltid behjälplig och såg till att båda vi som säljare och köpare blev nöjda, ett mycket väl genomfört arbete. Läs mer
  • Eva-Lena H
    Eva-Lena H sålde sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-21

Proffsig och kunnig fastighetsmäklare som är duktig på att kommunisera.
    Som säljare fick jag löpande information om statusen på vår försäljning.
    Kom även med förslag på olika försäljningsstrategier. Läs mer
  • Johan D sålde sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-08

Mkt proffsig och seriös va Joakim Läs mer
  • Birgit J sålde sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-12-01

Fick ett gott intryck vid värderingen i jämförelse med två andra mäklare. Han gjorde det han skulle men stylingfirman gjorde ett misstag och missade att ta med barnperspektivet i stylingen.
    Nu fick vi som säljare hjälpa till att få lägenheten såld genom att sänka priset 30.000. Läs mer
  • Ann-Charlotte S köpte sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-11-20

Köpt en lägenhet. Joakim var en väldigt behaglig person att ha att göra med. Ett litet minus att det var lite tyst vid budgivningen. Undrade vad som hände...
    Mkt nöjd när vi väl köpt, tyckte om honom. Läs mer
  • Matti H köpte sin bostad med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2018-11-12

Joakim har varit mycket hjälpsam vid vårt bostadsköp. Redan innan kontraktet skrevs var han mycket hjälpsam med de frågor vi hade och efter köpet hjälpte han oss bland annat med att få till ett tidigare tillträde. Vår känsla är att Joakim är både kunnig och otroligt seriös. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Isabell Askerfors