Johanna Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 21 kunder tycker om Johanna Eriksson

• Christina H skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2016-09-10

Johanna och hennes kollega Gustav arbetade tillsammans med försäljningen av vår bostadsrätt och kompletterade varandra mycket bra. Johanna som var huvudansvarig var professionell, seriös, förtroendeingivande och gav alltid mycket snabb återkoppling (även under ledighet!) vilket uppskattades storligen. Vi är mycket nöjda och skulle absolut använda Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • Caroline E skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2015-12-11

Johanna är en otroligt engagerad mäklare. Hon ger en otroligt bra stöd då som jag sålde min första lägenhet och mycket var nytt. Men med Johannas stöd och råd kände jag mig trygg och kan inte vara nöjdare Läs mer
  • Jonatan H
    Jonatan H skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2015-09-02

Vi har både köpt och sålt genom Johanna och vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Reza A skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-16

Jag har både köpt och sålt bostad via Fastighetsbyrån/Johanna Eriksson och tycker att alltid bemötts bra och professionellt. Läs mer
  • Sami S skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-12

Fick ett bra bemötande av johanna.Och hon känns proffsig på det hon gör. Läs mer
  • Christoffer H skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-05

Fastighetsbyrån Öster/Örgryte gjorde sitt yttersta för att lyckas med att sälja våran gamla lägenheten och köpa våran nya under en kort och tajt period. Allt gick som det skulle och Fastighetsbyrån gjorde ett strålande jobb. Högsta betyg!! Läs mer
  • Therese A skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-05

Vi fick snabb och professionell hjälp från vår mäklare på fastighetsbyrån. Hon hade ett mycket trevligt bemötande, och väldigt bra kunskap om området, priser och tidigare försäljningar. Även efter försäljningen fick vi snabb hjälp då det var dags för deklarationen.

Tilläggas bör att vår mäklare arbetade hela vägen in på förlossningen, jag har det största förtroendet för henne och hennes kunskaper och engagemang! Läs mer
  • Kristian R skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-05

Johanna skötte försäljningen av vår lägenhet i Kålltorp sommaren 2012.

Johanna var mycket noggrann, seriös och bra på att informera om allt som gällde försäljningen - väldigt bra kundfokus. Noggrann med att det skulle gå riktigt till och inget tröttsamt, pratigt, säljigt påklistrat. Efter vad vi hört från bekanta som köpt eller sålt lägenheter/hus är det stor skillnad mellan bra och dåliga mäklare, men vårt förtroende för Johanna växte hela tiden. Läs mer
  • Petter K skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-05

Professionell, mycket hjälpsam och alltid trevlig att prata med Läs mer
  • Tomas L skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

2014-11-04

Johanna var mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med tjänsten. Johanna hade ett väldigt proffsigt och trevligt förhållningssätt som gjorde att affären gick väldigt smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte

Isabell Askerfors