Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

15 min från centrala Göteborg ligger stadsdelen Torslanda. Här bor barnfamiljen perfekt: nära till havet för bad- och båtliv, all tänkbar service på bekvämt avstånd och barnomsorgen fungerar bra. Med färja tar man sig ut till Öckerö kommun och de tio öarna längs kusten.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan 2005 och vi sitter fortfarande i kulturhuset Vingen, vägg i vägg med Swedbank. Vi förmedlar främst villor och bostadsrätter och tillsammans har vi många års erfarenhet i branschen. Flera av oss är dessutom uppvuxna på Öckerö vilket gör att när vi säger att vi kan vårt område, ja då menar vi verkligen det.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter.

Kontakta oss för att boka ett möte eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 198 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

• Henrik E
    Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Snabbt, enkelt och bra - om än lite svävande kring vissa beslut.
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi fick ett mycket bra bemötande från Fastighetsbyrån Torslanda/Öckerö. Julia Eriksson är engagerad, tillgänglig, förtroendeingivande, tålmodig och trygg.
  • Fastighets A
    Fastighets A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Professionellt engagemang och gott kunnande.
  • maria e
    maria e skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag är fantastiskt nöjd med Julias insats under vår försäljning! Bra slutpris och proffsigt gjort. Hälsningar Maria
  • Per N
    Per N skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett mycket trevligt och kompetent intryck
    2017-01-31 Isabelle G svarar Per N
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen!
  • Jimmie K
    Jimmie K skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var en toppen mäklare blev bra omhändetagen ich gjorde ett grymt jobb och en bra försäljning kan varmt rekomendera denna mäklare
    2017-01-31 Isabelle G svarar Jimmie K
    Tack Jimmie för att du också svarade! Så kul att ni är nöjda med försäljningen och tack för din fina kommentar. /Isabelle
  • Karin G
    Karin G skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hit tills har allt varit bra. Bra mäklare
    2017-01-31 Maria B svarar Karin G
    Tack Karin! Ja nu jobbar jag för att inflytten i nya villan och överlämnandet av ert radhus ska gå lika smidigt. Ha det gott så länge så ses vi snart för att göra klart affärerna!
  • Christine Z
    Christine Z skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej!
    Hon hade ett proffsigt bemötande och var lugn.
    Dock blev det lite obehagliga överraskningar när jag flyttat in , som att dusch väggen läcker och ena lådan i frysen var spräckt.
    2017-01-31 Maria B svarar Christine Z
    Hej Christine,
    Stort tack för dina vänliga ord! Vad tråkigt att höra om duschvägg och fryslådan. Jag ringer dig så får du berätta mer så att vi kan reda ut hur ansvaret med undersökningsplikt och upplysningsplikt fördelas i just detta fall.
    Hoppas du trivs bra i nya lägenheten i övrigt. Ha det gott så länge!
  • Erik H
    Erik H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Supertrevlig, engagerad och verkade kunnig. Kommer inte på något negativt att säga.
    2017-01-31 Maria B svarar Erik H
    Tack snälla Erik för dina fina ord! Nu hoppas vi att månaderna går fort så att du snart får din tillträde till din nya lägenhet. :)
  • Ulrica K
    Ulrica K skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Han är en bra mäklare, kan sitt jobb bra är flexibel.
  • Patric E
    Patric E skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bra bemötande och trevlig. Nöjd.
    2017-01-31 Isabelle G svarar Patric E
    Tack så mycket Patric för att du ville svara här. Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp. /Isabelle
  • Patric E
    Patric E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var jättehjälpsam och trevlig! Helt klart över förväntan!
    2017-01-31 Maria B svarar Patric E
    Tack för vänliga ord Patric! Det har varit ett nöje att hjälpa dig och Ellinor med försäljningen. :)
  • Maria K
    Maria K skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Min upplevelse är mycket positiv. Isabelle har varit engagerad, driftig, pålitlig. Hon har alltid återkopplat till oss som avtalat, och jag fick uppfattningen av att hon var mån om både oss säljare och köparen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Isabelle!
    2017-01-31 Isabelle G svarar Maria K
    Vad härligt att ni är så nöjda Maria! Jag är så glad att jag fick hjälpa till. Tack, tack, tack. Det värmer att ni tog er tid och energi till att svara här. Vi ses snart! /Isabelle
  • Jens F
    Jens F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Saklig utan säljsnack!!
    verkar genuint intresserad av att hjälpa istället för att sälja.
    2017-01-31 Isabelle G svarar Jens F
    Stort tack Jens för att du tog dig tid att svara på detta. Jag blir verkligen så glad för din reco. Vi ses vid tillträdet!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Tydlig kommunikation, trevligt och professionellt bemötande.
  • Michael B
    Michael B skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi har supernöjda med Maria!
    Omhändertagande, informativ, lyhörd till våra behov och framförallt tillgänglig.

Hade gladeligen använt oss av Maria för möklar uppdrag i framtiden.

Med vänlig hälsning,
    Familjen Bellini
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jörgen Laurenius har på alla sätt mött våra förväntningar i handhavande av försäljning gammal och köp av ny bostad. Jag är mycket nöjd.

Hls
    Jonas L
  • Ofelia H
    Ofelia H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bästa mäklaren! Väldigt kompetent, trevlig och proffsig
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Proffsig, jättetrevlig och ödmjuk. Maria hjälpte oss med en affär i samband med ett dödsfall i familjen. Otroligt bra bemötande. Hon hjälpte oss med allt i affären på absolut bästa sätt. Alla parter var supernöjda!
  • Robin K
    Robin K skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig och tydlig. Allt man förväntar sig i en så stor affär.
  • Elin C
    Elin C skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig och kunnig. Känner mig alltid nöjd efter jag pratat med honom.
  • Vanja B
    Vanja B skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Min upplevelse av Isabelle är att hon gjort ett mycket bra jobb och varit mycket hjäpsam och givit svar på alla frågor som kommit upp.
    2017-01-31 Isabelle G svarar Vanja B
    Tack så mycket Vanja för din fina kommentar! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning och att du är nöjd! Vi ses snart igen!
  • Danny C
    Danny C skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Gillade Isabelles engagemang och ansvar för sin kund och objektet, hade ordnat en assistent vid visning som var väl informerad, kom in sjuk och halvkrass för att
    Ordna kontraktpåskrift väldigt snabbt,
    Mycket proffsigt och någon vi varmt skulle rekommendera att sälja sin bostad via
    Bra Jobbat Isabelle, från början till snart slut 👍
    2016-11-28 Isabelle G svarar Danny C
    Tack, tack, tack Danny! Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp! Som sagt så tror jag att ni kommer trivas kanonbra! Vi ses och hörs snart! /Isabelle
  • Johan B
    Johan B skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Professionellt bemötande, positive och aktiv.
    Mycket nöjd.
    2016-11-28 Isabelle G svarar Johan B
    Tack Johan! Härligt att du är nöjd med försäljningen. Ska bli spännande att kika på ditt nya boende snart. /Isabelle
  • Bodil F
    Bodil F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är fantastisk. Hon är professionell, tillmötesgående, empatisk och engagerad. Hon gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Vi kommer varmt att rekommendera henne till släkt och vänner som ska sälja sin bostad.
    Med vänliga hälsningar David och Bodil Fredriksson
    2016-11-28 Isabelle G svarar Bodil F
    Tack kära Bodil för ditt fina svar. Jag är så glad att ni är nöjda, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har fungerat bra för de mesta.
    Trevlig bemötandet och inte för pushy.
    Har haft koll på håltider och påminde vid behov på ett bra sätt.
    2016-11-28 Isabelle G svarar Douglas L
    Tack Douglas för att du svarade på detta! Kul att du är nöjd trots att processen tog lite tid. Vi hörs och ses närmare tillträdet. /Isabelle
  • Beatrice H
    Beatrice H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    En kunnig mäklare med ett proffsigt och samtidigt personligt bemötande.
    Isabelle är engagerad och vi fick mycket bra hjälp och rådgivning vilket gjorde att vi kände oss trygga
    2016-11-17 Isabelle G svarar Beatrice H
    Va roligt att du också svarade Beatrice! Tack så mycket och som jag skrev tidigare så har det varit ett nöje att hjälpa er! /Isabelle
  • Sahar T
    Sahar T skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har bara gott att säga om henne. Toppenmäklare med snabb och seriös respons. Mycket smidig affär. Högsta betyg! Kändes som att hon var på "bådas" sida då vi köpte ett hus via henne. Kände oss mycket trygga i processen. Pålitlig och vänlig.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Sahar T
    Tack snälla Sahar för dina fina ord. Va roligt att ni är nöjda med köpet! Det va väldigt kul att det var ni som köpte huset och jag hoppas och tror att ni kommer trivas kanon. /Isabelle
  • Charles H
    Charles H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Har bra erfarenhet och kunskap samt stort tålamod gällande utdragna bostadsaffärer.
    Har mitt fulla förtroende och har levt upp helt till förväntningarna.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Charles H
    Tack Charles! Vilken resa vi har haft och så roligt att ni har hittat nytt boende och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi ses! /Isabelle
  • Maria S
    Maria S skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bästa mäklare jag haft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-11-17 Isabelle G svarar Maria S
    Tack så mycket Maria. Jag är så glad att du är nöjd!! Det har varit så roligt att hjälpa med din försäljning och letandet efter ny bostad. /Isabelle
  • Janne M
    Janne M skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Allt var okej nu håller jag på med renovering Jag är själv nöjd med.Mäklaren Isabelle Guldner hade så gött
    2016-11-17 Isabelle G svarar Janne M
    Tack Janne för att du tog dig tid att svara på detta. Lycka till med renoveringen! /Isabelle
  • Maria J
    Maria J skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är trevlig, lätt att ha att göra med och gör det lilla extra för sina kunder.
    Jag kan varmt rekommendera henne!
    2016-11-17 Isabelle G svarar Maria J
    Tack så mycket för dina fina ord till mig. Så roligt att du är nöjd! /Isabelle
  • Britt R
    Britt R skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej! Vi är mycket nöjda av Isabelles bemötande då vi träffade henne första gången då visning av Bovieran visades. Vänlig o trevlig och gav en trygg känsla då hon gav information om lägenheten. Hon gav bra information o var tydlig. Gav oss tid så man kände ingen stress. Vi blev ju sålda direkt på lägenheten o slog till o hon var även då tydlig med reglerna kring köpet. isabelle får högsta betyg av oss! Även när handpenning o köpet trädde i kraft på ert kontor va hon väl förberedd och var tydlig o informativ o köpet flöt på smidigt, Isabelle va lätt att ta till sig på ett härligt sätt! Hälsningar Birgitta Rignäs dotter till Britt och Rune som med fullmakt köpte lägenheten, vilket också dessa papper Isabelle gav tydlig information om.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Britt R
    Tack, tack, tack Britt! Va snäll du är som skriver så mycket och fint och tack för femman :) Vi ses snart!
  • David F
    David F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var mycket trevlig och lätt at ha ocj göra med.
    2016-11-17 Isabelle G svarar David F
    Tack David för ditt betyg till mig. Det har varit så roligt att få hjälpa er med denna process! /Isabelle
  • David R
    David R skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria är mycket engagerad och brinner verkligen för det hon gör. Vi har haft Maria både vid köp och sälj och vi tycker att hon är mycket proffsig på båda sidor.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Kunnig, engagerad samt bra på att återkoppla!
  • Ulla-Maj H
    Ulla-Maj H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett mycket proffsigt bemötande.
    Hjälpte oss på alla sätt, till en lyckad husförsäljning.
    2017-01-31 Maria B svarar Ulla-Maj H
    Tack snälla Ulla-Maj! Ja försäljningen gick verkligen bra på alla sätt, högt slutpris och goa köpare. Hälsa Ronnie så gott från mig!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Överlag måste vi ju säga att vi är nöjda då vi fick sålt huset för det värde vi förväntat oss!

Men saknar fakta då vi stod inför beslutet att acceptera ett förhandsval. Hur många är intresserade på riktigt? Vilka hade skrivit upp sig för kommande visning? Har de ekonomin? etc...

Vi vill ju kunna ta beslutet på fakta och inte bara på en rekomendation att mäklaren tycker vi skall ta budet!
  • Aida M
    Aida M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi kan varmt rekomendera Maria som mäklare! Super duktig, lyhörd, kunnig och förstående! Vi kunde inte önska bättre engagemang från hennes sida hon gjorde vår husförsäljning till en fin upplevelse och hjälpte oss med alla möjliga frågor vi hade utan att vi behövde känna oss besvärliga! Snabbt gick det att få sålt vårt hus tack vare Maria.
  • Karin O
    Karin O skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi är mycket nöjda med Andreas insats! Också mycket nöjda med mäklarassistenten Helena som hjälpte till inför och under fotograferingen.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket professionell och trevlig mäklare! Saklig, trygg och ordningsam, vilket gjorde vårt husköp till en ännu bättre upplevelse.
    2017-01-31 Maria B svarar Camilla H
    Tack för er fina rekommendation! :) Det värmer! Både jag och säljarna är himla glada att det blev ni som köpte radhuset- men det vet ni ju redan. Nu närmar det sig äntligen inflytt. Ser fram emot att hjälpa till med det sista i affären. Allt gott tills dess! :)
  • Lina S
    Lina S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket nöjda med den snabba förmedlingen Maria gav möjlighet till tillsammans med säljaren. Tack vare detta fick vi vårt perfekta hus till ett pris vi kunde tänka oss.
  • Eva H
    Eva H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria har varit toppen och mycket kunnig, vi är helnöjda med Maria
  • Nils Ove M
    Nils Ove M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket fint bemötande! Kunnig och trevlig
  • Martin A
    Martin A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig, snabb med att ge besked och mycket duktig.
    2017-01-31 Maria B svarar Martin A
    Tack för snälla ord och för att du tagit dig tid att svara Martin! Hoppas på fler lyckade försäljningar tillsammans framöver. :)
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag fick ett mycket bra och fint bemötande, som jag med gott samvete för vidare till andra kunder
    2017-01-31 Maria B svarar Bengt O
    Tack Bengt för denna fina rekommendation! Det var ett nöjde att hjälpa dig och din fru med lägenhetsköpet. Nu närmar det sig ju äntligen inflytt också. Ser fram emot att träffa er då igen!
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt trevlig och väldigt bra information. Väldigt fin mäklare
  • Carl S
    Carl S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Påläst om objektet och serviceinriktad.
  • Farjad H
    Farjad H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Positivt och engagerad bemötande
  • Elice N
    Elice N skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig, förtroendeingivande, mycket nöjd😊

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda