Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

15 min från centrala Göteborg ligger stadsdelen Torslanda. Här bor barnfamiljen perfekt: nära till havet för bad- och båtliv, all tänkbar service på bekvämt avstånd och barnomsorgen fungerar bra. Med färja tar man sig ut till Öckerö kommun och de tio öarna längs kusten.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan 2005 och vi sitter fortfarande i kulturhuset Vingen, vägg i vägg med Swedbank. Vi förmedlar främst villor och bostadsrätter och tillsammans har vi många års erfarenhet i branschen. Flera av oss är dessutom uppvuxna på Öckerö vilket gör att när vi säger att vi kan vårt område, ja då menar vi verkligen det.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter.

Kontakta oss för att boka ett möte eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 285 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

• Jan-Olof Bengt K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket bra,vi är väldigt nöjda,smidigt o proffsigt Läs mer
  • Medzit S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag har varken köpt eller såld via Fastighetsbyrån. Hade tankar att sälja och kontaktade byrån. Blev bemöt på ett proffsig sätt. Läs mer
  • Catrin K
    Catrin K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpte en nyproducerad lägenhet i Kronängen, Björlanda. Blev inte inbjuden till ett enda personligt möte med mäklaren under hela köpprocessen eller vid inflyttning. Inte ens vid nyckelutlämning var mäklaren på plats och kunde erbjuda ett personligt möte.

Efter inflyttning visade det sig att hela innergården, som på ritning bestod av gräs och en smal asfalterad gångväg, i själva verket visade sig var en enda stor asfalterad plan. Alltså helt olikt vad vi fått information om när vi köpte lägenheten. Läs mer
    2018-12-06 Andreas P svarar Catrin K
    Tack för dina synpunkter, enda sättet att utvecklas är genom att veta vad kunderna tycker kan bli bättre. Hittills har våra kunder uppskattat att de kunnat signera avtal via Bank ID och tyckt att det sparat tid likväl som det varit ett steg vidare mot det papperslösa samhället. Framöver ska jag dock försöka vara mer lyhörd om kunderna vill träffas personligen ändå. Gällande tillträdet hade jag så klart gärna velat vara på plats för att önska er lycka till, men då ni kom två dagar tidigare än den tänkta tillträdesdagen så hade jag tyvärr andra åtaganden.

När det sen gäller gården så kan jag bara beklaga att den inte ser ut som ni förväntade er. Som ni fått information om så är dock gården inte helt färdigställd ännu. I slutändan hoppas jag att det kommer bli bra.
  • Stig P skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt bostadsrätt mha Fastighetsbyrån Torslanda. Allt fungerade smidigt o min mäklare var toppen! Läs mer
    2018-12-06 Andreas P svarar Stig P
    Tack Stig! Kul att du är nöjd! /Andreas
  • Andreas W skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpte ett fritidshus. Mkt tillmötesgående mäklare, lätt att få tag på och flexibel Läs mer
  • Heidi V skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi sålde vår villa som vi haft i över trettio år Läs mer
  • Anders N skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Andreas var korrekt, flexibel och hjälpsam. Läs mer
  • Emma A skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har köpt villa. Blev bra bemött och skulle rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Ulf J skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Utmärkt arbete,
    Väl bemött, Läs mer
  • Anders M skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt villa i Torslanda.
    Andreas var förtroendeingivande, engagerad (alltid snabb återkoppling), kundfokuserad och informativ genom hela affären.
    Skulle absolut rekommendera både köp och sälj med Andreas. Läs mer
  • Lovisa D skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jörgen hjälpte oss att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med all service och alla råd vi fått från honom och från övriga inblandade på Fastighetsbyrån. Han har verkligen tagit sig tid att bemöta oss på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
  • Liselotte E skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Vi har fått jätte bra hjälp. Förväntningar levdes upp till mer än godkänt. Vi fick det lilla extra känns det som, och skulle vi behöva mer så är det ingen tvekan om vart vi vänder oss. Har haft kontakt med flera olika mäklare som vi inte varit nöjda med. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria har sålt både en fastighet samt en bostadsrätt för oss och bägge affärer genomfördes på ett mycket förtjänstfullt sätt!
    Ett ödmjukt men professionellt bemötande samt snabb återkoppling gör att vi kan ge våra varmaste rekommendationer!! Läs mer
  • Ann-Sofie J skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt professionellt bemötande från början till slut i vår försäljning. Vi är mycket nöjde och rekommenderar Maria till 100%. Läs mer
  • Johanna R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt hus i Öckerö kommun- Bohus Björkö

Bra bemött, snabba svar, bra återkoppling

Nöjd med hela upplevelsen Läs mer
  • Barbro S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpte en bostadsrätt, har även tittat på ett annat husobjekt där hon var mäklare! Helt fantastisk mäklare, underbar som person, kunnig, engagerad och pålitlig. Läs mer
  • Sven B skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    En helt underbar personlighet och utstrålning.
    Hon hade super koll och var alltid rak på sak stort +
    Det var helt klart hennes arbete hon var alltid trevlig och med ett leende som var äkta inget överdrivet.
    Hon sålde mitt hus på 10 dagar helt otroligt för mig.
    Jag har varit och tittat på många hus vist jätte trevliga ,mäklare men helt klart långt kvar till Julias klass.
    Skall jag behöva hjälp någon gång så vet man var man vänder sig Läs mer
  • Annelie U skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Andreas var trevlig och hjälpsam med flera extra visningar.
    Säljare men inte med ett typiskt "påstridigt säljarsätt".
    Skämtsam och lätt att prata med, men ändå väldigt saklig och noggrann. Läs mer
  • Pawel S skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jörgen har varit ansvarig mäklare närvi köpte vårt nuvarande villa i Torslanda. Han är professionell, är serviceinriktad och ärlig, har rak i kommunikationsstil och är alltid nåbar på telefon eller mail. Läs mer
  • Eva A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi har en positiv erfarenhet av kontakten med Andreas. Vi köpte en lägenhet i norra skärgården utanför Göteborg, eftersom det är ganska långt avstånd har den mesta kontakten skett via mail. Andreas har skickat information och varit behjälplig i våra frågor.
    Sammantaget kan vi bara vara nöjda med bemötandet och den service som Andreas gett oss. Nu har vi en fin lägenhet att åka till.
    Tack för all hjälp Andreas!
    Eva Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Eva A
    Tack för din fina kommentar. Hoppas ni får mycket glädje av er nya lägenhet på Knippla! /Andreas
  • Stefan E skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    allt var bra bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb Läs mer
  • Anna M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Sålt en lägenhet. Gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Maryam D skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bra service och god kommunikation
    Väldigt nöjda 😊 Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria genomförde affären på ett utmärkt och professionellt sätt.
    Efter tidigare träffar i samband med andra fastighetsaffärer och önskemål från oss om att få info när något lämpligt objekt dök upp så skulle hon förhandsinformera oss, vilket hon gjorde.
    Själva genomförandet var utan anmärkning. Hon ger alltid ett trevligt bemötande och är effektiv. Läs mer
  • Rita R skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt semesterlägenhet
    Vänligt bemötande
    Bra balansgång mellan säljare o köpare och fint personligt engagemang när ett irritationsmoment plötsligt uppstod
    Högt tempo och snabb återkoppling!

Bättre än förväntat 👏
    Bästa hälsningar
    Rita Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Rita R
    Tack Rita!
    Kul att ni är nöjda, hälsa Mats.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Sålde vår villa med hjälp av Jörgen Laurenius. Han var redan från första början det givna valet då han gav ett väldigt tryggt och professionellt intryck. Han genomförde hela affären på ett exemplariskt sätt och vi är väldigt nöjda med honom som vår mäklare. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Tillmötesgående, kunnig, fanns tillgänglig. Har bara positiva erfarenheter o rekommenderar gärna AP som mäklare Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Kerstin S
    Tack för de fina orden Kerstin! /Andreas
  • Remi J skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Andreas va mycket hjälpsam i dom frågor jag hade under gången av köpet av lägenheten. Informativ, professionell och återkopplande med konkreta svar.
    Kjände mig trygg i hela afferen.

Mycket tacksam för hela affären Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Remi J
    Kul att du är nöjd Remi! Hoppas du trivs både i nya lägenheten och på Knippla! /Andreas
  • Jonas F skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia sålde min lägenhet.

jag fick ett gott bemötande under hela processen från vårat första möte till försäljning på förhand. Läs mer
  • Alexandra K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Styrka, kunnig, tydlig, korrekt, tillgänglig
    Strech - förhandling, nöjde sig med bud var inte drivande, var vi sjölva som fick upp proset så osäker i efterhand om vi inte kunde fått mer betalt Läs mer
  • Maria S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har erfarenhet av Maria både som köpare och säljare och har stort förtroende för henne.
    Hon är proffsig, trevlig, ärlig och tillmötesgående.
    Har bara bra saker att säga!. Läs mer
  • Pia W
    Pia W skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Rekommenderas varmt! Kände oss trygga hela vägen igenom. Julia var naturlig, trygg och tydlig i sitt sätt att förmedla vår bostadsrätt. Fick intryck av ett de var ett mäklarteam som trivdes ihop när vi besökte kontoret. Det kändes i luften. Läs mer
  • Silva H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt en lägenhet brf Röddeviga på Källö-Knippla.
    Andreas har med service och engegemang hjälpt oss med projektet.
    Rekommenderar honom till hundra procent.
    Bästa mäklaren!
    /Silva Hansson Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Silva H
    "Bästa mäklaren" man tackar! 😃👍
  • Rune S
    Rune S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Go kille. Seriös, rätt noggrann, trevlig.Kände oss trygga när vi gjort klart affären.
    Kommer nog tillbaka till honom vid eventuell försäljning
    Hälsa han så gött
    Mvh Rune och Christina Ström. Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Rune S
    Tack för det fina omdömet, får kontra med att ni är Goa kunder! 😃🙏
  • Bo A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt seriös mäklare. Bra bemötande från dag 1.
    Allt fungerade väldigt bra. Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Bo A
    Gott Bo! Hoppas ni får mycket glädje av lägenheten. 👍
  • Lars F skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt lägenhet i Brf. Röddeviga på Källö-Knippla. Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Lars F
    Tack för din rekommendation Lasse! /Andreas
  • Anna S
    Anna S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi köpte vår nyproducerade bostadsrätt genom Andreas och Fastighetsbyrån. Andreas agerade proffsigt och vi fick all den hjälp vi ville ha. Kan starkt rekommendera Andreas som mäklare! Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Anna S
    Tack Anna! Kul att ni är nöjda, vet att ni nyttjar er nya lägenhet flitigt, hoppas nu att nästa sommar bjuder på lika mycket bad som den gångna! 😃🏊‍♀️
  • Suzanne Å
    Suzanne Å skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej
    Andreas Paulsson har hjälpt mig med att sälja en tomt. Han har
    visat både engagemang och kommit fram med kreativa och framgångsrika försäljningsmetoder bland annat genom att öka intresset med att ha en kontakt med en husleverantör som skissade hur ett befintligt hus kan byggas på tomten och det var i sig avgörande för att försäljningen har blivit fantastiskt bra! Andreas har även varit till stor hjälp i förarbetet då värdering och kontakt med bank varit viktig och sist men inte minst under semestertiden har han sett till att ha duktiga medarbetare till hands. Jag vill ge honom 10 poäng av 10 möjliga! Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Suzanne Å
    Vilka underbara ord! Kul att höra, tack!!! /Andreas
    Suzanne Å gillar detta
  • Charlotte A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet på en ö i Göteborgs norra skärgård. Andreas Paulsson på Fastighetsbyrån har förmedlat objektet på ett proffsigt, påläst och positivt sätt. Även efter avslutad försäljning och avslutat uppdrag vet jag att han har hjälpt grannar med olika frågor. Andreas har överträffat mina förväntningar. Jag skulle anlita honom om vi någon skulle sälja vår bostad. Läs mer
    2018-10-02 Andreas P svarar Charlotte A
    Tack Charlotte! Det värmer att höra!
  • Anders L
    Anders L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia har hjälpt oss med att sälja vår Lägenhet på ett fantastiskt proffessionellt sätt, så vi är mycket nöjda.
    Redan från början med fotografering och kontakter med Julia har vi upplevt ett personligt och proffsigt bemötande med henne.
    Så vi kan på det varmaste rekommendera Julia Eriksson som mäklare till andra kunder.

Med Vänlig hälsning
    Anders Lindborg, och Anne-Greth Persson Läs mer
  • Konstantin T skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria har varit toppen.
    / Konstantin Läs mer
  • Rasmus N skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi köpte en marklägenhet i Torslanda. Julia fixade en sen oanmäld visning för oss. Super service minded, glad, kunnig & proffsig. Läs mer
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Sålt fastighet på Hönö, Hemvärnsvägen. Vi har under hela försäljningsprocessen fått ett kunnigt och proffesionellt bemötande av Maria. Hon har verkligen levererat på alla sätt och vis. Vi har ett stort förtroende för henne och kommer att rekommendera henne om eller när vänner ska sälja// mvh Elisabeth Jademyr Läs mer
  • Mats V skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har varit allert och nogrann.
    Löste en kontrovers rörande byggfel i fastigheten som upptäcktes vid besiktningen.
    Motsvarade mina förväntningar vad en mäklares uppgift är. Läs mer
  • Emma O skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var väldigt välkomnande och otroligt trevlig. Hon är väldigt hjälpsam med också, minsta lilla så var hon där för att hjälpa till. Läs mer
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mkt kompetent mäklare som ingav trygghet i hela processen. Var både lött att få kontakt med och enkel att prata med. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Carina H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    KANON DET FINNS INGEN SOM ÄR SÅ PERFEKT SOM MÄKLARE SOM ANDREAS.TACK SNÄLLA FÖR ALL HJÄLP. Läs mer
  • Markus B skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia är en duktig och seriös mäklare. Vi som köpare kände oss trygga. Rekommenderas. Läs mer
  • Carin K skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria var jättebra på alla sätt. Hon informerade mig om det jag behövde veta och höll kontakt så jag visste vad som hände med försäljningen Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda