Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

15 min från centrala Göteborg ligger stadsdelen Torslanda. Här bor barnfamiljen perfekt: nära till havet för bad- och båtliv, all tänkbar service på bekvämt avstånd och barnomsorgen fungerar bra. Med färja tar man sig ut till Öckerö kommun och de tio öarna längs kusten.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan 2005 och vi sitter fortfarande i kulturhuset Vingen, vägg i vägg med Swedbank. Vi förmedlar främst villor och bostadsrätter och tillsammans har vi många års erfarenhet i branschen. Flera av oss är dessutom uppvuxna på Öckerö vilket gör att när vi säger att vi kan vårt område, ja då menar vi verkligen det.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter.

Kontakta oss för att boka ett möte eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 229 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

• Charlotte F
    Charlotte F skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket bra! Härlig personlighet. Enkel och lätt att ha och göra med. Snabb respons. Hjälpsam. Läs mer
  • Gun T
    Gun T skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej!

Betr. Julia Eriksson på Fastighetsbyrån, Torslanda hade vi ett bra samarbete under försäljningen av min fastighet på Hjuvik. Julia är en mjuk och vänlig person och var lätt att samtala med.
    Önskar henne god fortsättning i sitt arbete. Läs mer
  • Richard S
    Richard S skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket trevlig och proffesionell mälklare som hela tiden har både säljare och köpare i fokus. Guidar och bjuder in till att vara delaktig på precis rätt nivå. Lyhörd, noggrann och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Karin O
    Karin O skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria bemötte mig på ett vänligt, inlyssnande och professionellt sätt. Läs mer
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jättebra och trevlig mäklare!................................................. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Proffsigt från början till slut! Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jättebra, härlig, tillmötesgående och inte minst tolerant. Husförsäljning kan vara känsligt och vi var inte alltid en lätt kund och vinglade lite hit och dit. Maria hanterade vårt vingel på ett jättebra och proffsigt sätt. Läs mer
    2017-11-22 Maria L svarar Erik S
    Erik, det var ett rent nöje att få hjälpa er i försäljningen av ert kära hus på Hönö och vi gjorde det bra tillsammans! Jag förstår att det inte alltid är lätt att försälja ett hus man har mycket känslor för och som ni gjort så fina renoveringar med! Jag är övertygad om att huset kommer tas väl omhand av den nya familjen som älskar sitt nya hem och som längtar till inflyttningen.
  • Eva H
    Eva H skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Korrekt och proffsigt och och trevlig i kontakten. Läs mer
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia har med stort engagemang och hjärtlighet hjälpt mig med försäljningen på ett utmärkt sätt. Vi har haft en mycket bra dialog och återkoppling. Kan varmt rekommendera Julia! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bra och till tillmötesgående!
    Lyssnade på våra frågor och hade hon inte svaret så tog hon reda på det. Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    En bättre mäklare än Maria Höij Lundgren kan vi inte tänka oss.
    Mycket lämplig för det arbete som hon har. Trevlig, omtänksam
    inget var besvärligt för henne, ställde upp i allt, glad, positiv, proffsig, kunnig, vi vill ge henne alla superlativ som finns.
    ☀️😀💕 Läs mer
    2017-11-22 Maria L svarar Lena P
    Ett stort tack Lena, dina ord gör mig väldigt glad!
    Det var jättetrevligt att få följa er i processen redan i sökandet efter ert specifika önskemål av ny bostad till försäljningen av huset. Tänk vad bra det blev från start till slut och bättre köpare till huset kunde vi knappast hitta!
    Hoppas ni hinner komma förbi kontoret på en kopp kaffe om ni har vägarna förbi Torslanda framgent!
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mina möten, det har varit några stycken, med Julia Eriksson gav ett väldigt fint intryck. Hon är en trevlig, tillmötesgående och kompetent person som kan ta hand om sina kunder på ett otroligt bra sätt.
    Mina bästa rekommendationer.
    / Yvonne Karlsson Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    I was very impressed with Jörgen as a mäklare. He was extremely helpful and as a foreigner who has never bought a house in Sweden before I was really grateful for his help! Läs mer
  • Charlotta P
    Charlotta P skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia är duktig och var mycket påläst av huset vi köpte Läs mer
  • Nikolas A
    Nikolas A skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hjälpte till bra för att genomföra affären Läs mer
  • Bobbie L
    Bobbie L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Skapade förtroende och en avspänd stämning. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket trevlig och proffsig. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi fick ett professionellt bemötande av Andreas och känner förtroende för honom. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett tack till Julia som sålde denna fastighet till oss. Mkt nöjda med henne o hennes kollegor!
    Marie o Bobbie Läs mer
  • Åke S
    Åke S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag kontaktade Andreas efter rekommendationer från bekanta.
    Blev bra emottagen och fick all hjälp med försäljningen av huset.
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Rainer C
    Rainer C skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Det bemötande vi fick av Maria är det bästa bemötande vi nånsin fått som köpare. Oerhört professionell och samtidigt personlig. Om vi mot förmodan skulle sälja vårt hus blir det Maria som får uppdraget - inget att diskutera! Läs mer
    2017-11-20 Maria L svarar Rainer C
    Hej Rainer, stort tack för det fina betyget!
    Det glädjer mig att ni är nöjda och det var mycket trevligt att få hjälpa er med husköpet. Hoppas att ni fortsättningsvis kommer trivas i ert fina hus och läge i Andalen!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag vill ge Jörgen högsta betyg. Jag är hustru till Bengt (som tyvärr avled under vår försäljning). Jörgen var otroligt empatisk och skötte allt på ett korrekt sätt. Hanteringen och informationen kring försäljningen och visningen fungerade mycket bra.
    Ett stort tack till Jörgen och hans team. Läs mer
  • Peder K
    Peder K skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    allt sköttes mycket proffsigt och bra, jag ger högsta betyg
    till Andreas Paulsson. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket proffsigt bemötande.
    Vi kände oss trygga i försäljningen av vårt hus och fick bra återkoppling i processen och vad som hände. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Proffsigt, seriös och förtroendeingivande. Lätt att prata med och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-11-20 Maria L svarar Anders B
    Tack Anders för fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med både ert husköp och lägenhetsförsäljning! Jag kommer gärna förbi er när ni är klara med renoveringen av huset!
  • Martin J
    Martin J skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Proffsig och supportande under hela affären. Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett litet och trevligt kontor ! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia är inte bara en professionell person, hon har en ovanlig förmåga att matcha köpare med rätt objekt. Hon är fokuserad och lösningsinriktad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Nils-Arne O
    Nils-Arne O skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    bra bemötande och upplysning vad som skulle göras inför visningen,bra marknadsföring. Läs mer
  • FJ T
    FJ T skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Julia såg till att vår försäljning gick galant; vi fick duktiga fotografer på plats, bra stylingtips samt hjälp med en framgångsrik förhandling. Hon är proffsig i sitt arbete och glad som person. Vi kan varmt rekommendera Julia för er nästa försäljning. Läs mer
    Julia E gillar detta
  • Annelie Margareta S
    Annelie Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Proffsiga och kunniga och personliga! Läs mer
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Snabbt, enkelt och bra - om än lite svävande kring vissa beslut. Läs mer
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi fick ett mycket bra bemötande från Fastighetsbyrån Torslanda/Öckerö. Julia Eriksson är engagerad, tillgänglig, förtroendeingivande, tålmodig och trygg. Läs mer
    2017-11-29 Julia E svarar Elsa L
    Tack för fina ord och för ett gott samarbete! Hoppas allt går bra i ert nya hus och att det blir som ni tänkt er. Hade varit roligt att få se bilder framöver!
    Julia E gillar detta
  • Fastighets A
    Fastighets A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Professionellt engagemang och gott kunnande. Läs mer
  • maria e
    maria e skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag är fantastiskt nöjd med Julias insats under vår försäljning! Bra slutpris och proffsigt gjort. Hälsningar Maria Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett mycket trevligt och kompetent intryck Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Per N
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen!
  • Jimmie K
    Jimmie K skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var en toppen mäklare blev bra omhändetagen ich gjorde ett grymt jobb och en bra försäljning kan varmt rekomendera denna mäklare Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Jimmie K
    Tack Jimmie för att du också svarade! Så kul att ni är nöjda med försäljningen och tack för din fina kommentar. /Isabelle
  • Karin G
    Karin G skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hit tills har allt varit bra. Bra mäklare Läs mer
    2017-01-31 Maria B svarar Karin G
    Tack Karin! Ja nu jobbar jag för att inflytten i nya villan och överlämnandet av ert radhus ska gå lika smidigt. Ha det gott så länge så ses vi snart för att göra klart affärerna!
  • Christine Z
    Christine Z skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej!
    Hon hade ett proffsigt bemötande och var lugn.
    Dock blev det lite obehagliga överraskningar när jag flyttat in , som att dusch väggen läcker och ena lådan i frysen var spräckt. Läs mer
    2017-01-31 Maria B svarar Christine Z
    Hej Christine,
    Stort tack för dina vänliga ord! Vad tråkigt att höra om duschvägg och fryslådan. Jag ringer dig så får du berätta mer så att vi kan reda ut hur ansvaret med undersökningsplikt och upplysningsplikt fördelas i just detta fall.
    Hoppas du trivs bra i nya lägenheten i övrigt. Ha det gott så länge!
  • Erik H
    Erik H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Supertrevlig, engagerad och verkade kunnig. Kommer inte på något negativt att säga. Läs mer
    2017-01-31 Maria B svarar Erik H
    Tack snälla Erik för dina fina ord! Nu hoppas vi att månaderna går fort så att du snart får din tillträde till din nya lägenhet. :)
  • Ulrica K
    Ulrica K skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Han är en bra mäklare, kan sitt jobb bra är flexibel. Läs mer
  • Patric E
    Patric E skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bra bemötande och trevlig. Nöjd. Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Patric E
    Tack så mycket Patric för att du ville svara här. Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp. /Isabelle
  • Patric E
    Patric E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var jättehjälpsam och trevlig! Helt klart över förväntan! Läs mer
    2017-01-31 Maria B svarar Patric E
    Tack för vänliga ord Patric! Det har varit ett nöje att hjälpa dig och Ellinor med försäljningen. :)
  • Maria K
    Maria K skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Min upplevelse är mycket positiv. Isabelle har varit engagerad, driftig, pålitlig. Hon har alltid återkopplat till oss som avtalat, och jag fick uppfattningen av att hon var mån om både oss säljare och köparen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Isabelle! Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Maria K
    Vad härligt att ni är så nöjda Maria! Jag är så glad att jag fick hjälpa till. Tack, tack, tack. Det värmer att ni tog er tid och energi till att svara här. Vi ses snart! /Isabelle
  • Jens F
    Jens F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Saklig utan säljsnack!!
    verkar genuint intresserad av att hjälpa istället för att sälja. Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Jens F
    Stort tack Jens för att du tog dig tid att svara på detta. Jag blir verkligen så glad för din reco. Vi ses vid tillträdet!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Tydlig kommunikation, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi har supernöjda med Maria!
    Omhändertagande, informativ, lyhörd till våra behov och framförallt tillgänglig.

Hade gladeligen använt oss av Maria för möklar uppdrag i framtiden.

Med vänlig hälsning,
    Familjen Bellini Läs mer
    2017-11-22 Maria L svarar Michael B
    Tack familjen Bellini för det fina betyget! Jag är mycket glad att vi äntligen hittade en drömtomt till er!

Det var väldigt roligt att få besöka ert nybyggda hus sist och få se hur bra det blev, ännu bättre än vad vi kunde drömma om när vi stod där på tomten och visualiserade på visningen.

Det skall fortsättningsvis bli spännande att få följa er med tomtanläggning och garagebygge, jag svänger förbi er nästa gång jag är i krokarna kring er gata i Hällsvik.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jörgen Laurenius har på alla sätt mött våra förväntningar i handhavande av försäljning gammal och köp av ny bostad. Jag är mycket nöjd.

Hls
    Jonas L Läs mer
  • Ofelia H
    Ofelia H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bästa mäklaren! Väldigt kompetent, trevlig och proffsig Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda