Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Torslanda/Öckerö och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 208 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

• Danny C
    Danny C skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Gillade Isabelles engagemang och ansvar för sin kund och objektet, hade ordnat en assistent vid visning som var väl informerad, kom in sjuk och halvkrass för att
    Ordna kontraktpåskrift väldigt snabbt,
    Mycket proffsigt och någon vi varmt skulle rekommendera att sälja sin bostad via
    Bra Jobbat Isabelle, från början till snart slut 👍
    2016-11-28 Isabelle G svarar Danny C
    Tack, tack, tack Danny! Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp! Som sagt så tror jag att ni kommer trivas kanonbra! Vi ses och hörs snart! /Isabelle
  • Johan B
    Johan B skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Professionellt bemötande, positive och aktiv.
    Mycket nöjd.
    2016-11-28 Isabelle G svarar Johan B
    Tack Johan! Härligt att du är nöjd med försäljningen. Ska bli spännande att kika på ditt nya boende snart. /Isabelle
  • Bodil F
    Bodil F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är fantastisk. Hon är professionell, tillmötesgående, empatisk och engagerad. Hon gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Vi kommer varmt att rekommendera henne till släkt och vänner som ska sälja sin bostad.
    Med vänliga hälsningar David och Bodil Fredriksson
    2016-11-28 Isabelle G svarar Bodil F
    Tack kära Bodil för ditt fina svar. Jag är så glad att ni är nöjda, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har fungerat bra för de mesta.
    Trevlig bemötandet och inte för pushy.
    Har haft koll på håltider och påminde vid behov på ett bra sätt.
    2016-11-28 Isabelle G svarar Douglas L
    Tack Douglas för att du svarade på detta! Kul att du är nöjd trots att processen tog lite tid. Vi hörs och ses närmare tillträdet. /Isabelle
  • Beatrice H
    Beatrice H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    En kunnig mäklare med ett proffsigt och samtidigt personligt bemötande.
    Isabelle är engagerad och vi fick mycket bra hjälp och rådgivning vilket gjorde att vi kände oss trygga
    2016-11-17 Isabelle G svarar Beatrice H
    Va roligt att du också svarade Beatrice! Tack så mycket och som jag skrev tidigare så har det varit ett nöje att hjälpa er! /Isabelle
  • Sahar T
    Sahar T skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har bara gott att säga om henne. Toppenmäklare med snabb och seriös respons. Mycket smidig affär. Högsta betyg! Kändes som att hon var på "bådas" sida då vi köpte ett hus via henne. Kände oss mycket trygga i processen. Pålitlig och vänlig.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Sahar T
    Tack snälla Sahar för dina fina ord. Va roligt att ni är nöjda med köpet! Det va väldigt kul att det var ni som köpte huset och jag hoppas och tror att ni kommer trivas kanon. /Isabelle
  • Charles H
    Charles H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Har bra erfarenhet och kunskap samt stort tålamod gällande utdragna bostadsaffärer.
    Har mitt fulla förtroende och har levt upp helt till förväntningarna.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Charles H
    Tack Charles! Vilken resa vi har haft och så roligt att ni har hittat nytt boende och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi ses! /Isabelle
  • Maria S
    Maria S skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bästa mäklare jag haft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-11-17 Isabelle G svarar Maria S
    Tack så mycket Maria. Jag är så glad att du är nöjd!! Det har varit så roligt att hjälpa med din försäljning och letandet efter ny bostad. /Isabelle
  • Janne M
    Janne M skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Allt var okej nu håller jag på med renovering Jag är själv nöjd med.Mäklaren Isabelle Guldner hade så gött
    2016-11-17 Isabelle G svarar Janne M
    Tack Janne för att du tog dig tid att svara på detta. Lycka till med renoveringen! /Isabelle
  • Maria J
    Maria J skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är trevlig, lätt att ha att göra med och gör det lilla extra för sina kunder.
    Jag kan varmt rekommendera henne!
    2016-11-17 Isabelle G svarar Maria J
    Tack så mycket för dina fina ord till mig. Så roligt att du är nöjd! /Isabelle
  • Britt R
    Britt R skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej! Vi är mycket nöjda av Isabelles bemötande då vi träffade henne första gången då visning av Bovieran visades. Vänlig o trevlig och gav en trygg känsla då hon gav information om lägenheten. Hon gav bra information o var tydlig. Gav oss tid så man kände ingen stress. Vi blev ju sålda direkt på lägenheten o slog till o hon var även då tydlig med reglerna kring köpet. isabelle får högsta betyg av oss! Även när handpenning o köpet trädde i kraft på ert kontor va hon väl förberedd och var tydlig o informativ o köpet flöt på smidigt, Isabelle va lätt att ta till sig på ett härligt sätt! Hälsningar Birgitta Rignäs dotter till Britt och Rune som med fullmakt köpte lägenheten, vilket också dessa papper Isabelle gav tydlig information om.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Britt R
    Tack, tack, tack Britt! Va snäll du är som skriver så mycket och fint och tack för femman :) Vi ses snart!
  • David F
    David F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var mycket trevlig och lätt at ha ocj göra med.
    2016-11-17 Isabelle G svarar David F
    Tack David för ditt betyg till mig. Det har varit så roligt att få hjälpa er med denna process! /Isabelle
  • David R
    David R skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria är mycket engagerad och brinner verkligen för det hon gör. Vi har haft Maria både vid köp och sälj och vi tycker att hon är mycket proffsig på båda sidor.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Kunnig, engagerad samt bra på att återkoppla!
  • Ulla-Maj H
    Ulla-Maj H skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett mycket proffsigt bemötande.
    Hjälpte oss på alla sätt, till en lyckad husförsäljning.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Överlag måste vi ju säga att vi är nöjda då vi fick sålt huset för det värde vi förväntat oss!

Men saknar fakta då vi stod inför beslutet att acceptera ett förhandsval. Hur många är intresserade på riktigt? Vilka hade skrivit upp sig för kommande visning? Har de ekonomin? etc...

Vi vill ju kunna ta beslutet på fakta och inte bara på en rekomendation att mäklaren tycker vi skall ta budet!
  • Aida M
    Aida M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi kan varmt rekomendera Maria som mäklare! Super duktig, lyhörd, kunnig och förstående! Vi kunde inte önska bättre engagemang från hennes sida hon gjorde vår husförsäljning till en fin upplevelse och hjälpte oss med alla möjliga frågor vi hade utan att vi behövde känna oss besvärliga! Snabbt gick det att få sålt vårt hus tack vare Maria.
  • Karin O
    Karin O skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi är mycket nöjda med Andreas insats! Också mycket nöjda med mäklarassistenten Helena som hjälpte till inför och under fotograferingen.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket professionell och trevlig mäklare! Saklig, trygg och ordningsam, vilket gjorde vårt husköp till en ännu bättre upplevelse.
  • Lina S
    Lina S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket nöjda med den snabba förmedlingen Maria gav möjlighet till tillsammans med säljaren. Tack vare detta fick vi vårt perfekta hus till ett pris vi kunde tänka oss.
  • Johan N
    Johan N skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi fick ett bra första möte med Maria och det fungerade utmärkt under hela processen. Hon är bra på sitt jobb och kundorienterad. Vi träffade även mäklarassistenten Helena som också var proffsig och mycket trevlig.
    Sammanfattningsvis har vi haft en mycket positiv kontakt med Fstighetsbyrån och kan med glädje rekommendera dem till andra.
  • Eva H
    Eva H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria har varit toppen och mycket kunnig, vi är helnöjda med Maria
  • Nils Ove M
    Nils Ove M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket fint bemötande! Kunnig och trevlig
  • Martin A
    Martin A skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig, snabb med att ge besked och mycket duktig.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag fick ett mycket bra och fint bemötande, som jag med gott samvete för vidare till andra kunder
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt trevlig och väldigt bra information. Väldigt fin mäklare
  • Igor S
    Igor S skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej!

Maria is a friendly young professional, and she was very responsive during the whole process of budding/buying the apartment, which is always one of the key features in any real-estate agent.

Kind regards,
    Igor
  • Carl S
    Carl S skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Påläst om objektet och serviceinriktad.
  • Farjad H
    Farjad H skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Positivt och engagerad bemötande
  • Elice N
    Elice N skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig, förtroendeingivande, mycket nöjd😊
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bra. Kunnig, Trevlig. Servicevänlig
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria har skött både köpet och försäljningen helt exemplariskt. Vänligt och professionell helt igenom. Kan bara ge henne alla rekommendationer och ett utmärkt helhets intryck.
  • Morgan M
    Morgan M skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Utmärkt mäklare med bra kundkontakt och ett positivt bemötande
    Det säger väl allt.
    Morgan
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevlig och kunnig, kan varmt rekommendera henne.
  • Olivia O
    Olivia O skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt trevlig och professionell. Lätt att kontakta, snabb med svar.
    2016-09-19 Isabelle G svarar Olivia O
    Tack för att du också tog dig tid att svara Olivia! Jag önskar er all lycka till i er nya bostad.
  • Gunilla M E
    Gunilla M E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi är mycket nöjda med personalen är provsiga trevliga och hjälpsamma
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Helnöjd. Snabb och smidig affär utan krångel.
    2016-09-16 Isabelle G svarar Mattias F
    Tack så mycket Mattias och Olivia! Det va så roligt att det var ni som köpte bostaden. Jag tror verkligen att ni kommer trivas!
  • Anette L
    Anette L skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Kunnig och väldigt trevlig. Jag är väldigt nöjd med Maria som mäklare.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag svarade alldeles nyss. det försvann. Jag kan inte uttala mig då jag inget har att jämföra med. Med bästa hälsningar. Ingrid
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket kompetent och proffsig.
    Trevligt uppförande och mycket effektiv att få saker och ting att hända.
    Dessutom mycket lyhörd och mån om att lyssna på kunden.
    Utöver allt detta är hon mycket proper och representativ för Fastighetsbyrån.
  • Victor L
    Victor L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Kanon på alla sätt och vis, engagerad och driven,
    Löser och reder ut alla frågetecken, kommer vända mig till Isabelle om jag behöver mäklare i framtiden.
    Rekommenderar henne!
    2016-09-09 Isabelle G svarar Victor L
    Tack så mycket Victor! Vilken snäll kommentar du har skrivit. Det har varit kanon att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du får det bra i ditt nya hus!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket glad och trevlig och har varit det under hela resan av våran försäljning.
    Hon har ringt oss och kollat hur allt är och om vi hittat något nytt.
    Gett förslag och lyssnat på det vi vill ha ut utav våran försäljning och även tipsat om hus som kanske skulle passa oss.
    Allt som allt är vi riktigt nöjda
    2016-09-09 Isabelle G svarar Marcus W
    Så snällt av er att svara på detta Marcus. Det har varit väldigt roligt att få följa er resa med att köpa nytt och att jag fick hjälpa er med försäljningen! Tack!
  • Britt-marie C
    Britt-marie C skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Helt underbart och professionellt bemötande från er och era kunniga konsulter.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Gott bemötande. Hade en ersättare vid två tillfällen, inte så bra.
    Vek sig lite vad gällde priset till den budgivare som bjöd högst.
  • Annette H
    Annette H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Kunnig och ett jättetrevligt bemötande. Engagerad på visningen och hon kontaktade oss inför ett nybygge som hon trodde vi var intresserade av. Köpet gick snabbt och smidigt och vi är helnöjda med Maria.
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevligt bemötande, återkopplat väl, snabba svar när jag behövt fråga om något.
  • Maria Helena R
    Maria Helena R skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Maria är en engagerad och trevlig mäklare och sköter affären professionellt
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Allt man kan önska sig av en duktig mäklare👌🏽
  • Kjell-ove R
    Kjell-ove R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Trevligt bemötande väldigt aktiv för att kunna göra avslut på försäljningen.
  • Elin N
    Elin N skrev om Maria Bjurstam en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket bra!
    Trevlig, kompetent och hjälpsam!

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda