Sanna Ljung
Registrerad mäklare sedan 2018-09-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 15 Läs vad Sanna Ljung

• Dimitrios K köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-04-11

Torslanda - Amhult
    Har köpt bostadsrätt och har haft det bästa bemötande. Tydliga informationer, kontakter och lösningar på olika problem.
    Trevlig person som jag rekkomenderar . Läs mer
  • Jennie T sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-03-03

Öckerö
    Vad: Sålt bostadsrätt
    Bemötande från mäklaren: Trevlig, tillmötesgående, professionell, glad, lugn, ordningssam
    Förväntningarna uppfylldes med råge Läs mer
  • Anders T sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-02

Hönö
    Har sålt en bostadsrätt som Sanna Ljung på fastighetsbyrån hade som uppdrag.
    Vi fick en bra kontakt med Sanna från första dagen och det tyckte jag var bra.
    Och hennes uppdateringar till oss var bra och det kändes perfekt. Vi är helnöjd med det Sanna har gjort för oss.
    Var lite nervös för utgångsbudet men det blev över förväntan 100 procent nöjd./ mvh. Anders och Gunnel Törnros Läs mer
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-24

Torslanda - Lilleby
    Vi köpte en bostadsrätt!
    Fantastiskt bemötande från visning till avslut!
    Bra kontakt under hela processen!
    Super! Läs mer
  • Helena A köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-10-03

Torslanda - Amhult
    Sanna Ljung är mycket serviceinriktad, vänlig och snabb med feedback. Om vi någon gång skulle sälja den lägenheten vi nu köpt på Amhults byväg 3, skulle jag utan tvekan lämna objektet till Sanna Ljung Läs mer
  • Therese A köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-09-17

Torslanda - Amhult
    Sanna har skött allt jättebra, har blivit väldigt bra bemött, lugn sansad, återkopplar snabbt vid frågor. Förklarar hela processen jättebra, helnöjd. Läs mer
  • Roger P köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-09-02

Torslanda - Centralt
    Köpte en bostad på Noleredsvägen 6. Har bara positivt att säga om Sanna, proffsigt bemötande både innan och efter affären. Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Roger P
    Tack Roger för de fina orden!
    Hoppas att du trivs bra på Noleredsvägen 6, :-)

Allt gott!
  • Joakim R sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-08-25

Torslanda - Lilleby
    Har köpt hus för 3 975 000

Har sålt min lägenhet för 2 200 000

Sanna har varit glad, öppen, trevlig och har alltid varit kontaktbar oavsett tidpunkt på dygnet. Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Joakim R
    Tack Joakim, vad glad jag blir!
    Önskar er stort lycka till i er nya bostad :-)
  • Karin N sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-08-22

Torslanda - Centralt
    Snabbt och effektivt bemött, Hjälpsam och tydlig i sitt agerande Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Karin N
    Hej Karin, tack för orden, önskar dig stort lycka till i din nya bostad! :-)
  • Kenny B sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-07-02

Torslanda - Amhult
    Sanna motsvarade alla våra förväntningar vid köp och försäljning av våra lägenheter.
    Vi blev utmärkt bemötta och fick fick svar på alla våra frågor och funderingar via mail och telefon.
    Sanna är en utmärkt representant som mäklare och sitt
    företag.
    Lisbeth o Kenny Bengtsson Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Kenny B
    Åh vilka fina ord, vad glad jag blir, det har varit så roligt att arbeta tillsammans med er både vid försäljning och köp av bostad, önskar er all lycka i framtiden :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij