Andreas Paulsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 48 kunder tycker om Andreas Paulsson

• Anders N köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Andreas var korrekt, flexibel och hjälpsam. Läs mer
  • Köpt villa i Torslanda.
    Andreas var förtroendeingivande, engagerad (alltid snabb återkoppling), kundfokuserad och informativ genom hela affären.
    Skulle absolut rekommendera både köp och sälj med Andreas. Läs mer
  • Eva H
    Eva H köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Andreas var trevlig och hjälpsam med flera extra visningar.
    Säljare men inte med ett typiskt "påstridigt säljarsätt".
    Skämtsam och lätt att prata med, men ändå väldigt saklig och noggrann. Läs mer
  • Eva A köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi har en positiv erfarenhet av kontakten med Andreas. Vi köpte en lägenhet i norra skärgården utanför Göteborg, eftersom det är ganska långt avstånd har den mesta kontakten skett via mail. Andreas har skickat information och varit behjälplig i våra frågor.
    Sammantaget kan vi bara vara nöjda med bemötandet och den service som Andreas gett oss. Nu har vi en fin lägenhet att åka till.
    Tack för all hjälp Andreas!
    Eva Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Eva A
    Tack för din fina kommentar. Hoppas ni får mycket glädje av er nya lägenhet på Knippla! /Andreas
  • Rita R köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt semesterlägenhet
    Vänligt bemötande
    Bra balansgång mellan säljare o köpare och fint personligt engagemang när ett irritationsmoment plötsligt uppstod
    Högt tempo och snabb återkoppling!

Bättre än förväntat 👏
    Bästa hälsningar
    Rita Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Rita R
    Tack Rita!
    Kul att ni är nöjda, hälsa Mats.
    /Andreas
  • Kerstin S sålde sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Tillmötesgående, kunnig, fanns tillgänglig. Har bara positiva erfarenheter o rekommenderar gärna AP som mäklare Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Kerstin S
    Tack för de fina orden Kerstin! /Andreas
  • Remi J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Andreas va mycket hjälpsam i dom frågor jag hade under gången av köpet av lägenheten. Informativ, professionell och återkopplande med konkreta svar.
    Kjände mig trygg i hela afferen.

Mycket tacksam för hela affären Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Remi J
    Kul att du är nöjd Remi! Hoppas du trivs både i nya lägenheten och på Knippla! /Andreas
  • Silva H köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Köpt en lägenhet brf Röddeviga på Källö-Knippla.
    Andreas har med service och engegemang hjälpt oss med projektet.
    Rekommenderar honom till hundra procent.
    Bästa mäklaren!
    /Silva Hansson Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Silva H
    "Bästa mäklaren" man tackar! 😃👍
    /Andreas
  • Rune S
    Rune S köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Go kille. Seriös, rätt noggrann, trevlig.Kände oss trygga när vi gjort klart affären.
    Kommer nog tillbaka till honom vid eventuell försäljning
    Hälsa han så gött
    Mvh Rune och Christina Ström. Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Rune S
    Tack för det fina omdömet, får kontra med att ni är Goa kunder! 😃🙏
  • Bo A köpte sin bostad med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt seriös mäklare. Bra bemötande från dag 1.
    Allt fungerade väldigt bra. Läs mer
    2018-09-16 Andreas P svarar Bo A
    Gott Bo! Hoppas ni får mycket glädje av lägenheten. 👍