en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 41 rekommendationer

Läs vad 41 användare tycker om Isabelle Guldner

• Vanja B
    Vanja B skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Min upplevelse av Isabelle är att hon gjort ett mycket bra jobb och varit mycket hjäpsam och givit svar på alla frågor som kommit upp.
  • Danny C
    Danny C skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Gillade Isabelles engagemang och ansvar för sin kund och objektet, hade ordnat en assistent vid visning som var väl informerad, kom in sjuk och halvkrass för att
    Ordna kontraktpåskrift väldigt snabbt,
    Mycket proffsigt och någon vi varmt skulle rekommendera att sälja sin bostad via
    Bra Jobbat Isabelle, från början till snart slut 👍
    2016-11-28 Isabelle G svarar Danny C
    Tack, tack, tack Danny! Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp! Som sagt så tror jag att ni kommer trivas kanonbra! Vi ses och hörs snart! /Isabelle
  • Johan B
    Johan B skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Professionellt bemötande, positive och aktiv.
    Mycket nöjd.
    2016-11-28 Isabelle G svarar Johan B
    Tack Johan! Härligt att du är nöjd med försäljningen. Ska bli spännande att kika på ditt nya boende snart. /Isabelle
  • Bodil F
    Bodil F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är fantastisk. Hon är professionell, tillmötesgående, empatisk och engagerad. Hon gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Vi kommer varmt att rekommendera henne till släkt och vänner som ska sälja sin bostad.
    Med vänliga hälsningar David och Bodil Fredriksson
    2016-11-28 Isabelle G svarar Bodil F
    Tack kära Bodil för ditt fina svar. Jag är så glad att ni är nöjda, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har fungerat bra för de mesta.
    Trevlig bemötandet och inte för pushy.
    Har haft koll på håltider och påminde vid behov på ett bra sätt.
    2016-11-28 Isabelle G svarar Douglas L
    Tack Douglas för att du svarade på detta! Kul att du är nöjd trots att processen tog lite tid. Vi hörs och ses närmare tillträdet. /Isabelle
  • Beatrice H
    Beatrice H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    En kunnig mäklare med ett proffsigt och samtidigt personligt bemötande.
    Isabelle är engagerad och vi fick mycket bra hjälp och rådgivning vilket gjorde att vi kände oss trygga
    2016-11-17 Isabelle G svarar Beatrice H
    Va roligt att du också svarade Beatrice! Tack så mycket och som jag skrev tidigare så har det varit ett nöje att hjälpa er! /Isabelle
  • Sahar T
    Sahar T skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Har bara gott att säga om henne. Toppenmäklare med snabb och seriös respons. Mycket smidig affär. Högsta betyg! Kändes som att hon var på "bådas" sida då vi köpte ett hus via henne. Kände oss mycket trygga i processen. Pålitlig och vänlig.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Sahar T
    Tack snälla Sahar för dina fina ord. Va roligt att ni är nöjda med köpet! Det va väldigt kul att det var ni som köpte huset och jag hoppas och tror att ni kommer trivas kanon. /Isabelle
  • Charles H
    Charles H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Har bra erfarenhet och kunskap samt stort tålamod gällande utdragna bostadsaffärer.
    Har mitt fulla förtroende och har levt upp helt till förväntningarna.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Charles H
    Tack Charles! Vilken resa vi har haft och så roligt att ni har hittat nytt boende och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi ses! /Isabelle
  • Maria S
    Maria S skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bästa mäklare jag haft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-11-17 Isabelle G svarar Maria S
    Tack så mycket Maria. Jag är så glad att du är nöjd!! Det har varit så roligt att hjälpa med din försäljning och letandet efter ny bostad. /Isabelle
  • Janne M
    Janne M skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Allt var okej nu håller jag på med renovering Jag är själv nöjd med.Mäklaren Isabelle Guldner hade så gött
    2016-11-17 Isabelle G svarar Janne M
    Tack Janne för att du tog dig tid att svara på detta. Lycka till med renoveringen! /Isabelle
  • Maria J
    Maria J skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är trevlig, lätt att ha att göra med och gör det lilla extra för sina kunder.
    Jag kan varmt rekommendera henne!
    2016-11-17 Isabelle G svarar Maria J
    Tack så mycket för dina fina ord till mig. Så roligt att du är nöjd! /Isabelle
  • Britt R
    Britt R skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hej! Vi är mycket nöjda av Isabelles bemötande då vi träffade henne första gången då visning av Bovieran visades. Vänlig o trevlig och gav en trygg känsla då hon gav information om lägenheten. Hon gav bra information o var tydlig. Gav oss tid så man kände ingen stress. Vi blev ju sålda direkt på lägenheten o slog till o hon var även då tydlig med reglerna kring köpet. isabelle får högsta betyg av oss! Även när handpenning o köpet trädde i kraft på ert kontor va hon väl förberedd och var tydlig o informativ o köpet flöt på smidigt, Isabelle va lätt att ta till sig på ett härligt sätt! Hälsningar Birgitta Rignäs dotter till Britt och Rune som med fullmakt köpte lägenheten, vilket också dessa papper Isabelle gav tydlig information om.
    2016-11-17 Isabelle G svarar Britt R
    Tack, tack, tack Britt! Va snäll du är som skriver så mycket och fint och tack för femman :) Vi ses snart!
  • David F
    David F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hon var mycket trevlig och lätt at ha ocj göra med.
    2016-11-17 Isabelle G svarar David F
    Tack David för ditt betyg till mig. Det har varit så roligt att få hjälpa er med denna process! /Isabelle
  • Olivia O
    Olivia O skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt trevlig och professionell. Lätt att kontakta, snabb med svar.
    2016-09-19 Isabelle G svarar Olivia O
    Tack för att du också tog dig tid att svara Olivia! Jag önskar er all lycka till i er nya bostad.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Helnöjd. Snabb och smidig affär utan krångel.
    2016-09-16 Isabelle G svarar Mattias F
    Tack så mycket Mattias och Olivia! Det va så roligt att det var ni som köpte bostaden. Jag tror verkligen att ni kommer trivas!
  • Victor L
    Victor L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Kanon på alla sätt och vis, engagerad och driven,
    Löser och reder ut alla frågetecken, kommer vända mig till Isabelle om jag behöver mäklare i framtiden.
    Rekommenderar henne!
    2016-09-09 Isabelle G svarar Victor L
    Tack så mycket Victor! Vilken snäll kommentar du har skrivit. Det har varit kanon att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du får det bra i ditt nya hus!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket glad och trevlig och har varit det under hela resan av våran försäljning.
    Hon har ringt oss och kollat hur allt är och om vi hittat något nytt.
    Gett förslag och lyssnat på det vi vill ha ut utav våran försäljning och även tipsat om hus som kanske skulle passa oss.
    Allt som allt är vi riktigt nöjda
    2016-09-09 Isabelle G svarar Marcus W
    Så snällt av er att svara på detta Marcus. Det har varit väldigt roligt att få följa er resa med att köpa nytt och att jag fick hjälpa er med försäljningen! Tack!
  • Liselotte M
    Vi är väldigt nöjda på alla sätt.
    2016-09-09 Isabelle G svarar Liselotte M
    Tack för att du också svarade här. Kul att ni är nöjda!
  • Helen S
    Helen S skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag upplever Isabelle Guldner som en mycket engagerad och kunnig fastighetsmäklare med det är hennes personliga och trevliga förhållningssätt som gör att hon sticker ut bland de mäklare jag anlitat.

Helen
    2016-09-09 Isabelle G svarar Helen S
    Tack Helen för att du har svarat och tack för den fina kommentaren! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas verkligen du kommer att trivas i ditt nya boende!
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle gjorde ett fantastiskt jobb. Proffsigt bemötande och ambitiös, vi fick känslan av att hon brydde sig på ett mer personligt plan. Det kändes som vi blev vänner.
    Vi är så glada att vi valde just henne!
    2016-09-09 Isabelle G svarar Oscar J
    Tack så mycket Oscar för de fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag är så glad att ni känner er så nöjda!
  • Anne W
    Anne W skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    En kunnig mäklare med ett proffsigt och samtidigt personligt bemötande. Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och fick svar på mina frågor.
    2016-06-22 Isabelle G svarar Anne W
    Tack så mycket Anne för att du tog dig tid att svara! Va roligt att du är nöjd.
  • Graham W
    Graham W skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket bra.
    Fick allt hjälp och rådgivning från Isebell. En mycket proffsig bemötande . Och trygg känsla . Alltid med och svara snabbt via mail eller mobil.
    2016-06-17 Isabelle G svarar Graham W
    Tack så mycket Graham! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med ditt köp!
  • Martina E
    Martina E skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Bra och proffsigt bemötande. Snabb återkoppling på frågor.
    2016-06-17 Isabelle G svarar Martina E
    Tack! Va härligt att du är nöjd med din köpprocess! Det va kul att få hjälpa dig att hitta din nya bostad!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Professionell hantering av vår försäljning, hjälpsam och bra bemötande.
    2016-06-16 Isabelle G svarar Åsa J
    Va kul att ni är nöjda! Tack själva, det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Adam L
    Adam L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Klart bästa mäklaren! Otroligt nöjd kunde inte bli bättre en sann trygghet att sälja via Isabelle 👍
    2016-06-16 Isabelle G svarar Adam L
    Bästa Adam, tack så mycket! Va glad jag blir att du är så nöjd med försäljningen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Snabb och problemfri affär....
    2016-06-16 Isabelle G svarar Magnus B
    Tack så mycket Magnus. Kul att du är nöjd!
  • Anna H
    Anna H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är kunnig, engagerad och hjälpsam. Vi har känt oss trygga med henne som mäklare.
    2016-06-16 Isabelle G svarar Anna H
    Tack Anna och Kalle för att ni lämnade ett sådant fint svar. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet!
  • Yngve Lundh Arkitekt Ab
    Positivt, tydligt och klart bemötande. Hjälpsam och professionell kring de frågor som uppstått.
    2016-06-16 Isabelle G svarar Yngve Lundh Arkitekt Ab
    Tack för er fina kommentar! Roligt att ni är så nöjda med säljprocessen!
  • Johan J
    Johan J skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle är väldigt professionell, påläst men samtidigt personlig vilket uppskattats väldigt mkt. Har känt mig trygg genom hela processen och kan varmt rekommendera Isabelle och fastighetsbyrån. En Reco tjej :)
    2016-05-02 Isabelle G svarar Johan J
    Tack Johan för de snälla orden. Kul att du är så nöjd med din köpprocess! Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. /Isabelle
  • Anders W
    Anders W skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Fantastiskt proffsigt och samtidigt personligt bemötande. Har varit en väldigt lätt och bekymmerslös resa för mig att sälja min bostad. Känner mig otroligt nöjd.

Kan varmt rekommendera Isabelle och Fastighetsbyrån i Torslanda!

/Anders
    2016-03-29 Isabelle G svarar Anders W
    Tack för ditt fina svar Anders! Jag är så glad att du är nöjd! Det har varit väldigt kul att samarbeta med dig. / Isabelle
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Jag tycker det har varit ett proffsigt och trevligt bemötande.
    jag kände att jag fick svar på de frågor jag ställde och tillgängligheten var bra.
    det var bra med återkoppling från mäklarens sida.
    2016-03-03 Isabelle G svarar Mathias H
    Tack Mathias för att du tog dig tid att svara och tack för din snälla kommentar! Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket nöjd! Kommer använda mig av Fastighetsbyrån framöver!
    2016-03-03 Isabelle G svarar Emelie S
    Tack Emelie för din fina reco! Vi hörs och ses!
  • Eva E
    Eva E skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande! Är jättenöjd!!!!
    2015-12-10 Isabelle G svarar Eva E
    Tack för ditt svar Eva! Va roligt att du är nöjd.
  • Therese S
    Therese S skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Väldigt duktig, påläst och engagerad mäklare. Kan varmt rekommenderas.
    2015-12-01 Isabelle G svarar Therese S
    Tack Therese! Vad glad jag blir. Kul att du är nöjd med din köpprocess!
  • Bernt K
    Bernt K skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mycket nöjd.Hjälpsam och tillmötesgående.
    2015-11-30 Isabelle G svarar Bernt K
    Tack så mycket Bernt för snälla ord!
  • Nina L
    Nina L skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi är nöjda med Isabelle. Hon hade ett trevligt bemötande samtidigt som hon gav ett professionellt intryck. Vi kände att hon var mer engagerad än andra mäklare vi mött (vi hann träffa en del). Vi uppskattade även att hon inte försökte stressa fram en affär, något vi stött på tidigare.
    Skulle vi sälja vår bostad skulle vi kunna tänka oss att anlita henne.
    2015-11-30 Isabelle G svarar Nina L
    Tack Nina! Va kul att ni var nöjda med köpprocessen.
  • Solveig M
    Solveig M skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Vi fick bästa tänkbara service. Kunniga råd och snabba svar på frågor och både proffsigt och vänligt bemötande i alla situationer. Vi är helt belåtna och ger högsta betyg på alla områden.
    Vi skulle alltaå ge vår rekommendation om vi fortfarande bodde kvar på orten.
    2015-11-30 Isabelle G svarar Solveig M
    Tack Solveig, så kul att läsa! Va roligt att ni var nöjda med försäljningen. Hoppas ni har det bra!
  • Victor M
    Victor M skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Hel grym mäklaren. Genomför sitt arbete med köparen/säljaren så att man känner trygg igenom hela processen plus god förståelse om människor . Mvh Victor Malmborg
    2015-11-30 Isabelle G svarar Victor M
    Tack Victor! Vad glad jag blir för din snälla kommentar :)
  • Johan K
    Johan K skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Duktig och driven. Väldigt lyhörd för hur vi ville ha det och såg till så vi fick ut vad ville ha för lägenheten.
    2015-11-30 Isabelle G svarar Johan K
    Tack så mycket Johan. Va kul att ni är nöjda och tack för att du har svarat!
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Isabelle Guldner fick uppdraget av oss, pga hennes lyhördhet och vänlighet att möta en äldre säljare. Det gjorde hon toppenbra. Tyvärr för oss, så fanns inte Isabelle där när inflyttingen skulle ske och hennes efterträdare var inte alls lika behjälplig, vänlig eller serviceminded som Isabelle.
    Isabell var verkligen toppen!
    2015-11-30 Isabelle G svarar Kerstin P
    Tack så mycket för dina snälla ord om mig!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Isabelle Guldner en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö
    Mkt trevlig personal o proffsigt genomförd affär!
    Birgitta Hamlet
    2015-12-17 Isabelle G svarar Birgitta H
    Tack Birgitta! Hoppas ni har det bra på er semester!
Maria Bjurstam
Maria Lundgren Höij