Isabelle Guldner
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 46 kunder tycker om Isabelle Guldner

• Ett mycket trevligt och kompetent intryck Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Per N
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen!
  • Jimmie K
    Hon var en toppen mäklare blev bra omhändetagen ich gjorde ett grymt jobb och en bra försäljning kan varmt rekomendera denna mäklare Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Jimmie K
    Tack Jimmie för att du också svarade! Så kul att ni är nöjda med försäljningen och tack för din fina kommentar. /Isabelle
  • Bra bemötande och trevlig. Nöjd. Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Patric E
    Tack så mycket Patric för att du ville svara här. Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp. /Isabelle
  • Min upplevelse är mycket positiv. Isabelle har varit engagerad, driftig, pålitlig. Hon har alltid återkopplat till oss som avtalat, och jag fick uppfattningen av att hon var mån om både oss säljare och köparen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Isabelle! Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Maria K
    Vad härligt att ni är så nöjda Maria! Jag är så glad att jag fick hjälpa till. Tack, tack, tack. Det värmer att ni tog er tid och energi till att svara här. Vi ses snart! /Isabelle
  • Saklig utan säljsnack!!
    verkar genuint intresserad av att hjälpa istället för att sälja. Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Jens F
    Stort tack Jens för att du tog dig tid att svara på detta. Jag blir verkligen så glad för din reco. Vi ses vid tillträdet!
  • Min upplevelse av Isabelle är att hon gjort ett mycket bra jobb och varit mycket hjäpsam och givit svar på alla frågor som kommit upp. Läs mer
    2017-01-31 Isabelle G svarar Vanja B
    Tack så mycket Vanja för din fina kommentar! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning och att du är nöjd! Vi ses snart igen!
  • Gillade Isabelles engagemang och ansvar för sin kund och objektet, hade ordnat en assistent vid visning som var väl informerad, kom in sjuk och halvkrass för att
    Ordna kontraktpåskrift väldigt snabbt,
    Mycket proffsigt och någon vi varmt skulle rekommendera att sälja sin bostad via
    Bra Jobbat Isabelle, från början till snart slut 👍 Läs mer
    2016-11-28 Isabelle G svarar Danny C
    Tack, tack, tack Danny! Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb och ert köp! Som sagt så tror jag att ni kommer trivas kanonbra! Vi ses och hörs snart! /Isabelle
  • Professionellt bemötande, positive och aktiv.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2016-11-28 Isabelle G svarar Johan B
    Tack Johan! Härligt att du är nöjd med försäljningen. Ska bli spännande att kika på ditt nya boende snart. /Isabelle
  • Bodil F
    Isabelle är fantastisk. Hon är professionell, tillmötesgående, empatisk och engagerad. Hon gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Vi kommer varmt att rekommendera henne till släkt och vänner som ska sälja sin bostad.
    Med vänliga hälsningar David och Bodil Fredriksson Läs mer
    2016-11-28 Isabelle G svarar Bodil F
    Tack kära Bodil för ditt fina svar. Jag är så glad att ni är nöjda, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!
  • Har fungerat bra för de mesta.
    Trevlig bemötandet och inte för pushy.
    Har haft koll på håltider och påminde vid behov på ett bra sätt. Läs mer
    2016-11-28 Isabelle G svarar Douglas L
    Tack Douglas för att du svarade på detta! Kul att du är nöjd trots att processen tog lite tid. Vi hörs och ses närmare tillträdet. /Isabelle

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda/ Öckerö

Maria Lundgren Höij