Anders Carlsson
Registrerad mäklare sedan 1986-11-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 109 Läs vad Anders Carlsson

• Peter S köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-19

Fiskebäck
    Gjorde ett jättebra jobb under hela processen. Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-19

Fiskebäck
    Köpte ett radhus i januari.

Han hade bjudit in en av områdets grannar. Väldigt smart, då fanns möjligheten att fråga sådana frågor som mäklaren kanske har svårt att svara på.

Gav ett trevligt intryck när vi var på visning Läs mer
  • Johan U sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-17

BJÖRNEKULLA
    Köpt Forellgatan 3 och sålt Västes gata 114. Samma mäklare.

Bra,självsäker och erfaren.
    Inga överdrivna förväntningar pga. coronatider men han leverera en bra försäljning.

Bra och snabb process. God kontakt. Anders är en väldigt stabil mäklare i Väst. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-17 Anders C svarar Johan U
    Kul att försäljningen gick så bra Johan :-).
    Lycka till med nya huset och tack för 5:an i betyg!
  • Maria U sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-17

BJÖRNEKULLA
    Väldigt strukturerad och sansad mäklare som har koll på allt.
    Lätt tillgänglig och kommunikativ.
    Kan starkt rekommendera Anders! Läs mer
    2020-06-17 Anders C svarar Maria U
    Tack för fint omdöme och bra samarbete Maria :-)!
  • Miriam Å köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-05-29

Grimmered
    Köpt en villa. Gott bemötande. Inte så påläst på bostaden. Var smidig då vi behövde göra en justering. Läs mer
  • Maria Å sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-05-24

Grimmered
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus och det gick över förväntan. Gillade Anders lugna och metodiska sätt samt att han fanns tillgänglig för oss när vi behövde. Generellt mycket positiv erfarenhet. Läs mer
    2020-05-25 Anders C svarar Maria Å
    Ni har ett jättefint hus som spekulanterna bevisligen gillade! Inte konstigt ni fick bra betalt :-). Tack för det fina omdömet, det underlättar verkligen för mig som mäklare när samarbetet går så bra och personkemin stämmer! Lycka till med nya huset!
  • Solveig H sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-05-17

Bratthammar
    Vi har sålt ett radhus. Vi har hela tiden fått ett mycket bra bemötande av mäklaren.

Han levde upp till de förväntningarna som vi hade och i vissa fall överträffade han våra förväntningar. Bra råd och tydlig information under hela försäljningen, på ett behagligt sätt.

Trevlig och kunnig mäklare som vi gärna rekommenderar! Läs mer
    2020-05-18 Anders C svarar Solveig H
    Tack för bra samarbete Solveig! Hoppas ni hittar en fin lägenhet nu :-)!
  • Victoria L sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-26

Kannebäck
    I en svår tid för mig personligen, eftersom vi ska sälja vårt radhus pga skillsmässa, så har Anders Carlsson stått för trygghet. Han har bemött mig på ett väldigt ödmjukt och respektfullt sätt och det är jag så tacksam för.
    Kan varmt rekommendera honom (och det har jag redan gjort) till nära och kära, vänner och familj. Läs mer
    2020-04-27 Anders C svarar Victoria L
    Hej Victoria. Stort tack för trevligt samarbete och det fina omdömet! Lycka till nu i jakten på nytt boende. Med vänlig hälsning Anders.
  • Björn G köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-15

Fantastiskt bra. Med tålamod ledde Anders oss till rätt hus för just oss. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2020-03-15 Anders C svarar Björn G
    Tack Björn 😊. Lycka till, vi hörs!
  • Anette G köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-12

Köpte ett radhus och vi är jättenöjda. Anders är supertrevlig och all kommunikation har funkat klockrent. Läs mer
    2020-03-14 Anders C svarar Anette G
    Tack för många trevliga visningar Anette! Jag är glad att ni hittade ert hus via mig...men kommer att sakna er som spekulanter 😊👍!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson