Anders Carlsson
Registrerad mäklare sedan 1986
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 65 kunder tycker om Anders Carlsson

• Åsa W sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-17

122m²
    Påvelund
    Jag sålde mitt radhus via Anders. Köpte det samma via Anders också för fem år sedan. Han agerar väldigt professionellt och jag är och var mycket nöjd båda gångerna Läs mer
    2019-02-18 Anders C svarar Åsa W
    Tusen tack för bra samarbete och den fina recensionen Åsa!
  • Mikael K sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-31

152m²
    Askim
    Hjälpsam, proffsig och aktiv under hela processen. Vi har både köpt och säljt med Anders och är supernöjda! Läs mer
  • Nazanin E sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-30

152m²
    Askim
    Köpt och sålt mitt hus genom Anders. Engagerad, trevlig och mycket professionell! Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Tove B sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-27

Anders sålde vårt radhus i Carnegie Äng i Västra Göteborg. Vi fick ett väldigt gott bemötande av Anders, han är en kunnig, pålitlig och kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2019-01-28 Anders C svarar Tove B
    Tack för omdömet Tove! Ni som säljare bidrog starkt med ert engagemang till att försäljningen blev lyckad. Lycka till med nya huset!
  • Bibi L
    Bibi L sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-27

Anders Carlsson har hjälpt mig att sälja mitt hus i Påvelund. Han har varit kunnig, mycket lätt att få kontakt med. Han har varit neutral men ändå hjälpt mig med information som underlättat mina val. Han lyckades dessutom på ett utmärkt sätt matcha mitt hus med lämpliga spekulanter så att jag slapp hela processen med budgivning och ändå fick ett pris jag var nöjd med. Anders rekommenderas å det varmaste! Läs mer
    2019-01-03 Anders C svarar Bibi L
    Stort tack för trevligt samarbete Bibi :-)! Hoppas du kommer att trivas bra i lägenheten.
  • Jörgen S sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-19

Sålt hus. Personligt och engagerat bemötande. Läs mer
    2018-12-19 Anders C svarar Jörgen S
    Tack för samarbetet och betyget Jörgen. Lycka till med nya huset :-)!
  • Catharina S sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-18

Madbäcksv 6 c
    Anders var trevlig,trygg kändes som han kunde sitt jobb.
    Var alltid kontaktbar. Läs mer
  • Karolina B sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-17

Anders utförde försäljningen av vårt radhus på bästa tänkbara sätt. Han la ut huset som På Gång och samlade ihop ett gäng spekulanter över helgen till en förhandsvisning. Tack vare Anders engagemang kunde vi skriva kontrakt innan visning med ett slutpris som matchade våra förväntningar.
    Anders är en mycket engagerad, erfaren och proffsig mäklare som får oss som säljare att känna oss trygga igenom hela affären. Läs mer
    2018-12-17 Anders C svarar Karolina B
    Tack för det fina omdömet och trevligt samarbete Karolina!
  • Suzanne O sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-20

Har sålt ett radhus-
    Fick stort förtroende för Anders från första mötet.
    Anders var kunnig, professionell, tillgänglig och kändes trygg.
    Hade höga förväntningar och de infriades. Läs mer
    2018-11-21 Anders C svarar Suzanne O
    Tack för förtroendet, bra samarbete och det fina omdömet Suzanne :-)!
  • Inger C sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-18

Eftersom inte allt är avslutat med försäljningen av mitt radhus kan jag säga att allt fungerat mycket bra. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-19 Anders C svarar Inger C
    Tack för rekommendationen och det fina betyget Inger! Lycka till med det nya boendet i Lerum.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson