Anders Carlsson
Registrerad mäklare sedan 1986
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 77 Läs vad Anders Carlsson

• Ulf L köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-07

Grimmered
    Köpte hus I I Vaster med Anders som mäklare. Han arbetade även utifrån våra önskemål och frågor som köpare. Korrekt och avslappnad attityd, som vi gillade. Läs mer
    2019-07-10 Anders C svarar Ulf L
    Hej Ulf. Tack för det fina omdömet! Lycka till i nya huset. Mvh Anders.
  • Rita G sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-01

Frölunda
    Allt till belåtenhet när jag sålde ettradhus genom fullmakt. Läs mer
    2019-07-02 Anders C svarar Rita G
    Tack för omdömet Rita. Hoppas mamma mår bra och att ni får en fin sommar.
  • Henric D sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-17

Hagen
    Sålt radhus. Anders är utmärkt tillgänglig. Han läser av marknaden och är uppriktig och berättar vad man kan vänta sig, även om det inte alltid är vad man vill höra. På det sättet är han professionell och det han säger kan i någon mån sägas vara objektivt. Många andra mäklare säger vad man vill höra, men inte Anders - och det har vi uppskattat. Jag tycker också att Anders är duktiga att läsa situationen -i vart fall att bedöma utifrån vår affärer- vad som är acceptabelt både ur säljarens och köparens perspektiv. Det underlättar om man ska nå ett avslut. Läs mer
    2019-06-19 Anders C svarar Henric D
    Tack för det fina omdömet och trevligt samarbete Henric :-)! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus.
  • Peter Norman M sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-10

Åkered
    Vi sålde ett radhus i Åkered och anlitade Anders då han tidigare varit inblandad i en värdering av vårt hus och vi hade då fått ett väldigt gott intryck av honom. Jag upplevde Anders som väldigt professionell i vår initiala dialog med honom och han tog sig an uppgiften på ett mycket förtroendegivande sätt. Under försäljningsprocessen, som är stressande i sig uppskattade vi Anders lugn och tydlighet väldigt mycket. Vi kände verkligen att vi var i goda händer. Huset såldes också till ett bra pris. Anders levde upp till våra högst ställda förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-10 Anders C svarar Peter Norman M
    Stort tack för bra samarbete och rekommendationen Peter :-)!
  • Camilla B sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-07

Åkered
    Anders är en mycket seriös och trevlig mäklare med stor erfarenhet och stort engagemang. Han är den som behåller lugnet när man själv är stressad över försäljning. Kan verkligen rekommenderas vid försäljning! Läs mer
    2019-06-10 Anders C svarar Camilla B
    Tack Camilla! Ni är ett föredöme för alla säljare :-)!
  • Joel Le H köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-10

hej!
    initialt ogillade jag Anders. Han visade oss ett hus som jag föll för och när jag gav honom vårt bud rörde han inte en min. Inte en min... detta var en måndag och jag sa att budet gällde till nästa dag. Han sa att han skulle kolla med säljaren och återkomma eventuellt samma kväll, högst troligen tisdag men att det även kunde bli onsdag. I mitt stilla sinne tänkte jag ”jaha, eventuellt återkomma onsdag var ju ett väldigt diplomatiskt sätt att pissa på vårt bud då den slutar gälla på tisdagen.” måndagen gick, tisdagen likaså, onsdag kom och jag knöt näven och svor ”mäklarjävel!” Sen ringde han på torsdagen och sa att för 50 000 till var huset vårt. ”Taget” skrek min fru av förtjusning och någon dag senare skrev vi kontrakt och ta mej fan, den där Anders var ju hur trevlig , professionell och kunnig som helst. min slutliga omdöme om Anders blir därför - Han är fan bäst! Läs mer
    2019-05-11 Anders C svarar Joel Le H
    Ha ha... Tack för fint (till slut) omdöme Joel :-)! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas utmärkt i huset och området!
  • Alexandra L köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-10

Påvelund
    Anders är en professionell och utmärkt mäklare som dessutom är väldigt trevlig. Läs mer
    2019-05-11 Anders C svarar Alexandra L
    Tack för omdömet och trevligt samarbete Alexandra!
  • Therés S köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-26

Påvelund
    Köpt en villa i Västra Göteborg med uterum och kakelugn. Har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt och mäklaren har återkommit när han har lovat och med korrekt information. Hela affären gick smidigt och han tog hand om alla dokument från bank, lagfart mm. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-04-26 Anders C svarar Therés S
    Tack för omdömet Therés! Lycka till med renovering och flytt :-)!
  • Carina D sålde sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-24

Tångudden
    Anders ingav förtroende, och det var avgörande för att vi valde honom. Kontakten har varit bra och han har levt upp till förväntningarna, höll oss uppdaterade. Han är inte den här riktiga "säljartypen" och det passade oss! Sedan kanske ändå utgångspriset var för lågt, vi pratade om det, men slutresultatet blev ju kanon!

Carina Didriksson Läs mer
  • Jonas v köpte sitt hus med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-06

Askim
    Har köpt ett hus genom Anders, bra professionell bemötande och rådgivning. Lung o trygg. Läs mer
    2019-03-06 Anders C svarar Jonas v
    Tack för omdömet Jonas :-). Lycka till med huset, jag är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson