Anders Carlsson
Registrerad mäklare sedan 1986
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 57 kunder tycker om Anders Carlsson

• Suzanne O sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har sålt ett radhus-
    Fick stort förtroende för Anders från första mötet.
    Anders var kunnig, professionell, tillgänglig och kändes trygg.
    Hade höga förväntningar och de infriades. Läs mer
    2018-11-21 Anders C svarar Suzanne O
    Tack för förtroendet, bra samarbete och det fina omdömet Suzanne :-)!
  • Inger C sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Eftersom inte allt är avslutat med försäljningen av mitt radhus kan jag säga att allt fungerat mycket bra. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-19 Anders C svarar Inger C
    Tack för rekommendationen och det fina betyget Inger! Lycka till med det nya boendet i Lerum.
  • Mikael F sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus i Askim med bravur! Det hela började med att vi köpte ett hus på skambud av en ren slump. När hus köpet var klart och påskrivet slog det oss att vi var tvungna att sälja vårat gamla . Marknaden stod och svajade samtidigt som mäklaren som sålt oss det andra huset pressade för att hon skulle få sälja vårt gamla hus, detta avböjdes vänligen. Fick tipset av en kollega att ringa Anders vilket jag gjorde. Anders hade gått på semester men tog sig ändå tiden att komma och kolla på vårt hus samt tog på sig uppdraget att sälja det. Efter att ha råkat ut för en olycka och blivit inlagd på sjukhus mitt i "upp putsningen" utav vårt gamla hus var Anders en stötte pelare . Pga Anders stora kundkrets kunde vi sälja vårt hus innan visning och fick ett bra pris för det. Kan gladeligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2018-10-16 Anders C svarar Mikael F
    Tack för det fina omdömet och trevligt samarbete :-)! Hoppas du slipper men från skadan och att ni kommer att trivas i det nya huset.
  • Caroline L sålde sin bostad med hjälp av Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde ett radhus. Har avvänt oss av Anders Carlsson tidigare då vi sålde ett hus. Anders är mycket kompetent i vad han gör och följer hela tiden upp och informerar oss under processen. Anders har också distans och tränger inte sig på vilket känns bra även som köpare så man kan bilda sig sin egen uppfattning men fråga vid behov. Läs mer
    2018-10-08 Anders C svarar Caroline L
    Stort tack för det fina omdömet och för trevligt samarbete Caroline. Lycka till med nyproduktionen!
  • Vi har sålt en villa. Anders lyckades hitta köpare utan officiell visning. Vi har hels tiden blivit väl bemötta. Anders har gjort ett väldigt bra jobb. Anders är alltid tillgänglig om man har några frågor. Vi är väldigt nöjda med Anders.och kan rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-18 Anders C svarar Inga-Lill Marita V
    Tack för det fina omdömet Inga-Lill :-)! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
  • Akram V skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Anders Karlsson på fastighetsbyrån. Han är proffsig, positiv, lyhörd och en engagerad mäklare. Vi är super nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-16 Anders C svarar Akram V
    Tack för det fina omdömet och trevligt samarbete Akram!
  • Johan L skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Riktigt bra service ! Bästa mäklaren Läs mer
    2018-09-16 Anders C svarar Johan L
    Tack Johan! Med trevliga säljare och fina hus (och engagerad mäklare då) blir det alltid bra resultat.
  • Hittills är jag helnöjd fast affären ännu inte är helt avslutad Läs mer
  • Petra E
    Petra E skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Anlitade denna mäklare vid försäljningen av vårt hus. Förtroendeingivande, varm i kontakten och lätt att få kontakt med i de olika skedena. Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-02 Anders C svarar Petra E
    Tack så mycket för det fina omdömet Petra :-)!
  • Lars E skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålde vårt hus i västra göteborg. Väldigt förtroendeingivande och skötte hela processen utmärkt. Läs mer
    2018-07-02 Anders C svarar Lars E
    Tack för trevligt samarbete Lars...och lycka till i Dalarna!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson