Anders Mattsson

Anders Mattsson

Anders Mattsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Mattsson har varit registrerad mäklare sedan 1994-03. Anders Mattsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Mattsson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

144 omdömen om Anders Mattsson

Sedan starten hos Reco 2018
Kilda G
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim - Sisjön

Anders har varit otroligt tillmötesgående, hjälpsam, tillgänglig och trevlig. Vidare märks det att Anders är erfaren, sakkunnig och trygg i sin roll som mäklare. Som köpare har vi känt oss trygga genom hela processen.

Annie Carin Nilsdotter C
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim - Sisjön

Trygg, erfaren, engagerad mäklare. Vi rekommenderar varmt att vända sig till Anders vid bostadsköp/försäljning.

Svar från Anders Mattsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Annie och lycka till med att hitta ert nya hem

Per Rune Magnus Ö
Askim - Sisjön

Kan lämna de varmaste rekommendationer om Anders som en mycket bra mäklare. Perfekt bemötande, stort engagemang, mycket trevlig , med goda resultat och alla nöjda.

Svar från Anders Mattsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Per och lycka till med att hitta ert nya hem

Martin H
Påvelund

Erfaren och trygg mäklare som vi gärna använder igen i framtiden

Cecilia H
Påvelund

Erfaren mäklare, trygg och stabil👍

Svar från Anders Mattsson

Tusen tack för din kommentar Cecilia

Elin C
Påvelund

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Anders verkade vara genuint intresserad av att hitta vår drömbostad till oss, vilket han lyckades med! Snabb och smidig affär utan krångel. Tack Anders!

Svar från Anders Mattsson

Tusen tack för ditt fina omdöme Elin

Annika Marianne E
Fiskebäck

Trygg och erfaren i sin roll som mäklare!

Jesper L
Långedrag - Käringberget

Vi upplevde Anders som mycket kompetent och professionell. Utöver detta var han väldigt trevlig, lätt att kommunicera med och gjorde det han kunde för att vi skulle få svar på våra frågor.

Elin N
Fiskebäck/önnered

Trygg, hjälpsam, professionell

Kristina R
Långedrag - Käringberget

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Anders Matsson . Då vi haft kontakt tidigare hade vi väldigt höga förväntningar som Anders definitivt levde upp till . Anders är väldigt erfaren som mäklare och mycket kunnig kring Långedrag . Vi har under processen haft lätt att få kontakt och att kommunicera. Marknaden är ju minst sagt utmanande just nu och vi upplevde ett mycket gott samarbete med Anders i detta . Dessutom hade vi roligt under resans gång , även i utmanande situationer . Sammanfattningsvis tycker jag att Anders...