Andreas Hansson
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Du ska anlita mig om du vill ha en affärsmässig, driven och seriös mäklare. Mitt fokus är att du ska bli riktigt nöjd samtidigt som du får riktigt bra betalt. Min vilja tillsammans med den bästa mäklartjänsten på marknaden erbjuder mycket bra förutsättningar.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag anser att det är viktigt att ta hand om sin fysiska hälsa, så jag springer gärna eller tillbringar tid på gymmet. Att umgås med kompisar är också något jag gärna gör.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en plats där man verkligen känner sig hemma. En fristad där man stortrivs med området och huset man bor i. Läs mer

Läs vad 14 kunder tycker om Andreas Hansson

• Jadran Adriano V sålde sin bostad med hjälp av Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    En mycket lugn och trevlig kille, som ställer upp på kvällstid samt svarar alltid i telefon dessutom en mycket duktig mäklare. Känslan jag fick av Andreas var att man blev kompis med honom och det är ju det som är det viktigaste i en kundrelation.

uppdraget var att sälja mitt Radhus. Läs mer
    Andreas H gillar detta
  • Lise-Lotte L skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    vi köpte en bostadsrätt, vi blev bra bemötta, allt fungerade bra, vi fick reda på allt som var viktigt att veta, det var en trevlig stämning hela tiden, alla lämnade nöjda och glada. Läs mer
  • Shirin A
    Shirin A skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har köpt radhus.
    Fantastiskt bra, trevligt och professionellt bemötande.
    Andreas förmedlade vad säljaren vill men lyssnade även på oss som köpare.
    Vi ville känna oss trygga och ha tillit och det levererade Andreas med över förväntan.
    Han gav det lilla extra som många andra mäklare saknar efter 8 års letande.
    Återkoppling och komma ihåg vad man sagt/lovat och återkomma. Läs mer
  • Lotta M skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-18

Kommer inte rekommendera Andreas till att sälja någon bostad! Läs mer
    2018-09-25 Andreas H svarar Lotta M
    Jag beklagar att du känner så och att jag inte kunde visa den nivå av service jag normalt alltid ger mina köpare.
    När jag inte fick chansen att visa er fastigheten så har man få tillfällen att visa vad man går för men självklart ska ni inte känna så ändå och jag beklagar detta såklart.
    Jag hoppas ändå att ni är nöjda med ert landställe och att ni får många härliga sommarminnen där!
    Ha det fint Lotta!
  • Max H skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    köpt ett rådhus.
    vi träffade på visning. Läs mer
  • Therese A skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt ett radhus i Sisjön.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Andreas levde upp till alla mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Lars S skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Radhus på mungårdsgatan.

Mycket bra!

Sälja huset snarast. Han levde upp till det.

Mycket bra bemötande av Andreas. Läs mer
  • Adel I skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Super trevlig, engagerad, lätttillgänglig och lätt att tycka om. Vi är super nöjda och vi skull lätt anlita Andras igen. Det blev ett hus. Läs mer
  • Frida J skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde våran radhus, och blev bemötta utmärkt av mäklaren. Han var hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Rebecca H skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet efter 6 år och valde fastighetsbyrån då de sålde oss vårt nya hus och tyckte att de var bra och professionella. Andreas var lyhörd för vad vi hade att säga om lägenheten och var väl påläst hällande vårt område vilket kändes tryggt och professionellt. Han var även duktig på att hålla oss uppdaterade längs vägen och var tydlig i alla led. Vi rekommenderar Andreas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson