Charlotta Melin

Charlotta Melin

Charlotta Melin är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Charlotta Melin har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Charlotta Melin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Charlotta Melin har haft 0 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 4 Läs vad Charlotta Melin

2021-05-07
    Charlotta Melin sålde vårt hus. Vi valde henne efter att ha träffat flera mäklare och vi fick ett mycket positivt intryck varför vi valde Fastighetsbyrån som mäklarfirma. Affären gick mycket smidigt och vi är mycket nöjda med att vi valde henne.
  • 2020-10-17
    Högsta betyg till Charlotta Melin!
    Vi träffades på ett förutsättningslöst möte i början av September. Jag bestämde mig på första mötet att vi kör! Med Charlottas trevliga och effektiva arbete blev jag som säljare mycket nöjd!
    Charlotta sålde mitt hus på förhand till en trevlig familj i mitten på Oktober!
    Allt klart på 5-6 veckor, fantastiskt!

Mvh Magnus Myrberg
    2020-10-06
    Har köpt en bostadsrätt tillsammans med min dotter.
    Vi blev väldigt positivt bemötte av mäklaren Charlotta Melin som var lyhörd och bra på alla vis.
    2020-09-05
    Charlotta Melins bemötande var varmt och energiskt! Hon utstrålade yrkesmässig kunskap och ingav förtroende. Det kändes bra från första stund att hon skulle åta sig uppdraget av lägenhetsförsäljningen. Under processens gång föll vi en tät kontakt och kontinuerlig återkoppling, vilket kändes tryggt. Charlotta var både lyhörd och kom med konkreta råd samt rekommendationer. Vi tillsammans lyckades ro i hamn en snabb och bra affär!