Christer Svärdegård

Christer Svärdegård

Christer Svärdegård är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Christer Svärdegård har varit registrerad mäklare sedan 1990-12. Christer Svärdegård har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.8. Christer Svärdegård har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

173 omdömen om Christer Svärdegård

Christoffer F
Köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Tillgänglig, hjälpsam, professionell.

Dan K
Sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Änggården

Kompetent, klok och erfaren. Snabb i handling och ändock lugn och inlyssnande. Skapar trygghet och förtroende i relationer runt affären. Lätt att nå, även utanför normal arbetstid. Svarar snabbt med sms eller telefon. Ser möjligheter,. Bygger inte problem utan snarare löser dem. Inget billigt säljarsnack utan saklig och korrekt. Kan inte vara bättre.

Patrick T
Askim

Tack Christer för att ni hjälpte oss att hitta vår bostad.. Christer var väldigt mycket tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor. Jag och min partner kan starkt rekommendera Christer!

Dsf Holding Ab D
Askim - Hult

Mycket duktig och kunnig mäklare!

Amir M
Sålde en tomt med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Önnered

Proffsigt, tillgänglig samt lätt att göra med.

Eva Marie Susanne L
Askim

Proffsig och målar inte upp förutsättningar som inte finns.

Karin I
Hovås

TIllgänglig, tydlig och stor erfarenhet!

Jan S Syron S
Hovås-brottkärr

Kunnig, lämna bra råd och är inlyssnande. Dessutom är han trevlig.

Cathrin J
Långedrag - Hagen

Professionell, erfaren, stöttande, lugn och mycket trevlig!

Staffan Å
Långedrag