Erika Holmén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-01 - 2019-12

Läs vad 56 Läs vad Erika Holmén

• Jimmy L köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-10

Södra Skärgården
    Fick ett mycket bra bemötande och hade en jättefin dialog genom hela affären. Kände mig mycket trygg som köpare! Rekommenderar verkligen Erika & Magnus samt Fastighetsbyrån väster till samtliga! Proffsigt, seriöst och tryggt! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Lars H köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-09

Kullavik
    Sålt ett radhus och köpt ett fristående hus.
    Erika bemötte oss på bästa tänkbara sätt, snabb, vänlig, återkopplande. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Anette H köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-07

Kullavik
    Lugn och trygg känns erfaren trots sin ålder. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Mikael L köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-28

Hovås-Brottkärr
    Köpte vårt hus av Erika och allt gick smidigt och bra. Kan varmt rekommendera Erika! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Ebba K köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-28

Hovås-Brottkärr
    Vi köpte vårt hus av Erika, professionell och trevlig. Kändes tryggt och förtroendeingivande. Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Patrik P sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-25

Kullavik
    Sålt fastighet, Erika är professionell och återkommer alltid inom avtalade tider med telefonsamtal/sms/epost.
    Kan varmt rekommendera Erika
    Patrik Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Håkan P sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-19

Kullavik
    Fritidshus. Erika har utfört sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Ewa D
    Ewa D köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-15

Södra Skärgården
    Köpt hus 19 på knarrholmen

Erika kopplade ihop oss m. Christer som visade oss huset.

Båda 2 mycket proffsiga.

Hade ju egentligen bara personlig kontakt m. Christer som gjorde vår upplevelse i hela processen på ett utmärkt sätt. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Annika V sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-12

Billdal
    Allt var till belåtenhet.
    Vi har sålt en villa med ganska stor tomt. Vi var nöjda med offerten och utgångspriset som Erika föreslog i den. Vi kom överens med henne att om vi fick begärt bud, så skulle vi sälja innan allmän visning, under förhandsvisningen. Erika satte ett pris på 150 000 över det i offerten och när vi till slut fick det, så accepterade vi det och slapp allmän visning.
    Erika gjorde ett professionellt jobb, vilket tyder på erfarenhet och kunskap. Hon var lättillgänglig, tillmötesgående och gav bra råd. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Hojjat M köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-02

Billdal