Erika Holmén
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 35 Läs vad Erika Holmén

• Felicia V
    Felicia V köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-21

Önnered
    Köpare

Då vi fick syn på huset på hemsidan så kontaktade vi Erika på en gång för att få komma och se på det. Vi bodde då i Stockholm och skulle flytta till Göteborg och då vi hittade huset så var vi på besök i Göteborg och Erika kunde med kort varsel se till så att vi kunde få se huset.
    Hon gav ett bra intryck vid visningen och höll bra kontakt via både telefon och mail därefter.
    Under själva köpprocessen skrev vi på papperna i Stockholm och Erika var mycket hjälpsam med det. Läs mer
  • Rebecca L köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-20

Särö
    Erika är en mycket trevlig och proffesionell mäklare som hjälpte oss att köpa vårt hus. Tillgänglig och flexibel med att ordna visningar för oss med kort varsel. Skulle definitivt köpa och sälja med henne igen. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Besiana A köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-14

Billdal
    Erika was really supportive and always available. We had a really good experience. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Albert C köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-09

Hon är en bra och hjälpsamt mäklare, vi köpte ett radhus och det blev lite extra jobb med att göra om köpe kontraktet och några samtal med banken så hon skötte sig bra och har haft tålamod med allt. Hon få en 10 från 10 av mig. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Greta G sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-14

Erika har hjälpt oss att förmedla och sälja ett radhus i Åkered. Erika har på ett positivt och föredömligt sätt och trevligt bemötande hjälpt oss från början till avslutad affär. Hon har hela tiden hållt oss underrättade i vad som händer och sker. Erika har uppfyllt alla våra förväntningar och med betyg väl godkänt. Läs mer
  • Helen Rudhede skrev om Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-12

Erika har varit proffsig från början till slut. Alltid nåbar och håller vad hon lovar. Vi kan varmt rekommendera henne. Inget har varit något problem för henne. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-30

Erika är otroligt tillmötesgående, proffsig och trevlig. Vi är så nöjda med valet av mäklare! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Anna Margareta Å köpte sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-28

Lyssnade på våra önskningar och behov
    Har varit närvarande inför, under och efter vi köpt vår bostad.
    Har haft telefonkontakt med oss även efter för stt höra hur det är och om det är något hon kan hjälpa till med angående huset när vi stött på problem Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Adam B sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-28

Engagerad och proffsig, rekommenderas starkt. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Lisette Nilsson K köpte sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-17

Hon har varit superproffsig och serviceminded hela vägen och alltid varit kontaktbar när man har haft frågor. Stort förtroende i henne och kommer rekommendera henne till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson