Erika Holmén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Erika Holmén

• Lisette Nilsson K köpte sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hon har varit superproffsig och serviceminded hela vägen och alltid varit kontaktbar när man har haft frågor. Stort förtroende i henne och kommer rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Erika gav ett mycket professionellt och genuint trevligt intryck och visade stort engagemang kring vår bostadsaffär. Skulle inte tveka att själva anlita henne i framtiden. /mvh Max och Cecilia Läs mer
  • Catrin M skrev om Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Toppenbra mäklare. Erika har gjort ett fantastiskt jobb. Sålt min fars hus. Har ej kunnat vara med då jag bor i en anna stad. Vi har haft jättebra telefonkontakt,Erika har alltid svarat el ringt upp snabbt.
    Toppbetyg!! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Monia N sålde sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Erika har hjälpt oss både med försäljning av vårt hus och köp av en tomt. Erika är professionell, lyhörd och peppande. Hon gav oss rimliga förväntningar, stöttade och såg till att vi avvaktade när det behövdes och slog till när det var dags. Erika har alltid varit tillgänglig för frågor eller avstämning. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera henne till andra i behov av mäklare. Läs mer
  • Carina J
    Carina J sålde sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Erika Holmén har varit mäklare både vid köp av mitt nya hus samt vid försäljning av det gamla huset.
    Jag fick ett mycket gott intryck vid köpet av det nya huset och bad då henne även att ta hand om försäljning av mitt gamla hus.
    Erika har hanterat båda affärerna på ett mycket professionellt, förtroendegivande och trevligt sätt som, trots höga förväntningar, jag är mycket nöjd med! Läs mer
  • Lars K
    Lars K sålde sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    God kommunikation med såväl köpare som säljare, informerar alltid om nya händelser, ett fint sätt, inser betydelsen av mänskliga relationer. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Marie H sålde sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi fick hjälp att sälja vårt radhus av världens bästa mäklare! Jättebra bemötande, kompetent, lugn och proffsig på alla sätt. Vi kan verkligen rekommendera Erika på Fastighetsbyrån! /Marie och Martin Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Jessica L köpte sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Erika har varit av stor hjälp vid vårt köp av radhus. Trevlig, hjälpsam och tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Emelie S köpte sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Min man och jag köpte hus i Kullavik av Erika! Mycket trevlig mäklare som var insatt, engagerad och kundorienterad. Vi kände oss väl omhändertagna under hela budgivningsprocessen ich vid kontraktsskrivningens! Erika var snabb på att svara och var väldigt tillgänglig! Vi är mycket nöjda med vårt husköp! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Mia Ulla Maria T sålde sin bostad med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Erika har lett mig genom försäljningen av mitt hus på ett mycket professionellt sätt och även stöttat mig i en besvärlig situation.Hon insåg att det var vilktigt starta processen snabbt eftersom vi var i juni och ville ha klart försäljningen direkt efter semestrarna .Kunde alltid ringa Erika om jag undrade över något och hon höll mig uppdaterad hela tiden hur vi låg till i planen och nästa steg.
    Tycker Erika är beslutsför och kan bedöma situationen på ett proffessionellt sätt.Är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson