Erika Holmén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 56 Läs vad Erika Holmén

• Lina J köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-01

Köpt Hus Billdal

Erika är otroligt trevlig och proffsig.
    Var tillgänglig och behjälplig under hela processen.
    Kan varmt rekommendera Erika! Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Björn T köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-28

Billdal
    Vi skulle byta stad från Stockholm till Göteborg, och Erika hanterade fastigheten som vi köpte. Erika var otroligt snabb med respons på våra frågor, och skötte allt mycket proffsigt. Jag skulle inte tveka att anlita Erika för framtida försäljningar. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Patrik S sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-12

Särö
    ETT MYCKET TREVLIGT BEMÖTANDE FRÅN FÖRSTA TRÄFFEN MED HENNE
    OCH ATT ALLT HAR GÅTT SMIDIGT TILLVÄGA Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Klas T köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-11

köpt hus.
    Mycket bra, alltid tillgänglig. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Sanna T köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-10

Positivt och trevligt bemötande av märklaren. Snabb på svar och hjälpsam från budgivning till skrivning någon månad senare. Läs mer
  • Arne F
    Arne F sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-06

Billdal
    Sålt villa med underbar bergstomt.
    Erika var väldigt förstående och hjälpsam.
    Tyvärr blev det en alldeles för snabb affär på grund av att jag hittade en fastighet som var mer anpassad för mina svaga knän.
    Min plan var att renovera under ett års tid och sälja dyrt.
    Nu blev det inte riktigt färdigrenoverat och såldes billigt.

Utan att Fastighetsbyrån i Alingsås, Carina Berg, Fastighetsbyrån i Göteborg, Erika Holmén och sparbanken i Alingsås samverkade hade det inte fungerat.

Försäljningen var en traumatisk händelse på grund av att dom presumtiva kunderna fokuserade på ytskikten i stället för på den grundläggande totalrenoveringen. Fastigheten kunde ha sålts för en halv miljon mer om spekulanterna förstått värdet av renoveringen. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Susanne A sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-31

Hovås-Brottkärr
    Erika är en kunnig, tillgänglig, o tydlig mäklare av absolut högsta klass! Som klient känner man sig trygg genom hela säljprocessen - hon är ett föredöme för hela yrkeskåren. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Fredrik I köpte sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-27

Kullavik
    Erika var enkel att ha och göra med och var en bra mäklare. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Petter J sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-04

Billdal
    Erika har agerat tryggt och säkert genom hela processen att sälja mitt hus. Visat bra omdöme och demonstrerar på ett bra sätt att hon är duktig på hantera människor. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Pia L sålde sitt hus med hjälp av Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-23

Södra Skärgården - Styrsö
    Erika har varit en fantastisk mäklare. Hon har hela tiden från start till genomförande varit mig behjälplig med allt som man kan förvänta sig. Hon har sålt mitt hus på ett mycket seriöst sätt. Jag har blivit mycket bra bemött och hon har även varit effektiv i sitt handlingssätt. Erika har en erftersträvansvärd kombination av både affärsmässighet och behagligt personligt bemötande. Tack Erika. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson