Eva-Lena Lindström
en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en transparent och professionell mäklare som levererar fastighetsaffärer och service i världsklass ska man välja mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, ärlig, lyhörd, kunnig, kreativ, envis och förtroendeingivande. En glad och positiv arbetsmyra som månar om mina kunder helt enkelt! Jag drivs av att göra affärer där alla parter är nöjda och känner sig trygga. Nöjda kunder och många rekommendationer är det bästa kvittot på att mitt arbetssätt är framgångsrikt.

Hur ser din drömbostad ut?
En New Englandvilla vid havet med plats för barn, barnbarn samt hela min övriga familj och goa vänner.
Topasgatan 1
421 48 Västra frölunda — Visa karta

Vad tror Eva-Lena att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Eva-Lena Lindström

• Annica A skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Villa i västra Göteborg. Professionellt och vänligt bemötande. Flexibel och strävar efter att underlätta för samtliga parter och finna lösningar. Våra förväntningar överträffades! Läs mer
    2018-10-06 Eva-Lena L svarar Annica A
    Tack för de fina orden Annica det värmer i höstrusket!
  • Cairong C skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Experienced, engaged, professional, component, and very nice as a person. Eva-Lena knows about how to sell a house in a low market period, and took care of every details for our house selling process. In the end she managed to sell it out with a price that we are satisfied, I also have learned a lot about housing and gardening from her. I would recommend Eva-Lena 100%! Läs mer
    2018-10-05 Eva-Lena L svarar Cairong C
    Thank you Cairong and Gang,
    It has been a pleasure working together with you during your salesprocess.
    I wish you the best of luck and hapiness in your new house in Lomma!
  • Gang Z skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    she is the best broker I have been worked with Läs mer
    2018-10-05 Eva-Lena L svarar Gang Z
    Thank you very much Gang! So nice to hear and I am very happy that you are satisfied with my service and work,
    I wish you all the best in Lomma!
  • Gerd E skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Behaglig inlyssnande helt perfekt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Gerd E
    Tusen tack för de fina orden Gerd!
  • Ulf W skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt ett mindre fritidshus.
    Fick trevligt och sakligt bemötande av mäklaren, som även beaktade både säljarens (uppfattade jag det som) och köparens behov på ett bra sätt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Ulf W
    Tack Ulf och lycka till med er stuga!
  • Tägnfors A skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Superproffisgt bemötande av Eva-Lena genom hela processen. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera både henne och Fastighetsbyrån Göteborg Väster Läs mer
    2018-09-12 Eva-Lena L svarar Tägnfors A
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen Anna!
  • Karoline A skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Fint och personligt bemötande, serviceminded och tillgänglig. Det kändes som en trygg person att ha vid sin sida i en så stor affär. Läs mer
    2018-06-21 Eva-Lena L svarar Karoline A
    Tack för de fina orden Karoline.
    Trevlig midsommar!
  • Rosita S skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa i Särö. Eva-Lena har skött det mycket professionellt och vi har haft en bra och seriös kommunikation. Läs mer
  • Lisbeth P skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt ett radhus och köpt en lägenhet.
    Vi blev väldigt fint bemött av Eva-Lena. Fick genast förtroende för henne. Förväntningarna uppfylldes helt och fullt.
    En supertrevlig mäklare. Läs mer
    2018-05-03 Eva-Lena L svarar Lisbeth P
    Tack Lisbeth och Lasse. Det har varit ett nöje att få arbeta med så trevliga och härliga säljare som ni är under försäljningsprocessen. Ser fram emot att träffa er snart igen.
  • Rob J skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har precis köpt ett radhus via Eva-Lena på fastighetsbyrån.
    Mycket trevligt och varmt bemötande anser både jag och min sambo, de frågor vi hade besvarades och var det något som inte kunde besvaras direkt tog det inte lång tid innan Eva-Lena hörde av sig igen med ett svar.

Vi rekommenderar starkt Eva-Lena vidare. Läs mer
    2018-05-03 Eva-Lena L svarar Rob J
    Tusen tack för de fina omdömet. Nöjda kunder är mitt stora och viktigaste fokus! Ser fram emot att träffa er efter sommaren.
  • Lars-arne P skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi fick ett väldig bra första bemötande som höll i sig varje gång vi träffades. Eva-Lena levde mer än väl upp till våra förväntningar. Vi är väldigt glada att vi fick henne som vår mäklare. Hon känns seriös och kan sin sak. Kan med lätthet rekommendera henne. Läs mer
    2018-04-06 Eva-Lena L svarar Lars-arne P
    Tusen tack Lasse för de fina orden! Ett nöje att få arbeta med så underbara människor som ni är. Drömkunder 👍
  • Suzanne Marie Henriette H skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Att sälja och köpa boende var fruktansvärt stressande och självklart också roligt. Jag behövde verkligen något "stabilt" att luta mig mot.
    Den uppgifter tycker jag att Fastighetsbyrån klarade av på ett mycket proffsigt sätt, utifrån vad just jag behövde. Läs mer
    Vi har sålt ett radhus i västra Frölunda med ett pris som vi är jättenöjda med.
    Vår mäklare Eva-Lena fick vi vid första mötet ett väldigt bra bemötande från och vi kände direkt förtroende för henne.
    Våra förväntningar inför försäljningen infriades till 100 procent.
    Eva-Lena är en väldigt behaglig person som vi tycker passar som mäklare. Hon inger ett lugn som är väldig skönt. Läs mer
    2018-04-04 Eva-Lena L svarar Lisbeth P
    Tack för de fina orden. Det var ett sant nöje för mig att arbeta tillsammans med er i denna försäljning. Ni är härliga människor!
  • Peter W skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket trevligt bemötande, bra planering av uppdraget, väl genomfört ihop med mina önskemål. Genuin person Läs mer
    2018-02-13 Eva-Lena L svarar Peter W
    Tusen tack för de fina orden Peter!
    Det var ett sant nöje att få arbeta med dig under din försäljning.
  • Hans D skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    jag har fått ett mycket trevligt bemötande av Eva-Lena från första kontakten tills nu med kontraktsskrivning för försäljning. jag har fått förståelse och stöd till följd av min hustrus ovilja att flytta från och sälja villan av känslomässiga skäl och att hon inte kunnat helt acceptera att villan med sitt läge, storlek och trappor inte är en lämplig bostad att åldras i.
    Av mäklaruppdraget återstår dock köparens tillträde, slutbetalning m.m. i oktober 2018. Läs mer
  • Karin A skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi var mycket nöjda med Eva-Lena som mäklare vid försäljningen av vårt hus! Läs mer
  • Viktoria F skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vänligt, intresserat och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-12-04 Eva-Lena L svarar Viktoria F
    Tack Viktoria. Det var ett sant nöje att få arbeta tillsammans med er i försäljningen av ditt fina radhus.
  • Christina B skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket engagerad gick verkligen in för uppdraget. Glad och positiv inget var omöjligt. Läs mer
    2017-12-04 Eva-Lena L svarar Christina B
    Tack för de fina orden och tack för förtroendet att få förmedla er bostad.
  • Lars-ola O skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Ambitiös, vi fick bra rådgivning och korrekt värdering Läs mer
  • Kerstin H skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Ett positivt bemötande : trevlig, proffsig, lyssnade, bra kommunikation . Jag fick en positiv känsla redan vid första telefonsamtalet. Negativt var att vi ej gick igenom nycklar o lås innan visning . Läs mer
    2017-11-24 Eva-Lena L svarar Kerstin H
    Tack för dina synpunkter Kerstin. Vi löste det ganska bra ändå!
  • Jerry E skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Eva-Lena uppfyllde på allra bästa sätt, alla mina förväntningar på en bra mäklare. Vänlig, relationsskapande, tillgänglig/flexibel, kunnig etc. Jag är som kund, till 100% nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2017-11-24 Eva-Lena L svarar Jerry E
    Tack snälla Jerry ....och du var en mycket trevlig uppdragsgivare att arbeta tillsammans med.
    Hoppas att våra vägar korsas igen i framtiden.
  • Christina O skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Eva-Lena hjälpte mig att sälja mitt radhus våren 2017. Jag upplevde henne som mkt kunnig, erfaren, lyhörd och flexibel. Hennes engagemang kändes genuint, hon var alltid anträffbar, hon återkopplade ofta så jag kände mig helt trygg under hela processen och är mkt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2017-11-23 Eva-Lena L svarar Christina O
    Tusen tack för de fina orden Christina!
    Allt gott,
Anders Carlsson