Eva-Lena Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en transparent och professionell mäklare som levererar fastighetsaffärer och service i världsklass ska man välja mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, ärlig, lyhörd, kunnig, kreativ, envis och förtroendeingivande. En glad och positiv arbetsmyra som månar om mina kunder helt enkelt! Jag drivs av att göra affärer där alla parter är nöjda och känner sig trygga. Nöjda kunder och många rekommendationer är det bästa kvittot på att mitt arbetssätt är framgångsrikt.

Hur ser din drömbostad ut?
En New Englandvilla vid havet med plats för barn, barnbarn samt hela min övriga familj och goa vänner. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Eva-Lena Lindström

• Fredrik Roland Ö sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-24

Askim
    Trevlig, kunnig och återkopplar när hon säger hon ska göra det. Läs mer
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-02

Näset
    Köpt bostad där Eva-Lena var mäklare. Ett toppenbra bemötande från början till slut. Sammantaget har allting gått fantastiskt smidigt och jag ger Eva-Lena mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-03-02 Eva-Lena L svarar Anna L
    Tusen tack för dina fina ord Anna! 🙏
  • Tomas K köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-02

Näset
    Köpt bostad där Eva-Lena var mäklare. Tycker allt har gått mycket smidigt. Skulle kunna tänka mig att anlita henne när det är dags att sälja. Ger henne fem stjärnor av fem möjliga. Läs mer
    2020-03-02 Eva-Lena L svarar Tomas K
    Tack Tomas, ett rent nöje att få arbeta med så härliga köpare. Ni är varmt välkomna att kontakta mig när det blir dags att byta läge.
    Lycka till med ert nya fina hus!
  • Katarina T sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-26

Askim-Trollåsen
    Eva-Lena gjorde ett fantastiskt jobb hela vägen från det att vi funderade på att sälja vår villa, genom hela säljprocessen och under budgivning och avslut. Alltid positiv, professionell och pragmatisk med bra tips från allt ifrån elektriker och stajling till taktik i processen. Läs mer
    2020-03-02 Eva-Lena L svarar Katarina T
    Tusen tack för de fina orden...…..det värmer!
  • Inga-lill S sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-16

Önnered
    Sålt radhus.
    Vänligt och professionellt, vi kände oss trygga.
    Våra förväntningar uppfylldes inte helt eftersom vi hade förväntat oss ett högre slutpris. Utgångspriset sattes lågt med förhoppning att många budgivare skulle trissa upp summan. I vårt fall fungerade inte det eftersom det endast var en familj som la ett bud på utgångspriset. Genom förhandling lyckades vi få ytterligare 100.000:- men i efterhand känns det inte helt optimalt. Läs mer
    2020-02-17 Eva-Lena L svarar Inga-lill S
    Hej Inga-lill,
    Tråkigt att höra att ni inte är helt nöjda med slutpriset. Den marknadsmässiga värderingen ni fått av mig låg i spannet runt 3.600.000-3.700.000 och med ett utgångspris på 3.575.000 så kändes det helt rimligt att landa där. Nu blev slutpriset 3.675.000, vilket ni lämnade som motbud till spekulanten och som vi lyckades nå i förhandling.
  • Per S sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-14

Näset
    Sålt en större villa där Eva-Lena Lindatröm var ansvarig mäklare.
    Valde henne eftersom hon sålt många hus i närheten och förstår köparnas behov samt att hon är välkänd i området.
    Hela processen planlades och med oförändrad intensivitet och seriositet följdes planen.
    Att orka vara kontinuerligt engagerad och alltid ge de möjliga köparna proffesionellt bemötande är nog hennes största fördelar.
    Sammanfattning Eva-Lena var den rätta att sälja vårt hus. Läs mer
    2020-02-16 Eva-Lena L svarar Per S
    Tack för dina fina ord och det härliga och överraskande talet på kontoret!
    Det har varit ett nöje att få förmedla detta underbara hus.
    Stort lycka till med det ert nya boende!
  • Åsa H köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-09

Villa 8.8 m kr. Professionell, noggrann, alltid steget före. Nöjd. Läs mer
    2019-12-09 Eva-Lena L svarar Åsa H
    Tack Åsa och lycka till med ert fina hus på Näset!
  • Birgitta U sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-07

Näset
    Vi har sålt huset, vilket var ett stort steg för oss !
    Men med sådan proffesionell kunskap o hjälp och medmänsklighet, har vi tagit oss igenom detta, med lyckat resultat !
    All heder åt Eva- Lena, hon är guld värd !
    Med vänlig hälsning,
    Birgitta o Lennart ❤️😀 Läs mer
    2019-11-07 Eva-Lena L svarar Birgitta U
    Tack Birgitta o Lennart! Det har varit ett nöje att arbeta med er försäljning.
    Stort lycka till med er nya fina lägenhet. Kommer gärna förbi på en kopp🤗
  • Anders E sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-10-18

Långedrag - Hagen
    Hus
    Proffesionellt, effektivt och trevligt Läs mer
  • Camilla Margaretha N sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-21

Näset
    Sålt vår bostad i Näset, helt underbar människa. Så bra på alla vis. Inga problem, förstående och absolut närvarande! Gör Allt för sina kunder, både som säljare och köpare. Lugn, trygg och påläst. Bästa mäklaren!! Läs mer
    2019-09-24 Eva-Lena L svarar Camilla Margaretha N
    Tusen tack för de fina orden Camilla. Nöjet har varit helt på min sida!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson