Eva-Lena Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en transparent och professionell mäklare som levererar fastighetsaffärer och service i världsklass ska man välja mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, ärlig, lyhörd, kunnig, kreativ, envis och förtroendeingivande. En glad och positiv arbetsmyra som månar om mina kunder helt enkelt! Jag drivs av att göra affärer där alla parter är nöjda och känner sig trygga. Nöjda kunder och många rekommendationer är det bästa kvittot på att mitt arbetssätt är framgångsrikt.

Hur ser din drömbostad ut?
En New Englandvilla vid havet med plats för barn, barnbarn samt hela min övriga familj och goa vänner. Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Eva-Lena Lindström

• Annica A köpte sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Villa i västra Göteborg. Professionellt och vänligt bemötande. Flexibel och strävar efter att underlätta för samtliga parter och finna lösningar. Våra förväntningar överträffades! Läs mer
    2018-10-06 Eva-Lena L svarar Annica A
    Tack för de fina orden Annica det värmer i höstrusket!
  • Cairong C sålde sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Experienced, engaged, professional, component, and very nice as a person. Eva-Lena knows about how to sell a house in a low market period, and took care of every details for our house selling process. In the end she managed to sell it out with a price that we are satisfied, I also have learned a lot about housing and gardening from her. I would recommend Eva-Lena 100%! Läs mer
    2018-10-05 Eva-Lena L svarar Cairong C
    Thank you Cairong and Gang,
    It has been a pleasure working together with you during your salesprocess.
    I wish you the best of luck and hapiness in your new house in Lomma!
  • Gang Z sålde sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    she is the best broker I have been worked with Läs mer
    2018-10-05 Eva-Lena L svarar Gang Z
    Thank you very much Gang! So nice to hear and I am very happy that you are satisfied with my service and work,
    I wish you all the best in Lomma!
  • Gerd E köpte sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Behaglig inlyssnande helt perfekt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Gerd E
    Tusen tack för de fina orden Gerd!
  • Ulf W köpte sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt ett mindre fritidshus.
    Fick trevligt och sakligt bemötande av mäklaren, som även beaktade både säljarens (uppfattade jag det som) och köparens behov på ett bra sätt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Ulf W
    Tack Ulf och lycka till med er stuga!
  • Tägnfors A sålde sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Superproffisgt bemötande av Eva-Lena genom hela processen. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera både henne och Fastighetsbyrån Göteborg Väster Läs mer
    2018-09-12 Eva-Lena L svarar Tägnfors A
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen Anna!
  • Karoline A skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Fint och personligt bemötande, serviceminded och tillgänglig. Det kändes som en trygg person att ha vid sin sida i en så stor affär. Läs mer
    2018-06-21 Eva-Lena L svarar Karoline A
    Tack för de fina orden Karoline.
    Trevlig midsommar!
  • Rosita S skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa i Särö. Eva-Lena har skött det mycket professionellt och vi har haft en bra och seriös kommunikation. Läs mer
  • Lisbeth P skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt ett radhus och köpt en lägenhet.
    Vi blev väldigt fint bemött av Eva-Lena. Fick genast förtroende för henne. Förväntningarna uppfylldes helt och fullt.
    En supertrevlig mäklare. Läs mer
    2018-05-03 Eva-Lena L svarar Lisbeth P
    Tack Lisbeth och Lasse. Det har varit ett nöje att få arbeta med så trevliga och härliga säljare som ni är under försäljningsprocessen. Ser fram emot att träffa er snart igen.
  • Rob J skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har precis köpt ett radhus via Eva-Lena på fastighetsbyrån.
    Mycket trevligt och varmt bemötande anser både jag och min sambo, de frågor vi hade besvarades och var det något som inte kunde besvaras direkt tog det inte lång tid innan Eva-Lena hörde av sig igen med ett svar.

Vi rekommenderar starkt Eva-Lena vidare. Läs mer
    2018-05-03 Eva-Lena L svarar Rob J
    Tusen tack för de fina omdömet. Nöjda kunder är mitt stora och viktigaste fokus! Ser fram emot att träffa er efter sommaren.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson