Eva-Lena Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en transparent och professionell mäklare som levererar fastighetsaffärer och service i världsklass ska man välja mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, ärlig, lyhörd, kunnig, kreativ, envis och förtroendeingivande. En glad och positiv arbetsmyra som månar om mina kunder helt enkelt! Jag drivs av att göra affärer där alla parter är nöjda och känner sig trygga. Nöjda kunder och många rekommendationer är det bästa kvittot på att mitt arbetssätt är framgångsrikt.

Hur ser din drömbostad ut?
En New Englandvilla vid havet med plats för barn, barnbarn samt hela min övriga familj och goa vänner. Läs mer

Läs vad 26 Läs vad Eva-Lena Lindström

• Gudrun Ingeborg Margareth E sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-06

Näset
    Jag har sålt mitt radhus på Näset. Jag fick en mycket vänligt bemötande och vi fann varann från första stund. Hon gjorde mig trygg och lugn och var mycket förtroendeingivande. Bostaden såldes blixtsnabbt och priset blev över förväntan. Även mina köpare tycktes vara förtjusta i Eva-Lenas bemötande. Kan inte ge henne mer än det bästa betyget. Så fin skall en mäklare vara. Läs mer
    2019-03-06 Eva-Lena L svarar Gudrun Ingeborg Margareth E
    Tusen tack Gudrun. Vilka fina ord...jag blir alldeles rörd!
  • Lena Elisabet J sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-20

Askim - Sisjön
    Respektfullt bemötande hela tiden. Huset var till början rörigt och ostädat. Kände mig aldrig dömd för det. Proffsig och bestämd då det behövdes även till köparen. Stöttade då jag krisade under del av processen. Läs mer
  • Lars Jonas B
    Lars Jonas B sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-16

Särö
    Eva-Lena hjälpte oss med en mycket smidig affär när vi sålde vårt hus.

Hon arbetar professionellt och har alltid ett trevligt och glatt bemötande.

Vi kan varmt rekommendera Eva-Lena till framtida bostadssäljare. Läs mer
  • Marianne A sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-10

Sålt vårt radhus, vi har fått ett förtroendefullt bemötande och
    hjälp och stöd i alla delar av försäljningen.
    Förväntningarna har överträffats eftersom allt praktiskt har tagits om hand av E-L, hon har haft en tydlig och överskådlig plan som hon kommunicerat till oss.

Sammantaget har vi som kund i Swedbank, haft nytta av att försäljning och köp skett via Fastighetsbyrån, som t.ex. ekonomiska och praktiska frågor.

Vi rekommenderar Eva-Lena varmt, för hennes kunskap och engagemang. Läs mer
    2019-02-10 Eva-Lena L svarar Marianne A
    Tusen tack Marianne och Ingemar för de fina orden!
    Så roligt att ni fått uppleva fördelarna med att köpa, sälja och ha sin bank i samma företag.
  • Annica A köpte sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-06

Villa i västra Göteborg. Professionellt och vänligt bemötande. Flexibel och strävar efter att underlätta för samtliga parter och finna lösningar. Våra förväntningar överträffades! Läs mer
    2018-10-06 Eva-Lena L svarar Annica A
    Tack för de fina orden Annica det värmer i höstrusket!
  • Cairong C sålde sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-05

Experienced, engaged, professional, component, and very nice as a person. Eva-Lena knows about how to sell a house in a low market period, and took care of every details for our house selling process. In the end she managed to sell it out with a price that we are satisfied, I also have learned a lot about housing and gardening from her. I would recommend Eva-Lena 100%! Läs mer
    2018-10-05 Eva-Lena L svarar Cairong C
    Thank you Cairong and Gang,
    It has been a pleasure working together with you during your salesprocess.
    I wish you the best of luck and hapiness in your new house in Lomma!
  • Gang Z sålde sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-05

she is the best broker I have been worked with Läs mer
    2018-10-05 Eva-Lena L svarar Gang Z
    Thank you very much Gang! So nice to hear and I am very happy that you are satisfied with my service and work,
    I wish you all the best in Lomma!
  • Gerd E köpte sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-13

Behaglig inlyssnande helt perfekt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Gerd E
    Tusen tack för de fina orden Gerd!
  • Ulf W köpte sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-13

Köpt ett mindre fritidshus.
    Fick trevligt och sakligt bemötande av mäklaren, som även beaktade både säljarens (uppfattade jag det som) och köparens behov på ett bra sätt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Ulf W
    Tack Ulf och lycka till med er stuga!
  • Tägnfors A sålde sin bostad med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-12

Superproffisgt bemötande av Eva-Lena genom hela processen. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera både henne och Fastighetsbyrån Göteborg Väster Läs mer
    2018-09-12 Eva-Lena L svarar Tägnfors A
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen Anna!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson