Eva-Lena Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en transparent och professionell mäklare som levererar fastighetsaffärer och service i världsklass ska man välja mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, ärlig, lyhörd, kunnig, kreativ, envis och förtroendeingivande. En glad och positiv arbetsmyra som månar om mina kunder helt enkelt! Jag drivs av att göra affärer där alla parter är nöjda och känner sig trygga. Nöjda kunder och många rekommendationer är det bästa kvittot på att mitt arbetssätt är framgångsrikt.

Hur ser din drömbostad ut?
En New Englandvilla vid havet med plats för barn, barnbarn samt hela min övriga familj och goa vänner. Läs mer

Läs vad 36 Läs vad Eva-Lena Lindström

• Birgitta U sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-07

Näset
    Vi har sålt huset, vilket var ett stort steg för oss !
    Men med sådan proffesionell kunskap o hjälp och medmänsklighet, har vi tagit oss igenom detta, med lyckat resultat !
    All heder åt Eva- Lena, hon är guld värd !
    Med vänlig hälsning,
    Birgitta o Lennart ❤️😀 Läs mer
    2019-11-07 Eva-Lena L svarar Birgitta U
    Tack Birgitta o Lennart! Det har varit ett nöje att arbeta med er försäljning.
    Stort lycka till med er nya fina lägenhet. Kommer gärna förbi på en kopp🤗
  • Anders E sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-10-18

Långedrag - Hagen
    Hus
    Proffesionellt, effektivt och trevligt Läs mer
  • Camilla Margaretha N sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-21

Näset
    Sålt vår bostad i Näset, helt underbar människa. Så bra på alla vis. Inga problem, förstående och absolut närvarande! Gör Allt för sina kunder, både som säljare och köpare. Lugn, trygg och påläst. Bästa mäklaren!! Läs mer
    2019-09-24 Eva-Lena L svarar Camilla Margaretha N
    Tusen tack för de fina orden Camilla. Nöjet har varit helt på min sida!
  • Namrata M köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-04

Påvelund
    Storåsgatan1. Hon var fantastisk att höja priset på huset även om vi var enda bjudgivare. Super professional, snabb svar och ger en trygghets känsla till oss! Var helt transparent om klädkammaren som var inte städat under visning mm. Recommenderar för annu drya hus mm. Vi är super njöda. Läs mer
    2019-09-04 Eva-Lena L svarar Namrata M
    Tusen tack för era fina ord och omdömen. Jag tror på ärlighet och öppenhet samt strävar alltid efter att leverera och hålla en hög servicenivå. Lycka till med ert nya hus som jag är övertygad om att ni kommer att trivas mycket bra i.
  • Claes G köpte en tomt med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-10

Hovås
    Eva är genuint trevlig, noggrann, och kunnig. Vad mer kan man begära! Läs mer
    Eva-Lena L gillar detta
  • Emma Kajsa A köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-08

Önnered
    Vi har både köpt och sålt hus "genom" Eva-Lena och varit med i budgivning vi förlorat. Under det dryga året vi haft kontakt har Eva-Lena rakt igenom varit professionell och grym på att upprätthålla relationer.
    När allt svajar och man som säljare går igenom alla möjliga kval har Eva-Lena hjälpt oss med varm och stadig hand. Man känner att hon har koll på läget.
    Som köpare har vi känt oss bemötta med stor och personlig service men man känner tydligt att Eva-Lena vet vem som är hennes uppdragsgivare. Detta gjorde att vi själva valde Eva-Lena när vi skulle sälja vårt eget hus och vi är så nöjda med hennes insats. Tack! Läs mer
    2019-07-08 Eva-Lena L svarar Emma Kajsa A
    Tusen tack för de fina omdömet Emma!
    Det har varit ett rent nöje att få lotsa er i såväl försäljnings- som köpprocessen. En resa som ibland tar tid och är nervpirrande. Nu är ni i mål och har ett härligt hus som ni får flytta in i inom kort. Ni har också en lycklig köpare som längtar efter att få flytta in i det radhus som ni lämnar.
  • Anders Olof A sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-07-01

Korsåsen
    Entusiastisk och glad. Och arbetar i bra tempo.

Att jag inte satte högsta betyg på översta frågan beror enbart på att man ALDRIG någonsin ska sätta detta betyg.. Så det har alltså inget med Eva Lenas arbete att göra. Läs mer
  • Helen K sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-26

Korsåsen
    Bra och trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med.
    Sålde radhus i västra Göteborg.
    Toppen Läs mer
  • Liselotte R sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-22

Askim - Hult
    Jag sålde en sommarstuga och har fått den hjälp jag velat ha. Eva-Lena är trevlig att ha o göra med. Hon gav tips o råd samt lyssnade på mina synpunkter. Kan helt klart rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-03 Eva-Lena L svarar Liselotte R
    Tack för din fina rekommendation Liselotte!
  • Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-08

Askim - Hult
    Eva Lena Lindström har varit mycket positiv och aktiv genom hela marknadsförings- och försäljningsprocessen både i sin kommunikation med mig och med presumtiva köpare. Försäljningen gick snabbt och jag har fått ett bra pris för min kolonistuga. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-08 Eva-Lena L svarar Birgitta J
    Tack Birgitta för de fina orden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson