Julia Hillard

Julia Hillard

Julia Hillard är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Julia Hillard har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Julia Hillard har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Hillard har haft 12 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 8 Läs vad Julia Hillard

• köpte sitt hus med hjälp av Julia Hillard en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-10-22 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Hillard en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-10-13 Verifierad kund
    Julia är trevlig, kompetent och proffsig. Hon förklarar processen bra, är lugn och tålmodig. Hon har regelbundet återkommit med lägesuppdatering och kommit med råd och förslag på nästa steg. Julia är lyhörd och tar in vad vi säger på ett bra sätt.
    Det är en trög bostadsmarknad nu som kan kännas stressande, men Julia har ingjutit lugn och förtroende om att det kommer lösa sig, vilket det även gjorde på ett bra sätt.
    • Fiskebäck
    2022-09-17 Verifierad kund
    Alltid vänligt bemötande. Inlyssnande, tar sig tid att svara på frågor. Målinrikrad, engagerad, lugn och positiv.
    • Grimmered
    2022-04-06 Verifierad kund
    Trevlig
    Bra bemötande
    Hjälpsam
    2022-01-27 Verifierad kund
    Tyckte allt fungerade bra. Lättsam att ha att göra med.
    • Påvelund
    2021-11-04 Verifierad kund
    På ett positivt sätt och vid första mötet fick vi förtroende för henne då hon förklarade allt bra hur det skulle fungera.
    Vi ville att fastigheten skulle marknadsföras på ett bra sätt så att bilder och att läget på fastigheten skulle komma fram.
    Julia fick fram det på ett väldigt bra sätt med bilder och väldigt bra beskrivningar om fastigheten och närområdet. Julia gjorde ett toppenbra jobb med snabb information till oss även att vara tydlig i info till oss inte minst med marknadsföringen och att vi blev väldigt nöjda med resultatet av budgivningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Hillard en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Ruddalen
    2021-09-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, utgick hela tiden från mina behov på ett realistiskt sätt utifrån läget på marknaden. Mycket nöjd med slutpris och med hela processen.
    • Grimmered
    2021-09-22 Verifierad kund
    Jag valde Julia Hillard som mäklare, främst på grund av ett
    trevligt bemötande och att hon gav ett professionellt intryck.'
    Jag är nöjd med hennes insats och har inga som helst negativa synpunkter på hennes arbete.