Linus Stafner
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Linus Stafner

• Annika Ida Gulli N
    Annika Ida Gulli N sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-21

Billdal
    Vi har sålt en villa och har blivit mycket väl bemötta av Linus. Linus har varit mycket tillgänglig och snällt besvarat alla ”dumma” frågor och olika scenarier. Han har varit noga med att hålla oss underrättade om vad som händer och hjälpt mig ur, en för mig, pinsam situation med en stylist.
    Vidare vill jag påpeka att Linus’ medarbetare på kontoret har varit mycket tillmötesgående.
    Jag har blivit igenkänd.
    Annika Nordfeldt Läs mer
    2020-02-24 Linus S svarar Annika Ida Gulli N
    Stort tack för de fina orden Annika!
    Linus S gillar detta
  • Daniel E sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-01

Särö
    Mycket proffsig och driven. Tillmötesgående och trygg att jobba med. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Rikard J sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-20

Särö
    Linus var ansvarig mäklare både när jag sålde mitt tidigare hus i SÄRÖ och även vid försäljningen av det hus jag idag äger i Billdal. Linus är lika bra mot köparen som säljaren, vacklar aldrig i sitt kunnande och är mycket trygg. Just hans tillgänglighet och vilja att hjälpa till i alla lägen va Något jag gillade mycket.
    Jag rekommenderar Linus till alla jag känner och i de fall jag vet så har det ekonomiska utfallet alltid varit över förväntningarna. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Martin William A skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-27

Linus har stor erfarenhet och fick vår bostadsförsäljning att bli en smidig upplevelse! Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-09 Linus S svarar Martin William A
    Tack för förtroendet Martin. Skönt att affären fortlöpte som vi hade hoppats!
  • Anna G köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-22

Hovås-Brottkärr
    Dålig återkoppling och engagemang. Dålig personkemi. Köparens mäklare! Läs mer
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-14

Särö
    Ganska lite kontakt men den vi hade var väldigt bra.

Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Christoffer W köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-19

Särö
    På köpsidan i en villatransaktion.
    Linus är väl insatt och agerar professionellt. Läs mer
    2019-06-19 Linus S svarar Christoffer W
    Tack så mycket för det fina omdömet Christoffer!
  • Peter E
    Peter E sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-28

Särö
    Sålt en villa. Hade träffat Linus vid en visning av ett annat hus. Han ger alltid ett lugnt och professionellt intryck och verkar uppriktigt engagerad.

Jag kommer rekommendera Linus för andra. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-18

Korsåsen
    Linus Stafner hjälpte oss på ett föredömligt sätt genom hela säljprocessen.
    Hans rutin och kunskap märks tydligt och skapar en trygghet för såväl köpare som säljare.
    Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Väster. Läs mer
    2019-03-19 Linus S svarar Marcus A
    Stort tack Marcus! Med vänlig hälsning Linus,
  • Jonas Björn F
    Jonas Björn F sålde sin bostad med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-12

Duktig, ambitiös mäklare med ett lugn som ger förtroende. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson