Linus Stafner
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 11 kunder tycker om Linus Stafner

• Jonas Björn F sålde sin bostad med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Duktig, ambitiös mäklare med ett lugn som ger förtroende. Läs mer
  • Per R köpte sin bostad med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt tomt för nybyggnad

Skall sälja fastighet Läs mer
    2018-11-09 Linus S svarar Per R
    Hej Per!
    Vad har du för mobilnummer? Alternativt om du ringer mig på 0733414730. Hör av dig så snart det passar. Mvh Linus
  • Kirsten H skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa.
    Vi har fått ett bra bemötande och fick all information och hjälp som behövdes. Försäljningen avslutades som vi hade hoppats på.
    Vi kan rekommendera Linus till andra säljare. Läs mer
  • Petter H skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi både köpte och sålde via Linus, och han skötte båda rollerna lika bra.

Linus har en lugn och förtroendeingivande framtoning, och ett metodiskt tillvägagångssätt så att man själv lätt kan följa logiken i processen och prissättningen. Vi kände oss lika informerade i både rollen som köpare och som säljare.

Linus var lätt att få tag på och tog sig tid att lyssna och förklara. Ren formalia fungerade felfritt.

Behöver vi en mäklare i Göteborg igen, så tar vi Linus alla gånger! Läs mer
  • Teresa E skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi var väldigt nöjda med Linus i både vårt köp och vår försäljning. Linus var alltid tillgänglig och vi hade effektiva och uppriktiga dialoger kring allt som gällde husaffärerna. Mycket trevlig, kunnig och flexibel mäklare som gjorde att vår försäljning gick både snabbt och till ett pris över vår förväntan. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Duktigt och kunnig Mäklare, som var engagerad från start till mål och som var genuint intresserad av oss som personer och av våra önskemål. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Mycket engagerad mäklare som ledde oss igenom alla delar av affären på ett mycket tydligt och lättbegripligt sätt. Även den bakomliggande organisationen med handlägning av alla delar av affären har fungerat utmärkt. Värdering av fastigheten samt hantering av budgivning och efterföljande avtalsskrivning visade på stor kunskap om marknaden och ekonomiska förutsättningar. Läs mer
  • Håkan S skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Linus är en jättetrevlig person med stort kunnande som mäklare.
    En mäklare som lever upp till våra förväntningar med råge. Läs mer
  • Leif S skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Ger ett seriöst intryck. Lugn och metodisk. Han har motsvarat vår förväntan mycket väl.
    Han skapar förtroende och har levererat på ett bra sätt. Läs mer
  • Bo H skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Linus visade en redan från början en stor entusiasm och kunskap. Det var ett nöje att samarbeta med honom.

Bo Hansson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster