Linus Stafner är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Linus Stafner har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Linus Stafner har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Linus Stafner har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 39 Läs vad Linus Stafner

• sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-08-12 Verifierad kund
    Linus är lugn, harmonisk och väldigt professionell. Vi kände oss trygga genom hela affären. Kommer rekommendera honom skarpt till grannar och vänner i Kullavik.
    Tack så mycket Louice! :)
    Vi hörs och ses!
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mkt bra bemött! Lugn o proffsig. Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Tack För de orden Peter! Vi ses! Linus Stafner
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mkt trevlig och kunnig om Kullavik området med stor erfarenhet.
    Mkt duktig fotograf Jenny som verkligen fixade fantastiska bilder,,
    Med facit i handen gick allt väldigt fort troligvis beroende på att Fastighets byrån har ett stort kund register och proaktivt arbete av Linus o co.

Bra och lite överaskad i detta läget med inflation etc, där bägge kombatanterna la bud på + 20 % innan visning var påbörjad.
    Faktiskt lite chockad !

Tackar och bockar.
    Peter Dahlstrand
    Stort tack Peter för det fina omdömet! Mvh Linus Linus Stafner
    • Kullavik - Malevik
    2021-11-08 Verifierad kund
    Linus, vilken pärla!

Vi har sålt vårt hus och Linus har varit tillgänglig och hjälpsam genom hela resans gång. Han har svarat på frågor och tagit sig tiden för oss på ett exemplariskt sätt. Han har fungerat som bollplank och har varit noga med återkoppling, en toppmäklare helt enkelt!
    Oj så snälla ord! Tack så mycket Frida!! :) Linus Stafner
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Kullavik - Malevik
    2021-11-04 Verifierad kund
    Linus var lugn och trygg genom processen samt behaglig som värd på visningen
    Hej!
    Stort tack för det fina omdömet! :) Vi ses! Mvh Linus
    2021-09-29 Verifierad kund
    Linus är otroligt vänlig och lugn som person. Han hjälpte oss med alla frågor vi hade inför köpet och såg till att hålla oss uppdaterade under budgivningen. Vi har letat hus under lång tid och han är den överlägset trevligaste och mest förtroendeingivande mäklaren vi träffat i området.
    Tack Karin! Jag uppskattar ert fina omdöme oerhört mycket ska ni veta. Vi ses! Mvh Linus Linus Stafner
    • Askim-sisjön
    2021-09-28 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Linus som mäklare! Mycket engagerad och noggrann, hög servicegrad. Genom sitt lugn och professionella bemötande gav han både oss och köparna den trygghet och guidning som är så viktig i en sådan här stor affär.
    Stort tack för de orden Peter! Vi ses och hörs snart igen. Mvh Linus Linus Stafner
    2021-09-28 Verifierad kund
    Tillgänglig, korrekt, lugn och proffsig.
    Tack så mycket för de snälla orden Johan! Det värmer. Vi ses, Linus Linus Stafner
    • Askim-sisjön
    2021-09-15 Verifierad kund
    Som köpare uppskattade vi verkligen Linus sätt att kommunicera, transparent och tydligt. Vi kunde därmed hela tiden ha rätt förväntningar för kommande steg och fick snabbt svar på våra frågor. Vi kände oss trygga igenom hela processen.
    Tack så mycket för de snälla orden Oskar!
    Hörs och ses! /Linus
  • Johannes H
    2021-06-04 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt hus med Linus Stafner som mäklare. Det vi uppskattade mest var hans kunnighet och professionella men samtidigt personliga approach. Detta gav oss trygghet genom hela processen. Vi var angelägna att mäklaren skulle förstå våra önskemål och vi upplevde att Linus verkligen gjorde det vilket ledde till stort förtroende för honom. Vid några tillfällen fick vi förslag eller information som vi inte själva tänkt på tidigare men som vi var tacksamma för då vi sedan själva kunde ta ställning till om de var relevant för oss utan att det blev påträngande. Nu hoppas vi inte behöva sälja eller köpa hus igen på många år men om det blir aktuellt så kommer vi att kontakta Linus igen.