Linus Stafner

Linus Stafner

Linus Stafner är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Linus Stafner har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Linus Stafner har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.7. Linus Stafner har haft 19 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 30 Läs vad Linus Stafner

• Johannes H
    2021-06-04
    Vi har både köpt och sålt hus med Linus Stafner som mäklare. Det vi uppskattade mest var hans kunnighet och professionella men samtidigt personliga approach. Detta gav oss trygghet genom hela processen. Vi var angelägna att mäklaren skulle förstå våra önskemål och vi upplevde att Linus verkligen gjorde det vilket ledde till stort förtroende för honom. Vid några tillfällen fick vi förslag eller information som vi inte själva tänkt på tidigare men som vi var tacksamma för då vi sedan själva kunde ta ställning till om de var relevant för oss utan att det blev påträngande. Nu hoppas vi inte behöva sälja eller köpa hus igen på många år men om det blir aktuellt så kommer vi att kontakta Linus igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-05-25
    Vi är jättenöjda med Linus som köpare! Linus var under hela processen tillgänglig, tydlig och kommunikativ - vi kände oss väldigt trygga som förstagångsköpare av hus. Vi rekommenderar Linus varmt till alla som går i säljtankar!
    2021-05-04
    Bra process, Linus är lugn, saklig och trevlig.
    Stort tack Fredrik! Vi ses i området :) Linus Stafner
    2021-05-04
    Vi köpte en tvåplansvilla med hjälp av Linus. Linus har ett öppet och ärligt bemötande och kändes lugn och trygg. Linus var tydlig med vad vi kunde förvänta oss av fastigheten och vad säljaren hade för förväntningar.
    Tack Ida! Hoppas ni skall trivas riktigt bra. Vi ses! Linus Stafner
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-01-01
    Jag har inte haft något personligt möte eller telefonsamtal med Linus utan har lämnat fullmakt till en annan andelsägare för försäljning av fastigheten Askim Svartmosseväg 7. De som har träffat o haft kontakt med Linus har varit mycket nöjda och den fortlöpande informationen till mig via Mail och Sms har varit mycket bra.
    Vänliga hälsningar Anne-Marie Nilsson
    2020-12-30
    Sålt villa i Askim seriös noggrann och tillmötesgående !
    2020-12-30
    . Mycket kompetent mäklare, med rätt kännedom av området och stor social kompetens.
    2020-11-02
    Försäljning av villa i Kungsbacka. Utmärkt bemötande av mäklaren, Linus. Jag skulle varmt rekommendera honom för andra säljare.
    • Askim - Hult
    2020-09-01
    Hej!
    Sålt villa i en separation under omständigheter som krävde jurist och mitt val av mäklare var en helt annan.

Linus var helt klart professionell och löst uppgiften på ett bra sätt.
    • Särö
    2020-08-02
    Köpte hus på Rothlins väg i Särö.
    Helt ok mäklare, inget speciellt som gjorde att han utmärkte sig över förväntningarna som vi hade.