Linus Stafner
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 14 Läs vad Linus Stafner

• Christoffer W köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-19

Särö
    På köpsidan i en villatransaktion.
    Linus är väl insatt och agerar professionellt. Läs mer
    2019-06-19 Linus S svarar Christoffer W
    Tack så mycket för det fina omdömet Christoffer!
  • Peter E
    Peter E sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-28

Särö
    Sålt en villa. Hade träffat Linus vid en visning av ett annat hus. Han ger alltid ett lugnt och professionellt intryck och verkar uppriktigt engagerad.

Jag kommer rekommendera Linus för andra. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-18

Korsåsen
    Linus Stafner hjälpte oss på ett föredömligt sätt genom hela säljprocessen.
    Hans rutin och kunskap märks tydligt och skapar en trygghet för såväl köpare som säljare.
    Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Väster. Läs mer
    2019-03-19 Linus S svarar Marcus A
    Stort tack Marcus! Med vänlig hälsning Linus,
  • Jonas Björn F
    Jonas Björn F sålde sin bostad med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-12

Duktig, ambitiös mäklare med ett lugn som ger förtroende. Läs mer
  • Per R sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-09

Köpt tomt för nybyggnad

Skall sälja fastighet Läs mer
    2018-11-09 Linus S svarar Per R
    Hej Per!
    Vad har du för mobilnummer? Alternativt om du ringer mig på 0733414730. Hör av dig så snart det passar. Mvh Linus
  • Kirsten H skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-16

Vi har sålt en villa.
    Vi har fått ett bra bemötande och fick all information och hjälp som behövdes. Försäljningen avslutades som vi hade hoppats på.
    Vi kan rekommendera Linus till andra säljare. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Petter H köpte sin bostad med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-13

Vi både köpte och sålde via Linus, och han skötte båda rollerna lika bra.

Linus har en lugn och förtroendeingivande framtoning, och ett metodiskt tillvägagångssätt så att man själv lätt kan följa logiken i processen och prissättningen. Vi kände oss lika informerade i både rollen som köpare och som säljare.

Linus var lätt att få tag på och tog sig tid att lyssna och förklara. Ren formalia fungerade felfritt.

Behöver vi en mäklare i Göteborg igen, så tar vi Linus alla gånger! Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Teresa E köpte sin bostad med hjälp av Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-12

Vi var väldigt nöjda med Linus i både vårt köp och vår försäljning. Linus var alltid tillgänglig och vi hade effektiva och uppriktiga dialoger kring allt som gällde husaffärerna. Mycket trevlig, kunnig och flexibel mäklare som gjorde att vår försäljning gick både snabbt och till ett pris över vår förväntan. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Johan Fredrik L skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-08-02

Duktigt och kunnig Mäklare, som var engagerad från start till mål och som var genuint intresserad av oss som personer och av våra önskemål. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Horst Dieter S skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-03-23

Mycket engagerad mäklare som ledde oss igenom alla delar av affären på ett mycket tydligt och lättbegripligt sätt. Även den bakomliggande organisationen med handlägning av alla delar av affären har fungerat utmärkt. Värdering av fastigheten samt hantering av budgivning och efterföljande avtalsskrivning visade på stor kunskap om marknaden och ekonomiska förutsättningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson