Zanna Forsius är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Zanna Forsius har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Zanna Forsius har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Zanna Forsius har haft 39 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 88 Läs vad Zanna Forsius

• 2020-11-20
    Jag anlitade Zanna som mäklare för försäljningen av min lägenhet i Högsbo. Hon var mycket trevlig, lugn och professionell i vårt samarbete. Hon gick igenom alla steg i processen väldigt noggrant och höll mig alltid informerad av vad som pågick. Hon kom med olika förslag och ville även höra min åsikt om saker, vilket jag uppskattade. Jag blev väldigt nöjd!
    Viviana Q
    • 58.8 m²
    • Högsbo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tack snälla Viviana för det fina omdömet! Va så roligt att få hjälpa dig med försäljningen!

• 2020-11-09
    Jag köpte en bostadsrätt på 69kvm via Zanna och var nöjd med hela processen. Zanna var tydlig med de olika stegen och vad som skulle göras så att allt gick smidigt. Dessutom mycket trevligt bemötande!
    Sebastian Å
    • 69.0 m²
    • Önnered
    köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Va roligt att ni känner så, det är ju mitt syfte att finnas här för er! Hoppas ni kommer trivas!

• 2020-11-02
    Under köpet av min bostadsrätt var Zanna väldigt bra att ha att göra med. Smidig affär och professionellt bemötande!
    Jenny L
    • 82.0 m²
    • Frölunda
    Det va mycket trevligt att få hjälpa dig! Är övertygad att du kommer trivas bra!

• 2020-10-27
    En mycket professionell, men samtidigt personlig mäklare. Man blev mycket omsorgsfullt behandlad. Alla behov uppfyllda i den ganska stressfyllda situation man är i vi köp av ny fastighet. Stort tack till Zanna.
    Ebba Gisela H
    • 82.7 m²
    • Skintebo
    Tack Gisela för detta fina omdöme! Har varit så roligt att få hjälpa dig med köpet. Önskar dig lycka till framåt!

• 2020-10-10
    Vi sålde vår bostadsrätt och har hela tiden blivit bemötta vänligt och lugnt.
    Alva C
    • 4:a
    • 95.5 m²
    • Norra Tynnered
    Va härligt att höra att ni är nöjda, tack för det fina omdömet!

• 2020-10-09
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Rekommenderas!
    Jon K
    • 70.0 m²
    • Skintebo
    Tack snälla! Har varit så roligt att få följa er under en så lång tid, från ni köpte av mig för flera år sedan ända tills nu när ni sålde! Önskar er stort lycka till med det ni tar för er!

• 2020-09-27
    Zanna är extremt proffsig och har högkvalitet i allt hon gör. Vill ni ha den bästa mäklaren - välj henne!
    Ulrika B
    • 6:a
    • 137.0 m²
    • Billdal
    Tack Ulrika för de fina orden, värmer mycket! Va himla roligt att få jobba ihop med dig!

• 2020-09-10
    sålde en bostad och det gick snappt o smidigt blev mycket väl bemött av zanna forsius så henne kan jag rekomendera jag är mycket nöjd med försäljningen
    Ove A
    • 82.0 m²
    • Frölunda
    Tack snälla för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Önskar er all lycka med nästa boende.

• 2020-09-07
    trevligt bemötande och snabb och smidig affär
    Antero P
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Högsbo
    Tack! Är övertygad om att ni kommer trivas med lägenheten och området!

• 2020-08-17
    Har både köpt och sålt samma lägenhet genom Zanna. När det var dags att sälja var det ett självklart val att ta kontakt men Zanna och ge henne uppdraget. Zanna är proffsig i sitt kunnande och bemötande, hon har ett naturligt sätt som inger förtroende. Kan varmt rekommendera Zanna!
    Monica Å
    Monica Å
    • 70.0 m²
    • Skintebo
    Det har varit så roligt att få hjälpa dig både med köpet och nu försäljningen, tack för förtroendet och de fina orden! Önskar dig lycka till framöver!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte