Zanna Forsius
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 26 kunder tycker om Zanna Forsius

• Karin A sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-22

Vi har sålt en bostadsrätt i Flatås.
    Bemötandet från Zanna har varit professionellt och helt fantastiskt och vi har kännt oss väldigt trygga med henne.
    Zanna uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Det kändes väldigt lugnt och tryggt redan från första mötet och det visade sig hålla hela vägen. Läs mer
    2019-01-02 Zanna F svarar Karin A
    Tack Karin för himla trevliga ord. Det har varit supertrevligt att få jobba med er! All lycka framöver till er!
  • Michael N köpte sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-26

Köpt bostadsrätt.
    Blev mött med respekt där Zanna hjälpte till i alla frågor som uppkom för att säkerställa att allting gick smidigt i affären. Läs mer
    2018-11-28 Zanna F svarar Michael N
    Hej! Tack! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och ni vet vart jag finns om det uppstår några frågor!
  • Yvonne A sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-11

Jag har sålt en lägenhet
    I informationen om fastighetsbyråns tillmötesgående står det att läsa att man som kund kan vända sig till fastighetsbyrån med alla frågor och att man då ska få dessa besvarade.
    Det fanns frågor vid två tillfällen som vi ej fick besvarade.
    Jag tyckte att man ej var lika viktig längre då det fanns en köpare till lägenheten. Läs mer
    2018-11-12 Zanna F svarar Yvonne A
    Tack för din feedback i vårt samtal efter denna reco. Jag tar med mig din synpunkt på återkoppling från mina kollegor på den administrativa avdelningen och delger dom detta. Önskar er lycka till och hoppas att våra vägar kanske möts igen!
  • Ludwig J sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-04

Zanna sålde min lägenhet! Duktig och trevlig mäklare
    Kan verkligen rekommendera henne
    /Ludwig Läs mer
    2018-11-05 Zanna F svarar Ludwig J
    Hej! Tack Ludwig! Alltid roligt att kunna hjälpa till!:)
  • Maria K köpte sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-03

Köpte en lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-05 Zanna F svarar Maria K
    Önskar dig lycka till med lägenheten!
  • Susanna I köpte sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-17

Jag har köpt en lägenhet.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren de gånger vi träffades på visning/skrev på papperna.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. En väldigt trevlig, glad och vänlig mäklare! Läs mer
    2018-10-17 Zanna F svarar Susanna I
    Tack Sanna! Hoppas ni trivs i nya lägenheten och området:)
  • Barbro W sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-05

Vi har sålt en bostadsrätt i Uggledal. Zanna har hela tiden informerat och lotsat oss hela vägen på ett positivt sätt och har skapat en trygghet kring försäljningen av vår bostad. Jag skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-10-05 Zanna F svarar Barbro W
    Tack härliga Barbro och Kjell, det har varit ett samt nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Rikard R sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-02

Zanna sålde min bostadsrätt i Skintebo.
    Hon är grymt driven och engagerad av uppdraget, både fotograferingen och hela säljprocessen.
    Varmt tack!
    /Rikard Läs mer
    2018-10-02 Zanna F svarar Rikard R
    Tack själv! Det va fina ord! Jag gör bara mitt jobb:)
  • Anna F sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-26

Väl och proffsigt bemött av Zanna när hon sålde min lägenhet. Var ett gott stöd i bjudgivningen och gjorde att jag lände mig säker i hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-09-26 Zanna F svarar Anna F
    Tack snälla för ett trevligt samarbete, det var ett rent nöje! Lycka till med nya bostaden!
  • Therese A sålde sin bostad med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-16

Sålt lägenhet i skintebo
    Zanna är en varm tillmötesgående och kunnig mäklare.
    Öppenhjärtligt och proffsigt.
    Alla mina förväntningar blev uppfyllda!
    Jag rekommenderar verkligen Zanna!! Läs mer
    2018-09-26 Zanna F svarar Therese A
    Tack snälla Therese för de fina orden! Värmer gott i hjärtat:) Lycka till med nya boendet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson