Zanna Forsius
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03

Läs vad 43 Läs vad Zanna Forsius

• Carin E köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-08

Skintebo
    Köpt En lägenhet.
    Ärlig, smidig och pålitlig.
    Alltid snabb på att återkoppla.
    Väldigt kunnig och proffesionellt. Läs mer
    2019-04-09 Zanna F svarar Carin E
    Tack för de orden Carin, känns skönt att veta att det man vill uppnå även upplevs av er kunder!
  • Savash Z
    Savash Z sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-07

Tynnered
    Sålde en 3:a mha Zanna. Väldigt duktigt och erfaren mäklare som vet hur branchen fungerar. Mest imponerad över hur hon var med och styrde fotografen då bilderna skulle tas vilket blev kanon bra jobb. Jobbar ihop med en duktig fotograf och stylist.

Hon är tydlig med vilka steg som ska göras och är väldigt noga med att inte missa något så det inte blir strul både för säljaren och köparen. Kan man inte nå henne så återkommer hon alltid till dig. Trevligt att få lära känna henne. Läs mer
    2019-04-08 Zanna F svarar Savash Z
    Oj vilka ord! Värmer otroligt mycket i hjärtat! Tack snälla ni för ett trevlig samarbete!
  • Carina L sålde sitt hus med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-04

Vi sålde ett HSB bostadsrätts radhus.
    Vi upplevde Zanna som noggrann, lyhörd, kompetent och trevlig.
    Vi är nöjda med slutresultatet och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Zanna F svarar Carina L
    Tack Carina, det är precis så jag vill att det ska kännas! Önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-04

Vi har sålt ett HSB Bostadsrättsradhus.
    Vi upplevde Zanna som noggrann, lyhörd, kompetent och trevlig.
    Vi är nöjda med slutresultatet och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Zanna F svarar Peter L
    Tack Peter, det är precis så jag vill att det ska kännas! Önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Mia J köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-02

Flatås
    Hon var toppen och väldigt proffsig. Högsta betyg på både bemötande och kunskap. Vi kände oss väldigt trygga och uppskattar hennes jobb oerhört mycket. Läs mer
    2019-04-05 Zanna F svarar Mia J
    Tack Mia! Så himla kul att ni känner så, är ju min avsikt:)!
  • David G köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-02

Flatås
    Kompetent, trevlig och serviceinriktad. Läs mer
    2019-04-05 Zanna F svarar David G
    Tack David! Hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • Sofie L köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-20

Ruddalen
    Jag har köpt min första bostadsrätt. Fick ett mkt bra intryck: ärlig, agerade som bollplank, neutral och väldigt trevlig. Eftersom detta var första gången för mig så la sig Zanna på min nivå och förklarade allt i detalj. Kändes väldigt tryggt!
    Alltid tillgänglig på tfn eller sms, stöttande i processen. Jag är så nöjd! Läs mer
    2019-03-20 Zanna F svarar Sofie L
    Så roligt att höra att du känner så, det är ju detta som jag vill uppnå och lyckas med!:) Hoppas du kommer trivas bra i pärlan:)
  • Linda B sålde sitt hus med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-08

Särön
    Zanna sålde vår bostadsrätt med fantastiskt engegameng och vilja att möta våra uppsatta mål med försäljningen. Med stort driv så lyckades hon nå våra önskemål och alla var väldigt nöjda! Vill varmast rekommendera! Läs mer
    2019-03-08 Zanna F svarar Linda B
    Så fina ord Linda! Tack snälla det värmer i hjärtat. Har varit ett sant nöje att få hjälpa er!
  • Robin J sålde sitt hus med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-08

Särön
    Trevlig, proffsig och på tårna!
    Mycket nöjd med Zannas insats med att sälja vårt radhus i Särö. Läs mer
    2019-03-08 Zanna F svarar Robin J
    Tack! Har varit ett himla trevligt samarbete! Kul att ha fått hjälpa er!
  • Karin P köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-01

Hovås-Brottkärr
    Köpare. Mäklaren var bra på allt sätt. Uppfyllde alla förväntningar (noggrannhet, korrekthet och kommunikation) man har på en mäklare. Får 5/5. Läs mer
    2019-03-05 Zanna F svarar Karin P
    Tack Karin! Har varit himla roligt att få hjälpa dig med köpet av en mycket trevlig bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson