Zanna Forsius

Zanna Forsius

Zanna Forsius är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Zanna Forsius har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Zanna Forsius har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.9. Zanna Forsius har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 147 Läs vad Zanna Forsius

• sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-06-07 Verifierad kund
    Zanna är en bra och kunnig mäklare.
    Hon är hjälpsam, lyhörd och bra på att kommunicera.
    Känslan efter försäljning är att hon hjälpt mig och inte enbart utfört sitt jobb.
    Rekommenderas varmt.
    /Mia
    • Tynnered
    2022-06-05 Verifierad kund
    Min mäklare hde ett otroligt gott bemötande. Hon var stöttande och ärlig under processen. Otroligt hjälpsam. Kan varmt rekommendera min mäklare till andra som ska sälja
  • Mariam M
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket kompetent och professionellt bemötande. Bra bollplank och hade en god insikt och kunskaper om prospekt och tydlig budgivning. Trevligt bemötande och kom med flera kreativa synpunkter och idéer kring disposition av lägenheten.
    Snabb på att återkoppla och tydliga direktiv. Rekommenderar varmt Zanna framgent.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Ruddalen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Tycker jag fick ett bra bemötande av Zanna lugn o lätt att ha att göra med, trevlig, så henne kan jag varmt rekommendera till andra.
    • Skintebo
    2022-03-30 Verifierad kund
    Nöjd köpare & säljare! Alltid när Zanna är mäklare
    Tack snälla! Har varit så roligt att få hjälpa dig från bägge håll:) Zanna Forsius
    2022-03-29 Verifierad kund
    Önskar jag kunde ge ett gott betyg. Det kan jag tyvärr inte. Upplever det som att hon arbetade för köparen o inte för säljaren som betalade hennes arvode. Tanken gick mig förbi att dom var bekanta sen tidigare. Det som stör mig är att vi fick stå för köparens 3 mån uppsägning av sin hyra emedan vi istället får stå med 3 dubbla hyror, nästan 4 då det var den 7/3 vi skrev o får ha 2 läg till sista juni. Vi skulle delat på det. Köparen skulle tillträtt 1 Maj. Det skulle vi träffats o diskuterat. Kunde inte köparen det är det inte vårt bekymmer o läg hade då istället gått till budgivare nr.2 på listan som kunde tagit över tidigare. Nä det är jag inte alls nöjd med. Tycker jag inte var bra jobbat för oss. Mäklaren ville bara slutföra så snabbt som möjligt o gå vidare. Den näst sämsta mäklaren hittills. Den som var sämre arbetar som mäklare på Hönö men det är en annan historia. Det blir Skandiamäklarna nästa gång.
    Detta va oerhört tråkigt att höra då min uppfattning är den rakt motsatta. Med min erfarenhet och med ca 700 försäljningar i bagaget har jag varit med om denna situation många gånger och det finns alltid en stor risk att skapa ett frågetecken och osäkerhet hos alla budgivare om man bestämmer sig för att skriva avtal med en som inte vunnit vilket kan få konsekvenser av att man helt plötsligt står utan bud eller mycket lägre bud än vad budgivningen stannat på. Detta pratade jag och din fru om redan dagen innan avtals skrevs och med tanke på att både budgivare 1 och nr 2 gav lika resultat vad gäller ekonomin så kom vi fram till att det var bäst att sälja till den som vunnit budgivningen. Det ligger mer psykologi bakom än vad lekmän vet och min roll som mäklare är att verka för att ni som uppdragsgivare ska få en så lyckad försäljning som möjligt vilket jag verkligen har gjort även om ni inte kan se det. Önskar er lycka till med det nya boendet! Zanna Forsius
    • Högsbo
    2022-03-21 Verifierad kund
    Otroligt proffsig! Lägenheten blev snabbt såld och vi är mycket nöjda med hela processen från start till mål.
    • Billdal
    2022-03-17 Verifierad kund
    Zanna var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb. Kan varmt rekommendera henne!
    2022-03-17 Verifierad kund
    Hjälpsam, klar och tydlig. Inga konstigheter.
    • Billdal
    2022-03-17 Verifierad kund
    Den trevligaste och mest professionella mäklaren jag träffat! Erfaren och trygg i sin roll.

Vi hade relativt låga förväntningar som Zanna snabbt vände till en positiv bild.