Zanna Forsius
Registrerad mäklare sedan 2007-04-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 76 Läs vad Zanna Forsius

• Therese B sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-08

Flatås
    Zanna hjälpte oss att sälja vår trea i Flatås. Vi uppskattade hennes ärlighet, kunnighet och att hon genuint gillar vårt område och bostadsrättsförening. Zanna var lyhörd och gav oss hela tiden relevanta tips. Vi upplevde att hon hade en väldigt bra känsla för hur mycket renoveringar och styling som skulle löna sig och vad som var bättre att lämna åt köparna. Vi upplevde också att hon agerade i vårt intresse snarare än i sitt eget igenom hela försäljningen och att hon behandlade våra köpare på ett respektfullt och schysst sätt.

Högsta betyg på alla plan! Den bästa mäklaren för alla som vill köpa eller sälja i Flatås. Läs mer
    2020-06-08 Zanna F svarar Therese B
    Wow vilka fina ord, tack snälla! Jag uppskattar verkligen vårt samarbete och önskar er all lycka framöver!
  • Richard B sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-06

Flatås
    Zanna är proffsig, trevlig och klok. Hon gjorde ett kanonjobb med att sälja vår lägenhet. Läs mer
    2020-06-08 Zanna F svarar Richard B
    Tack snälla för fina ord och ett trevligt samarbete! Önskar er lycka till i ny stad även om det inte är jättelångt bort:)
  • Annica G köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-05-07

Skintebo
    Påläst om området som hon sålde lägenheten i.
    Hade svar på alla frågor om objektet och var tydlig i hur processen fungerar. Läs mer
    2020-05-07 Zanna F svarar Annica G
    Tack Annica för det fina omdömet! Tror verkligen att du kommer trivas i detta mysiga område! Ha det bra tills vi ses igen (förmodar att vi kanske springer på varandra i området:)).
  • Peter A köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-18

Skintebo
    Snabb, hängiven och proffsig! Bra bemötande och affären blev bra. Läs mer
    2020-04-22 Zanna F svarar Peter A
    Tack Peter! Hoppas du kommer trivas bra i området!
  • Marga S sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-27

Sålt bostad
    Bra bemötande
    Mäklaren gjorde ett bra arbete Läs mer
    2020-03-27 Zanna F svarar Marga S
    Tack! Har varit roligt att få hjälpa dig!
  • Inga-lill S köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Önnered
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Vi kände oss trygga.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Möjligtvis kunde vi fått lite mer info initialt. Läs mer
    2020-03-27 Zanna F svarar Inga-lill S
    Tack och hoppas ni kommer trivas i lägenheten efter renoveringarna ni önskar göra!
  • Elisabet O sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Sålt bostadsrätt. Gick smidigt. Bra och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-03-27 Zanna F svarar Elisabet O
    Tack för rekommendationen! Har varit kul att få hjälpa er!
  • Patric R sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Sålt en lgh.

Positivt bemötande, lugn och trygg.
    Svarar snabbt på frågor. Läs mer
    2020-03-27 Zanna F svarar Patric R
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • Måns L sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-12

4:a
    Kaverös
    Över förväntan! Zanna genomförde försäljningen av min 4a på ett exemplariskt sätt. Jag uppskattar hennes naturliga sätt, kompetens och erfarenhet, vilka gjorde mig fullständig trygg i processen. Vi planerade försäljningen tillsammans och hon höll mig kontinuerligt uppdatared om vad som skedde i de olika stegen. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-19 Zanna F svarar Måns L
    Tack snälla för detta fina omdöme! Har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Kim N köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-22

Flatås
    Zanna hade en proffsig inställning och arbetade effektivt, trevlig ! Läs mer
    2020-01-27 Zanna F svarar Kim N
    Tack Kim! Va himla roligt att få hjälpa dig med köp efter att vi träffats flertalet gånger på visningar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson