Zanna Forsius
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 68 Läs vad Zanna Forsius

• Måns L sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-12

Kaverös
    Över förväntan! Zanna genomförde försäljningen av min 4a på ett exemplariskt sätt. Jag uppskattar hennes naturliga sätt, kompetens och erfarenhet, vilka gjorde mig fullständig trygg i processen. Vi planerade försäljningen tillsammans och hon höll mig kontinuerligt uppdatared om vad som skedde i de olika stegen. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-19 Zanna F svarar Måns L
    Tack snälla för detta fina omdöme! Har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Kim N köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-22

Flatås
    Zanna hade en proffsig inställning och arbetade effektivt, trevlig ! Läs mer
    2020-01-27 Zanna F svarar Kim N
    Tack Kim! Va himla roligt att få hjälpa dig med köp efter att vi träffats flertalet gånger på visningar!
  • Olga H sålde sitt hus med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-16

Hovås
    Sålt en nyproducerat radhus. Zanna är en av de bästa mäklarna jag har haft. Ordning och reda, ringer och svarar i telefonen, koll på läget, trevlig, pålitlig och engagerad. Skulle absolut rekommendera henne till min omgivning. Läs mer
    2020-01-16 Zanna F svarar Olga H
    Tack snälla Olga, så roligt att du är nöjd! Så tacksamt att få höra då det är precis detta jag vill uppnå när jag jobbar!
  • Shamsi N sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-29

Flatås
    Det gick jätte bra väldig snabbt och smidig affär
    Rekommenderar var Zanna till andra Läs mer
    2020-01-03 Zanna F svarar Shamsi N
    Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Hui J köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-22

Kaverös
    Everything went smoothly, I as a buyer didn't need to do much, great Läs mer
    2019-11-25 Zanna F svarar Hui J
    Hi! Great that you felt that way, it is always my intention that it goes smoothley!
  • Mia A köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-09

Skintebo
    Köpte bostadsrätt, trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-25 Zanna F svarar Mia A
    Tack Mia! Så roligt att få hjälpa dig med köpet. Hoppas ni kommer trivas!
  • Inger I sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-08

Önnered
    Ärende: försäljning av bostadsrätt.
    Från första mötet kände jag ett stort förtroende för Zanna.
    Hon är mycket proffsig i sitt utövande och har hela tiden hållit
    mig uppdaterad om vad som hänt. Dessutom är Zanna en
    mycket trevlig och lättsam person. Jag har känt mig trygg
    under hela resans gång. Affären avslutades på ett, för mig,
    mycket positivt sätt.
    Tack, Zanna! Läs mer
    2019-11-08 Zanna F svarar Inger I
    Vilka fina ord Inger! Tack snälla! Har varit så trevligt att få hjälpa dig! Önskar dig all lycka med nästa boende.
  • Christina B köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-07

Skintebo
    Hat köpt en bostadsrätt i Skintebo.
    Mäklaren Zanna kontaktade mig om denna lägenhet, jag hade listat mig som intressent för en sådan. Jag är otroligt glad för att fick erbjudande om förhandsvisning och kunde lägga bud. Jag blev väldigt bra bemött. Upplever Zanna som trevlig, positiv och mycket kompetent. Hela affären har skötts exemplariskt i alla steg av Zanna. Jag skulle gärna göra fler bostadsaffärer med Zanna och jag kommer att rekommendera henne varmt till vänner som går i sälj- eller köptankar. Läs mer
    2019-11-08 Zanna F svarar Christina B
    Tack snälla Christina för det fina omdömet! Det blev en smidig affär för alla inblandade:) Är så tacksam att du vill rekommendera mig till andra! All lycka till framåt!
  • Monika J köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-05

Järnbrott
    Vi köpte en bostadsrätt, bra bemötande av mäklaren. Hon var tydligt och väldigt serviceminded. Allt gick smidigt till med tillträdet. Läs mer
    2019-11-05 Zanna F svarar Monika J
    Tack Monika! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
  • Aida P köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-04

Flatås
    Köpt bostadsrätt och Sanna var mtcket trevlig, saklig och tillmötesgående.Är snabb på återkoppling. Läs mer
    2019-11-04 Zanna F svarar Aida P
    Hej Aida, tack så mycket för omdömet! Kul att få vara med när ni köpte för första gången! Hoppas att ni kommer att trivas!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson