Harald Haglund
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12

Läs vad 28 Läs vad Harald Haglund

• Leona H
    Leona H köpte sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-11-11

Köpte en villa.
    Bra bemötande både på visningen och i telefon efter.
    Hade egentligen inga förväntningar eftersom jag aldrig hade varit på någon visning eller haft kontakt med en mäklare tidigare. Läs mer
  • Mauricio L sålde sin lägenhet med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-10-14

Götene tätort
    Jag har sålt min lägenhet. Mötet med Harald var väldigt informativ, han bemötte mina frågor med tidligt information. Harald är mycket profetionell, jag skulle anlita honom igen till nästa bostadsforsaljning. Läs mer
  • Caroline W köpte sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-07-17

Lundsbrunn
    Mycket bra kontakt och stöd när jag köpte min villa. Tillgänglig ,trovärdig och kunnig. Allt fungerande bra. Läs mer
  • Åke Christian Jan-Erik E sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-30

Lugn och rutinerad mäklare som har mycket erfarenhet från området. Rekomenteras. Läs mer
  • Marta Maj-Lis E sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-28

Sålt en lantbruksfastighet. VI har blivit mycket väl bemötta och Harald Haglund har lyssnat på våra åsikter. Han har helt enkelt levt upp till vårs förväntningar. Läs mer
  • Arne F sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-26

Götene tätort
    Jag tycker Harald var bra som mäklare,han är trevlig och lätt att pr
    Har inte sålt något hus tidigare så jag vet inte.

Hur de ska vara,men jag är nöjd

Hälsningar Arne Läs mer
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-05-26

Harald är suverän som mäklare. Kunnig, trevlig och hjälpsam. En mäklare som jag kommer rekommendera andra att ta hjälp av. Läs mer
  • Roger S
    Roger S sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-04-19

Källby
    Sålt vårat radhus,som gick väldigt bra
    Proffsigt bemötande och bra service Läs mer
  • Carl-Johan L sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-02-22

Källby
    Trevlig bemötande & service vänlig, besvarar frågor man har ang försäljning väl utfört Läs mer
  • Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-02-19

Har sålt och köpt flera gånger från 2002-2018.
    Ett bra bemötande och proffsigt skött.
    Höga förväntningar som uppfylldes.
    Trevlig person att träffa. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström