Harald Haglund
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 19 kunder tycker om Harald Haglund

• Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-02-19

4:a
    123m²
    Har sålt och köpt flera gånger från 2002-2018.
    Ett bra bemötande och proffsigt skött.
    Höga förväntningar som uppfylldes.
    Trevlig person att träffa. Läs mer
  • Hans Erik Tomas A köpte sin bostad med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-12-10

Jag har både köpt och sålt fastighet, detta var inte första fastighets affären jag har gjort med Harald, det har blivit några stycken så det säger vad jag anser om Harald som mäklare , med andra ord topp betyg Läs mer
  • Gerd J sålde sin bostad med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-12-08

Sålt ett hus ! Varit jättebra! Absolut levde han upp till det !.
    Väldigt nöjd kan inte bli bättre! Läs mer
  • Gunnar A köpte sin bostad med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-12-05

Som jag tidigare sagt på denna sajt har Harald gjort ett jättebra jobb åt oss. Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L sålde sin bostad med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-12-05

Sålde snabbt och smidigt vårt kedjehus. Trevlig och effektiv mäklare. Allt gick enligt förhoppningarna. Läs mer
  • Berit H
    Berit H sålde sin bostad med hjälp av Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-11-15

Snabb.noggran.trevlig.profsig. Läs mer
  • Josefin W skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-09-26

Affären flöt på bra och smidigt. Mäklaren tillgänglig vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Anne-Marie H skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-09-24

Jag köpte en bostadsrätt. Harald är kunnig, erfaren och har ett mycket behagligt sätt. Han är lugn och humoristisk och tar sig tid med kunderna. Läs mer
  • Elisabet H skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-09-17

Svår att få tag i, ringde inte upp fast han lovat. När vi skrev papperna gick han iväg och var borta hur länge som helst. Ingen mäklare jag rekommenderar Läs mer
  • Leif R skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene

2018-09-17

Sålt bostad. Mäklaren ger ett gott intryck. Förväntningarna blev bättre än satt mål till slut vilket mäklaren levde upp till.
    Saknade vår mäklaren vid överlåtelsen men det gick bra ändå. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström