Läs vad 2 Läs vad Cecilia Daun

• 2021-01-16
    Sålde vår villa med hjälp av Cecilia. Hela processen gick supersmidigt och Cecilia var med och stöttade hela vägen! Det fanns från början en tydlig plan för hur försäljningen skulle ske och den höll till punkt och pricka. Tycker att Cecilia utstrålade stor professionalism och att hon hade ett härligt engagemang, samtidigt som hennes bemötande kännetecknades av värme och omtanke. Sammanfattningsvis är vi jätteglada för att vi anlitade Cecilia och rekommenderar henne varmt!
    Ulf Robert K
    • 106.0 m²
    • Visby
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla ert trevliga hus och tack för ert fina omdöme!

Visa svar
  • 2020-12-01
    Jag har sålt en 1:a i Visby innerstad. Cecilia har varit positiv och stöttande genom hela försäljningen. Allt har gått väldigt snabbt och smidigt och jag är mycket nöjd med hela processen från värdering till dagen då vi skrev kontrakt.
    Luqaz O
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Visby Innerstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tack snälla för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte