Cecilia Daun

Cecilia Daun

Cecilia Daun är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Cecilia Daun har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Cecilia Daun har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Daun har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 54 Läs vad Cecilia Daun

2022-08-12 Verifierad kund
    Utifrån tidigare goda erfarenheter (försäljning av borätt) var vi måna om att åter få Cecilias kompetenta hjälp. Hon har utfört uppdraget på ett utmärkt sätt. Vi har känt att hon varit mån om att lösa vår försäljning med bästa möjliga resultat. Den personliga kontakten sätter vi också högt. Stort tack Cecilia! Björn o Ingrid Lindahl
    • Visby Med Omnejd
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Cecilias arbete. Trevlig, effektiv och proffsig mäklare.
    Tack snälla Inger och Lars Ove! Allt gott till er! Cecilia Daun
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Västra Gotland
    2022-06-05 Verifierad kund
    Cicilia gav ett bra intryck, lyssnade och gav rekommendationer.
    Tack Sten. Hoppas du kommer att trivas fint i ditt nya fritidsboende! Cecilia Daun
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-05 Verifierad kund
    Cecilia är proffsig och effektiv. Är mycket nöjd med hennes jobb att sälja min lägenhet!
    Tack snälla och stort lycka till med nya äventyr! Cecilia Daun
    2022-05-22 Verifierad kund
    Tydlig i kommunikation, snabb återkoppling på prissättning. Trevligt bemötande. Kommunikation hela tiden under budgivningen. Bra diskussion och råd vid slutgiltig bestämmande av köpare.
    Tack Ylva, det gjorde vi bra tillsammans. Cecilia Daun
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Östra Gotland
    2022-05-02 Verifierad kund
    Professionellt närvarande och engagerad utan att forcera. Gott betyg från erfaren fastighetsspekulant.
    Tack Daniel. Hoppas ni får en härlig sommar i ert nya fritidsboende. Cecilia Daun
    • Västra Gotland
    2022-05-02 Verifierad kund
    Hej!

Kändes som en öppen och ärlig dialog och vi blev väldigt nöjda med köpet.

/ Roger
    Tack snälla! Kul att ni hittade nästa nivå på ert fritidsboende. Cecilia Daun
    2022-04-21 Verifierad kund
    Jag blir alltid mycket välkomnande och positivt bemöt. Ändring var aldrig något besvär åtminstone som jag upplevde det.
    Mina förväntningar på allt som hade med försäljningen att göra fixade Cecilia på ett utmärkt och smidigt sätt
    Tack Toni! Så glad att vi fick allt på plats på ett smidigt sätt. Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Daun
    2022-04-13 Verifierad kund
    Cecilia mer än levde upp till våra förväntningar - hon är något utöver det vanliga (och vi har anlitat mäklare förut så vi har några att jämföra med). Cecilia är med säkerhet den stora anledningen till varför vår försäljning blev så lyckad. Cecilia slår högt på både värme och kompetens och till det har hon varit otroligt snabb i kontakten. Rekommenderar Cecilia till alla som går i säljtankar!
    Tack snälla för fina ord! Det var en ynnest att få samarbeta med er i samband med er försäljning! Cecilia Daun
    2022-04-10 Verifierad kund
    Cecilia är en mycket bra mäklare - den bästa jag träffat genom åren! Duktig, påläst, positiv och drivande.
    Tack! Jag är så glad att vi fick till det så bra för alla parter! Cecilia Daun