Gustav Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Gustav Larsson

• Filip S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-08-08

3:a
    Lägenhet, 3 rum. Mycket bra mäklare! Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Pär Reinhold H sålde en tomt med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

Visby Med Omnejd
    Sålt en tomt. Fick snabb och proffsigt bemötande. Utslaget blev som vi hoppats och tomten såldes relativt snabbt. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Ann-britt N sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

Norra Gotland
    Vi har sålt en bostadsrätt i Slite Strandby. Gustav gav oss bästa tänkbara upplevelse. Noga med att försäkra sig om att vi fattade beslut som är rätt för oss. Bra kommunikation hela tiden. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Krister N sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

Gustav L gillar detta
  • Jeanette K köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-08

Visby
    Bra, ärligt och informativt. Enkel att ha kontakt med. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • charlotte p sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-07

Östra Gotland
    Sålt vårt stora hus/gård på Gotland.
    Gustav var engagerad, positiv, proffsig och flexibel. Läs mer
  • Marie H
    Marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-06

2:a
    Visby Innerstad
    Jag har sålt en lägenhet på Bredgatan i Visby.
    Allt har fungerat utmärkt från första kontakt och tills lägenheten blev sålt. Gustav har varit mycket flexibel, engagerad och hört av sig regelbundet under hela tiden.
    Gustav får av mig högsta betyg då jag inte kunde vara mer nöjd! Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Johan A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-04

Köpt fastighet.
    Bra kontakt med mäklaren som hållit mig informerad och svarat på frågor. Varit flexibel med med tider och hållit kontakt med säljaren.
    Mäklaren har gett ett split intryck och varit tydlig.

Mestadels nöjd men fastigheten är inte slutstädad map säljarens egendom i garage och runt fastigheten. Säljarens ansvar dock. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Rosemarie B köpte en tomt med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-08

Norra Gotland
    Köpt Tomt. Mäklaren har Ordning och reda och blev bemött utmärkt. Mäklaren levde upp til mina förväntningar. Det skall vara enkelt och snabbt att få information och vara hjälpsam hela vägen. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Katarina Berg C sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-04

Visby
    Vi har sålt vår lägenhet. Tydlig och lyhörd mäklare som uppfyllde våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa