Gustav Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 27 Läs vad Gustav Larsson

• Julia A köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-05

Visby
    Gustav var väldigt proffsig och duktig på det han gjorde. Allt kändes tryggt och enkelt! Vi är super nöjda med Gustav. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Bengt Martin H sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-04

Norra Gotland
    Jag har sålt mitt fritidshus på Gotland och Gustav har varit min mäklare att hjälpa mej att sälja huset. Och vi f.ick de pengar vi ville ha för huset. I samtal med honom om var vi skulle lägga oss i pris uppfatta jag Gustav som kunnig och ärlig och med stor erfarenhet av att sälja fritidshus i det område på Gotland där vårt fritidshus var beläget. Och sånt är viktigt.

Det var skönt och tryggt att höra hans resonemang:
    Inte under 1.5 mille. Kanske får ni något mera om vi kör med ytterligare visningar när sommarfolket anländer. Så det blev nej tack till några som inte ville betala 1.5 mille. Men en dam dök upp och tackade ja direkt till summan vi ville ha. Och vi ville göra en snabb affär.

Självklart är det viktigt att en mäklare ger intryck av att känna
    av prisläget. Och det var Gustav bra på.

Sammanfattningsvis, det var ett nöje att ha Gustav som
    mäklare och hjälpande hand. Honom skulle jag rekommendera
    om någon på Gotland skulle behöva hjälp med att sälja eller
    köpa ett fritidshus eller ett fast boende.

Själv har jag blivit ett hus fattigare och det
    får jag leva med. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-02-03

Visby
    Vi köpte en lägenhet som Gustav förmedlade på ett jättebra sätt, proffsigt och trevligt. Läs mer
  • Göran Assmund K
    Göran Assmund K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-01-13

Norra Gotland
    Ett proffesionellt handläggande av en ovanligt komplicerad försäljning.
    Vid varje kontakt har Gustavs bemötande varit trevligt och tydligt.
    Vi är mer än nöjda

Göran Karlsson/Inga Burebo Karlsson Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Lina S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-25

Visby
    Gustav Larsson har sålt vår villa i Visby med full belåtenhet! Han har från dag 1 visat sitt stora intresse, engagemang och med sin kunskap och proffsighet levererat över förväntan! Kommer rekommendera honom varmt framöver! Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Erika S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-18

Mellersta Gotland
    Har köpt villa. Tydlighet och bra kommunikation hela vägen. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Guayabé S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-31

Norra Gotland
    Vi har köpt en bostadsrätt där Gustav Larsson var mäklare.
    Vi fick ett trevligt och glatt bemötande.
    Vi hade förväntningar om ett lyckat husköp och så blev det med hjälp av Gustav.
    Det blev en lyckad affär och vi är mycket nöjda! Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-09

Östra
    Vi köpte ett fritidshus i Ljugarn.
    Vi önskade en extra, tidig visning vilket Gustav också ordnade och genomförde. Vi var dock flera intresserade på den visningen vilket gjorde att vårt köp drog ut på tiden till väldigt sent på kvällen, men vi fick vårt kontrakt och det är vi väldigt tacksamma för. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Micke Ö köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-07

Mellersta Gotland
    Allt är bra en utmärkt mäklare Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Kim Ö köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-04

Norra Gotland
    Trevligt bemötande och mycket tillgänglig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa