Gustav Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-05 - 2020-04

Läs vad 34 Läs vad Gustav Larsson

• Göran Assmund K
    Göran Assmund K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-01-13

Norra Gotland
    Ett proffesionellt handläggande av en ovanligt komplicerad försäljning.
    Vid varje kontakt har Gustavs bemötande varit trevligt och tydligt.
    Vi är mer än nöjda

Göran Karlsson/Inga Burebo Karlsson Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Lina S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-25

Visby
    Gustav Larsson har sålt vår villa i Visby med full belåtenhet! Han har från dag 1 visat sitt stora intresse, engagemang och med sin kunskap och proffsighet levererat över förväntan! Kommer rekommendera honom varmt framöver! Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Erika S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-18

Mellersta Gotland
    Har köpt villa. Tydlighet och bra kommunikation hela vägen. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Guayabé S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-31

Norra Gotland
    Vi har köpt en bostadsrätt där Gustav Larsson var mäklare.
    Vi fick ett trevligt och glatt bemötande.
    Vi hade förväntningar om ett lyckat husköp och så blev det med hjälp av Gustav.
    Det blev en lyckad affär och vi är mycket nöjda! Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-09

Östra
    Vi köpte ett fritidshus i Ljugarn.
    Vi önskade en extra, tidig visning vilket Gustav också ordnade och genomförde. Vi var dock flera intresserade på den visningen vilket gjorde att vårt köp drog ut på tiden till väldigt sent på kvällen, men vi fick vårt kontrakt och det är vi väldigt tacksamma för. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Micke Ö köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-07

Mellersta Gotland
    Allt är bra en utmärkt mäklare Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Kim Ö köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-04

Norra Gotland
    Trevligt bemötande och mycket tillgänglig Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Olof Arthur Ingemar F sålde en tomt med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-09-17

Visby med omnejd
    Sålt och säljer ännu tomter. Gustav är väldigt engagerad och mycket tillmötesgående. Framför allt trevlig och har ett bra bemötande. Tar reda på det han inte vet och är noggrann.

Vi känner oss trygga och tacksamma att just Gustav är vår mäklare, vi kommer att anlita honom igen om vi kommer att behöva ! Läs mer
  • Emma Margaretha J
    Emma Margaretha J köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-08-23

Östra
    Engagerad, kunnig, ödmjuk och förtroendeingivande. Läs mer
    Gustav L gillar detta
  • Sussie A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-08-06

Norra Gotland
    Jag har köpt ett hus på landet utav Gustav. Har blivit mycket bra bemött med öppenhet och tydlighet i husaffären som jag uppskattade mycket. Jag hade inga förväntningar alls innan och blev väldigt imponerad av denna unga mäklare med sitt trevliga sätt. Han har därför fått i uppdrag att även sälja min lgh.
    Vänligen Sussie Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland