Jenny Holgersson

Jenny Holgersson

Jenny Holgersson är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Jenny Holgersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 317 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Holgersson har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

317 omdömen om Jenny Holgersson

Sedan starten hos Reco 2014
Karin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby Med Omnejd

Kunnig, kommunikativ, professionell och trevlig!

Lina-Marie A
Visby

Jenny har varit väldigt genuin och proffsig genom hela vår bostadsförsäljning. Snabb på att återkoppla. Vi är supernöjda!

Helena M
Västra Gotland

Jag har haft Jenny Som mäklar-stöd två ggr, en gång vid köp och en gång vid försäljning av fastighet. Jag har varit mycket nöjd båda gångerna. Trygghet och tydlig och snabb återkoppling har präglad båda processerna

Ingela J
Visby

Jag upplevde i första hand att hon inte bara var ute efter själva försäljningen utan att hon ville att det skulle bli bra.

Yvonne M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Positivt, gav ett gott förtroende och informativ i processen.

Gabriella Beatrice W
Visby

Tydlig i sitt arbetssätt. Bra på att kommunicera och snabb på att återkoppla.

Lars Erik Olov E
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Norra Gotland

En långdragen process som till slut gick i mål. Viss sms/mailväxling under tiden. Allt bra och trevligt bemötande. Kunde kanske haft: - mer uppdaterad info om läget. Även om inget nytt fanns så kunde det varit bra att veta att allt var OK och igång

Svar från Jenny Holgersson

Tack för era synpunkter. Jag tar med mig det framåt. Grattis till ert nya hus 😊.

Ulla M
Norra Gotland

Bra kommunikation, mail, telefon. Fått svar på våra frågor och funderingar. Bra samarbete.

Pär-Olof L
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Östra Gotland

Allt gick smärtfritt och smidigt. Jenny hade koll på allt och lotsade oss genom affären utan bekymmer.

Eva Birgitta Maria N
Norra Gotland

Det här var första gången jag sålde ett hus och mina förväntningar var nog lite annorlunda. Vi var oerhört glada för att vi fick visa huset själva och kunde visa runt intresserade köpare i över en timme. Vi väntar fortfarande på att skyltarna från försäljningen ska hämtas.