Läs vad 24 Läs vad Linn Granström

• 2020-11-11
    Allting var till belåtenhet. Nu är det väl 30 tecken.
    Tommy N
    • 43.0 m²
    • Norra Gotland
    köpte sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-10-13
    Mycket engagerad, väldigt serviceminded, mån om både köpare och säljare. Noggrann, hjälpsam.
    Sandra R
    • 4:a
    • 81.2 m²
    • Visby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-10-09
    Sålt lägenhet.
    Linn har varit en otroligt engagerad och förstående mäklare. Hon har från första samtal givit 110%. Grym på att lyfta och se helheten vid fotografering. Alltid kontaktbar och återkopplat direkt. Vi är så nöjda med försäljningen. Absolut bästa mäklaren vi haft. Rekommenderar verkligen Linn!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tova B
    • 4:a
    • 81.2 m²
    • Visby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-09-17
    Vi har sålt en fastighet på Gotland där Linn hjälpt oss. Hittills har allt fungerat bra och vi är nöjda.
    Karin K
  • 2020-09-07
    Professionell, engagerad och trevlig.
    Måns K
  • 2020-08-03
    Linn är trevlig, proffsig, noggrann och mycket tillmötesgående. Linn är en mäklare jag varmt skulle rekommendera vänner och familj att anlita.

Linn är ett föredöme som fler på Fastighetsbyrån Gotland borde ta lärdom av!

Jag och min man köpte ett fritidshus på Gotland efter mycket letande. Vi ville ha ett hus för oss och våra tre barn, där släkt och vänner kan komma och umgås utan att trängas.
    Vi ville ha ett hus dit vi kan komma och bara vara under alla skollov. Vi ville åt lugnet och närheten till havet.
    Nu är därav en dröm uppfylld för hela vår familj då vi köpt vårt hus i Åminne.

Vi hade både positiva och negativa erfarenheter av mäklare på just Gotland innan vi kom i kontakt med Linn.
    Linda N
    • 90.0 m²
    • Norra Gotland
    köpte sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2019-07-29
    Jag har med hjälp av Linn nyligen sålt min bostadsrätt. Linn har genom hela processen varit trevlig och professionell. Jag har sedan första mötet känt fullt förtroende för Linn som mäklare och har därmed kunnat känna mig lugn och trygg med att Linn har skött min bostadsförsäljning på allra bästa sätt. Jag är nöjd, tacksam & rekommenderar Linn Granström som fastighetsmäklare!
    Sara H
    Sara H
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Visby med omnejd
  • 2019-07-12
    Försäljning av fritidsbostad. Linn är väl insatt i den lokala marknaden och arrangerade flera visningar som slutligen gav resultat. Hon är lyhörd och kommer med bra råd. Jag skulle varmt rekommendera Linn Granström och Fastighetsbyrån på Gotland.
    Carl N
    • 100.0 m²
    • Södra Gotland
  • 2019-07-05
    Professionell, trevlig och mycket smidig
    Göran A
  • 2019-05-31
    Jag är helt nöjd, jag fick det jag ville ha, en snabb affär.
    Astrid H
    • 3:a
    • 53.0 m²
    • Västra Gotland

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte