Linn Granström

Linn Granström

Linn Granström är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Linn Granström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Granström har haft 40 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 80 Läs vad Linn Granström

• sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Visby
    2022-08-07 Verifierad kund
    Linn är en väldigt positiv och hjälpande mäklare. Hon hjälpte oss med allt oavsett vilken dag i veckan vi undrade något. Hon var riktigt proffsig vid försäljningen av vårt hus och lyckades sälja till det pris vi ville ha och med inflyttningsdatum även fast köparna ville annorlunda med datumet för inflyttning. All kontakt med mäklaren har känts proffsig och välbemötande. Skulle vart rekommendera Linn till fler att använda vid försäljning.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att prata med och förklarade på ett sett så att man kunde förstå
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Snabb och driftig , kunnig . Trevlig
    2022-06-27 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och pratglad. Kände full tillit till henne. Skulle ha varit hon från början så hade annonsen till huset kanske varit mer attraktiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi har blivit alldeles utmärkt bemötta och Linn har jobbat på även med att få vår lägenhet tillförsäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-10 Verifierad kund
    Linn fyller upp alla önskemål som vi har på mäklare.
    Linn är en super mäklare som gör det där extra som man inte förväntar sig.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Professionell och personlig på ett naturligt sätt.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Personlig och professionell i en perfekt avvägning. Engagerad och påläst när det gäller objekten som hon tar in. Har haft nöjet att ha henne som mäklare både vid köp och försäljning. Lyhörd för kundens önskningar, stöttar där det behövs för att jag som kund ska få maximal utdelning vid försäljning. Inger stort förtroende.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Duktig och påläst angående objektet.
    Besvarade alla frågor, återkopplade snabbt.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Supertrevlig och proffesionell 👍🏻👌🏻