Linn Granström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Linn Granström

• Sara H
    Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-29

Visby med omnejd
    Jag har med hjälp av Linn nyligen sålt min bostadsrätt. Linn har genom hela processen varit trevlig och professionell. Jag har sedan första mötet känt fullt förtroende för Linn som mäklare och har därmed kunnat känna mig lugn och trygg med att Linn har skött min bostadsförsäljning på allra bästa sätt. Jag är nöjd, tacksam & rekommenderar Linn Granström som fastighetsmäklare! Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Carl N sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-12

Södra Gotland
    Försäljning av fritidsbostad. Linn är väl insatt i den lokala marknaden och arrangerade flera visningar som slutligen gav resultat. Hon är lyhörd och kommer med bra råd. Jag skulle varmt rekommendera Linn Granström och Fastighetsbyrån på Gotland. Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Göran A sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-05

Västra Gotland
    Professionell, trevlig och mycket smidig Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Astrid H sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

Västra Gotland
    Jag är helt nöjd, jag fick det jag ville ha, en snabb affär. Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Jan J sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

Sålt vår fritidslägenhet.
    Vi blev mycket bra bemötta och allt skedde väldigt snabbt efter det att vi bestämt oss.
    Vi blev överraskade av att allt gick så fort från det att vi träffades och pratade, fotograferade, presentation på Hemnet och fram tills visning.
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Michelle Y
    Michelle Y sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

Visby med omnejd
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Linn. Det är första gången vi säljer en bostad så vi visste inte vad vi skulle förvänta oss av en mäklare men hon har verkligen varit ett stöd för oss genom hela processen.

Hon är alltid glad och professionell. Har vi haft några frågor så har hon återkopplat snabbt. Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Sofia N köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-05-01

Köpt bostad. Väldigt rar och trevlig mäklare. Allt har fungerat bra. Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Sebastian J köpte sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-04-23

Visby
    Vi sålde en 2 på 50 kvadrat i Visby. Blev en väldigt snabb och smidig affär. Linn är en driven och seriös mäklare som alltid har ett leende på läpparna. Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-04-04

Visby
    Vi har köpt en lägenhet,
    Mäklaren bemötte oss på en mycket trevligt sätt, Mäklaren har gjort allt och mer där till för att stödja oss och se till att vi trivs trotts att vi har har lite problem lägenheten. Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Josefin B sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-04-04

Västra Gotland
    Linn har varit mycket tillgänglig och hjälpt oss med frågeställningar av alla slag. Vi är mycket nöjda med hennes insats och utgången av försäljningen av vårt fritidshus på Gotland. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa