Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Mats Hedqvist
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 19 kunder tycker om Mats Hedqvist

• Emelie N skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mycket bra bemötande. Lungt och välplanerat när vi gick igenom kontraktet. Trevlig stämning. Svarade på alla frågor som ställdes och såg till att vi alla visste hur händelseförloppet kommer att se ut fram till att nycklar byts mot pengar. Läs mer
  • Carl V skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mats Hedqvist har genom gediget yrkeskunnande försålt våran skogsfastighet, snabbt och smidigt.
    Efter en tids annonsering på blocket, kopplades Mats in och löste försäljningen under en vecka. Läs mer
  • Carina H skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi har blivit trevligt och respektfullt mottagna. Affären har genomförts smidigt och mycket professionellt. Vi kan kan ärligt och varmt rekommendera Mats Hedqvist. Läs mer
  • Tomas P skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Inga konstigheter, raka lättförståeliga svar när man frågar. Lätt att nå via telefon och mail. Berättade hur det skulle gå till och vad som skulle ske. Uppdaterade mig löpande.
    Tack. Läs mer
  • Christina E skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi kände stort förtroende för honom, tyvärr blev vi lurade, då han ljög för oss att skorstenen och pannan var godkända, vilket de inte var och det visste han om! Läs mer
    2016-06-27 Mats H svarar Christina E
    Hej! Jag tycker det är mycket tråkigt att du uppfattar det som att du blivit lurad. Jag delar inte din beskrivning men kan bara beklaga att du inte är nöjd med hur jag hanterat affären. Kvalitet och service är mycket viktigt för mig och jag ska försöka vara ännu tydligare i framtiden

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsmäklare
  • Ingela J skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Trevligt bemötande vid försäljning av åkermark. Återkommer gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Eva S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Hej Reco,

Nu har vi inte köpt någon produkt utan sålt en fastighet men jag kan ju svara i alla fall:
    Bemötandet från Mats Hedqvist var mycket gott och förtroendeingivande så tjänsterna lever upp till förväntan och upplevelsen känns därför bra. Läs mer
  • Jenny S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    jag har aldrig träffat Mats Hedqvist så det är svårt att göra en bedömning...
    Jag köpte en lägenhet där Peter T var mäklare och det var inget att klaga på, men om Mats vet jag inget.
    Skänk gärna en slant till barncancerfonden ändå.

Vänl jenny Läs mer
  • Stefan S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mats Hedqvist hjälpte mig att sälja min villa och köpet av min nya lägenhet. Mycket trevligt bemötande under hela processen och även långt efter affären var avslutad. Läs mer
  • Alf & Brita J skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Hej
    Vi använde Mats som mäklare när vi sålde vårt hus på Gotland.

Den tjänst vi köpte levde väl upp till våra förväntningar.

Mats gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson