Mats Hedqvist
Registrerad mäklare sedan 1998-02-04
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Mats Hedqvist

• Anders H sålde sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-27

Norra Gotland
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Fastighetsbyrån. Mats Hedqvist, mäklaren har varit mycket hjälpsam och haft ett stort tålamod och hjälpt oss på alla sätt. Mats är en mycket skicklig och erfaren mäklare som vi rekommenderar varmt. Läs mer
  • Lena W köpte sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-24

Visby Med Omnejd
    Hela försäljningen och köp av nya huset är ännu inte klart. Hittills har jag varit mycket nöjd.
    Mats bemötande är alltid trevligt och bra.
    Tror nog att när alla steg är klara i denna flytt, blir nog betyget mycket bra. Läs mer
  • Roland J sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-24

2:a
    Visby
    Vi har sålt en lgh i Visby. Gott bemötande o bra förslag Läs mer
  • Ingmarie S köpte sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-17

Köpt tomt.
    Bra bemötande, bra återkoppling. Läs mer
  • Karsten I sålde sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-16

Visby med omnejd
    Vårt objekt är ännu inte sålt till 100% Men helt ok. Läs mer
  • Anne S köpte sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-07

God lokalkännedom, trevlig och saklig. Läs mer
  • Johanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-06

2:a
    Visby
    Mats har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på ett ypperligt sätt. Proffsigt, snabbt och väldigt vänligt bemötande. Rekommenderar Mats Hedqvist till alla som ska sälja/köpa. Läs mer
  • Emelie N skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2017-02-19

Mycket bra bemötande. Lungt och välplanerat när vi gick igenom kontraktet. Trevlig stämning. Svarade på alla frågor som ställdes och såg till att vi alla visste hur händelseförloppet kommer att se ut fram till att nycklar byts mot pengar. Läs mer
  • Carl V skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2017-02-18

Mats Hedqvist har genom gediget yrkeskunnande försålt våran skogsfastighet, snabbt och smidigt.
    Efter en tids annonsering på blocket, kopplades Mats in och löste försäljningen under en vecka. Läs mer
  • Carina H skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland

2017-02-17

Vi har blivit trevligt och respektfullt mottagna. Affären har genomförts smidigt och mycket professionellt. Vi kan kan ärligt och varmt rekommendera Mats Hedqvist. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa