Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Peter Tumegård
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 81 kunder tycker om Peter Tumegård

• Jenny L köpte sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag är köpare. Peter är tillgänglig och tillmötesgående. Första intryck var lite sådär, kändes som om han inte var så
    Intresserad men när han förstod att jag var seriös blev han väldigt trevlig och tillmötesgående, och har varit väldigt service minded genom hela affären. Läs mer
    2018-12-05 Peter T svarar Jenny L
    Tack Jenny för din feedback. Alltid bra att få höra hur man uppfattas. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.
  • Henrik M sålde sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi har sålt en villa i centrala Visby från 1920-talet. Peter var den mäklare som trodde mest på vårat hus och Som trodde på det högsta utgångspriset. Eftersom slutpriset översteg det satta priset så uppfyldes våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-22 Peter T svarar Henrik M
    Tack för det fina omdömet. Alltid trevligt att jobba när kunderna blir nöjda. Lycka till med er nya satsning!
  • Monica T köpte sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Peter Tumegård är i våra ögon en kunnig fastighetsmäklare. Vi träffade honom vid ett tillfälle annars var det Linn Granström som vi hade kontakt med och hon var verkligen duktig på alla delarna som ett köp innebär Läs mer
    2018-11-12 Peter T svarar Monica T
    Tack Monica för ditt fina omdöme.
  • Birgitta R skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt min bostadsrätt på Styrmansgatan i Visby.
    Jag blev bemött på mycket bra sätt.
    Hoppades att försäljningen skulle gå bra och att bostaden kommit ut till försäljning i rätt tid. Ja jag tyckte att mäklaren
    levde upp till mina önskningar mycket väl.
    Tyckte att försäljningen gick mycket snabbt och smidigt. Jag är verkligen mycket nöjd och tacksam. Läs mer
    2018-10-17 Peter T svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme. Vi ses snart igen i samband med tillträdet.
  • Thomas S skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Efter att varit på flera husvisningar gjorda av Peter och imponerats av hans engagemang och proffessionalitet vid visningensamt snabba svar vid mejlkonversationer oavsett tid på dygnet eller veckodag valde jag honom som mäklare för vår bostadsrätt.
    Av samma anledning som nämnda ovan var jag väldigt nöjd med val av mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Peter T svarar Thomas S
    Tack Thomas för ert fina omdöme. Hoppas ni kommer hitta något nytt kryp in snart. Jag håller ögonen öppna.
  • Elin R skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Superbra! Tydlig och alltid lätt att få kontakt med. Svar på frågor och noggrann vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-03 Peter T svarar Elin R
    Ellin, Tack för din fina rekommendation. Lycka till i ert nya boende.
  • Kersti K
    Kersti K sålde sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag sålde fastigheten Vamlingbo Mickels 1:20 den 16/ 2018. Jag tyckte själv att det drog ut på tiden med försäljningen men insåg snart att jag hade felaktiga förväntningar. Min försäljning gick nog snarare ganska snabbt. Jag blev bemött med den professionalitet man kan vänta sig. Vi diskuterade prisnivå, kom överens om den och den blev också den slutliga försäljningssumman. Helt nöjd med det. Jag är mycket nöjd med min affär. Läs mer
    2018-10-08 Peter T svarar Kersti K
    Tack Kersti, precis som du skriver, marknaden tar lite längre tid på sig att komma till avslut. Men tillsammans löste vi det och du har nu en glad köpare.
  • Maud H sålde sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mycket bra! Sålt bostadsrätt i Burgsvik Gotland Läs mer
  • Helena W köpte sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpte lägenhet i Bursvik i augusti. Peter var trevlig och professionell, hjälpte oss jättebra med allt. Finns ingenting alls att klaga på. Få det på tillträdesdagen uppstod problem med att få kontakt med vår bank löste Petet det jättebra. Vi är jättenöjda!! Läs mer
  • Victoria B köpte sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har köpt ett radhus i Burgsvik. Blev bra bemött och mäklaren uppfyllde mina förväntningar. Det blev en snabb affär där mäklaren visade sig effektiv smidig och tillgänglig.
    Mvh Victoria Berefelt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland