Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Peter Tumegård
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02

Läs vad 85 Läs vad Peter Tumegård

• Sören P sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-03-15

Lägenhet såld. Trevligt bemötande. Vi bad om hjälp och handledning och det förutsätter vi att vi får. För vidare kontakter lämnar vi ett .? Läs mer
  • Maria T sålde sitt hus med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

Södra Gotland
    Peter sålde vår villa på bästa möjliga sätt. Han bemötte oss alltid vänligt och respektfullt och gav oss vägledning i hur vi skulle tänka inför vår försäljning. Vi hoppades på att huset skulle säljas för utgångsbudet, men när sedan budgivningen drog igång och priset ökade Läs mer
    2019-02-13 Peter T svarar Maria T
    Tack för ert fina omdöme. Det var väldigt kul att få arbeta med ert fina hus som ni verkligen renoverat från topp till tå. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • Evy N sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

Norra Gotland
    Peter hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Från att den lades ut på nätet tog det mindre än 24 timmar så var den såld och jag fick ett väldigt bra pris. Ett som jag inte hade räknat med. Är så nöjd med Peter och alla på fastighetsbyrån i Visby. Läs mer
    2019-02-12 Peter T svarar Evy N
    Tack Evy för ditt fin Reco! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
  • L-g P
    L-g P sålde sitt hus med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

Södra Gotland
    Sålt villa Peter var påläst och mycket professionell och tuff på rätt sätt Blev lite imponerad faktiskt Vi var i kontakt med 2 andra mäklare Men gav inte det vi önskade Förväntnigarna Var si sådär (mycke pengar) Förhoppningarna blev bättre Snabb affär till bra pengar Läs mer
    2019-02-12 Peter T svarar L-g P
    Extra kul att ni tycker att allt fungerat bra och uppskattar min "tuffhet" ibland kan den verka hård men det är bara för att man vill att det ska bli rätt för alla parter. En sak har man lärt sig genom åren....det går aldrig att fuska då får man det i ryggen.
    Tack för ett fint Reco. Vi ses i samband med tillträdet.
  • Jenny L köpte sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-12-05

Jag är köpare. Peter är tillgänglig och tillmötesgående. Första intryck var lite sådär, kändes som om han inte var så
    Intresserad men när han förstod att jag var seriös blev han väldigt trevlig och tillmötesgående, och har varit väldigt service minded genom hela affären. Läs mer
    2018-12-05 Peter T svarar Jenny L
    Tack Jenny för din feedback. Alltid bra att få höra hur man uppfattas. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.
  • Henrik M sålde sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-11-21

Vi har sålt en villa i centrala Visby från 1920-talet. Peter var den mäklare som trodde mest på vårat hus och Som trodde på det högsta utgångspriset. Eftersom slutpriset översteg det satta priset så uppfyldes våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-22 Peter T svarar Henrik M
    Tack för det fina omdömet. Alltid trevligt att jobba när kunderna blir nöjda. Lycka till med er nya satsning!
  • Monica T köpte sin bostad med hjälp av Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-11-09

Peter Tumegård är i våra ögon en kunnig fastighetsmäklare. Vi träffade honom vid ett tillfälle annars var det Linn Granström som vi hade kontakt med och hon var verkligen duktig på alla delarna som ett köp innebär Läs mer
    2018-11-12 Peter T svarar Monica T
    Tack Monica för ditt fina omdöme.
  • Birgitta R skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-10-17

Sålt min bostadsrätt på Styrmansgatan i Visby.
    Jag blev bemött på mycket bra sätt.
    Hoppades att försäljningen skulle gå bra och att bostaden kommit ut till försäljning i rätt tid. Ja jag tyckte att mäklaren
    levde upp till mina önskningar mycket väl.
    Tyckte att försäljningen gick mycket snabbt och smidigt. Jag är verkligen mycket nöjd och tacksam. Läs mer
    2018-10-17 Peter T svarar Birgitta R
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme. Vi ses snart igen i samband med tillträdet.
  • Thomas S skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-10-07

Efter att varit på flera husvisningar gjorda av Peter och imponerats av hans engagemang och proffessionalitet vid visningensamt snabba svar vid mejlkonversationer oavsett tid på dygnet eller veckodag valde jag honom som mäklare för vår bostadsrätt.
    Av samma anledning som nämnda ovan var jag väldigt nöjd med val av mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Peter T svarar Thomas S
    Tack Thomas för ert fina omdöme. Hoppas ni kommer hitta något nytt kryp in snart. Jag håller ögonen öppna.
  • Elin R skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-10-02

Superbra! Tydlig och alltid lätt att få kontakt med. Svar på frågor och noggrann vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-03 Peter T svarar Elin R
    Ellin, Tack för din fina rekommendation. Lycka till i ert nya boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson