Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Tobias Wessman
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 73 kunder tycker om Tobias Wessman

• Jan K skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Proffessionellt och piggt bemötande i samband med försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Maud H skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Bemötandet var toppen och jag tycker att hela genomförandet av försäljningen av min villa var till belåtenhet. När det gäller kostnaden så tycker jag att den är hög men förstår att det kostar så mycket hos dom flesta mäklare att få hjälp med detta. Jag är nöjd. Vänligen Läs mer
  • Max F skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt 3:a i Visby. Mycket tillmötesgående och tog sig tid att svara på en rad frågor, även sådana som inte var direkt relaterade till själva bostadsköpet (t.ex. bostadsmarknadsanalytiska funderingar samt hjälp att bedöma vinstmarginal i förhållande till renoveringsinvesteringar). Kan absolut tänka oss att anlita Wessman vid ev. framtida försäljning om han fortfarande jobbar kvar. Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tobias har varit mycket trevlig och proffsig gentemot oss som säljare utav vår lägenhet, igenom hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda med den snabba återkopplingen i alla våra frågor samt att på uttalad tid få den hjälp vi behövt och blivit lovade. Rekommenderar Tobias varmt... Läs mer
  • Adam L sålde sin bostad med hjälp av Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt bostadsrätt och blev bemött på ett bra sätt som att mäklaren tog ansvar för alla aspekter kring försäljningen.
    Tyckte att försäljningen och kontakten med mäklaren var bra då han alltid var tillgänglig och hjälpsam. Läs mer
  • Sara S köpte sin bostad med hjälp av Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt bostad, supernöjd med honom. Lugn och duktig Läs mer
  • Susanne Z köpte sin bostad med hjälp av Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tobias är närvarande och har en trivsam attityd där "allt" går att lösas. Rekommenderas. Läs mer
  • Lena Ö sålde sin bostad med hjälp av Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Har sålt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött av Tobias.
    Förväntningarna var att få sälja snabbt och smidigt, och så blev det.
    Tobias är en väldigt trevlig person som gjorde att vi fick tillbaks förtroendet för dom igen. Läs mer
  • Mia L köpte sin bostad med hjälp av Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi har köpt ett hus.
    Bemötandet var utmärkt, proffsigt och väldigt trevligt.
    Mina förväntningar var ett trevligt bemötande och flexibilitet, och det fick vi!

Våran upplevelse av den här bostadsaffären är rakt igenom positiv! Läs mer
  • Marit E sålde sin bostad med hjälp av Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt villa. Väldigt snabb och smidig affär. Seriös och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland