Fastighetsbyrån Gran Alacant

Fastighetsbyrån Gran Alacant

20 omdömen om Fastighetsbyrån Gran Alacant

Anna Maria Jenny B
Santa Pola | Alicante

Bra bemötande. Vänlig. Positiv. Supergullig.

Måns E
Santa Pola | Alicante

Kunniga trevliga snabba och proffsiga.

Monica Solvei Dagmar K
Escribió sobre Fastighetsbyrån Gran Alacant

Väldigt nöjda med Fastighetsbyrån, allt ifrån bokning och visning av objekt till genomförande av köp. Lyhörd och intresserad mäklare (Alexander) som följt oss genom hela processen, och sett till att vi blivit nöjda. Väldigt värdefullt med tilläggspaketet, där vi fick hjälp av Paula att sköta alla kontakter med myndigheter.

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Juan Jose L
Gran Alacant | Alicante

Una experiencia satisfactoria , se vendio mi vivienda muy rapido en menos de 6 meses.Tanto Sandra como Cedrik ha estado siempre en contacto conmigo ,rezolviendo cualquier duda que tenia .Encantado de de recomendar la Imobiliara Fastighetsbyrån . Un saludo. Juan José Lopez.

Manuel F
Santa Pola | Alicante

Miguel, excelente persona, todo perfecto, súper contentos.

Kjell Erik D
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Gran Alacant
Gran Alacant | Alicante

Vi hade en väldig glad och trevlig mäklare. Vi skulle gärna rekommendera mäklarna till våra bekanta.

Piedad L
Gran Alacant | Alicante

Puse a la venta mi Bungalow hicieron unas fotos maravillosas y en dos visitas lo han reservado

Angel D
Santa Pola | Alicante

el trato que he recibido en todo momento ha sido el correcto y muy profesional .yo se lo recomiendo a otros futuros clientes. Angel

Lorenzo Simon D
Santa Pola | Alicante

contrato con arras insuficientes para garantizar fiablilidad de operación al vendedor pero si suficientes para garantizar comisión de la inmobiliaria

Maria Mercedes J
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Gran Alacant
Gran Alacant | Alicante

HE VENDIDO UN APARTAMENTO, EL TRATO FUE MUY AMABLE, LAS EXPECTATIVAS ERAN MUY BUENAS PUES VENIA RECOMENDADA POR UN AMIGO QUE FUE CLIENTE. Y HA SIDO TODO FENOMENAL POR SU PARTE.

Prudencio D

Agradecido y excelente atención

Sergio Eduardo Jesus B
Santa Pola | Alicante

Vi köpte en lägenhet i Santa Pola och vi fick en jätte bra, kvalificerad och professionell hjälp till vår köp.

Anna Katarina W
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Gran Alacant
Alenda Golf | Alicante

Vi köpte först ett radhus via Fastighetsbyrån Alicante år 2016 och sedan ytterligare en lägenhet av dem inne i Alicante City 2017 som vi renoverade upp för att på sikt sälja. Båda gångerna vi har köpt har vi anlitat Fastighetsbyråns egna jurist för att se till så att processen av köpet följer den spanska lagen, vilket känns väldigt tryggt när man själv inte vet vad som gäller. Att juristen talade både svenska och spanska var givetvis ett stort plus. Vi fick också hjälp av Jon Lindsmyr på Fastighetsbyrån med att sälja vår...

Anna Sofie D
El Campello | Alicante

Köpt lägenhet. Väldigt positiv upplevelse vid visning och under under köpet. Supertrevlig ägare och mäklare Theo som är extremt kommunikativ. Riktigt bra rekommendation av hantverkare också vilket verkligen är guld värt. Efteråt har upplevelsen tyvärr grumlats lite pga att jag inte fått originaldokument skickat till mig och för att erbjudande om hjälp att ordna med inredning inte kändes riktigt seriös. Annars hade totalintrycket varit en klar 5:a!

Stefan F
Arenales Del Sol | Alicante

Vi har köpt en lägenhet på Playa 9 i Arenales. Vår mäklare Ivar som togs oss runt till några olika objekt under en halvdag var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi berättade för honom i stora drag vad vi var ute efter och han gav oss en bra bild av vilka olika typer av objekt som finns till försäljning. Vi blev inte i intresserade av några av objekten men han tog oss också till Playa 9 och visade oss marken där det skulle byggas nya lägenheter. Vi blev väldigt intresserade av nybyggnationen och det ledde till ett köp. Det är tack vare Ivar vi är väldigt nöjda!

ÅSA Elenor S
Gran Alacant | Alicante

Vi köpte lägenhet i Gran Alacant. Jag hade telefon/mailkontakt med vår mäklare Jon redan under våren, och fram tills dess att vi kom ner och träffade honom. Vi gav förslag på vilka objekt vi ville se, och han tog oss runt till dessa. Mycket trevlig och kunnig. Gav många tips och råd om livet i Spanien samt allt rörande att köpa lägenhet. Köpprocessen löpte på bra och vi är väldigt nöjda.

Bo Håkan Ingemar L
Gran Alacant | Alicante

Blivet toppen bemött av Sandra Wennström, bättre än så här kan det inte bli. Ställt upp i vått o torrt. Behaglig, vänlig, tillmötesgående, tycker denna dam ska ha en extra eloge för sitt engagemang Tacksam kund som kommer att rekommendera henne för nya uppdrag o tjänster Med vänlig hälsning, Ingemar o Ann Larsson

Maria N
Arenales Del Sol | Alicante

Nyproduktion Arenales del Sol playa 9, 2 sovr, 1 badr, balkong och takterass. Snabba trevliga svar, proffsigt bemötande hela vägen igenom! Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån till alla som ska köpa bostad.

Ulf F
Alicante C | Alicante

Utan Sofie Stenberg hade ni kanske inte haft mig som kund. Noggran, förebyggande och informativ. Köpt lugnt i Alicante stad

Ralf Johnny Patrik N
Santa Pola | Alicante

Vi köpte lägenhet som förmedlades av Sofie Stenberg och vi var mycket nöjda med hennes engagemang och professionalitet.