Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Habo Mattias Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 38 Läs vad Mattias Nilsson

• Alf Lennart B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-08-28

Hökensås
    Sommarstuga
    Bra
    Att sälja stugan Ja
    Han skötte det bra Läs mer
  • Marie T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-08-27

Mullsjö
    Han hjälpte mig med att sälja bostadsrätten och fixade pappersarbetet. Han gjorde jätte bra jobb.Jag fick Förtroende för honom Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Marie T
    Tack för ditt omdöme Marie!
    Hoppas ni är nöjda med allt. Glöm inte att jag gärna hjälper er med skattedeklarationen nästa år.
    Ha det fint,
    Mvh Mattias
  • Stig J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-07-23

Sålt en 2 familjsvilla allt gick bra tycker jag så ja e nöjd Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Stig J
    Tack för förtroendet och samarbetet Stickan!
    Ha en skön pension nu och njut av Spanien!

Mvh Mattias
  • Niclas R sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-07-07

Habo
    Sålt en bostadsrätt .Fick en köpare rätt snabbt genom mattias .Bra bemötande.Allt flöt på bra👍🏻 Läs mer
    2019-07-10 Mattias N svarar Niclas R
    Tack för ditt omdöme Niclas!
    Hoppas du är nöjd med försäljningen och att du får en riktigt härlig sommar.

• Elin R
    Elin R köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-07-04

Kyrkeryd
    Vi var köpare för ett Radhus och dessutom första-gångare. Mattias är otroligt trevlig, förklarar allt krångel så lättförståeligt och simpelt, gör det lilla extra utan tvekan och behåller alltid lugnet. Inga lovord över något som inte finns, ingen attityd vid alla våra dumma frågor utan en genomtrevlig och superproffsig mäklare som mötte alla våra förväntningar. Om vi någon gång säljer vårt underbara hus, då komme rvi anlita Mattias. Läs mer
    2019-07-10 Mattias N svarar Elin R
    Hej Elin!
    Stort tack för ert fina omdöme, jättekul att höra att ni är nöjda och extra kul att ni var nöjda med mitt bemötande. De flesta utav våra köpare är förstagångsköpare precis som ni, inga frågor är dumma och kommer ni på några frågor nu i efterhand så är det bara att ringa!

Ha en härlig sommar!

Mvh Mattias
  • Britt-Mari P sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-06-07

Mullsjö
    Jag har sålt 2 hus i Mullsjö och Mattias har varit ett stort stöd och varit tillgänglig .
    Jag skulle gärna anlita Mattias igen. Läs mer
    2019-06-12 Mattias N svarar Britt-Mari P
    Tack Mippe för ditt omdöme!
    Tveka inte att höra av dig igen om jag kan hjälpa till med något, (vi hörs i Januari ang skattedeklarationen).
    Ha det toppen.
    Mvh Mattias
  • André S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-06-03

Habo
    Kanon kille! Bra bemötande och gjorde bättre jobb än förväntat, skaffade sig snabbt bra kunskap om huset och satte igång direkt. Läs mer
    2019-06-07 Mattias N svarar André S
    Tack snälla för omdömet! Alltid trevligt att göra affärer med er. Hoppas att ni inte kommer sakna huset för mycket :)

Ha det toppen och ring om det är något!
    Mvh Mattias
  • Ewelina S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-24

Habo
    Vi har sålt en villa, vi får alltid ett fantastiskt bemötande av Mattias och försäljningen gick över förväntan. Vi fick mer än vad vi trodde och vi slapp dessutom allt vad det innebär med allmänna visningar.
    Alltid trevligt att anlita fastighetsbyrån i Habo! Läs mer
    2019-06-07 Mattias N svarar Ewelina S
    Tack Ewelina! Det har varit supertrevligt att jobba ihop med er och ni har gjort det roligare för mig att gå till jobbet.
    Tack för allt och ta hand om er.
  • Marie T
    Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-02-18

Väldigt lyhörd för våra önskemål och stöttar oss hela vägen.
    Affären var något annorlunda med ett objekt till involverat, men Mattias löste detta helt enl. alla önskemål vi hade.
    Försäljningen gick smidigt och Mattias matchade oss med en köpare vi kände att vi ville sälja till.
    Utan att tveka, är Mattias en mäklare som stöttar oss genom hela affären och vi rekommenderar verkligen du som funderar på att ta hjälp av just Mattias.
    Detta är skrivet 6 månader efter affären, där även delen med deklarationshjälp har utnyttjats. Läs mer
    2019-02-19 Mattias N svarar Marie T
    Tack snälla för ert fina omdöme!
    Nöjet var helt på min sida, tack för en trevlig och smidig affär!
    Jag finns på mobilen om det skulle vara något. Ha det gott! Mvh Mattias
  • Jonas J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-02-14

Fagerhult
    Sålt en villa, vi blev väl bemötta av Mattias. Vi är nöjda som kund. Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Jonas J
    Tack Jonas för ditt omdöme. Glöm inte att jag gärna hjälper till med skatten nästa år. Ha det fint och lycka till med ert nya!

Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo