Mattias Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 56 Läs vad Mattias Nilsson

• Svän Valdemar Å sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-03-21

Mullsjö
    Har sålt en villa byggd 1968, mäklaren förklarade noga hur försäljningen skulle gå till. Varken vi eller mäklaren trodde nog inte att bostaden skulle säljas så fort, budgivningen blev över förväntan. Läs mer
    2020-03-23 Mattias N svarar Svän Valdemar Å
    Hej Svän!
    Tack för omdömet, jag håller med om att försäljningen gick snabbare än förväntat, jättekul!
    Vi ses och hörs framöver.
    Mvh Mattias
  • Yvonne B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-03-05

Mycket trevlig mäklare som sålde mitt hus på landet. Jag fick bra information och proffsigt bemötande. Huset såldes på 3 dagar så jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-03-06 Mattias N svarar Yvonne B
    Tack Snälla Yvonne för ditt fina omdöme!
    Alltid trevligt med snabba och smidiga affärer med både nöjda säljare och köpare.
    Vi hörs och ses framöver.
    Allt gott,
    Mvh Mattias
  • Kim N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-14

Habo
    Köpt villa/sålt bostadsrätt.

Mattias har ett professionellt sätt att b möta kunder och en gedigen kunskap som gör att man känner sig trygg som köpare/säljare.

Visste inte vad jag skulle ha för förväntningar, men helhetsintrycket är mycket bra!

Helhetsmässigt har Mattias gjort ett superjobb och min upplevelse är god! Läs mer
    2020-02-17 Mattias N svarar Kim N
    Tack så mycket Kim för ditt fina omdöme.
    Alltid kul att få förtroendet att hjälpa till med försäljningen också efter att ni köpt hus via mig.
    Hoppas ni kommer trivas superbra i huset.
    Mvh Mattias
  • Anneli N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-23

Kråkeryd
    Vi har sålt bostadsrätt i Habo.

Mattias är professionell, trevlig och har goda kunskaper om bostadsmarknaden i området. Trots tidspress har han behållit sitt lugn och arbetat metodiskt. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderar Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja bostad i Habo. Läs mer
    2020-02-03 Mattias N svarar Anneli N
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Jättetrevligt att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    Mvh Mattias
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-21

Kråkeryd
    Mattias har agerat mycket proffsigt och varit ett bra stöd i den stressande situationen som försäljning av bostad innebär. Läs mer
    2020-01-28 Mattias N svarar Daniel A
    Hej Daniel, tack för ditt omdöme!
    Kul att du upplevde mig på detta sättet. Det var mycket trevligt att jobba med er.
    Vi ses och hörs!
    Mvh Mattias
  • Johan C köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-12-11

Kråkeryd
    Köpte en bostadsrätt i ett parhus/radhus.
    Stötte inte på några problem med Mattias under resan. Tydlig information om vad som gällde och vad som skulle hända. Hade inga problem att komma få kontakt vid behov och budgivningen gick smidigt. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Johan C
    Tack så mycket för omdömet och för feedbacken, det är jättekul att höra.
    Hoppas ni kommer trivas jättebra i Habo, det är jag övertygad om!

Ta hand om er,
    Mvh Mattias
  • Sara E köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-12-09

Kråkeryd
    Jag och min sambo köpte radhus i Habo. Mattias var en mycket trevlig och bra mäklare. Svarade snabbt och återkopplade snabbt. Vi hade inga problem som helst under tiden med Mattias! Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Sara E
    Tack så mycket för omdömet. Kul att ni är nöjda med allt.
    Hoppas ni kommer att trivas i bostaden. Skulle det dyka upp några frågor nu i efterhand är ni alltid välkomna att kontakta mig.
    Mvh Mattias
  • Linda Yvonne B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

Brandstorp
    Jag har sålt en äldre villa. Jag tycker Mattias var väldigt bemötande och lätt att ha att göra med. Förklarade allt på ett bra sätt som man förstår.
    Jag hade hoppats på att det skulle gå smidigt allt och bli sålt fort och så blev det ju också. Tycker absolut han levde upp till mina förväntningar.
    Jag är bara nöjd, absolut inget att klaga på 🤗 Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Linda Yvonne B
    Hej Linda!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jätteskönt att det gick så smidigt och bra i affären och med väldigt lyckliga köpare.
    Ha det så gott så hörs vi när det är dags för deklarationen.
    Mvh Mattias
  • John Y köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

Mullsjö
    Väldigt opersonligt och oinspirerat. Säkert inte många års erfarenhet. Snäll grabb! Men inget som vi skulle använda oss av vid en försäljning. Affären gick fint och rent praktiskt va de inga konstigheter. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar John Y
    Hej John!
    Skönt att allt gick smidigt och utan problem. Tråkigt att ni fick den uppfattningen av mig personligen, tar med mig detta och jobbar vidare med det.
    Ha det gott,
    Mvh Mattias
  • Emma J köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

Mullsjö
    Vi köpte en villa med hjälp av Mattias och vi är så nöjda!

Han är fantastiskt trevlig, hjälpsam och kunnig. Jag är glad att vi fick Mattias som mäklare :) Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Emma J
    Tack så mycket för omdömet Emma!
    Hoppas och tror att ni kommer trivas superbra i nya bostaden.
    Ha det gott,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo