Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Habo Mattias Nilsson

Läs vad 30 Läs vad Mattias Nilsson

• Marie T
    Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-02-18

Väldigt lyhörd för våra önskemål och stöttar oss hela vägen.
    Affären var något annorlunda med ett objekt till involverat, men Mattias löste detta helt enl. alla önskemål vi hade.
    Försäljningen gick smidigt och Mattias matchade oss med en köpare vi kände att vi ville sälja till.
    Utan att tveka, är Mattias en mäklare som stöttar oss genom hela affären och vi rekommenderar verkligen du som funderar på att ta hjälp av just Mattias.
    Detta är skrivet 6 månader efter affären, där även delen med deklarationshjälp har utnyttjats. Läs mer
    2019-02-19 Mattias N svarar Marie T
    Tack snälla för ert fina omdöme!
    Nöjet var helt på min sida, tack för en trevlig och smidig affär!
    Jag finns på mobilen om det skulle vara något. Ha det gott! Mvh Mattias
  • Jonas J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-02-14

Fagerhult
    Sålt en villa, vi blev väl bemötta av Mattias. Vi är nöjda som kund. Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Jonas J
    Tack Jonas för ditt omdöme. Glöm inte att jag gärna hjälper till med skatten nästa år. Ha det fint och lycka till med ert nya!

Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • Andreas W sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-02-12

Mullsjö
    Bra mäklare. Trevligt bemötande , Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Andreas W
    Tack för ditt omdöme Andreas! Och tack för en snabb och trevlig affär.
    Jag finns på telefonen om det är något framöver.
    Allt gott, Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • Margareta H sålde sin bostad med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-01-21

Vi har sålt en bostadsrätt i Habo. Mattias bemötte oss på ett mycket trevligt, seriöst och sympatiskt sätt. Han gav oss en mycket tydlig information om hela försäljningsproceduren från början till slut. De problem som uppstod löste han på ett föredömligt sätt. Hans lugn och saklighet imponerade på oss.
    Hela försäljningsproceduren flöt på ett smidigt sätt.
    Vi är mer än nöjda med hur han genomförde sitt uppdrag och
    rekommenderar honom å det varmaste.
    Hälsningar syskonen Philipsson/ Holgersson/gm Margareta Läs mer
    2019-01-28 Mattias N svarar Margareta H
    Tack snälla för ert fina omdöme, det uppskattas! Alltid kul när både säljare och köpare är mycket nöjda.

Tack för allt, ta hand om er.

Mvh Mattias
  • Staffan P sålde sin bostad med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-11-15

Har bara indirekt kontakt, eftersom vi var flera i säljargruppen, men Mattias gav ett kompetent intryck, positiv och klart säljorienterad, kunnig, social och "trevlig". När problem dök upp i slutet av processen (sista budgivaren hoppade av, liksom näst siste...), visade Mattias lugn och en lösningsinriktad attityd, som smittade av sig på oss som säljare. Det momentet slutade bra för alla parter.
    Presentationen av lägenheten var en 10-poängare, det prospektet med alla beskrivningar, foton, dekor, m.m. kunde knappast gjorts bättre. Slutintrycket: Enbart positivt. Läs mer
    2018-12-06 Mattias N svarar Staffan P
    Stort tack Staffan för ditt fina omdöme! Extra kul att du är nöjd när vi inte haft en så nära och personlig kontakt som vi annars oftast har med våra säljare.
    Det var mycket trevligt att att göra affär tillsammans med er och jag tackar för förtroendet.

Ha det fint!

• Maher E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-22

Både köpt och sålt via samma mäklare!
    Mycket bra bemötande och kunnande!
    Tålmodig och gör verkligen allt för att få affären i hamn! Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Maher E
    Tack Maher för ditt fina omdöme!
    Det var supertrevligt att jobba tillsammans med er, jag är väldigt tacksam för allt ni gjorde för att förenkla mitt arbete.
    Jag hoppas och tror ni kommer trivas jättebra i ert nya hus. Vi hörs och ses!

• Martin N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-20

Mycket professionellt bemötande i jämförelse med annan mäklare vi varit i kontakt med gällande annan fastighet tidigare från samma bolag.
    Tillgänglig, påläst och gav information om vad som förväntades av oss som köpare. Mån om sina kunder. Vi är mer än nöjda över kontakt och affären i stort.
    /Köpare av Långhult 5 i Habo Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Martin N
    Hej Martin!
    Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda! Tack för en trevlig affär, skulle det dyka upp några frågor även nu i efterhand så är det bara att ringa mig.

Ha det toppen!

• Rolf H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-20

bra bemötande vid första kontakten.även bra i återkommande kontakter.utmärkt visning av nya bostaden. Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Rolf H
    Tack Rolf för ditt omdöme! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.

Ha en fin dag,

• Jan-Anders H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-14

trevligt och proffsigt bemötande. snab återkopling trotts semestertid. Mån om att det ska funka för både säökjare och köpare. Läs mer
    2018-09-18 Mattias N svarar Jan-Anders H
    Tack så mycket för ditt omdöme och för en trevlig affär! Hoppas allt funkat bra med inflyttningen.
    Ha en bra dag,
    /Mattias
  • Eira W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-05-12

Sålt bostadsrätt i Mullsjö.
    Mattias är alltid trevlig och bemöter mig på ett proffsigt sätt.
    Mina förväntningar överträffades pga att det blev budgivning och jag fick bra betalt för min bostadsrätt mycket tack vare Mattias och han skötte affären bra.
    Jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån med Mattias till andra som ska sälja sin bostad.
    Med vänlig hälsning
    Eira Wassberg Läs mer
    2018-05-15 Mattias N svarar Eira W
    Hej Eira!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd!
    Ta hand om dig och ring om det är något.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel