Mattias Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016-06-10
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 61 Läs vad Mattias Nilsson

• Carl B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-07-06

2:a
    Habo
    Trevlig, hjälpsam.
    Bidrog till ett snabbt och smidigt köp. Läs mer
  • JS bilvård och däckcenter köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-15

Allt har funkat jättebra och Mattias är en duktig på det han gör!
    Högsta betyg från oss! Läs mer
    2020-06-15 Mattias N svarar JS bilvård och däckcenter
    Tack för det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas i huset. Ha en trevlig sommar.
    Mvh Mattias
  • Amanda B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-01

Mullsjö
    Han va tydlig och väldigt driven. Hörde av sig snabbt om vi ringde. Han gjorde vårt köp av Trollehöjdsvägen 44 så mycket enklare. Läs mer
    2020-06-02 Mattias N svarar Amanda B
    Tack Amanda för det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas superbra i ert nya fina hus. Ni får jättegärna höra av er i framtiden om ni har några frågor.
    Mvh Mattias
  • Stoil J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-05-20

Har sålt ett fritidshus.
    Mycket kunnig, trevlig, letsam, korrekt och snabb. Läs mer
    2020-05-25 Mattias N svarar Stoil J
    Tack för omdömet Stoil!
    Det var mycket trevligt att jobba med er, ni gjorde det roligt att gå till jobbet.

Ha det gott så hörs och ses vi.

Mvh Mattias
  • Fredrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-05-14

2:a
    Habo
    Försäljning av Bostadsrätt i Habo / Åt vår pappa.

Lättsam trevlig mäklare som med snabba ryck tog tag i försäljningen. Fixade bilder snabbt och ut med det på nätet. Såldes innan visning till en nivå som vi tyckte var bra.

Proffsigt agerande, lyhörd enkel och bra information från Mattias Sida. Läs mer
    2020-05-25 Mattias N svarar Fredrik T
    Tack så mycket för omdömet Fredrik!
    Trevlig och smidig affär, tack för förtroendet.

Mvh Mattias
  • Svän Valdemar Å sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-03-21

Mullsjö
    Har sålt en villa byggd 1968, mäklaren förklarade noga hur försäljningen skulle gå till. Varken vi eller mäklaren trodde nog inte att bostaden skulle säljas så fort, budgivningen blev över förväntan. Läs mer
    2020-03-23 Mattias N svarar Svän Valdemar Å
    Hej Svän!
    Tack för omdömet, jag håller med om att försäljningen gick snabbare än förväntat, jättekul!
    Vi ses och hörs framöver.
    Mvh Mattias
  • Yvonne B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-03-05

Mycket trevlig mäklare som sålde mitt hus på landet. Jag fick bra information och proffsigt bemötande. Huset såldes på 3 dagar så jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-03-06 Mattias N svarar Yvonne B
    Tack Snälla Yvonne för ditt fina omdöme!
    Alltid trevligt med snabba och smidiga affärer med både nöjda säljare och köpare.
    Vi hörs och ses framöver.
    Allt gott,
    Mvh Mattias
  • Kim N köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-14

Stora Kärr
    Köpt villa/sålt bostadsrätt.

Mattias har ett professionellt sätt att b möta kunder och en gedigen kunskap som gör att man känner sig trygg som köpare/säljare.

Visste inte vad jag skulle ha för förväntningar, men helhetsintrycket är mycket bra!

Helhetsmässigt har Mattias gjort ett superjobb och min upplevelse är god! Läs mer
    2020-02-17 Mattias N svarar Kim N
    Tack så mycket Kim för ditt fina omdöme.
    Alltid kul att få förtroendet att hjälpa till med försäljningen också efter att ni köpt hus via mig.
    Hoppas ni kommer trivas superbra i huset.
    Mvh Mattias
  • Anneli N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-23

4:a
    Kråkeryd
    Vi har sålt bostadsrätt i Habo.

Mattias är professionell, trevlig och har goda kunskaper om bostadsmarknaden i området. Trots tidspress har han behållit sitt lugn och arbetat metodiskt. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderar Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja bostad i Habo. Läs mer
    2020-02-03 Mattias N svarar Anneli N
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Jättetrevligt att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    Mvh Mattias
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-21

4:a
    Kråkeryd
    Mattias har agerat mycket proffsigt och varit ett bra stöd i den stressande situationen som försäljning av bostad innebär. Läs mer
    2020-01-28 Mattias N svarar Daniel A
    Hej Daniel, tack för ditt omdöme!
    Kul att du upplevde mig på detta sättet. Det var mycket trevligt att jobba med er.
    Vi ses och hörs!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo