Mattias Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Habo

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Mattias Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 62 omdömen sedan 2016-10-27. Mattias Nilsson har haft 34 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 62 Läs vad Mattias Nilsson

• Sålt Det enda jag bryr mej om är att få bra betalt och jag fick mer än jag räknade med.
    Morgan M sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-08-26
    • 180.0 m²
    • Sjogarp
    2020-08-26
    Tack för omdömet Morgan! Kul att ni är nöjda. Vi levererar det kunden vill ha ;) Ha det gott så hörs och ses vi. Mvh Mattias

Visa svar
  • Trevlig, hjälpsam. Bidrog till ett snabbt och smidigt köp.
    Carl B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-07-06
    • 2:a
    • 57.6 m²
    • Habo
    2020-07-06
    Tack Carl för omdömet! Hoppas ni är nöjda med allt. Dyker det upp några frågor i framtiden finns jag på telefon. Ha det gott, Mvh Mattias

Visa svar
  • Allt har funkat jättebra och Mattias är en duktig på det han gör! Högsta betyg från oss!
    JS bilvård och däckcenter köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-06-15
    • 106.0 m²
    2020-06-15
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas i huset. Ha en trevlig sommar. Mvh Mattias

Visa svar
  • Han va tydlig och väldigt driven. Hörde av sig snabbt om vi ringde. Han gjorde vårt köp av Trollehöjdsvägen 44 så mycket enklare.
    Amanda B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-06-01
    • 168.0 m²
    • Mullsjö
    2020-06-01
    Tack Amanda för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas superbra i ert nya fina hus. Ni får jättegärna höra av er i framtiden om ni har några frågor. Mvh Mattias

Visa svar
  • Har sålt ett fritidshus. Mycket kunnig, trevlig, letsam, korrekt och snabb.
    Stoil J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-05-20
    • 106.0 m²
    2020-05-20
    Tack för omdömet Stoil! Det var mycket trevligt att jobba med er, ni gjorde det roligt att gå till jobbet. Ha det gott så hörs och ses vi. Mvh Mattias

Visa svar
  • Försäljning av Bostadsrätt i Habo / Åt vår pappa. Lättsam trevlig mäklare som med snabba ryck tog tag i försäljningen. Fixade bilder snabbt och ut med det på nätet. Såldes innan visning till en nivå som vi tyckte var bra. Proffsigt agerande, lyhörd enkel och bra information från Mattias Sida.
    Fredrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-05-14
    • 2:a
    • 63.5 m²
    • Habo
    2020-05-14
    Tack så mycket för omdömet Fredrik! Trevlig och smidig affär, tack för förtroendet. Mvh Mattias

Visa svar
  • Har sålt en villa byggd 1968, mäklaren förklarade noga hur försäljningen skulle gå till. Varken vi eller mäklaren trodde nog inte att bostaden skulle säljas så fort, budgivningen blev över förväntan.
    Svän Valdemar Å sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-03-21
    • 128.0 m²
    • Mullsjö
    2020-03-21
    Hej Svän! Tack för omdömet, jag håller med om att försäljningen gick snabbare än förväntat, jättekul! Vi ses och hörs framöver. Mvh Mattias

Visa svar
  • Mycket trevlig mäklare som sålde mitt hus på landet. Jag fick bra information och proffsigt bemötande. Huset såldes på 3 dagar så jag är jättenöjd.
    Yvonne B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-03-05
    • 66.0 m²
    2020-03-05
    Tack Snälla Yvonne för ditt fina omdöme! Alltid trevligt med snabba och smidiga affärer med både nöjda säljare och köpare. Vi hörs och ses framöver. Allt gott, Mvh Mattias

Visa svar
  • Köpt villa/sålt bostadsrätt. Mattias har ett professionellt sätt att b möta kunder och en gedigen kunskap som gör att man känner sig trygg som köpare/säljare. Visste inte vad jag skulle ha för förväntningar, men helhetsintrycket är mycket bra! Helhetsmässigt har Mattias gjort ett superjobb och min upplevelse är god!
    Kim N köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-02-14
    • 179.0 m²
    • Stora Kärr
    2020-02-14
    Tack så mycket Kim för ditt fina omdöme. Alltid kul att få förtroendet att hjälpa till med försäljningen också efter att ni köpt hus via mig. Hoppas ni kommer trivas superbra i huset. Mvh Mattias

Visa svar
  • Vi har sålt bostadsrätt i Habo. Mattias är professionell, trevlig och har goda kunskaper om bostadsmarknaden i området. Trots tidspress har han behållit sitt lugn och arbetat metodiskt. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderar Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja bostad i Habo.
    Anneli N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2020-01-23
    • 4:a
    • 99.6 m²
    • Kråkeryd
    2020-01-23
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Jättetrevligt att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset. Mvh Mattias