Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Habo Mattias Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Mattias Nilsson

• Staffan P sålde sin bostad med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har bara indirekt kontakt, eftersom vi var flera i säljargruppen, men Mattias gav ett kompetent intryck, positiv och klart säljorienterad, kunnig, social och "trevlig". När problem dök upp i slutet av processen (sista budgivaren hoppade av, liksom näst siste...), visade Mattias lugn och en lösningsinriktad attityd, som smittade av sig på oss som säljare. Det momentet slutade bra för alla parter.
    Presentationen av lägenheten var en 10-poängare, det prospektet med alla beskrivningar, foton, dekor, m.m. kunde knappast gjorts bättre. Slutintrycket: Enbart positivt. Läs mer
    2018-12-06 Mattias N svarar Staffan P
    Stort tack Staffan för ditt fina omdöme! Extra kul att du är nöjd när vi inte haft en så nära och personlig kontakt som vi annars oftast har med våra säljare.
    Det var mycket trevligt att att göra affär tillsammans med er och jag tackar för förtroendet.

Ha det fint!

• Maher E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Både köpt och sålt via samma mäklare!
    Mycket bra bemötande och kunnande!
    Tålmodig och gör verkligen allt för att få affären i hamn! Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Maher E
    Tack Maher för ditt fina omdöme!
    Det var supertrevligt att jobba tillsammans med er, jag är väldigt tacksam för allt ni gjorde för att förenkla mitt arbete.
    Jag hoppas och tror ni kommer trivas jättebra i ert nya hus. Vi hörs och ses!

• Martin N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket professionellt bemötande i jämförelse med annan mäklare vi varit i kontakt med gällande annan fastighet tidigare från samma bolag.
    Tillgänglig, påläst och gav information om vad som förväntades av oss som köpare. Mån om sina kunder. Vi är mer än nöjda över kontakt och affären i stort.
    /Köpare av Långhult 5 i Habo Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Martin N
    Hej Martin!
    Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda! Tack för en trevlig affär, skulle det dyka upp några frågor även nu i efterhand så är det bara att ringa mig.

Ha det toppen!

• Rolf H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    bra bemötande vid första kontakten.även bra i återkommande kontakter.utmärkt visning av nya bostaden. Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Rolf H
    Tack Rolf för ditt omdöme! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.

Ha en fin dag,

• Jan-Anders H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    trevligt och proffsigt bemötande. snab återkopling trotts semestertid. Mån om att det ska funka för både säökjare och köpare. Läs mer
    2018-09-18 Mattias N svarar Jan-Anders H
    Tack så mycket för ditt omdöme och för en trevlig affär! Hoppas allt funkat bra med inflyttningen.
    Ha en bra dag,
    /Mattias
  • Eira W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt bostadsrätt i Mullsjö.
    Mattias är alltid trevlig och bemöter mig på ett proffsigt sätt.
    Mina förväntningar överträffades pga att det blev budgivning och jag fick bra betalt för min bostadsrätt mycket tack vare Mattias och han skötte affären bra.
    Jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån med Mattias till andra som ska sälja sin bostad.
    Med vänlig hälsning
    Eira Wassberg Läs mer
    2018-05-15 Mattias N svarar Eira W
    Hej Eira!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd!
    Ta hand om dig och ring om det är något.
  • Sven E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej! Sven ligger inlagd på VC för hjärtsvikt och kan inte svara på er enkät! Själv har jag också varit inlagd på sjukhus för liknande hjärtsjukdom, men kom hem igår. MVH Ingrid Granstam Läs mer
  • Ann W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande av mäklaren Mattias Nilsson Läs mer
    2018-04-10 Mattias N svarar Ann W
    Tack så mycket för omdömet och samarbetet!
    Det var en mycket trevlig och smidig affär. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Ni kan alltid ringa om ni funderar över något.

Mvh Mattias
  • Anna W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias ställde alltid upp och svarade alltid snabbt när vi hade frågor och funderingar! Läs mer
    2018-04-05 Mattias N svarar Anna W
    Hej Anna!

Tack för ert omdöme, det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med er och jag är tacksam för förtroendet vid försäljningen av ert hus. Hoppas ni trivs bra i ert nya, vilket jag är övertygad om att ni gör!

Ta hand om er,

Mvh Mattias
  • Marlene L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har varit professionell i sitt bemötande och har skött vår försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Marlene L
    Tack så mycket för de fina orden Marlene! Och tack för förtroendet vid försäljningen, det var både smidigt och trevligt att jobba med er.
    Ta hand om er,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo