Mattias Nilsson

Mattias Nilsson

Mattias Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Habo

Mattias Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Mattias Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.7. Mattias Nilsson har haft 25 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 73 Läs vad Mattias Nilsson

• Mullsjö Centrum
    2021-06-08
    Jag tycker mäklare va trevligt och affären gick bra
    • Stora Kärr
    2021-06-07
    Köpte vårt första hus med hjälp av Mattias, en drömmig villa på Lundgatan.
    Han var väldigt kommunikativ och återkopplade mycket och ofta under budgivningen, tillmötesgående och trevlig. Proffsig men bjöd ändå på sig själv.
    Tack för omdömet, kul att höra! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas superbra i er nya, fina villa. Ha det fint! Mvh Mattias Mattias Nilsson
    • Stora Kärr
    2021-06-07
    Väldigt smidig att ha att göra med. Tydlig med målen och hur de kan nås. Aldrig svår att få tag på, hör av sig snabbt om han är upptagen. Rekommenderar!
    Tack snälla för det fina omdömet. Och tack för ett bra samarbete. Vi hörs och ses, Mvh Mattias Mattias Nilsson
    • Mullsjö Centrum
    2021-05-04
    Sålt hus. Bemöttes mycket bra och frågor och svar jag hade fick jag bra svar.
    Tack Eva-Lena! Vi hörs och ses framöver, ha en fin sommar. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2021-05-03
    Enkelt och smidigt att sälja vår villa i Mullsjö.
    Alltid trevligt bemötande och fick till en bra affär.
    Tack för omdömet! Trevlig och smidig affär med nöjda parter och nöjd mäklare. Ha det gott så hörs och ses vi. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    • Furusjö
    2021-04-13
    Fick jättebra bemötande och han var alltid tillgänglig vid frågor och snabb på att svara. Över förväntan. Rekommenderas!
    Tack snälla! Hoppas ni kommer trivas i huset :) Ta hand om er! Mvh Mattias Mattias Nilsson
  • Ida C
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    • Furusjö
    2021-04-13
    Grym! Alltid tillgänglig och löste de småproblem som uppstod mellan köpare och säljare helt perfekt! Men ett speciellt tack för tillgänglighet. Grym!
    Tack snälla för omdömet :) Hoppas ni kommer trivas i huset! Ha det toppen, Mvh Mattias Mattias Nilsson
  • Åsa A
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2021-04-10
    har sålt min bostadsrätt.
    Mattias bemötte oss professionell och trevligt. var tydlig o vänlig i sitt tal.
    affären gick snabbt o smidig o vi är väldigt nöjda.
    Tack snälla för omdömet! Hoppas ni är nöjda med allt så hörs och ses vi framöver. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    • Kråkeryd
    2021-02-03
    Trevlig, hjälpsam och mycket pedagogisk i sin dialog med oss som säljande kund.
    Stort tack för omdömet Joakim! Och tack för en snabb och smidig affär. Vi hörs och ses, ta hand om er. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2020-12-13
    5:a 138/60 m² i Mullsjö.

Vi har sålt våran villa, vilket gick väldigt fort och proffsigt skött.
    Mattias var lätt att ha att göra med, lugn och saklig.
    Är mycket nöjda och skulle gärna anlita Mattias igen.
    Tusen tack för ert fina omdöme, det uppskattas! Vi hörs och ses framöver. Jag hjälper er som sagt gärna med deklarationen nästa år också. Ha det så gott! Mvh Mattias Mattias Nilsson