Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1247 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

• Mattias H
    Mattias H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus är en mäklare som förtjänar det högsta förtroende. Pontus skötte försäljningen av min lägenhet med elegans!
    2017-06-24 Pontus T svarar Mattias H
    Tack Mattias för de fina orden! Hoppas du har haft en bra midsommarafton och att helgen fortsätter i samma riktning :)
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är mycket nöjda med Rasmus Vedins mäklararbete vid försäljningen av vår 5:a vid Telefonplan. En rakt igenom professionell hantering av hela försäljningsprocessen. Vi kan verkligen varmt rekommendera Rasmus Vedin!
  • Vibhor M
    Vibhor M skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam did an excellent job as a broker. He advised us in about the timing and got us connected with excellent people who helped made the sale of apartment very efficient.Highly recommended
  • Elisabet E
    Elisabet E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi valde Rasmus att sälja vår lägenhet på Hägerstensåsen, då han tidigare gett ett gott första intryck vid värderingen.

Som mäklare upplevde vi honom som lugn, inlyssnande, tillgänglig och förtroendegivande. Vi uppskattade också att han inte byggde upp för höga förväntningar med mål om en sån snabb försäljning som möjligt, utan istället mötte våra behov med ett rimligt slutpris, som i slutändan ändå blev högre än vad vi trott.

Vi är mycket nöjda med hans insats och rekommenderar honom varmt!
  • Ahad B
    Ahad B skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Anlitade John för försäljningen av villan. John är väldigt professionell och sålde vår villa på rekordtid till väldigt bra pris. Han har väldigt god kunskap om stadsdelen Skärholmen och är en exceptionellt duktig säljare. Jag rekommenderar verkligen John.
    2017-06-15 John B svarar Ahad B
    Tack Ahan:)! Vi hade ett utmärkt samarbete.
  • Michael  R
    Michael R skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John Borja förtjänar det högsta betyget. Vi har haft samarbete med honom både som säljare o köpare och han har skött sig ypperligt bra! Mycket proffessionell, erfaren och alltid gör sitt bästa för att uppnå toppresultat. Han är den absolut bästa mäklaranen vi har haft i vår bostadskarriär och vi kommer starkt rekommendera honom till andra./MR
    2017-06-13 John B svarar Michael R
    Stort tack för de varma orden. Det som gör mig gladast är att ni är nöjda.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Stort engagemang, intresse, lyhörd för vad kunden (jag) vill uppnå med min försäljning, påläst om området och föreningen.
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående och jag skulle absolut rekommendera Rasmus Vedin till andra och jag är mycket nöjd med vårt samarbete.
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket snabb och smidig försäljning med bättre resultat än förväntat! Maximillian är väldigt skicklig, serviceinriktad och snabb med återkoppling och trevlig kontakt. Rekommenderas varmt.Tack för all hjälp med min försäljning!
    2017-06-10 Maximillian B svarar Amanda L
    Det är alltid lika roligt med supernöjda kunder! Tack så mycket Amanda och jag hoppas du dessutom får en härlig sommar!
  • Peter J
    Peter J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är supernöjda med Rasmus insats! Vi hade försökt sälja vår lägenhet med en annan mäklare månaden innan men vi fick inget bud vi var nöjda med. Efter Rasmus hade varit här och fotat om med sin fotograf och vi hade lagt upp en ny strategi så fick vi lägenheten såld redan innan måndagsvisningen och till rekordpris i föreningen dessutom. Kommer anlita honom vid min nästa försäljning och rekommendera honom till nära, kära och bekanta.
  • Karin S
    Karin S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är supernöjda med hur Rasmus skötte försäljningen av vår lägenhet. Väldigt proffsigt och förtroendingivande bemötande.
  • Joel F
    Joel F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Rasmus. En mycket bra och lyhörd mäklare som är lätt att samarbeta med. Många människor kom till visningarna vilket är ett bra betyg för Rasmus arbete. Några mindre missar i annonsen är enda att anmärka på, men de rättades till snabbt när jag påpekade det.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ambitiös mäklare, kunnig i yrket och väldigt samarbetsvillig.
    Tillitsfull person som kan sin sak.
  • Frida
    Frida skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus är hängiven i det han gör. Han visar stort engagamang, svarar snabbt på de frågor som dyker upp och har mycket positiv energi.
  • Olle H
    Olle H skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Enkidu är driftig och lätt tillgänglig. Rakt på sak och ärlig, jag kan rekommendera honom om man vill.sälja sin bostad till ett bra pris
  • David S
    David S skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell mäklare som är rak och tydlig i all kommunikation. Fick bra information och beskrivning av hela processen och är mycket nöjd med Richards jobb. Jobbar effektivt och kan området.
  • Barin H
    Barin H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Väldigt mån om kundens vilja och önskemål
  • Åke S
    Åke S skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Emmy ställde spontant upp på en visning med kort varsel. Var hjälpsam och trevlig.
    Fick bra information.
  • Jacqueline A
    Jacqueline A skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Richard var väldigt snäll och professionel
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam är en mycket duktig och trevlig mäklare. Jag är väldigt nöjd med hans insats och kan rekommendera honom från hjärtat.
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Är mycket nöjd med Pontus genom hela försäljningen av min lägenhet. Lätt att få tag på, seriös, bra återkoppling och kände fullt förtroende.
  • Emma H
    Emma H skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Freddie är helt enkelt allt man kan önska sig av en mäklare: engagerad, ärlig, lojal, trogen, proffsig, påläst, alltid tillgänglig och en arbetsmyra. Och inte dyr heller! Nästan för bra för att vara sann.
  • Erik E
    Erik E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus gjorde ett riktigt bra jobb med försäljning av min lägenhet. Pontus var lätt att få tag på, följde upp på de frågor jag hade och fick i slutändan ut ett pris jag var mer är nöjd med!
  • Holger L
    Holger L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell och angagerad. Jobbade i våran intresse. Lätt tillgänglig
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi har träffat Mattias som köpare och känner att vi fått en bra och personlig kontakt. Han har verkligen försökt göra ett bra jobb både för säljaren och för oss köpare. Jag kommer använda Mattias för min nästa försäljning och rekommenderar honom varmt.
  • Esra G
    Esra G skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han var väldigt trevlig och hjälpsam.Även tillgänglig när man undrade något.Trevligt bemötande.
  • Ram C
    Ram C skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är super nöjd med Richard som mäklare. Allt gick snabbt och smidigt, väldig kunnig och påläst om fastigheten samt föreningen. Han svarade på alla våra frågor och gav tydliga instruktioner under kontraktskrivningen. Hela köp processen tog en eftermiddag!
  • Helena S
    Helena S skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Proffisig, duktig, kunnig, trevlig!
  • Basma H
    Basma H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är väldigt nöjda med insatsen av John borja!!!!
  • Martina D
    Martina D skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    han är mycket trevlig och tillgänglig. varmt rekommenderad!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig och professionellt bemötande.
  • Sara A
    Sara A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande, men stor övervärdering av lägenheten och miss vid avtalad tid för fotografering samt lite dåligt kommunikation ang annonsen för Hemnet.
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande och slutförande. Visningarna gick dock inte som planerat, bl a en kollega till honom fick honom att byta dag pga kollegans visning, inte låta andra bestämma så det blir sämre för honom. Sen inte glömma tiden på utskicken. en aning slarvigt.
  • Daniela D
    Daniela D skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Skulle rekommendera John Borja till alla kunder!Han gör verkligen sitt jobb på bästa sättet!Forsätt så John!
  • Webeshet Y
    Webeshet Y skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han jobbar faktiskt bra och jag litade på honom när jag träffade första gången
  • David N
    David N skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Hungrig och framåt, bra kontakt hela tiden och ger bra råd under hela processen, mycket nöjd!
  • Antonia P
    Antonia P skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rakt, trevligt och engagerat bemötande från första början. Tydlig, grundlig och med humor dessutom, vilket kan behövas när man är ganska nervös.
  • Dimitar M
    Dimitar M skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig, kunnig mäklare, gott bemötande och god tillgänglighet
  • Johan A
    Johan A skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande och proffsig information.
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket bra intryck, hjälpte oss hela vägen från start till mål.
  • Josef E
    Josef E skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Super trevligt gör sitt jobb till 100% Du får allti mer än va du önskar dig rekommenderar stark till alla som söker mäklare
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra intryck. Lugn och saklig.

Kommer med största sannolikhet använda mig av honom själv i framtiden.
  • Dany I
    Dany I skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket bra bemötande i alla våra samtal samt möten, Världsklass när det kommer till service och återkoppling.

Freddy har ett stort engagemang och slog våra förväntningar med råge.

Kommer absolut rekomendera Freddy till alla jag känner!
  • Emma J
    Emma J skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Karin är en erfaren, pålitlig mäklare som lyckades överträffa det vi tillsammans satt upp som mål för försäljningen.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John löste uppgiften med att sälja vår lägenhet till vår fulla belägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda.
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rasmus fick snabbt sålt min lägenhet till det pris jag ville ha, trots betydligt fler objekt ute i området än vanligt. Proffesionell, kunnig och lätt att få tag på vid frågor.
  • Rikard O
    Rikard O skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Maximilian har gott kundbemötande, är tillmötesgående och är skicklig på att beskriva förutsättningarna så att kunden får vägledning inför försäljningen. Maximilian vet att ställa de rätta frågorna och även ge de rätta svaren.
    2017-05-30 Maximillian B svarar Rikard O
    Hej Rikard!
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord och jag ser framemot flera samarbeten!
    Mvh Maximillian
  • Johnny B
    Johnny B skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Skötte sälj/köp processen av vår nya lägenhet med mycket bra struktur och tydlighet.
  • Linda B
    Linda B skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag och min sambo köpte lägenhet av Rasmus nyligen och upplever att processen gått mycket smidigt hittills. Rasmus har varit väldigt duktig på att kommunicera viktig information etc, det har vi värderat högt. Vi känner oss trygga med Rasmus!

Vi skulle gärna anlita Rasmus som mäklare i framtiden.

/Linda och Isak
  • Fabio M
    Fabio M skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Engagerad och duktig mäklare. Bra jobbat, jag är jätte nöjd med allt.
  • Åke A
    Åke A skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag har bara gott att säga om Richard.
    Professionellt agerande, påläst, kunnig och
    en behaglig framtoning .
    Det var lätt för mig att känna förtroende för
    Richard.
    Åke