Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1227 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

• Henrik N
    Henrik N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias hjälpte oss med en fantastisk bra försäljning av våran lägenhet på Tångvägen som överträffade alla våra förväntningar.
    Mattias gav oss bästa möjliga servis och höll oss ständigt uppdaterad under processen.
    2017-08-17 Mattias M svarar Henrik N
    Hej Henrik,

Tack för ert förtroende, det var ett nöje för mig att hjälpa er och väldigt kul att kunna sätta ett nytt föreningsrekord!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus gjorde ett mycket bra arbete med försäljningen av min lägenhet. Han var tillgänglig och meddelade mig vad som hände under processen. Han hade ett starkt engagemang i att nå rätt spekulanter, till exempel genom att ordna visningar utöver de som var planerade från början. I slutändan fick han till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Dessutom är han trevlig som person!
    2017-08-14 Pontus T svarar Daniel E
    Tack så mycket Daniel för de fina orden och för ett gott samarbete! Jag önskar er all lycka i er nya bostad! :)
  • Jonas  S
    Jonas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias är en fantastisk mäklare med ett bra och trevligt bemötande. Han är väldigt Kunniga, tillmötesgående och lätt att ha och göra med. Han övertraffade alla mina förväntingar. Jag kan varmt rekomendera Mattias.
    2017-08-08 Mattias M svarar Jonas S
    Tack Jonas, fantastiskt kul att jobba med dig och jag önskar dig all lycka i framtiden!
  • Anna E
    Anna E skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Astrid är en väldigt bra mäklare som jag rekommenderar varmt! Hon var med 100% från första början till slutet.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bästa mäklarkontoret i Stockholm. Bra och trevligt bemötande. Kunniga och tillmötesgående mäklare.
    Jag har arbetat med Fastighetsbyrån hägersten i många med ett stort nöje!
    Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen gillar detta
  • Natallia Z
    Natallia Z skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John is very helpful, accommodating, with extensive knowledge of the area. Had a great experience as a buyer, highly recommend!
    John B gillar detta
  • Rose-marie H
    Rose-marie H skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Öppen, trevlig och lätt att få kontakt med. Alltid tillgänglig.
  • Bilal G
    Bilal G skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell, duktig mäklare, super nöjd.
    Starka rekommendationer!
  • Maja S
    Maja S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rasmus var trevlig och gav snabb respons. Jag tyckte kontraktsskrivningen var smidig och gick snabbt.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Enkidu gav ett trevligt intryck, men dolde en viktig faktor för oss, vilket gör att jag totalt sett blev väldigt missnöjd.
  • Frida Ö
    Frida Ö skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Astrid, en varm och pålitlig mäklare. Vi upplevde affären som trygg, dessutom hela tiden med ett leende på läpparna. Trevlig, positiv och duktig!
  • Petter E
    Petter E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har överträffat mina förväntningar genom sitt genuina engagemang i min försäljning. Han har agerat professionellt i alla delar av affären och återkopplat till mig som säljare på ett föredömligt sätt.

//Petter
    2017-08-02 Pontus T svarar Petter E
    Tack så hemskt mycket Petter för gott betyg! :) Hoppas ni får en fortsatt bra sommar!
  • Eric E
    Eric E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell och vältalig, informativ i sitt bemötande
    2017-08-02 Pontus T svarar Eric E
    Tack bästa Eric, hoppas du har det bra i Thailand! Snyggt jobbat med vinsten ;) jag har koll på dig!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Mäklaren var tydlig och förtroendeingivande. Jag kände mig trygg med min försäljning, som prismässigt låg i nivå med mäklarens bedömning.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rasmus svarade upp bra på mina förväntningar. Han höll mig välinformerad under hela säljprocessen samt att det gick snabbt och smidigt. Han ställde upp snabbt och fixade/trixande när jag strulade med nycklar... Jag fick ut ett ok pris med tanke på att lgh såldes mitt i sommaren.
  • Leonard V
    Leonard V skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han var proffsig och det gick väldigt smidigt till att få till affären med bara en förhandsvisning. Tycker dock att utgångspriset han ville sätta på visningen var väldigt lågt.
  • Lars K
    Lars K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket positivt och bra bemötande.
  • Hany A
    Hany A skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag fick kontakt med Adam via fastighetsbyrån då jag skulle sälja min första lägenhet. Kändes bra redan från första dagen då vi hade bra kontakt, förstod varandra väldigt bra och allt sköttes väldigt professionellt. Jag är hur nöjd som helst och han överträffade verkligen alla förväntningar jag hade! Allt ifrån att han hade bra kommunikation till att han verkligen lyssnade och tog mina önskemål seriöst och ville verkligen att jag skulle bli nöjd. Jag rekommenderar gladerligen Adam Hamoud till alla som vill ha en duktig och seriös mäklare!
  • Pia G
    Pia G skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra, enkel och smidig försäljning av min pärla underlättades av gott samarbete.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias är snabb, effektiv och har dessutom god lokalkännedom vilket är extra viktigt vid försäljning idag. Dessutom så lyssnade Mattias på min input och förslag vilket gjorde att jag kände mig delaktig.
    2017-08-01 Mattias M svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för de fina orden! Med en säljare som är så engagerad som du går det inte att få något annat än toppresultat! Lycka till i framtiden så håller vi kontakten.

Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Meit F
    Meit F skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag har allt gott att säga om Pontus som mäklare och rekommenderar alla att använda just Pontus! Lätt att nå, snabb, klok i sin bedömning och strategi och lyckosam hela vägen. Har flera i familjen som oxå använt Pontus som mäklare och alla lika nöjda!
    2017-07-25 Pontus T svarar Meit F
    Tack ska du ha Meit för de fina orden, det värmer verkligen ska du veta! :) Hälsa alla från mig!
  • Christoffer
    Christoffer skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag rekommenderar Mattias då han gav en utomordentlig service. Mattias är alltid trevlig och kunde förklara alla mina frågor om område och olika lägenheter.
    2017-07-25 Mattias M svarar Christoffer
    Tack för ditt förtroende Christoffer och jag är glad att jag kunde hjälpa dig sälja och hitta din nya lägenhet!
  • Lina
    Lina skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Hej Maximillian,
    Ursäkta för supersen reco! :)
    Du gjorde ett fantastiskt jobb och jag kunde inte varit mer nöjd!
    Nu är det dags att sälja igen och tråkigt att det inte är i ditt område för då hade jag självklart anlitat dig igen.
    2017-07-25 Maximillian B svarar Lina
    Hej Lina,
    Ingen fara och tack så mycket för din varma rekommendation!
    Tyvärr så jobbar jag inte i ditt "nya" område men har en jätteduktig kollega som jag kan tipsa dig om.
    Lycka till och ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Proffsig. Förstående. Inte hetsig
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jättebra, proffsig, påläst och trevlig, månar både om säljare och köpare.
  • David T
    David T skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag skulle beskriva mig själv som en minst sagt besvärlig köpare i det här fallet. Förhandsvisning, flera bud, förhandlingar, deadlines och gärna på sena kvällar eller nätter. Mycket extrajobb helt enkelt.

Därför är jag extra tacksam att Rasmus Vedin var så professionell från början till slut. Han var tillgänglig, tog sig tid och försökte verkligen göra sitt yttersta för att tillfredsställa både säljaren och mig som köpare. Ungefär så man föreställer sig att en relation med en mäklare fungerar i den bästa av världar.
    Jag rekommenderar honom starkt!
  • Hans H
    Hans H skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket bra och trevligt bemötande. Proffsig!
  • Gilbert G
    Gilbert G skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rekommenderas! Var gärna förberedda innan ni säljer. Rätt självklart men ställer ni rätt frågor kommer ni även ha bättre kontroll på själva budgivningen främst.
  • Amir M
    Amir M skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ärlig och glad, vad mer kan man önska sig?
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionellt bemötande. Fokuserad, kunnig och svarar väldigt snabbt.
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rasmus är ambitiös, förtroendeingivande och gjorde ett bra jobb när vi sålde vår bostadsrätt. Mycket nöjda!
  • Christer H
    Christer H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Aktiv, vänlig, lätt att kontakta.
  • Margit S
    Margit S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    På en skala av 1-10 sätter jag en 9. Mycket kunnig och trevlig.
    Ingav trygghet.
  • Olivia R
    Olivia R skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är väldigt nöjd med Emmys insats vid köpet av min lägenhet. Tillgänglig, tydlig och tar sig tid. Väldigt lugn och förtroendeingivande! Det märks att hon är en erfaren mäklare som jag gärna rekommenderar vidare till vänner och bekanta. Mycket nöjd!
  • Roy J
    Roy J skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Förväntad service, bra genomgång inför försäljning. Smart att hålla kontakt i över ett års tid från första möte , innebar sannolikt att Richard fick uppdraget.
  • Anders W
    Anders W skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra snabb o pålitlig. Bra återkoppling. Gick otroligt snabbt.
    Kan varmt rekommendera honom.
    2017-07-10 Maximillian B svarar Anders W
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation!
    Jag är glad att allt löste sig för er och jag hoppas ni får en härlig sommar!
  • Daniela I
    Daniela I skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag upplevede bemötandet av mäklaren som kunnig. Däremot upplevede jag även en obefintlig servicekänsla och nästan kaxig attityd vid frågor under själva budgivningen. Fick en känsla som hos bilhandlaren, alltså att mäklaren behöver inte jobba för sin klient eftersom marknaden är som den är.
  • Alexander  J
    Alexander  J skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Erfaren, duktig och engagerad mäklare. Rekommenderas!
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi upplevde Mattias som bra och saklig och han höll vad han lovade.
    2017-07-24 Mattias M svarar Annelie M
    Glad att ni är nöjda och återigen kul att kunna sälja för rekordpris i föreningen!
  • Peter R
    Peter R skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevligt bemötande och tydliga svar på frågor.
    2017-07-08 Maximillian B svarar Peter R
    Tack Peter och Cecilia för att jag fick äran att hjälpa er med er bostadsaffär. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!
    Ha en fantastisk sommar!
  • Alex K
    Alex K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Efter att träffat Rasmus på ett flertal visningar i hägerstensområdet kändes valet av mäklare för mig och min sambo självklart. Vi sålde sedan vår 3:a i Telefonplan med Rasmus till ett riktigt bra resultatet. Hela prossecen kändes genomtänkt och proffsig. Vi fick information om vad som hände hela tiden samt tips under resans gång. Kändes verkligen som att han hade vårt bästa i focus. Kommer rekommendera Rasmus till både vänner och bekanta.

/Alex och Amanda
  • Sara N
    Sara N skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Fantastisk upplevelse sedan dag ett. Otroligt kompetent, vänlig, flexibel och medgörlig. Gör det lilla extra och är både modig och lyhörd! Är väldigt nöjd!
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    I det stora hela mycket nöjd med allting.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra, snabb och smidig affär. Trevligt bemötande
    2017-07-07 Maximillian B svarar Jessica J
    Tackar ödmjukast för dina vänliga ord Jessica!
    Ha en fantastisk sommar!
  • Catrin J
    Catrin J skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är nöjd med Karin Linneborgs mäklari av min fastighet. Snabbt och proffsigt genomfört!
  • Therése   E
    Therése   E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag har anlitat Rasmus vid två lägenhetsförsäljningar och är jätte nöjd med bemötande och kontakt frekvens. Rasmus finns alltid tillgänglig och hanterar arbetet professionellt och förtroendeingivande.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket nöjd med försäljningen, gick över förväntan!
    2017-07-06 Kim E svarar Jonas N
    Tack för förtroendet och betyget, Jonas. Det var ett nöje att hjälpa er :-) Tveka inte på att höra av er om ni undrar eller behöver något.
  • Hans A
    Hans A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag rekommenderar Mattias då han gjorde ett bra arbete när han sålde vår lägenhet i Aspudden 2017. Han kunde området väl, han var affärsmässigt klok vad gäller tex tajming och paketering och han var lyhörd och trygg vid olika moment av mer praktisk karaktär.
    2017-07-05 Mattias M svarar Hans A
    Tack så jättemycket för de fina orden Hans, jag hoppas du och Emma kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Anirban P
    Anirban P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias är en mycket positiv mäklare med en krigarsjäl. Han jobbar jätte hårt och gör sitt yttersta för att göra sina kunder nöjda. Jag är supernöjd över hans insats och kommer rekommendera honom till andra!
    2017-06-29 Mattias M svarar Anirban P
    Tack för de fina orden Anirban och lycka till med sökandet efter ditt nya boende!
  • feifei y
    feifei y skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias tried his best to help us know all the details of this apartment. He helped us to make a great decision to buy this flat.
    2017-06-29 Mattias M svarar feifei y
    Thank you, it was a pleasure helping you finding your first apartement!
John Borja
Hanna Ringström