Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1189 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

• Carl A
    Carl A skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En mäklare som lurar folk. När jag och min flickvän köpte lägenhet budade vi mot hans polare.
  • Johan B
    Johan B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Driven och engagerad mäklare som gör det lilla extra! Maximillian uppfyllde alla våra förväntningar och överaskade med en kanonförsäljning, säljrekord på vår gata! Kan varmt rekommendera honom och kommer med största sannolikhet kontakta honom för framtida försäljningar.
    2017-04-28 Maximillian B svarar Johan B
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord!
    Det var ett nöje att arbeta med er och jag ser framemot framtida samarbeten!
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Toppen mäklare! trevlig, professionell, tillgänglig, hjälpsam, vi kan varmt rekommendera Rasmus. vi är jätte nöjda
  • Luis C
    Luis C skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionellt bra bemötande. Men framförallt tillgänglig och snabb återkoppling.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är supernöjda! Snabb och smidig försäljning med ett resultat som överträffade våra förväntningar 😊
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Superduktig mäklare som var väldigt engagerad och driven! Han hjälpte mig genom hela säljprocessen samt med min bostadsdeklaration. Inte nog med det utan han fick även ett rekordpris som står sig än idag!
    2017-04-17 Maximillian B svarar Kristian B
    Det var ett nöje att arbeta med dig Kristian och ännu roligare att det gick så bra för oss!
    Hare så gött i ditt nya boende i Trollhättan!
  • tobias m
    tobias m skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Hanna gjorde att vår försäljning blev väldigt lyckad och var trevlig och lätt att samarbeta med!
    2017-04-11 Hanna R svarar tobias m
    Hej! Tack för att ni tog er tid och skriva vad ni tycker. Kul att ni är nöjda :) /Hanna
    Hanna R gillar detta
  • Camilla  J
    Camilla J skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är jättenöjda med Hanna vid försäljning av vår lägenhet. Det bästa med Hanna är att hon var tillgänglig, kunnig, proffsig och trevlig! Skulle helt klart rekommendera henne.
    2017-04-08 Hanna R svarar Camilla J
    Tack Camilla! Vad kul att höra att ni är nöjda, det var kul att få hjälpa er med försäljningen. Ha det gott! /Hanna
    Hanna R gillar detta
  • Olle S
    Olle S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag kan inget annat än att medge att både jag och min fru är otroligt nöjda över vår mäklare M.Mardinis hjälp! Kunnig, passionerad och pedagogisk inom sina ämneskunskaper gällande bostadsbranschens, och vi fick svar på allting vi funderat över.
    Rekommenderar starkt alla att kontakta M.mardini för god service samt funderingar kring bostadsfrågor.

Med vänliga hälsningar, O. Svensson
    2017-04-05 Mattias M svarar Olle S
    Tack så jättemycket för de fina orden!
  • Max
    Max skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Väldigt bra mäklare. Snabb och smidig. Bra på att förmedla information. 5 av 5!
    2017-04-04 Mattias M svarar Max
    Tack för de fina orden Max, Lycka till med ditt nya boende
  • Patric  L
    Patric L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Klockrent arbete! Även från kollegans sida. Vi är supernöjd med samarbetet och erat jobb. kommer rekommendera er till alla vi känner i Stockholm som ska sälja eller köpa :-)
    2017-04-03 Mattias M svarar Patric L
    Tack för de fina orden Patric och lycka till med allting framöver!
  • Calin T
    Calin T skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam arbetar mycket professionellt, återkopplar snabbt och är lätt att nå. Vi fick ärliga och realistiska råd och rön, vilket uppskattas.
    Vi är mycket nöjda med hans engagemang vid försäljningen av vår lägenhet och framför allt en genuint bemötande.
    Vi är varmt rekommendera Adam om ni har en försäljning i trakten i åtanke!
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Tillsammans med Emmy blev min lägenhet vid försäljning till mer än full belåtenhet. Hon var hela tiden fullt engagerad och lättillgänglig samt mycket omtänksam och professionell. Har mitt fulla förtroende. Rekommenderar henne på det varmaste.
    Ingrid och Thomas
  • Lindosh O
    Lindosh O skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En jävla grym mäklare!
    Haft o göra m många mäklare men aldrig varit så nöjd som m oguzhan👍
    Rekommenderar honom starkt för både sälja och köpa bostad!
    Tillgänglig 24/7 endegerad o älskar sitt jobb!!!
    Stort tack för allt 😊
  • David H
    David H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra information, trevligt bemötande, smidig och flexibel. Vi är väldigt nöjda.
    /David
    2017-04-06 Mattias M svarar David H
    Tack David, lycka till med ert nya boende!
  • Jenny  E
    Jenny E skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ett mycket väl utfört arbete. Pontus Tovesson har en god förmåga att känna av vad som är viktigt för respektive part vid överlåtelse av lgh. Försäljningen gick oerhört smidigt och snabbt. Jag är väldigt nöjd med hela processen och hur den har hanterats av Pontus.
  • Jenny  E
    Jenny E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
  • Hans V
    Hans V skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi köpte ett av Oguzhans objekt. Bra information, trevligt bemötande, smidig affär. Oguzhan verkar kunnig om området och vi kan tänka oss att välja honom om vi säljer i framtiden.
    Hans Vesterberg
  • Björn J
    Björn J skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kontakten med Emmy har funkat bra. Jag fick det pris jag ville ha och det som lägenheten värderades till så jag är mycket nöjd.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Det var egentligen en ren slump att jag åkte på den lägenhetens visning som Oguzhan Yayla hade, jag hade egentligen inget intresse av området först.
    Men efter att jag träffat Oguzhan Yayla och fått en genomgång av både området och lägenheten så blev jag tagen direkt. Vann budgivningen och även fast det var en liten osäkerhet så tvivlade jag aldrig på Oguzhan Yayla. Trevlig och extremt proffsig. Vid eventuellt framtida försäljning kommer jag välja Oguzhan.

MVH /D
  • Vic C
    Vic C skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Hög provision...kolla kontraktet noga som vi inte gjorde...blä
  • Emre U
    Emre U skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Tycker att han har mycket bra koll på sina objekt. Min försäljning gick 10 ggr fortare än vad jag hade beräknat.. Är de någon man ska vända sig till så är Oguzhan en mäklare man absolut måste ta kontakt med
  • Erik R
    Erik R skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket nöjda med Rasmus! Tog god tid på sig och var lyhörd för våra önskemål vid försäljningen. Svarade snabbt på mail och telefon när vi hade frågor.
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi träffade Oguzhan på en lägenhetsvisning där vi sedan blev dem som vann budgivningen.
    Vi var mycket nöjda med hans professionella bemötande och härliga personlighet så vi valde att kontakta honom när det blev dags att sälja vår lägenhet.
    Han ger ett väldigt förtroendeingivande intryck och försäljningen gick som vi hade tänkt oss!👍
  • Nils K
    Nils K skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket bra hanterat kommer rekommendera andra till fastihetsbytån
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Är nöjd med försäljningen och den i information vi fick under processen, vi kommer att anlita Adam igen vid kommande försäljningar.
  • Marie L
    Marie L skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Träffade på Oguzhan när vi letade lägenhet, och han gjorde så bra intryck så valet blev lätt när det blev dags för oss att sälja vårt hus. hela husaffärer gick väldigt smidig, och vi kan varmt rekommendera honom.
  • Ali B
    Ali B skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag tycker att han är väldigt professionell och kunnig, rekommenderar honom starkt.
  • Walli H
    Walli H skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig, försöker att få kunden att bli nöjd lika så blev jag det!
  • Alia A
    Alia A skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Oguzhan yayla är oerhört skicklig och professionell mäklare.
  • Roger C
    Roger C skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Oguzhan Slet ända in i kaklet, kanonmäklare....säljer vi igen så är det han vi ringer, kan varmt rekommendera honom alla dar i veckan // Roger å Majsan
  • Annette K
    Annette K skrev om Oguzhan Yayla en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med det stöd och den hjälp jag fick av Oguzhan vid försäljningen av min bostad tidigare i vintras. Jag kan varmt rekommendera Oguzhan och Fastighetsbyrån.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    tack för en bra affär. Vi är mer än nöjda
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Emmy var genomgående mycket mån om vårt framtida boende och vi kände att hon ville hitta en lägenhet som var den bästa för oss. Hela tiden var Emmy snabb att återkoppla på våra frågor och när köpet genomfördes kände vi oss väldigt nöjda med att Emmy var vår mäklare.
  • Erik S
    Erik S skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig och seriös, ganska lätt att få tag i och väldigt tydlig i sin kommunikation
  • Sara J
    Sara J skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig kontakt. Lättillgänglig.
  • Marisol C
    Marisol C skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Är supernöjd med Rasmus, proffsig, trevlig och stöttande genom hela försäljningsprocessen. Fick dessutom ett väldigt bra försäljningspris tack vare hans engagemang. Kan varmt rekommendera honom till alla! //Marisol Contreras
    2017-02-23 Rasmus V svarar Marisol C
    Stort tack för att jag fick hjälpa er och stort lycka till med nya bostaden!

//Rasmus
    Marisol C gillar detta
  • Anders H
    Anders H skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är jättenöjd med Rasmus som mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Mälarhöjden/Västertorp. Han var både trevlig och gav ett kunnigt och professionellt intryck. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som vill sälja sin bostad!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Skickade ett mail med två frågor för 6 dagar sedan beträffande en lägenhet som Richard förmedlar.
    1. Vad är andelstalet (framgick inte av prospekt på nätet).
    2. När löper tomträttsavtalet ut för föreningen och hur hög blir höjningen.
    Nu ser jag att lägenheten blivit såld innan visning så får väl gratulera mäklare och säljare.
    Inget svar på mitt mail dock, svagt.
  • Arja A
    Arja A skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi tyckte Rasmus fungerade bra. Vi hade en kort och snabbförsäljningsprocess som han skötte mycket bra utifrån en realistisk målbild som han gav oss och som infriades med råge. Om det skulle bli aktuellt skulle vi anlita Rasmus igen.
    2017-02-14 Rasmus V svarar Arja A
    Tack Arja och Tommy. Hoppas att ni kommer att trivas jättebra i nya boendet!
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har varit och är ansvarstagande hela vägen under försäljningsprocessen, trygg och lugn med kundens bästa i fokus. Kontakt och kommunikation har löpt på utan hinder vilket är av största vikt enl oss. Skulle rekommendera Pontus vidare utan betänkligheter. Margareta
    2017-03-08 Pontus T svarar Margareta K
    Tack Margareta för dina fina ord och ett fint samarbete :)
  • Sarah Z
    Sarah Z skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Försäljningen via Hanna var inledningen för det enorma förakt jag känner mot mäklare idag.
    Bara intresserad av att tjäna pengar, med tanke på den enorma (!) summan vi i slutändan betalade henne så tycker jag inte att vi fick ut något som inte någon annan hade kunnat göra för halva priset.
    Känner mig väldigt lurad, speciellt efter att jag har pratat med andra mäklare som uttryckt att hennes arvode (som hon för övrigt presenterade som en "bra deal") i vårt fall var helt hutlöst.

Kommer aldrig använda mig av Fastighetsbyrån igen.
    2017-01-19 Hanna R svarar Sarah Z
    Hej Sarah! Vad tråkigt att höra att du är så pass missnöjd med samarbetet. Jag hade givetvis diskuterat detta i samband med försäljningen om jag hade vetat om att ni inte var nöjda. Hälsningar / Hanna
  • Kicki P
    Kicki P skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Det har varit en ära att få samarbeta med Pontus under försäljningen av min lägenhet. Hans kunnighet och hängivenhet gjorde att jag kände mig helt trygg under hela processen. Hans engagemang och positiva energi är något utöver det vanliga. Jag kan absolut rekommendera att anlita Pontus som mäklare och jag hoppas att jag själv får tillfälle att anlita honom igen!
    2017-01-17 Pontus T svarar Kicki P
    Kicki, bästa du, vilka fina ord!!!! :D Tack själv ska du ha för den äran att få sälja din lägenhet!
  • Eva M
    Eva M skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har varit fantastiskt tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hans inställning och förhållningssätt till allt i säljprocessen är outstanding enligt min åsikt.
    Jag rekommenderar honom starkt!
    Eva Molander Mellin
    2017-01-10 Pontus T svarar Eva M
    Tack så hemskt mycket Eva!! Det gjorde vi bra :D
  • Maria T
    Maria T skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En eloge till dig Max! Tack för snabba och tydliga besked och bra vägledning! =) Du är en pärla! Lovar att hålla kontakten för en ev. framtida försäljning!
    2017-01-10 Maximillian B svarar Maria T
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord! =)
  • Josef E
    Josef E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är mycket nöjda över att Pontus på fastighetsbyrån i Hägersten skötte vårt lägenhetsköp i aspudden tidigare i år.
    Pontus skötte vår bostadsaffär mycket professionellt med god och trevlig kontakt under hela processen. Rekomenderas varmt!
    2016-12-21 Pontus T svarar Josef E
    Tack så hjärtligt Josef! Hoppas ni ska trivas och ha en riktigt God Jul! :)
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus var mycket hängiven och professionell under hela försäljningsprocessen. Han förstod våra behov och var ett bra stöd under en stressig tid. Pontus rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Pontus T svarar Johanna J
    Bästa Johanna tack så mycket!! :)
  • Jan H
    Jan H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra och trevlig mäklare, rekommenderas!!!
  • HANNA H
    HANNA H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En ung kille som brinner för sitt jobb. Alltid tillgänglig jag och köparen ville skriva på samma dag efter visningen och han ställde upp kl 23:00 och öppnade kontoret för oss. Han hjälpte oss även med att hitta nytt bostad.
  • Linda E
    Linda E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevligt bemötanden, väldigt tillgänglig och mån om att presterar så bra som möjligt för att vi som kunder skulle vara nöjda.
Oguzhan Yayla
John Borja