Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1244 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

• Rebecca K
    Rebecca K skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Super duktigt mäklare väldigt flexibel, trevlig och alltid glad. Jättenöjd med mitt köp där Astrid har vart engagerad och otroligt hjälpsam i hela processen.
  • Anna j
    Anna j skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag hade en mäklare från Fastighetsbyrån Hägersten hos mig nyligen för värdering av min bostad. Detta var mitt första möte med mäklaren. Vid utsatt tid ringde han på dörren varvid jag öppnade. Vi tog i hand och presenterade oss för varandra varpå mäklaren utbrister: “Vad fin du är. Vilken fin klänning du har på dig. Har du gjort dig fin för det här tillfället?”

Mäklarens sexistiska kommentarer visar på ett bristande proffesionellt omdöme. Jag har svårt att föreställa mig att denne skulle uttrycka sig på samma sätt i fall en man skulle stå i dörröppningen. Jag anlitade Fastighetsbyrån Hägersten för att få en värdering av min bostad, inte en utvärdering av mitt utseende.

Jag ser allvarligt på detta och jag utgår ifrån att Fastighetsbyrån ser över sina riktlinjer och policies för sexism och/i samband med etablering av kundrelationer.
    2017-10-16 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Anna j
    Hej! Vi beklagar verkligen att du känner dig kränkt. Vi har samtalat med mäklaren och det var inte hans avsikt. Vi har även lyft frågan internt, hur viktigt det är att bemöta människor med ödmjukhet och respekt. Vi, och mäklaren, ber om ursäkt och tar till oss av dina synpunkter.
  • Rickard T
    Rickard T skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andra gången jag säljer med Rasmus. Han är otroligt proffisionell och tillmötesgående, kan inte annat än rekommendera!
  • Maisam J
    Maisam J skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Väldigt smidigt att jobba med Fastighetsbyrån
  • Klara J
    Klara J skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Supernöjda med Freddy som sålde vår lägenhet precis innan sommaren. Engagerad, kan området, snabb på att svara på mail, fick igång en bra snabb budgivning. Lagom mycket "säljare". Rekommenderas verkligen!
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag kan varmt rekommendera Astrid som mäklare. Astrid är lyhörd, ambitiös och duktig på att skapa förtroende och möta människor på deras våglängd. Det visade sig vara ovärdeliga egenskaper då jag sålde min bostadsrätt under en period då marknaden var väldigt skakig och det mesta stod och stampade. Under min visningshelg var Astrid den enda mäklaren i området som lyckades få igång en ordentlig budgivning och försäljningspriset slutade nära rekord i föreningen.
  • Maryam I
    Maryam I skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kim är alltid tillgänglig, hjälpsam, positiv och medveten.
  • Kim J
    Kim J skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kompetent, trovärdig och mycket hjälpsam!
    Dessutom är han väldigt trevlig.

/Kim
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ödmjukt och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd med resultat, samt min mäklare.
  • Johan J
    Johan J skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han var trevlig under visningen och väldigt tydlig under kontraktsskrivningen.
  • Lena S
    Lena S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är väldigt nöjd med det engagemang Pontus lagt ner vid försäljningen av min lägenhet. Han hittade spekulanter och ordnade extravisningar med aldrig sinande entusiasm. Under tiden höll han mig uppdaterad om vad som hände i varje steg på vägen. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Dessutom alltid glad, positiv och trevlig att ha att göra med.
    2017-09-11 Pontus T svarar Lena S
    Tack så hemskt mycket Lena och tack för ett bra samarbete! Långdragen process som ju blev kanonbra i slutänden :)
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande och trevlig! Tyckte att helheten var positiv!!!
    2017-09-07 Hanna R svarar Christoffer J
    Tack för rekommendationen och vad kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Hälsningar / Hanna
    Hanna R gillar detta
  • Maisam J
    Maisam J skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Maximillian var tydlig och förtroendeingivande. Jag kände mig trygg med min försäljning. Jag rekommenderar honom 100%.
    2017-09-07 Maximillian B svarar Maisam J
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord!
    Lycka till med ditt nya boende och flytten.
  • Martin
    Martin skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Recenserar som köpare... Var i akut behov av bostad för några år sedan. Köpte ett renoveringsobjekt före ordinarie visning. Det var ett par andra på förhandsvisningen. La omgående ett bud och fick till svar att nån annan hade lagt ett bud varpå jag slängde på 100 tkr till. Fick lägenheten. När jag sen skulle få ut budlistan bestod den av "Markus" utan efternamn och utan komplett telefonnummer. Var som sagt i akut behov av bostad och priset blev okej så jag brydde mig inte om att krångla. Dock kan jag väl säga att mitt förtroende för fastighetsbyrån inte var så högt efter det. Vad är meningen med en lista man inte kan kolla upp..?
    2017-09-07 Hanna R svarar Martin
    Hej Martin! Det var tråkigt att höra att du har en negativ upplevelse av köpet. Det är alltid bra med feedback och jag hade uppskattat om du hade sagt något tidigare så hade vi med största sannolikhet kunnat reda ut detta. Hälsningar / Hanna
    2017-09-07 Martin svarar Hanna R
    Hej och tack för svar. Av någon anledning hamnade den här recensionen på dig personligen och inte på Fastighetsbyrån i Midsommarkransen (det var inte du som var mäklare). Som sagt så var jag i akut behov av bostad hade inte ork och tid då...
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Väldigt duktig och trevlig, alltid tillgänglig och hjälpsam. Toppen!
    2017-09-06 Pontus T svarar Håkan G
    Bästa Håkan, stort tack ska du ha för dina fina ord! :)
  • Sisilya G
    Sisilya G skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Supernöjd med Freddy, väldigt serviceinriktad, tillmötesgående och ödmjuk.
  • David B
    David B skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trovärdig och tydlig i sitt förklarande.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Richard Ivarsson har ett tryggt och genuint bemötande. Richard lever upp till våra förväntningar alla dagar i veckan.
  • Ann E
    Ann E skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mkt trevligt bemötande
    Lätt att få kontakt o svarar snabbt
    Påläst o kunnig
  • Richard J
    Richard J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande, enkel att ha att göra med. Köpte min lägenhet innan visning och det gick väldigt smidigt alltihop. Är mycket nöjd!
    2017-09-05 Pontus T svarar Richard J
    Tack så mycket Richard för dina fina ord. Hoppas ni ska trivas i lägenheten och jag ser fram emot att se hur det blir med de nya balkongerna och uteplatserna! :)
  • Britta N
    Britta N skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra på kommunikation. Återkommer med svar på frågor
  • Mette L
    Mette L skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jeg opplevde møtet med Karin Linnerborg som veldig profesjonellt og trevligt, både på visning og senere ved avtalsskrivning. Kan på det varmeste anbefale Karin som mäklare!
  • Bobby G
    Bobby G skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Proffsig, tydlig och snabb. Levde verkligen upp till våra förväntningar!
  • Martin S
    Martin S skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Astrid gav ett korrekt och professionellt intryck. Hon kändes genuin i sitt engagemang om oss som kunder. Hon hade ett moget sätt och förstod oss som kunder och bemötte oss på ett för oss förtroendeskapande sätt.

Jag kan rekommendera Astrid som mäklare.
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Freddy var en mkt bra och trevlig mäklare. Jag uppskattar hans lugn och pålitlighet.
  • Marie M
    Marie M skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ett professionellt bemötande, kunnig och trevlig. Tillgänglig och snabb återkoppling vid budgivning och frågor.
  • Adam A
    Adam A skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam Hammoud har fullödig information kring försäljningen, trevligt bemötande och är proffesionell i sitt arbete.
  • Märta F
    Märta F skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har hjälpt oss sälja en lägenhet på Telefonplan och vi var så nöjda med allt att han även fick sälja vår lägenhet i Örnsberg. Båda lägenheterna såldes innan visning, för ett pris som var över förväntan och till rätt köpare!
    2017-09-01 Pontus T svarar Märta F
    Stort tack till er alla återigen! :)
  • Pia K
    Pia K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kim gjorde ett toppenbra jobb med vår försäljning. Energisk, trevlig och påläst. Vi rekommenderar honom varmt.
  • Lars J
    Lars J skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    helt ok vad gäller priset för lägenheten. Ingen skugga falleer på mäklaren.
  • Lena N
    Lena N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är mycket nöjda med Pontus hantering av försäljning av Bostadsrättsföreningens lägenhet. Pontus har visat ett fantastiskt engagemang redan från början av processen, han har varit lätt att få tag i och har agerat mycket professionellt genom hela säljprocessen. Vi som säljare kände oss verkligen i goda händer och ger Pontus våra varma rekommendationer.
    2017-08-31 Pontus T svarar Lena N
    Tack ska Ni ha Lena för ett gott samarbete och mycket fina ord! :)
  • Yngve N
    Yngve N skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Älvsjö, men då med Fokus på vår mäklare Christofer Svensson som är mycket engagerad, driven, professionell och tillgänglig.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rekommenderas främst på grund av deras engagemang, positivt bemötande och en väldigt kunnig personal som alltid kunde ge svar på mina frågor och framförallt kunde motsvara mina förväntningar.
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig och lätt att få kontakt med, allt gick väldigt fort och inga konstigheter. Starka rekommendationer.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus gjorde ett mycket bra arbete med försäljningen av min lägenhet. Han var tillgänglig och meddelade mig vad som hände under processen. Han hade ett starkt engagemang i att nå rätt spekulanter, till exempel genom att ordna visningar utöver de som var planerade från början. I slutändan fick han till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Dessutom är han trevlig som person!
    2017-08-14 Pontus T svarar Daniel E
    Tack så mycket Daniel för de fina orden och för ett gott samarbete! Jag önskar er all lycka i er nya bostad! :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Astrid är en väldigt bra mäklare som jag rekommenderar varmt! Hon var med 100% från första början till slutet.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bästa mäklarkontoret i Stockholm. Bra och trevligt bemötande. Kunniga och tillmötesgående mäklare.
    Jag har arbetat med Fastighetsbyrån hägersten i många med ett stort nöje!
  • Natallia Z
    Natallia Z skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John is very helpful, accommodating, with extensive knowledge of the area. Had a great experience as a buyer, highly recommend!
    John B gillar detta
  • Rose-marie H
    Rose-marie H skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Öppen, trevlig och lätt att få kontakt med. Alltid tillgänglig.
  • Bilal G
    Bilal G skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell, duktig mäklare, super nöjd.
    Starka rekommendationer!
  • Maja S
    Maja S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rasmus var trevlig och gav snabb respons. Jag tyckte kontraktsskrivningen var smidig och gick snabbt.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Enkidu gav ett trevligt intryck, men dolde en viktig faktor för oss, vilket gör att jag totalt sett blev väldigt missnöjd.
  • Frida Ö
    Frida Ö skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Astrid, en varm och pålitlig mäklare. Vi upplevde affären som trygg, dessutom hela tiden med ett leende på läpparna. Trevlig, positiv och duktig!
  • Petter E
    Petter E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har överträffat mina förväntningar genom sitt genuina engagemang i min försäljning. Han har agerat professionellt i alla delar av affären och återkopplat till mig som säljare på ett föredömligt sätt.

//Petter
    2017-08-02 Pontus T svarar Petter E
    Tack så hemskt mycket Petter för gott betyg! :) Hoppas ni får en fortsatt bra sommar!
  • Eric E
    Eric E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell och vältalig, informativ i sitt bemötande
    2017-08-02 Pontus T svarar Eric E
    Tack bästa Eric, hoppas du har det bra i Thailand! Snyggt jobbat med vinsten ;) jag har koll på dig!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Mäklaren var tydlig och förtroendeingivande. Jag kände mig trygg med min försäljning, som prismässigt låg i nivå med mäklarens bedömning.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rasmus svarade upp bra på mina förväntningar. Han höll mig välinformerad under hela säljprocessen samt att det gick snabbt och smidigt. Han ställde upp snabbt och fixade/trixande när jag strulade med nycklar... Jag fick ut ett ok pris med tanke på att lgh såldes mitt i sommaren.
  • Leonard V
    Leonard V skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han var proffsig och det gick väldigt smidigt till att få till affären med bara en förhandsvisning. Tycker dock att utgångspriset han ville sätta på visningen var väldigt lågt.
  • Lars K
    Lars K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket positivt och bra bemötande.
  • Hany A
    Hany A skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag fick kontakt med Adam via fastighetsbyrån då jag skulle sälja min första lägenhet. Kändes bra redan från första dagen då vi hade bra kontakt, förstod varandra väldigt bra och allt sköttes väldigt professionellt. Jag är hur nöjd som helst och han överträffade verkligen alla förväntningar jag hade! Allt ifrån att han hade bra kommunikation till att han verkligen lyssnade och tog mina önskemål seriöst och ville verkligen att jag skulle bli nöjd. Jag rekommenderar gladerligen Adam Hamoud till alla som vill ha en duktig och seriös mäklare!

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten