Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hägersten och Älvsjö och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 1147 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

• Johanna J
    Johanna J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus var mycket hängiven och professionell under hela försäljningsprocessen. Han förstod våra behov och var ett bra stöd under en stressig tid. Pontus rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Pontus T svarar Johanna J
    Bästa Johanna tack så mycket!! :)
  • Jan H
    Jan H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra och trevlig mäklare, rekommenderas!!!
  • HANNA H
    HANNA H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En ung kille som brinner för sitt jobb. Alltid tillgänglig jag och köparen ville skriva på samma dag efter visningen och han ställde upp kl 23:00 och öppnade kontoret för oss. Han hjälpte oss även med att hitta nytt bostad.
  • Linda E
    Linda E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevligt bemötanden, väldigt tillgänglig och mån om att presterar så bra som möjligt för att vi som kunder skulle vara nöjda.
  • Mario N
    Mario N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En mycket bra mäklare, med goda kunskaper. Jag kände tillit vid varje steg.
    2016-11-17 Pontus T svarar Mario N
    Tack så mycket Mario, skön bild ;)
  • Maria
    Maria skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rak, öppen, trevlig och snabb. Bra återkoppling mm. fick jag. Rekommenderas varmt!
  • Eptisam S
    Eptisam S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Det var en trevlig upplevelse ,den första på den nivån ,
  • Polos N
    Polos N skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag tycker att det var ok men inte den som vi hoppade kommunikation var ok försäljeng uppnåt inte våra önskemål det kan man inte bestämma men jag var nöjd
    Arvoden var ganska högt gemför med de andra mäklar för de jorde inte något extra
  • Simon S
    Simon S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Enkidu är ett superproffs, kort och gott! Rekommenderas starkt! Stort plus för frukt-te...
  • Linus W
    Linus W skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig och tillmötesgående, visade mycket tålamod med min mindre tillmötesgående bank.
  • Eva J
    Eva J skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vänligt, proffessionellt bemötande. Snabb o effektivt hanterande. Hjälpsam. Affären klar inom 6 timmar. Underbart.
  • Ismat M
    Ismat M skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Väldigt bra kund bemötande samt varit hjälpsam.
  • Adiba B
    Adiba B skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig och schysst. Jag fick svar på mina frågor. Det gick snabbt och smidigt.
  • Hans F
    Hans F skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Innehar mångårig erfarenhet inom försäljning i mina yngre dagar och kan klart säga att Andreas är utmärker sig på flera punkter. Efter att ha träffat två andra mäklare golvade Andreas mig med charm och fick förtroendet till att förmedla min lägenhet. Stor kunskap inom både lagar, marknadsläget, området och som en bonus väl kunnig i aktier som är min huvudsyssla numera. Glad, positiv och trevlig och svarade på telefon även på kvällar samt helger. Fick ett pris jag inte ens hade hoppats på men tack vare hans positivitet så lyckades jag väldigt snabbt få bra betalt samt få tips och råd inför kommande flytten.

Trots en ålderskillnad på över 50 år så var kemin genom hela processen fenomenal. Har varmt rekommenderat honom till mina söner som bor i området och kan göra det till alla som tänkt välja en mäklare. All eders/H
  • Eduard K
    Eduard K skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Allting gick så smidigt och jag behövde verkligen inte tänka på något förutom att städa i lägenheten inför visningen. Pontus har varit riktigt professionell i alla aspekter och slutpriset är jag mer än nöjd med. Pontus är en person som jobbar konstant och verkligen gillar sitt jobb och därför hade jag det lätt att lita på honom och kunde nå honom när som helst jag hade frågor. Kan bara rekommendera Pontus som din nästa mäklare!
    2016-10-31 Pontus T svarar Eduard K
    Tack Eduard så hemskt mycket!! :)
  • Therese A
    Therese A skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Verkligen nöjd med mitt val av mäklare! Proffsig och engagerad! Förutom att jag fick bra betalt för min lägenhet gick allt väldigt smidigt till.
  • Vojka N
    Vojka N skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag har fått ett positivt intryck av honom. Han är en kunnig mäklare, lyhörd och trevlig som person. Önskar honom lycka till i framtiden!

Vojka Nikolic
  • Martin D
    Martin D skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Genomgående lyhört och professionellt omhändertagande. Har löst alla problem snabbt och med egna initiativ för att få till visning och foto trots andrahandshyresgäst kvar i lägenheten. Dessutom med ett lyckat slutpris! Allt har varit i toppklass!
    2016-10-21 Pontus T svarar Martin D
    Tack Martin så hjärtligt för dina fina ord! :)
  • Anek N
    Anek N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus is the best broker I ever met. He is very keen and he has such a high standard quality way of working . I feel comfortable every time talking with him because I am sure he always give me an accurate info therefore I really trust him without any doubt.

Responsibility is the main character of Pontus and he always answer to the questions promptly too !

I am very much satisfied with all help and support from Pontus. If you are looking for someone to sell your apartment - I would absolutely recommend him :-)... he has a lot of energy and mindful !
    2016-10-21 Pontus T svarar Anek N
    Thank you Anek, you are the very best! :)
  • Bo N
    Bo N skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Köpte en lägenhet (Bokbindarvägen 78) där Gabriel Yilmaz var mäklare 2012. Nästan allt blev fel. Gabriel förmedlade en nyproducerad lägenhet han visste inte var slutbesiktigad utan att informera mig som köpare. Lägenheten har senare fått rivas i sin helhet och byggas om (total katastrof). Mycket illa skött!!!!
    2016-11-02 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Bo N
    Hej Bo, Jag beklagar verkligen att du blivit drabbad av den här struliga bostadsaffären och de byggnadsfel som fanns i lägenheten. Jag har hela tiden ansträngt mig för att sköta affären på ett korrekt sätt, stötta dig som köpare och ta det ansvar som ligger på mig som mäklare. Som du vet har FMI utrett att jag har tagit mitt ansvar och jag har även hjälpt till att komma fram till en förlikning mellan dig och byggaren. Jag förstår att du är besviken men jag kan inte göra något mer i dagsläget.
  • Viktor
    Viktor skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ambitiös och driven mäklare som alltid finns tillgänglig ifall jag var i behov av vägledning! Liten miss i annonsen men inget anmärkningsvärt, och snabbt fixat!
    Kan varmt rekommendera Rasmus!
  • Patric S
    Patric S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Rasmus! Grym med återkopplingen och han sålde vår 2a till rekordpris i vår förening! Dock några stavfel i annonsen, men det återgärdades innan den kom ut på hemnet. I det stora hela är jag mycket nöjd med Rasmus insatts!
  • Isa F
    Isa F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Tackar Rasmus för hjälpen och energin han ner i samband med vår affär !!!
  • Josef R
    Josef R skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bästa mäklaren! Kan sitt jobb. Rekommenderas starkt.
  • Mahwash R
    Mahwash R skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Hjälpsam, tillmötesgående. Alltid tillgänglig.
    Öppen och vänlig personlighet.
  • Tove M
    Tove M skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är mycket nöjda med Adams arbete vid försäljningen av vår lägenhet.
  • Ia S
    Ia S skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas är en pålitlig mäklare och som satte rekord i vår bostadsförening med högsta försäljningsiffror. Vilket vi såklart är väldigt glada och tacksamma över!
  • Katrin T
    Katrin T skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Påläst, pålitlig, snabb, informerande, kontakthållande. Han ger ett mycket bra och korrekt intryck i det han gör!
  • Patrick M
    Patrick M skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevligt bemötande och mycket professionell
  • Anna K
    Anna K skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas var den mäklaren som fick min dröm att gå i uppfyllelse. Han gav mig enormt självförtroende när både banken sa nej, och jag stod med en för stor lägenhet som mina höfter inte klarade av då jag inte haft någon hiss och bott högst upp. Jag träffade Andreas på visning och jag ville verkligen ha lägenheten han förmedlade, han såg utmaningen och blev inte rädd för det omöjliga. Dagen efter tog han kontakt med min bank, höll kvar lägenheten jag ville köpa och under tiden la ut min till försäljning. Han lugna ner mig under hela processen och trotsade marknaden nu när den gått ner lite grand. Sedan sålde han min lägenhet till rekordpris efter en vecka och samtidigt lät han mig köpa drömlägenheten på samma dag! Den skeptiska bilden om mäklare som bara vill sitt eget bästa är nu en myt i mina ögon, tack vara Andreas. Jag har aldrig känt sånt enormt förtroende för någon nu i efterhand och har rekommenderat honom varmt till alla mina grannar! Tack återigen Andreas och jag önskar dig all lycka!
  • Barbro H
    Barbro H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John har en enorm kundkännedom. Han kan göra det omöjliga till möjligt. Enormt trevlig.. lyhörd... kunnig... medkännande.
    John B gillar detta
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas var mycket professionell, hjälpsam och flexibel.
  • Yohanna S
    Yohanna S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam vad toppen! Han hörde av sig och uppdaterade till oss varje dag vilket ingen annan mäklare har gjort. Så vi upplevde ett fantastiskt stöd från honom då budgivningen är en väldigt jobbig process.
  • Einar J
    Einar J skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam var väldigt noggrann under hela försäljningen och höll oss uppdaterade på processen inklusive tydliga råd för att avsluta affären på ett professionellt sätt.
  • Michel V
    Michel V skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Glad, positiv och hjälpsam. Höll mig uppdaterad under hela försäljnings processen.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mäklaren ljög vid kontraktsgenomgången, producerade annonser som såg ut att vara skrivna av en 5 åring som aldrig ens varit i lägenheten samt försökte smyga in mer ersättning till sig själv i likvidavräkningen.
    2016-09-06 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Jonas A
    Hej Jonas,

Väldigt tråkigt att du har fått denna bild av din försäljning!

Jag har ingen anledning till att ljuga och om du missförstod något så hade jag uppskattat om du tog upp det på en gång.

När det gäller annonsen så har du skriftligen godkänt den och sagt att den ser bra ut.

När det gäller ersättningen så var det ett fel i vårt datorsystem som jag upptäckte när jag gick igenom den med dig och sade till dig att det var fel. Du fick svar från både vår assistent, kontorschef samt att jag förklarade för dig att IT-avdelningen försökte lösa det då det var någon bugg. Du får gärna ringa vår IT-avdelning på huvudkontoret så kan dem gå igenom ”buggen” med dig.

Har du fler frågor/funderingar så får du gärna kontakta mig då det verkar vara en del missförstånd i detta alternativt kontakta vår kundombudsman.

Ha det så gott i framtiden och hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Maria R
    Maria R skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Missade meddela den tid som han bestämt för överlåtelse. Passade inte mig, kunde inte närvara. Fick av en händelse reda på det dagen före.
    Hade inte rätt ritning på lägenheten vi köpte, skyllde på någon praktikant. Rättade inte till felaktigheten. Var dåligt insatt i renoveringen av lägenheten. sa att köksskåpen var helt nya men det var bara köksluckorna som var nya. Skulle bjuda på te men han hade tyvärr inte svart te, som sådan som är så gamla som min man och jag är. Enligt Enkidu då det bara är unga människor på kontoret och då dricker man fruktte enligt Enkidu.
    2016-11-04 Enkidu A svarar Maria R
    Hej Maria
    Det är väldigt tråkigt att du är missnöjd. Att hålla en hög service och vara tydlig är viktigt för mig. Att ha nöjda kunder är avgörande. Jag kan bara beklaga att jag inte lyckats i ditt fall.
  • Vincent V
    Vincent V skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med Enkidu Afram. Han hade ett professionellt bemötande, var pedagogik och hjälpte mig på ett snabbt och effektivt sätt.
  • Kenny D
    Kenny D skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han var vänlig och väldigt hjälpsam
  • Lene G
    Lene G skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Allerede under første møtet opplevde jeg Adam som veldig profesjonell i sitt yrke. Han fremsto som en målrettet person og hans selvtillit, kunnskap og ikke minst ærlighet gjorde meg fort trygg på at han ville gjøre en god jobb og som førstegangsselger var det veldig viktig for meg.
    Når jeg nå ser resultatet etter denne prosessen er det ingen tvil om at han var riktig person for denne jobben og jeg kommer absolutt til å anbefale han videre! Takk for din dyktighet!
  • Sven Olof J
    Sven Olof J skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Enkidu har varit mycket proaktiv och varit lätt att ha kontakt med.
    Han har varit bra på att snabbt ta initiativ t ex när vi behövde en styling och har alltid prompt rapporterat tillbaka.
    Upplevde att han arbetade på ett taktiskt bra sätt.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Sålde nyligen lägenheten via Fastighetsbyrån strax efter marknaden dippat i och med amorteringskrav.
    Mäklaren var oerhört professionell, ärlig och bra på att återkoppla. Mäklaren satte också rätt förväntningar och vi var oerhört nöjda med försäljningen.
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mitt första intryck av Adam var att han kändes proffsig och kunnig.
    Han tog tag i allt med en enorm säkerhet och förklarade allt på ett sätt som gjorde att jag som förstagångssäljare kände mig trygg.
    Sen blev Adam dessvärre sjuk mitt i processen och lämnade över till andra mäklare på byrån några dagar, då kände jag mig lite utanför ett tag.
    Men när Adam var på benen igen gjorde han betydligt mer än vad han behövde för att få affären i hamn och jag och min syster är otroligt nöjda med hans insats.
    Han är en fantastisk tillgång som jag hoppas Fastighetsbyrån uppskattar lika mycket som vi gjort.
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En duktig och kunnig mäklare som har hjälpt oss med allt som har med bostadsköpet att göra.
  • Petra Å
    Petra Å skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kunnig och ärlig mäklare som utförde hela lägenhetsförsäljningen snyggt och professionellt
  • Johan M
    Johan M skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Karin Linnerborg är ett proffs ut i fingerspetsarna. Har inget att klaga på som går att koppla till mäklarens insats och strategi.
  • Virginie L
    Virginie L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    RIchard was really nice and heplful.
  • Marie K
    Marie K skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam skötte sig bra. Beroende på marknad och besiktningsresultat blev inte priset så högt som önskades men helt ok.
  • Djamel H
    Djamel H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Har gjort sitt job ordentligt hjälpsam seriös ska snart köpa en villa och vill ha hjälp av honom mvh
  • Martin B
    Martin B skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kunnig och proffsig mäklare som ger kunden trygghet.

/Nöjda köpare!

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten