Alla kategorier Fastighetsmäklare Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hägersten och Älvsjö och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 1138 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

• Patrick M
    Patrick M skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevligt bemötande och mycket professionell
  • Anna K
    Anna K skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas var den mäklaren som fick min dröm att gå i uppfyllelse. Han gav mig enormt självförtroende när både banken sa nej, och jag stod med en för stor lägenhet som mina höfter inte klarade av då jag inte haft någon hiss och bott högst upp. Jag träffade Andreas på visning och jag ville verkligen ha lägenheten han förmedlade, han såg utmaningen och blev inte rädd för det omöjliga. Dagen efter tog han kontakt med min bank, höll kvar lägenheten jag ville köpa och under tiden la ut min till försäljning. Han lugna ner mig under hela processen och trotsade marknaden nu när den gått ner lite grand. Sedan sålde han min lägenhet till rekordpris efter en vecka och samtidigt lät han mig köpa drömlägenheten på samma dag! Den skeptiska bilden om mäklare som bara vill sitt eget bästa är nu en myt i mina ögon, tack vara Andreas. Jag har aldrig känt sånt enormt förtroende för någon nu i efterhand och har rekommenderat honom varmt till alla mina grannar! Tack återigen Andreas och jag önskar dig all lycka!
  • Barbro H
    Barbro H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John har en enorm kundkännedom. Han kan göra det omöjliga till möjligt. Enormt trevlig.. lyhörd... kunnig... medkännande.
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas var mycket professionell, hjälpsam och flexibel.
  • Yohanna S
    Yohanna S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam vad toppen! Han hörde av sig och uppdaterade till oss varje dag vilket ingen annan mäklare har gjort. Så vi upplevde ett fantastiskt stöd från honom då budgivningen är en väldigt jobbig process.
  • Einar J
    Einar J skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam var väldigt noggrann under hela försäljningen och höll oss uppdaterade på processen inklusive tydliga råd för att avsluta affären på ett professionellt sätt.
  • Michel V
    Michel V skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Glad, positiv och hjälpsam. Höll mig uppdaterad under hela försäljnings processen.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mäklaren ljög vid kontraktsgenomgången, producerade annonser som såg ut att vara skrivna av en 5 åring som aldrig ens varit i lägenheten samt försökte smyga in mer ersättning till sig själv i likvidavräkningen.
    2016-09-06 Fastighetsbyrån Älvsjö/Hägersten K svarar Jonas A
    Hej Jonas,

Väldigt tråkigt att du har fått denna bild av din försäljning!

Jag har ingen anledning till att ljuga och om du missförstod något så hade jag uppskattat om du tog upp det på en gång.

När det gäller annonsen så har du skriftligen godkänt den och sagt att den ser bra ut.

När det gäller ersättningen så var det ett fel i vårt datorsystem som jag upptäckte när jag gick igenom den med dig och sade till dig att det var fel. Du fick svar från både vår assistent, kontorschef samt att jag förklarade för dig att IT-avdelningen försökte lösa det då det var någon bugg. Du får gärna ringa vår IT-avdelning på huvudkontoret så kan dem gå igenom ”buggen” med dig.

Har du fler frågor/funderingar så får du gärna kontakta mig då det verkar vara en del missförstånd i detta alternativt kontakta vår kundombudsman.

Ha det så gott i framtiden och hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Maria R
    Maria R skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Missade meddela den tid som han bestämt för överlåtelse. Passade inte mig, kunde inte närvara. Fick av en händelse reda på det dagen före.
    Hade inte rätt ritning på lägenheten vi köpte, skyllde på någon praktikant. Rättade inte till felaktigheten. Var dåligt insatt i renoveringen av lägenheten. sa att köksskåpen var helt nya men det var bara köksluckorna som var nya. Skulle bjuda på te men han hade tyvärr inte svart te, som sådan som är så gamla som min man och jag är. Enligt Enkidu då det bara är unga människor på kontoret och då dricker man fruktte enligt Enkidu.
  • Vincent V
    Vincent V skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med Enkidu Afram. Han hade ett professionellt bemötande, var pedagogik och hjälpte mig på ett snabbt och effektivt sätt.
  • Kenny D
    Kenny D skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Han var vänlig och väldigt hjälpsam
  • Lene G
    Lene G skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Allerede under første møtet opplevde jeg Adam som veldig profesjonell i sitt yrke. Han fremsto som en målrettet person og hans selvtillit, kunnskap og ikke minst ærlighet gjorde meg fort trygg på at han ville gjøre en god jobb og som førstegangsselger var det veldig viktig for meg.
    Når jeg nå ser resultatet etter denne prosessen er det ingen tvil om at han var riktig person for denne jobben og jeg kommer absolutt til å anbefale han videre! Takk for din dyktighet!
  • Sven Olof J
    Sven Olof J skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Enkidu har varit mycket proaktiv och varit lätt att ha kontakt med.
    Han har varit bra på att snabbt ta initiativ t ex när vi behövde en styling och har alltid prompt rapporterat tillbaka.
    Upplevde att han arbetade på ett taktiskt bra sätt.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Sålde nyligen lägenheten via Fastighetsbyrån strax efter marknaden dippat i och med amorteringskrav.
    Mäklaren var oerhört professionell, ärlig och bra på att återkoppla. Mäklaren satte också rätt förväntningar och vi var oerhört nöjda med försäljningen.
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mitt första intryck av Adam var att han kändes proffsig och kunnig.
    Han tog tag i allt med en enorm säkerhet och förklarade allt på ett sätt som gjorde att jag som förstagångssäljare kände mig trygg.
    Sen blev Adam dessvärre sjuk mitt i processen och lämnade över till andra mäklare på byrån några dagar, då kände jag mig lite utanför ett tag.
    Men när Adam var på benen igen gjorde han betydligt mer än vad han behövde för att få affären i hamn och jag och min syster är otroligt nöjda med hans insats.
    Han är en fantastisk tillgång som jag hoppas Fastighetsbyrån uppskattar lika mycket som vi gjort.
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En duktig och kunnig mäklare som har hjälpt oss med allt som har med bostadsköpet att göra.
  • Petra Å
    Petra Å skrev om Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kunnig och ärlig mäklare som utförde hela lägenhetsförsäljningen snyggt och professionellt
  • Johan M
    Johan M skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Karin Linnerborg är ett proffs ut i fingerspetsarna. Har inget att klaga på som går att koppla till mäklarens insats och strategi.
  • Virginie L
    Virginie L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    RIchard was really nice and heplful.
  • Marie K
    Marie K skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Adam skötte sig bra. Beroende på marknad och besiktningsresultat blev inte priset så högt som önskades men helt ok.
  • Djamel H
    Djamel H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Har gjort sitt job ordentligt hjälpsam seriös ska snart köpa en villa och vill ha hjälp av honom mvh
  • Martin B
    Martin B skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kunnig och proffsig mäklare som ger kunden trygghet.

/Nöjda köpare!
  • Terese S
    Terese S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande, trevlig och tillgänglig med ett stort engagemang!
  • Lovisa A
    Lovisa A skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mitt intryck va genuin och trevlig
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket nöjd. Seriöst intryck redan från första visningen till kontraktsskrivning. Kan och kommer rekommendera fastighetsbyrån.
  • Pamela O
    Pamela O skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En mycket trevlig och tillgänglig mäklare som visade stort engagemang!
    2016-05-20 Maximillian B svarar Pamela O
    Tack så mycket!
    Härligt att du blev nöjd med hela processen Pamela.
  • Annika B
    Annika B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Kan verkligen rekommenderas! Trevlig, noggrann och gör bra avslut.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mycket duktig och kundfokuserad mäklare. Kan varmt rekommender henne.
  • Kevin W
    Kevin W skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Fantastiskt hjälpsam och fokuserad med tydliga mål för både köpare och säljare. Allt gick snabbt och smidigt och det finns bara lösningar. Stark rekommendation!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi ger tummen upp för Richard! Kunnig och proffsig mäklare som uppfyllde all våra förväntningar.
  • Eva P
    Eva P skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag har varit i kontakt med Karin under flera år då jag haft planer på att sälja
    och har alltid fått ett mycket trevligt o proffsigt bemötande,
    så det var självklart att ta kontakt när det blev aktuellt, och det skötte hon precis som jag förväntat, mycket bra.
  • Peter E
    Peter E skrev om Malin Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande. Proffsig.
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Malin Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Tillmötesgående innan bostaden såldes, lite disträ efter köp.
  • Jo Z
    Jo Z skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Engagerad, jobbar hårt, ger feedback och information kontinuerligt.
    Rekommenderar varmt!
  • Representant för Restaurang Prim
    Representant för Restaurang Prim skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig, kunnig mäklare som kändes väldigt pålitlig och engagerad. Kommer garanterat använda honom vid framtida försäljningar.
    2016-05-16 Maximillian B svarar Representant för Restaurang Prim
    Tack så hemskt mycket för din recension!
  • Brf F
    Brf F skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Fram till idag så har Bfr Fjärdholmen inget att klaga på
    allt har fungerat så som vi hade förväntat oss
    MVH Lennart Allberg Ordförande för BFR Fjärdholmen
  • Filippa L
    Filippa L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Har bara bra upplevelser av den här bostadsaffärer. Allt från köp av bostad till kontrakt har hittillts känts smidigt och tryggt tack vare mäklaren Richard Ivansson.
  • Karin C
    Karin C skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Karin har varit toppen helt enkelt
  • Christel J
    Christel J skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande, snabb återkoppling och väl genomfört!
  • Jamie G
    Jamie G skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är mycket nöjda Hanna ringström. Ett bra bemötande på visningen Och bra kundkontakt med oss som köpare.
    Vi skulle verkligen rekommendera Hanna till andra köpare.
  • Jeannette S
    Jeannette S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevligt bemötande, tog sig tid, kunde svara på frågor etc
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vacker, inkännande, effektiv.
  • Carina A
    Carina A skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Trevlig och ärlig mäklare, serviceinriktad och tillgänglig. Är väldigt nöjd.
  • Annmari M
    Annmari M skrev om Gabriel Yilmaz en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Sammantaget en glad -lugn - sympatisk - duktig o driven (på ett positivt sätt) person !!!
  • Maher A
    Maher A skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Allting var bra, professionell hjälp.
  • Iréne F
    Iréne F skrev om Malin Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Malin var positiv lugn o saklig .
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    John är proffessionell med stor kunskap om området och marknaden. Han har väldigt god förmåga att förstå vad jag som kund vill och han lät mig fatta mina beslut utan att vara för på. Jag skulle rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad
  • Georgios K
    Georgios K skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    artig, hjälpsam, alltid med ett leende
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Hon kan beskrivas som proffsig, lugn, och väldigt trevlig. Skulle helt klart rekomendera henne.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Malin Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande och smidigt. Bra genomförande av affären
Oguzhan Yayla
John Borja