Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTwelveYears
4 011

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet. I vårt område möts den pulserande staden och den vackra...

4011 omdömen om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Sedan starten hos Reco 2013

Oskar E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Älvsjö

Jag var på två visningar med Paulina där jag uppfattade henne som professionell och kunnig. Då jag gav mig in i budgivningen och den följande kontraktsskrivningen var Paulina flexibel och besvarade eventuella frågor jag hade som förstagångsköpare. Allt med ett genomgående gott bemötande.

Andrijana M
Fruängen

Samarbetet med Paulina var fantastisk hon är så profesionel, vi fick alla svar på våra frågor. Jätte angagerat, hon fick vår förtroende och nu seljer vi vår lgh med henne. Vi försätter att sammarbeta och jag är supper glad att vi träfade henne. Hon jobbar fantastisk och mycket, allt detaljerad och puntligt. Jag kommer alltid att rekomendera henne. Mvh /Andrijana

Anton J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Telefonplan

Snabb, tillgänglig och alltid tillmötesgående.

Emma L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Telefonplan

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Direkt från start och genom hela processen har han varit lyhörd och uppmärksam till vad jag önskar hos en mäklare och i min bostadsaffär. Alexander är väldigt driven, professionell och lyhörd. Den bästa mäklaren jag anlitat hittills. Rekommenderar honom starkt!

Lourdes T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Solberga

Hon var trevlig, tillgänglig och kunnig. Duktig säljare

Ludvig A
Köpte sitt hus med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Ormkärr

Professionellt, trevligt bemötande. Snabbt och effektivt agerat, affären stängd inom två dygn från visning

Oleksandar R
Fruängen

Bästa mäklaren. Hjälpsamma och problem lösare

Robin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Fruängen

Vi både köpte och sålde med Enkidu, trots en knepig marknad leverade Enkidu på hög nivå. Kan inget annat än rekommendera honom som mäklare. Han var alltid lätt att få tag på när vi hade frågor och gjorde hela proceduren smidig. Empatiskt och trevlig människa.

Linnéa Carolina Paz E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Mälarhöjden

Allt har funkat bra! Bra bemötande och hjälpsam.

Reidun O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Mälarhöjden

Bra bemötande. Trevlig och lätt att nå , även på kvällar. Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen av min bostad. Jag kan varmt rekommendera Fredrik / Reidun O

Mehdi Mohammed B
Nybodahöjden/liljeholmen

Fredrik är jättetrevlig, saklig, förklarar invecklade saker på ett pedagogiskt sätt samt är tillgänglig. Varmaste rekommendationer från oss.

Thomas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Valentina Nikolic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Midsommarkransen

Valentina var bra på alla sätt. Mycket nöjd med hennes bemötande.

Joakim B
Älvsjö

Jag är nöjd med den service jag fick av mäklaren. Hon var snabb att svara på mina frågor och gav alltid tydliga och raka svar. Dessutom var hon trevlig och tillmötesgående genom hela processen, även om hon var lite påtryckande för att slutföra affären.

Alexander D
Solberga

Paulina är en mycket professionell mäklare och har väldigt god erfarenhet av bostadsmarknaden inom Hägersten och omnejd. Blev bemött mycket professionellt vilket levde upp och över min förväntan. Paulina agerar snabbt, följer upp och driver ärenden till avslut inom överenskommen tid. Rekommenderas starkt!

Anna B
Midsommarkransen

Engagerad, varm och vänlig! Extra plus för att hon kom förbi vid fotografering av lägenheten och hjälpte till.

Annika Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Älvsjö/Långbro

Trevlig, kompetent, påläst. Mycket nöjda med all kontakt och köp av bostad.

Christos K
Bredäng.

Paulina var inte min mäklare men Tidor 😅.

Björn A
Älvsjö/östbergahöjden

Jag fick en bra känsla av henne .vi nådde mitt mål som jag hadde från början.

Liyan Z
Fruängen

Skulle varmt rekommendera Paulina, professionell och smidigt process för både köparen och säljaren

Jörgen A
Älvsjö/östbergahöjden

Paulina Despotovic är trevlig och förekommande, alltid positiv. Hon är påläst och kunnig, både om själva objektet och processen kring köpet. Det kändes enkelt att planera ett köp tillsammans med Paulina.

Anton I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Aspudden

Mycket kunnig och förtroendeingivande mäklare. Maximillian hjälpte oss med en snabb och smidig affär med lyckat resultat! Kan varmt rekommendera.

Svar från Maximillian Broman

Hej Anton och Amanda, Tack snälla för er varma rekommendation! Kul att höra att ni är så nöjda med er försäljning och jag hoppas ni hittar något riktigt bra att köpa. Mvh Maximillian

Elsa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Midsommarkransen

Valenica var väldigt hjälpsam och driven under hela processen med att sälja vår lägenhet. Trots skakig marknad fick vi vår lägenhet såld för ett bra pris och vi känner oss väldigt trygga med Valencia som vår mäklare.

Anna L
Midsommarkransen

Fick hjälp med både köp och sälj inom loppet av två veckor. Allt gick smidigt och enligt våra önskemål.

Gustav W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Midsommarkransen

Mycket proffsigt bemötande! Tack för fick vårt första lägenhetsköp att kännas tryggt och bra.

Axel B
Liljeholmskajen

Hela processen gick snabbt och smidigt!

Karl S
Midsommarkransen

Rekommenderar Valencia varmt. Väldigt proffsig och guidande genom hela processen kring vår lägenhetsförsäljning.

Simon F
Hägerstensåsen

Kan verkligen varmt rekommendera Valencia! Hon var superproffsig och kändes genuin och varm, samtidigt som hon även var driven och säljig, vilken var det som jag ville ha i en mäklare. Även fotografen var grym, vilken var viktigt för mig! Det beror nog delvis på mitt kontrollbehov, men det enda jag kunde sakna var en kontinuerlig uppdatering veckorna innan visning - att veckovis gå igenom och uppdateras på ifall folk hade visat intresse på förhand osv, även om så kanske inte var fallet. Lägenheten såldes snabbt, så i slutändan var det inget problem! Tack för ett bra jobb:)

Ann-Marie L
Ekensberg

Han är en kunnig mäklare och en varm och trevlig person. Fredrik har varit väldigt hjälpsam och har haft mycket kontakt med oss per telefon. Fredrik har gått och väl levt upp till våra förväntningar!

Svar från Fredrik Aarskog

Hej Ammi, vad kul att höra att ni blev nöjda! Jag önskar dig varmt lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Med vänlig hälsning, Fredrik

Lars Axel Joachim L
Sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Inger förtroende. Erfaren och kunnig. Säker på sin sak.

Lisa T
Midsommarkransen

Super! Seriös och trevlig. Inget att klaga på!

Filip Magnus S
Midsommarkransen/telefonplan

Bra bemötande, lättillgänglig och kunnig

Sakarias F
Liljeholmskajen

Valencia har både en härlig positiv energi, men också ett lugn. Den mixen var huvudanledningen till att jag valde henne som mäklare. Under processen har hon jobbat självständigt och kommunicerat till mig när det fanns relevant information att dela eller hämta in. Så kommunikationen har varit väldig tydlig och gjort det enkelt för mig att följa med från början till slut. Jag kan varmt rekommendera Valencia till andra!

Wilma G
Midsommarkransen

Jättebra! Både säljaren och vi ville ha en snabb affär och hon löste det supersmidigt för båda parter. Bra kommunikation och trevlig :) inget att klaga på!

Santi H
Midsommarkransen/telefonplan

Bra bemötande och fick bra med uppdateringar under tiden budgivningen pågick. Överlag mycket nöjd!

David S
Liljeholmskajen

Professionell mäklare genom hela köp-resan. Rekommenderas starkt!

Nina M
Liljeholmen

Valencia stöttade oss på ett bra sätt i vår första försäljning och allt förlöpte väl under processen.

Frida S
Hägerstensåsen

Jag köpte min nya lägenhet med Valencia som mäklare och jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Valencia känns väldigt proffsig och samtidigt mån om att både jag och säljaren skulle bli nöjda med affären.

Thomas R
Liljeholmskajen

Vi blev mycket trevligt bemötta redan vi första gången vi träffades, Intresserad lyssna på våra önskemål och hur vi ville ha det. Svårt att säga vad jsg förväntade mig, men när vi väl bestämt oss gör lägga ut bostaden till försäljning gick det fortare än väntat. Allt runt ikring med alla papper mm sköters väldigt proffsigt och snabbt. Med facit gick allt ganska fort och jag känner mig nöjd med allt.

Michael Alexander S
Aspudden

Valencia made every step of the process extremely easy, and with great energy and happiness all the way through.

Isabell Karolina Louise A
Midsommarkransen

Valencia utstrålade trygghet i en av de största affärerna i mitt liv. Jag som köpte är mycket nöjd över vårt samarbete.

Boris A
Liljeholmskajen

Valencia är proffsig , kunnig, arbetar hårt. mycket nöjd med hennes!! Kan varmt rekommendera. Valencia!

Lina Gabriella C
Telefonplan

Vill du sälja din bostad? Välkommen till Sveriges bästa mäklare som snabbt fick min bostad såld. Har väldigt proffsigt bemötande och är professionell i sitt jobb. Vi hade en väldigt tydligt kommunikation och samarbetet var på topp. Kan varmt rekommendera.

Christopher H
Örnsberg/aspudden

Proffsig, kunnig och trevlig!

Raynald M
Liljeholmskajen

Very helpful, honest, bring relevant information about the property and the area. Extremely professional. I do recommend.

Henrik B
Liljeholmen

Trevligt och proffsigt bemötande och svarar snabbt på frågor och funderingar. Kan verkligen rekommenderas!

Oscar L
Midsommarkransen

Valentin Can gör ett professionellt och snyggt arbete.

Jonas F
Liljeholmskajen

Valencia har på alla sätt som ansvarig mäklare genomfört alla steg i affären och överlåtelsen på ett sätt som varit väldig betryggande för mig som köpare. Fem av fem i betyg. Med vänlig hälsning, Jonas Fjelkman

Andreas N
Liljeholmen

Valencia vägledde oss igenom vår försäljning och styrde händelseförloppet på ett utmärkt vis, redan från första kontakt till att försäljningen var genomförd. Informativ, lyhörd, trevlig - ett proffs helt enkelt!

Clarence A
Liljeholmskajen

Duktig, erfaren och proffsig mäklare. Valencia vill att båda parter är nöjda och arbetar otroligt engagerat. Jag är supernöjd

Asli K
Midsommarkransen/telefonplan

Valencia was extremely professional, but at the same time very friendly. She helped us finding our apartment, guiding us through the process & answering all our questions with patience! I'm glad that we had her as our broker. Definitely recommend.