Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1278 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Ingemar S
    Ingemar S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi upplevde att vi fick god kontakt med Adam och han levde upp till våra förväntningar och krav.
    Det blev en smidig och snabb fastighetsaffär.
  • Annika O
    Annika O skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Utomordentligt trevlig, lyhörd och kunnig. Kommer starkt rekommendera honom till mina vänner som ska sälja/köpa bostad.
  • Elin W
    Elin W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Super, jätte trevlig och tillmötesgående. Serviceminded och tänker på både köpare och säljare.
  • Eric S
    Eric S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rek vid både köp och sälj. tillgänglig, proffsig och bra resultat
  • Therese J
    Therese J skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig, förtroendeingivande och supersnabb på att återkoppla. Dessutom är hon väldigt trevlig! Jag skulle varmt rekommendera Astrid, vi är otroligt nöjda med att vi valde henne som mäklare. Försäljningen av vår lägenhet gick bra trots en svajig marknad.
  • Ljiljana L
    Ljiljana L skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Endiku var enormt engagerad och hade ett mycket trevligt respektfullt bemötande, dessutom hade han hög tillgänglighet.
    Endiku hade även en personlighet med mycket värme.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin gjorde ett lugnt, erfaret och säkert intryck.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag rekommenderar Hanna till alla som ska sälja sin lägenhet. Hon är profisionell och gör sitt yttersta för att göra en bra affär och tillgodose ens behov. Hon går det extra steget. Jag kommer absolut anlita henne igen vid behov och rekommendera henne vidare till andra!
    2017-11-11 Hanna R svarar Lisa H
    Hej Lisa! Tack snälla, det värmer att höra att du du är nöjd! Jag hjälper dig såklart mer än gärna med om/när det blir dags för försäljning igen. Trevlig helg! /Hanna
  • Marina L
    Marina L skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag varmt rekommendera honom. Trevligt person och gör han sitt jobb väldigt professionell.
  • Maria L
    Maria L skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi var mycket nöjda me dEmmy. Proffsigt bemötande och hon tog tryggt hand om oss.
  • Robin P
    Robin P skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Emmy är en seriös och vänligt bemötande mäklare, påläst och låter kunden bestämma. Rekommenderas varmt!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin gjorde ett utmärkt jobb och var tydlig och tillmötesgående genom hela processen
  • Harald J
    Harald J skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och bra mäklare, serviceinriktad alltid lätt att komma i kontakt med, kan varmt rekommendera honom.
  • Carl B
    Carl B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Maximillian är mycket kunnig och seriös och samtidigt mycket trevlig
    2017-11-10 Maximillian B svarar Carl B
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord, det värmer att ha nöjda kunder!
  • David B
    David B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra!
    Bra bemötande, kunnig och man fick en bra känsla när man gick därifrån.
    2017-11-09 Maximillian B svarar David B
    Kul att höra David och jag hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet!
  • Helene B
    Helene B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin var mycket trevlig o tillmötesgående. Hon fixade allt jättebra med kontraktet o vi hade en bra mailkonversation hela tiden.
  • Jabil S
    Jabil S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren medgav att försäljningen inte gick bra. Man skulle kunna vara lite mer opolerad och säga att försäljningen blev kass och dessutom fick vi inte avträdelsedatum som funkade för oss utan sålde till slut bara för att bli av med lägenheten. Detta var ett starkt önskemål som man inte lyckades möta upp.
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra! Jag är mycket nöjd! Upplevs genuin och proffsig.
    2017-11-09 Maximillian B svarar Lisa B
    Hej Lisa,
    Vad roligt att du blev så nöjd med din försäljning!
    Hoppas att allt går bra med flytten!
  • Eva A
    Eva A skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra bemötande, lugn och hjälpsam!
  • Bertil R
    Bertil R skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra mäklare och ha att göra med.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam är lätt att ha att göra med, trevlig och engagerad. Han ringer när något händer och svarar alltid i telefonen. Beslut om bostaden fattas i samförstånd, rekommenderas!
  • Ina E
    Ina E skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har upplevt Karin Linnerborg som vänlig och professionell, en i min smak förtroendegivande kombination.
  • Tharsiny H
    Tharsiny H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt trevlig bemötande och erfaren.
  • Kimo M
    Kimo M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim Ekholm är en mycket förtroendeingivande mäklare.
    Håller sig till fakta utan att försköna detaljer.
    Ett proffsigt bemötande samt en känsla av ömsesidig proffesionelitet gentemot säljare såväl köpare.
    Rekommenderar starkt Kim Ekholm som mäklare.
  • Martin T
    Martin T skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket nöjd med Hanna. Professionell, påläst och kunnig.
    2017-11-08 Hanna R svarar Martin T
    Hej Martin! Tack, vad glad jag blir över att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Ha det fint! /Hanna
  • Marie S
    Marie S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    John Borja är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Han månar om individen, inte endast om affären. Det tror jag många upplever som genuint och tryggt, vilket gör att man litar på John. Jag kommer att rekommendera John Borja till alla jag känner som ska flytta.
  • Manoranjan S
    Manoranjan S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam is really a smart worker. He understands market and suggests to do correct thing under given circumstances. I would say that he really thinks on behalf of both the seller and the buyer. It is a pleasure to sell or buy through him.
  • Anirban P
    Anirban P skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sjukt nöjd med Kims insats och rekommenderar honom starkt. Väldigt service-minded och väldigt mottaglig. Är super nöjd!
    2017-11-07 Kim E svarar Anirban P
    Stort tack Anirban. Tveka inte på att höra av dig om du behöver något. /K
  • Louisa E
    Louisa E skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare! Astrid är professionell och oerhört tillmötesgående, flexibel, hon lyssnar in och går det lilla steget extra. Försäljningen resulterade i ett bra slutpris, trots svajig marknad fick vi en bra budgivning! Hon hjälpte även till efter försäljning med bevakning av nya lägenheter. Jag ringde henne till och med efter försäljning för att fråga om råd inför mitt nya lägenhetsköp.
  • Karin Anette A
    Karin Anette A skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag upplevde att Adam Hammoud var väldigt seriös. Han gav ett lugnt intryck och var tydlig med sin information. Så jag som kund fick ett stort förtroende för honom både när jag köpte lägenhet och sålde min lägenhet.
  • Jan Erik F
    Jan Erik F skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren var engagerad och fick till bra affär trots vikande marknad. Hade önskat mer återkoppling under resan.
  • Eric D
    Eric D skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam var jätte bra, lyhörd och höll en involverad och förklarade varje steg. Kändes verkligen som att han bryr sig.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket nöjd med hur försäljningen sköttes
  • Tunay A
    Tunay A skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Grymt engagerat och duktig mäklare. Man känner att Kim verkligen brinner för detta och är otroligt duktig som mäklare. Rekommenderas starkt!
    2017-11-07 Kim E svarar Tunay A
    Stort tack Tunay. Ett nöje att hjälpa dig. Tveka inte på att höra av dig om du behöver något. /K
  • Rebecca K
    Rebecca K skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Super duktigt mäklare väldigt flexibel, trevlig och alltid glad. Jättenöjd med mitt köp där Astrid har vart engagerad och otroligt hjälpsam i hela processen.
  • Anna j
    Anna j skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag hade en mäklare från Fastighetsbyrån Hägersten hos mig nyligen för värdering av min bostad. Detta var mitt första möte med mäklaren. Vid utsatt tid ringde han på dörren varvid jag öppnade. Vi tog i hand och presenterade oss för varandra varpå mäklaren utbrister: “Vad fin du är. Vilken fin klänning du har på dig. Har du gjort dig fin för det här tillfället?”

Mäklarens sexistiska kommentarer visar på ett bristande proffesionellt omdöme. Jag har svårt att föreställa mig att denne skulle uttrycka sig på samma sätt i fall en man skulle stå i dörröppningen. Jag anlitade Fastighetsbyrån Hägersten för att få en värdering av min bostad, inte en utvärdering av mitt utseende.

Jag ser allvarligt på detta och jag utgår ifrån att Fastighetsbyrån ser över sina riktlinjer och policies för sexism och/i samband med etablering av kundrelationer.
    2017-10-16 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Anna j
    Hej! Vi beklagar verkligen att du känner dig kränkt. Vi har samtalat med mäklaren och det var inte hans avsikt. Vi har även lyft frågan internt, hur viktigt det är att bemöta människor med ödmjukhet och respekt. Vi, och mäklaren, ber om ursäkt och tar till oss av dina synpunkter.
  • Rickard T
    Rickard T skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Andra gången jag säljer med Rasmus. Han är otroligt proffisionell och tillmötesgående, kan inte annat än rekommendera!
  • Maisam J
    Maisam J skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt smidigt att jobba med Fastighetsbyrån
  • Klara J
    Klara J skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supernöjda med Freddy som sålde vår lägenhet precis innan sommaren. Engagerad, kan området, snabb på att svara på mail, fick igång en bra snabb budgivning. Lagom mycket "säljare". Rekommenderas verkligen!
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag kan varmt rekommendera Astrid som mäklare. Astrid är lyhörd, ambitiös och duktig på att skapa förtroende och möta människor på deras våglängd. Det visade sig vara ovärdeliga egenskaper då jag sålde min bostadsrätt under en period då marknaden var väldigt skakig och det mesta stod och stampade. Under min visningshelg var Astrid den enda mäklaren i området som lyckades få igång en ordentlig budgivning och försäljningspriset slutade nära rekord i föreningen.
  • Maryam I
    Maryam I skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är alltid tillgänglig, hjälpsam, positiv och medveten.
    2017-11-07 Kim E svarar Maryam I
    Thank you, Maryam. Dont hesitate to call me if you need anything. /K
  • Kim J
    Kim J skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kompetent, trovärdig och mycket hjälpsam!
    Dessutom är han väldigt trevlig.

/Kim
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ödmjukt och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd med resultat, samt min mäklare.
  • Johan J
    Johan J skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han var trevlig under visningen och väldigt tydlig under kontraktsskrivningen.
  • Lena S
    Lena S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är väldigt nöjd med det engagemang Pontus lagt ner vid försäljningen av min lägenhet. Han hittade spekulanter och ordnade extravisningar med aldrig sinande entusiasm. Under tiden höll han mig uppdaterad om vad som hände i varje steg på vägen. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Dessutom alltid glad, positiv och trevlig att ha att göra med.
    2017-09-11 Pontus T svarar Lena S
    Tack så hemskt mycket Lena och tack för ett bra samarbete! Långdragen process som ju blev kanonbra i slutänden :)
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande och trevlig! Tyckte att helheten var positiv!!!
    2017-09-07 Hanna R svarar Christoffer J
    Tack för rekommendationen och vad kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Hälsningar / Hanna
  • Maisam J
    Maisam J skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Maximillian var tydlig och förtroendeingivande. Jag kände mig trygg med min försäljning. Jag rekommenderar honom 100%.
    2017-09-07 Maximillian B svarar Maisam J
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord!
    Lycka till med ditt nya boende och flytten.
  • Martin
    Martin skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Recenserar som köpare... Var i akut behov av bostad för några år sedan. Köpte ett renoveringsobjekt före ordinarie visning. Det var ett par andra på förhandsvisningen. La omgående ett bud och fick till svar att nån annan hade lagt ett bud varpå jag slängde på 100 tkr till. Fick lägenheten. När jag sen skulle få ut budlistan bestod den av "Markus" utan efternamn och utan komplett telefonnummer. Var som sagt i akut behov av bostad och priset blev okej så jag brydde mig inte om att krångla. Dock kan jag väl säga att mitt förtroende för fastighetsbyrån inte var så högt efter det. Vad är meningen med en lista man inte kan kolla upp..?
    2017-09-07 Hanna R svarar Martin
    Hej Martin! Det var tråkigt att höra att du har en negativ upplevelse av köpet. Det är alltid bra med feedback och jag hade uppskattat om du hade sagt något tidigare så hade vi med största sannolikhet kunnat reda ut detta. Hälsningar / Hanna
    2017-09-07 Martin svarar Hanna R
    Hej och tack för svar. Av någon anledning hamnade den här recensionen på dig personligen och inte på Fastighetsbyrån i Midsommarkransen (det var inte du som var mäklare). Som sagt så var jag i akut behov av bostad hade inte ork och tid då...
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt duktig och trevlig, alltid tillgänglig och hjälpsam. Toppen!
    2017-09-06 Pontus T svarar Håkan G
    Bästa Håkan, stort tack ska du ha för dina fina ord! :)
  • Sisilya G
    Sisilya G skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supernöjd med Freddy, väldigt serviceinriktad, tillmötesgående och ödmjuk.
John Borja
Hanna Ringström