en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Andreas Özgun

• Maria
    Maria skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Rak, öppen, trevlig och snabb. Bra återkoppling mm. fick jag. Rekommenderas varmt!
  • Hans F
    Hans F skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Innehar mångårig erfarenhet inom försäljning i mina yngre dagar och kan klart säga att Andreas är utmärker sig på flera punkter. Efter att ha träffat två andra mäklare golvade Andreas mig med charm och fick förtroendet till att förmedla min lägenhet. Stor kunskap inom både lagar, marknadsläget, området och som en bonus väl kunnig i aktier som är min huvudsyssla numera. Glad, positiv och trevlig och svarade på telefon även på kvällar samt helger. Fick ett pris jag inte ens hade hoppats på men tack vare hans positivitet så lyckades jag väldigt snabbt få bra betalt samt få tips och råd inför kommande flytten.

Trots en ålderskillnad på över 50 år så var kemin genom hela processen fenomenal. Har varmt rekommenderat honom till mina söner som bor i området och kan göra det till alla som tänkt välja en mäklare. All eders/H
  • Ia S
    Ia S skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas är en pålitlig mäklare och som satte rekord i vår bostadsförening med högsta försäljningsiffror. Vilket vi såklart är väldigt glada och tacksamma över!
  • Patrick M
    Trevligt bemötande och mycket professionell
  • Anna K
    Anna K skrev om Andreas Özgun en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Andreas var den mäklaren som fick min dröm att gå i uppfyllelse. Han gav mig enormt självförtroende när både banken sa nej, och jag stod med en för stor lägenhet som mina höfter inte klarade av då jag inte haft någon hiss och bott högst upp. Jag träffade Andreas på visning och jag ville verkligen ha lägenheten han förmedlade, han såg utmaningen och blev inte rädd för det omöjliga. Dagen efter tog han kontakt med min bank, höll kvar lägenheten jag ville köpa och under tiden la ut min till försäljning. Han lugna ner mig under hela processen och trotsade marknaden nu när den gått ner lite grand. Sedan sålde han min lägenhet till rekordpris efter en vecka och samtidigt lät han mig köpa drömlägenheten på samma dag! Den skeptiska bilden om mäklare som bara vill sitt eget bästa är nu en myt i mina ögon, tack vara Andreas. Jag har aldrig känt sånt enormt förtroende för någon nu i efterhand och har rekommenderat honom varmt till alla mina grannar! Tack återigen Andreas och jag önskar dig all lycka!
  • Sebastian T
    Andreas var mycket professionell, hjälpsam och flexibel.
  • Michel V
    Glad, positiv och hjälpsam. Höll mig uppdaterad under hela försäljnings processen.
Oguzhan Yayla
John Borja