en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

Läs vad 17 användare tycker om Mattias Mardini

• Henrik N
    Henrik N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias hjälpte oss med en fantastisk bra försäljning av våran lägenhet på Tångvägen som överträffade alla våra förväntningar.
    Mattias gav oss bästa möjliga servis och höll oss ständigt uppdaterad under processen.
    2017-08-17 Mattias M svarar Henrik N
    Hej Henrik,

Tack för ert förtroende, det var ett nöje för mig att hjälpa er och väldigt kul att kunna sätta ett nytt föreningsrekord!
  • Jonas  S
    Jonas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias är en fantastisk mäklare med ett bra och trevligt bemötande. Han är väldigt Kunniga, tillmötesgående och lätt att ha och göra med. Han övertraffade alla mina förväntingar. Jag kan varmt rekomendera Mattias.
    2017-08-08 Mattias M svarar Jonas S
    Tack Jonas, fantastiskt kul att jobba med dig och jag önskar dig all lycka i framtiden!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias är snabb, effektiv och har dessutom god lokalkännedom vilket är extra viktigt vid försäljning idag. Dessutom så lyssnade Mattias på min input och förslag vilket gjorde att jag kände mig delaktig.
    2017-08-01 Mattias M svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för de fina orden! Med en säljare som är så engagerad som du går det inte att få något annat än toppresultat! Lycka till i framtiden så håller vi kontakten.

Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Christoffer
    Jag rekommenderar Mattias då han gav en utomordentlig service. Mattias är alltid trevlig och kunde förklara alla mina frågor om område och olika lägenheter.
    2017-07-25 Mattias M svarar Christoffer
    Tack för ditt förtroende Christoffer och jag är glad att jag kunde hjälpa dig sälja och hitta din nya lägenhet!
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi upplevde Mattias som bra och saklig och han höll vad han lovade.
    2017-07-24 Mattias M svarar Annelie M
    Glad att ni är nöjda och återigen kul att kunna sälja för rekordpris i föreningen!
  • Hans A
    Hans A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag rekommenderar Mattias då han gjorde ett bra arbete när han sålde vår lägenhet i Aspudden 2017. Han kunde området väl, han var affärsmässigt klok vad gäller tex tajming och paketering och han var lyhörd och trygg vid olika moment av mer praktisk karaktär.
    2017-07-05 Mattias M svarar Hans A
    Tack så jättemycket för de fina orden Hans, jag hoppas du och Emma kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Anirban P
    Anirban P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias är en mycket positiv mäklare med en krigarsjäl. Han jobbar jätte hårt och gör sitt yttersta för att göra sina kunder nöjda. Jag är supernöjd över hans insats och kommer rekommendera honom till andra!
    2017-06-29 Mattias M svarar Anirban P
    Tack för de fina orden Anirban och lycka till med sökandet efter ditt nya boende!
  • feifei y
    feifei y skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Mattias tried his best to help us know all the details of this apartment. He helped us to make a great decision to buy this flat.
    2017-06-29 Mattias M svarar feifei y
    Thank you, it was a pleasure helping you finding your first apartement!
  • Keng-Yeh F
    Very pleasant experience. Our broker, Mattias, has been very helpful and knowledgeable. We, as a foreigner couple, have been struggling gathering all the information about house market. Mattias has also been patient and passionate explaining and offering assistance. We wouldn't hesitate at all to recommend everyone to contact Mattias for good suggestions and service.

Sincerely,
    Fu
    2017-07-03 Mattias M svarar Keng-Yeh F
    Thank you so much, hope you like your new home!
  • Madeleine M
    Vi har träffat Mattias som köpare och känner att vi fått en bra och personlig kontakt. Han har verkligen försökt göra ett bra jobb både för säljaren och för oss köpare. Jag kommer använda Mattias för min nästa försäljning och rekommenderar honom varmt.
    2017-07-25 Mattias M svarar Madeleine M
    Tack Madeleine hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • Sara A
    Sara A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande, men stor övervärdering av lägenheten och miss vid avtalad tid för fotografering samt lite dåligt kommunikation ang annonsen för Hemnet.
    2017-08-07 Mattias M svarar Sara A
    Hej Sara,

Tråkigt att du känner så, jag hoppas ni ändå såg att jag gjorde mitt yttersta för er och er 3:a är fortfarande den dyraste som sålts i hela Hägersten. Hoppas både och Mats trivs bra i era ny boenden. Vänligen Mattias
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Otroligt nöjd med försäljningen.
    Med hjälp av Mattias Mardinis breda kunskap på området, tydlighet och drivkraft nådde vi målet med en lyckad försäljning!
    Mattias trevliga bemötande från första stund samt bra råd inför visning kan jag varmt rekommendera honom.
    Med vänliga hälsningar S.Lindberg
    2017-05-29 Mattias M svarar Stefan L
    Tack så jättemycket för de fina orden! Resultatet har vi tillsammans uppnått du och Elin är en stor del av vårt gemensamma resultat.
  • Sebastian P
    Mattias var hjälpsam och tydlig hela vägen! Han fick mig att känna trygghet i affären och jag kan starkt rekommendera honom.
  • Olle S
    Olle S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag kan inget annat än att medge att både jag och min fru är otroligt nöjda över vår mäklare M.Mardinis hjälp! Kunnig, passionerad och pedagogisk inom sina ämneskunskaper gällande bostadsbranschens, och vi fick svar på allting vi funderat över.
    Rekommenderar starkt alla att kontakta M.mardini för god service samt funderingar kring bostadsfrågor.

Med vänliga hälsningar, O. Svensson
    2017-04-05 Mattias M svarar Olle S
    Tack så jättemycket för de fina orden!
  • Max
    Max skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Väldigt bra mäklare. Snabb och smidig. Bra på att förmedla information. 5 av 5!
    2017-04-04 Mattias M svarar Max
    Tack för de fina orden Max, Lycka till med ditt nya boende
  • Patric  L
    Patric L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Klockrent arbete! Även från kollegans sida. Vi är supernöjd med samarbetet och erat jobb. kommer rekommendera er till alla vi känner i Stockholm som ska sälja eller köpa :-)
    2017-04-03 Mattias M svarar Patric L
    Tack för de fina orden Patric och lycka till med allting framöver!
  • David H
    David H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra information, trevligt bemötande, smidig och flexibel. Vi är väldigt nöjda.
    /David
    2017-04-06 Mattias M svarar David H
    Tack David, lycka till med ert nya boende!
John Borja
Hanna Ringström