en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om Pontus Tovesson

• Daniel E
    Daniel E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus gjorde ett mycket bra arbete med försäljningen av min lägenhet. Han var tillgänglig och meddelade mig vad som hände under processen. Han hade ett starkt engagemang i att nå rätt spekulanter, till exempel genom att ordna visningar utöver de som var planerade från början. I slutändan fick han till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Dessutom är han trevlig som person!
    2017-08-14 Pontus T svarar Daniel E
    Tack så mycket Daniel för de fina orden och för ett gott samarbete! Jag önskar er all lycka i er nya bostad! :)
  • Petter E
    Petter E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har överträffat mina förväntningar genom sitt genuina engagemang i min försäljning. Han har agerat professionellt i alla delar av affären och återkopplat till mig som säljare på ett föredömligt sätt.

//Petter
    2017-08-02 Pontus T svarar Petter E
    Tack så hemskt mycket Petter för gott betyg! :) Hoppas ni får en fortsatt bra sommar!
  • Eric E
    Eric E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Professionell och vältalig, informativ i sitt bemötande
    2017-08-02 Pontus T svarar Eric E
    Tack bästa Eric, hoppas du har det bra i Thailand! Snyggt jobbat med vinsten ;) jag har koll på dig!
  • Meit F
    Meit F skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Jag har allt gott att säga om Pontus som mäklare och rekommenderar alla att använda just Pontus! Lätt att nå, snabb, klok i sin bedömning och strategi och lyckosam hela vägen. Har flera i familjen som oxå använt Pontus som mäklare och alla lika nöjda!
    2017-07-25 Pontus T svarar Meit F
    Tack ska du ha Meit för de fina orden, det värmer verkligen ska du veta! :) Hälsa alla från mig!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus är en mäklare som förtjänar det högsta förtroende. Pontus skötte försäljningen av min lägenhet med elegans!
    2017-06-24 Pontus T svarar Mattias H
    Tack Mattias för de fina orden! Hoppas du har haft en bra midsommarafton och att helgen fortsätter i samma riktning :)
  • Frida
    Frida skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus är hängiven i det han gör. Han visar stort engagamang, svarar snabbt på de frågor som dyker upp och har mycket positiv energi.
    2017-07-25 Pontus T svarar Frida
    Tack ska du ha Frida, hoppas ni har en bra sommar och trivs i ert nya hem! :)
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Är mycket nöjd med Pontus genom hela försäljningen av min lägenhet. Lätt att få tag på, seriös, bra återkoppling och kände fullt förtroende.
  • Erik E
    Erik E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus gjorde ett riktigt bra jobb med försäljning av min lägenhet. Pontus var lätt att få tag på, följde upp på de frågor jag hade och fick i slutändan ut ett pris jag var mer är nöjd med!
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Bra bemötande och slutförande. Visningarna gick dock inte som planerat, bl a en kollega till honom fick honom att byta dag pga kollegans visning, inte låta andra bestämma så det blir sämre för honom. Sen inte glömma tiden på utskicken. en aning slarvigt.
  • Jenny  E
    Jenny E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Ett mycket väl utfört arbete. Pontus Tovesson har en god förmåga att känna av vad som är viktigt för respektive part vid överlåtelse av lgh. Försäljningen gick oerhört smidigt och snabbt. Jag är väldigt nöjd med hela processen och hur den har hanterats av Pontus.
    2017-05-22 Pontus T svarar Jenny E
    Tack Jenny för de fina orden och stort lycka till i sydligare breddgrader :)
  • Margareta K
    Pontus har varit och är ansvarstagande hela vägen under försäljningsprocessen, trygg och lugn med kundens bästa i fokus. Kontakt och kommunikation har löpt på utan hinder vilket är av största vikt enl oss. Skulle rekommendera Pontus vidare utan betänkligheter. Margareta
    2017-03-08 Pontus T svarar Margareta K
    Tack Margareta för dina fina ord och ett fint samarbete :)
  • Kicki P
    Kicki P skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Det har varit en ära att få samarbeta med Pontus under försäljningen av min lägenhet. Hans kunnighet och hängivenhet gjorde att jag kände mig helt trygg under hela processen. Hans engagemang och positiva energi är något utöver det vanliga. Jag kan absolut rekommendera att anlita Pontus som mäklare och jag hoppas att jag själv får tillfälle att anlita honom igen!
    2017-01-17 Pontus T svarar Kicki P
    Kicki, bästa du, vilka fina ord!!!! :D Tack själv ska du ha för den äran att få sälja din lägenhet!
  • Eva M
    Eva M skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus har varit fantastiskt tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hans inställning och förhållningssätt till allt i säljprocessen är outstanding enligt min åsikt.
    Jag rekommenderar honom starkt!
    Eva Molander Mellin
    2017-01-10 Pontus T svarar Eva M
    Tack så hemskt mycket Eva!! Det gjorde vi bra :D
  • Josef E
    Josef E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Vi är mycket nöjda över att Pontus på fastighetsbyrån i Hägersten skötte vårt lägenhetsköp i aspudden tidigare i år.
    Pontus skötte vår bostadsaffär mycket professionellt med god och trevlig kontakt under hela processen. Rekomenderas varmt!
    2016-12-21 Pontus T svarar Josef E
    Tack så hjärtligt Josef! Hoppas ni ska trivas och ha en riktigt God Jul! :)
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus var mycket hängiven och professionell under hela försäljningsprocessen. Han förstod våra behov och var ett bra stöd under en stressig tid. Pontus rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Pontus T svarar Johanna J
    Bästa Johanna tack så mycket!! :)
  • Mario N
    Mario N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    En mycket bra mäklare, med goda kunskaper. Jag kände tillit vid varje steg.
    2016-11-17 Pontus T svarar Mario N
    Tack så mycket Mario, skön bild ;)
  • Eduard K
    Eduard K skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Allting gick så smidigt och jag behövde verkligen inte tänka på något förutom att städa i lägenheten inför visningen. Pontus har varit riktigt professionell i alla aspekter och slutpriset är jag mer än nöjd med. Pontus är en person som jobbar konstant och verkligen gillar sitt jobb och därför hade jag det lätt att lita på honom och kunde nå honom när som helst jag hade frågor. Kan bara rekommendera Pontus som din nästa mäklare!
    2016-10-31 Pontus T svarar Eduard K
    Tack Eduard så hemskt mycket!! :)
  • Martin D
    Martin D skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Genomgående lyhört och professionellt omhändertagande. Har löst alla problem snabbt och med egna initiativ för att få till visning och foto trots andrahandshyresgäst kvar i lägenheten. Dessutom med ett lyckat slutpris! Allt har varit i toppklass!
    2016-10-21 Pontus T svarar Martin D
    Tack Martin så hjärtligt för dina fina ord! :)
  • Anek N
    Anek N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
    Pontus is the best broker I ever met. He is very keen and he has such a high standard quality way of working . I feel comfortable every time talking with him because I am sure he always give me an accurate info therefore I really trust him without any doubt.

Responsibility is the main character of Pontus and he always answer to the questions promptly too !

I am very much satisfied with all help and support from Pontus. If you are looking for someone to sell your apartment - I would absolutely recommend him :-)... he has a lot of energy and mindful !
    2016-10-21 Pontus T svarar Anek N
    Thank you Anek, you are the very best! :)
John Borja
Hanna Ringström